Şimdi Ara

bimeks mi teknosa mı (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
216
Cevap
0
Favori
60.144
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Beyler böyle genelleme yaparak Bimeks veya Teknosa iyi -kötü değilde, herkes hangi şehir hangi mağazada sorunla karşılaştı veya ne gibi kötü yanlarına şahit oldu bu şekilde yazarsa daha iyi olur. En azından ordaki personelden çok şikayet var diye çeki düzen verirler. mesela ben bimeks bornova-kipa ve forum bornova mağazalarının personelini çok tutuyorum.bilgili ve ilgililer. Ama her mağazada var bu 2. defa gittiğinde korkuyorlar üründe sorunmu var acaba bu neden geldi gibisinden senden uzak duruyorlar. Bimeksin personeli iyi yalnız mağaza müdürleri berbat. çok katılar. O kadar alışveriş yapıyorsun. 1 kıytırık mause bile hediye vermiyorlar. Neymiş yetkimiz yokmuş. bende seni bişey zannetmiştim. o zaman dolaşma ortalıkda diyesi geliyor insanın. Aslında varda işine gelmiyor. personel in, müdürler istifa
  • arkadaslar ankara carrefour bimeksten foto.makinası ladım garanti süresinde arızalandı,05,02,07 de makinayı götürdüm,aldılar ve ürünle ilgili bilgi vereceklerini söylediler 1 ay oldu hala makina gelmedi ve hiçbir bilgi vermediler.arıyorum makina ne oldu diye biz size yarın haber verceğiz diyerekten atlatıyolar.genelde bimeks övülmüş ama satış sonrası hizmetlere bakmak lazım diye düşünüyorum.bimeksten çok ürün aldım her şey satana kadarmış,arızalandıktan sonra başlarından savıyolar açıkcası.ankaradaki arkadaşlara bieks i hiç tavsiye etmiyorum,yinede tercih sizin.
  • Direk fiyatları ve dükkan bazında ürün çeşidini karşılaştırırsak Bimeks ezer bence,birde bimekslerde çoğu ürünün açık bir vaziyette kullanıma hazır olduğunu düşünürsek tadından yenmeyecek oluşum(birde 1000$lık alışverişe şu ürün %70 indirimli tarzında ki kampanyaları olmasa)
  • TEKNOSA YA KESİNLİKLE HAYIR.

    BENCE VATAN BİLGİSAYAR EN İYİSİ.
  • bimeksin üç kagıtçiliginin bir kurbanıda benim...İstanbulda oturan arkadaşların dikkatine...alış verişler
    inizde başka magazaları tercih etmenizi tavsiye ederim...18 şubatta BİMEKS YEŞİLKÖYDEN bir wireless klavye takımı aldım orada deneme imkkanı yoKtu,kutahya'ya gelince kurdugumda klavyenin bazı tuşlarını çalışmadıgını ve mousunda 5 dakika sonra devreden çıktıgını gördüm.hemen ertesi günde faturayı ekleyip kargoyla gönderdim...o gönderiş hala ne yenisi nede ücreti gelmedi;bir şeydegil ne arıyorlar nede email atıyorlar.iki defa telefon ettim teknik servislerine göndereceklerini söylediler hala ses yok..TEK TESELLİM ORADAN BİR PLAZMA TV ALACAKTIM ama markasına kararverememiştim almadım tek karım o oldu almiş olsam ondada bir problem çıksa yanmıştım.elinizde mal ortada kalıyorsunuz..tavsiyem tansaş gibi müşteri memnuniyeti garantisi veren firmalarla alışveriş yapın..BİMEKSten uzak durunnn



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaan61 -- 12 Mart 2007; 18:32:50 >




  • Bende bugün başıma gelen bir olayı anlatayım Gülüyorum ama sinirden gülüyorum. 4 gün önce arkadaşımla beraber kendimize Bimeks' ten birer tane Laptop aldık. Yaşadığınız yer Antalya olunca fazla bir seçeneğiniz olmuyor. İnternet deseniz defalarca internetten mal aldım ama söz konusu 2.000.-YTL üzeri bir Laptop olunca birde ölü piksel riski işin içine girince fazla bir seçenek kalmıyor.

    Neyse dediğim gibi 4 gün önce aldık laptopları. Benim kullandığım makinada bir sorun olmadı. Arkadaşın aldığı laptop 1gb tek ram takılınca problem çıkarmaya başladı. Başka 1gb ram taktık, ram slotu değiştirdik, işletim sistemi değiştirdik olmuyor. Netten güncel BIOS sürümünü kontrol ettik yükledik sonuç deişmedi. Sonunda notebook' un sorunlu olduğuna kanaat getirp bugün mağazaya gittik.

    Bu arada ürünleri aldıktan sonra arkadaşı uyardım. "İlk aşamada pili filan şarj etme. Evrak kutuyu filan atma. Çalıştır dene problemin yoksa pili şarj edip kullanmaya başla. Terslik olursa iade almaları kolay olur" diye. Yani notebook Bimeks' e eksiksiz bize teslim edldiği şekilde götürüldü.

    Ben gayet rahat "noolacak 4 günlük makina değiştirirler veya iade alırlar" diye düşünüyorum Genel Merkez' lerine telefon ettiler. Bize söylene aynen şu "Notebook' u servis fişi karşılığında bize bırakacaksınız. Biz Notebook' u Yetkili Servisine göndereceğiz. Oradan sorunlu olduğuna dair bir yazı gelirse ürünü değiştireceğiz veya iade alacağız. Bu süre 15-30 gün arasında sürebilir." Tüketici Haklarıymış, müşteri memnuniyetiymiş hak getire. Bende nazikçe ya şimdi ürünü değiştirmelerini ya da konuyu Tüketici Hakları Hakem Heyetine aksettireceğimizi ve bu aşamada sonrada kesinlikle "anlaşma" gibi bir yolu düşünmeyip konun mahkeme sürecine yansıması için elimizden geleni yapacağımızı ve ürünün bedelini yasal faizleri ve yargılam giderleriyle tahsil etmenin büyük zevk olacağını söyledim. Konu öyledi böyleydiye filan döndü. "Görüşürüz" diyip dükkandan çıktık.

    Avukat arkadaşıma telefon edip ne yapabileceğimizi sordum. Varsa yetkli servise götürüp ürün için "sorunlu" raporu almamızı ve Tüketici Hakem heyetine başvurmamızı söyledi. Servisi bulduk ettik. Notebook' un 1gb ram ile çalışmadığını problemli olduğunu belirtip test etmelerini söyledik. Servisteki arkadaş biryerlere telefon etti "elimizde 1gb notebook rami omadığı için test edemiyoruz" gibi mantık dışı birşeyler söyleyince gözüm dönüyordu. Sobra içeriye başka birisi geldi. Aldı notebbok' u BIOS yükledi elimizdeki ramle denedi problem ortadan kalktı. Serviste güncel bir BIOS vardı sanırım. Neyse Allah' ın sevgili kuluymuşuz ki problem "kendi çabalarımızla" zorda olsa çözüldü.

    Şimdi kendinizi bizim yerinize koyun arkadaşlar. Sorunu çözülmedi varsayın ikibin küsür YTL verip mal alıyorsunuz. Direkt hatalı (gibi) çıkıyor ve adamlar 15-30 gün gibi bir süreçte iade edebileceklerini söylüyorlar. Bu ürün gerçekten hatalı olsaydı ne yapardınız? Nasıl hissederdiniz? 4 gün önce aldığınız malı servise sokmak zorunda mısınız? Hadi soktunuz bir ay beklemek zorunda mısınız? Nasıl bir rezilliktir bu?

    KISACA BİMEKS' ten UZAK DURUN




  • bimeks
  • genelde ürünler pahalı buralarda...kampanyalar hariç....kampanyada malun nerde en ... ürünler var onlar kampanya oluyor (istisnalar hariç..)
  • sizde bi karar verin bimeksten teknosaya gold bilgisayardan vatan bilgisayara (en azı bu) hepsini karaladınız ( ama haklısınız ) en iyissi ney o zaman
  • ben ikisinide tutmadım, hatta tum elektronik magaza elemanları resmen cahil.. teknosa mı bimeks mi diye soracak olursan kesinlikle bimeks.. su anda oradan alısvers yapmayı planlıyorum; cunku hem aynı mal, hem aynı fiyat ama guzel kampanyalar yapıyorlar.. (word karta yuzde 8 ındırım gibi)
  • bimekslerde yapılan alışveriş sonrası yhine seninle ilgileniyolar. ama teknosalarda satıncaya kadar ilgi çok güzel ama sonra kendine iyi bir servis yada tamirci bulman gerekiyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: CHATPATH

    Bence bu başlık başlı başına BİMEKS e hakarettir:)



    cewap ancak bu kdr guzel acıklanabılırdı




  • Geçen sene televizyon alacaktım. Teknosaya gittim. Bana 800-1000 YTL arası tüplü güzel bir televizyon lazım dedim. Sony- Samsung olur diye belirttim. Adam beni dinledi. Ben size başka birşey göstereyim dedi, gitti 3000 YTL LCD ekranı gösterdi bak bu alıncak tv diye başladı anlatmaya. Ben dumur oldum. LCD ne biliyorum ama para yok deyince yüzüme bakmadı. Sonra Teknosada çalışan bir arkadaş dedi bunlar alışıyor milletin 5000-6000 YTL tv'ye para vermesine az parası olana bakmıyorlar bile.

    Bimeks'ten ise Dizüstü bilgisayar aldım. 20 gün sonra Performansını beğenmedim diye geri getirebilir miyim dedim? İlk başta yok olmaz geçti dediler aam sonra tamam getirin kırık dökük yok ise değiştiririz dediler. Cevaplarını bekliyorum.

    KISACA: BİMEKS!!!




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ERDA

    TEKNOSA YA KESİNLİKLE HAYIR.

    BENCE VATAN BİLGİSAYAR EN İYİSİ.


    +1. vatan bilgisayardan sandisk 2 gb cruzer titanium u3 flash bellek almıstım. tam 1 ayın sonunda (32.gun) yandı. servise götürdüm. incelemeye aldılar bellegi. aradan 20 gun gecti baktılar tamir olmadı. yenisini verdiler. hiç bir ucret talep etmeden. teknosa ve bimeksin aynı seyi yapacagını hiç mi hiç zannetmiyorum.

    kısacası teknosa ve bimeksten bröşürden başka birşey alınmaz.
  • tabikiiiiiii bimeks teknosa gün geçtikçe müşteri kaybediyor bence müşteriye değil çalışanına dahi değer vermiyo şuan bana göre piyasadaki tek lider bimeks niyemi en ucuz onlar müşteri memnuniyetleri onda çalışanların bilgileri mükemmel bence tek alışveriş yapılabilecek yer BİMEKS.....


    BİMEKS 1:NUMARA
  • SONUCA GELİNCE ARKADAŞLAR

    1.BİMEKS
    2.TEKNOSA
    3.VATAN,GOLD VE DİĞERLERİ














  • tüm teknosa karşıtlarına rağmen teknosadan aldım. öyle uygun düştü kartıma 15 taksit yapıyodu. inş bişi olmaz bakalım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: |TiMSaH|

    tüm teknosa karşıtlarına rağmen teknosadan aldım. öyle uygun düştü kartıma 15 taksit yapıyodu. inş bişi olmaz bakalım.

    illa bişey olacak değil yaaa hayırlı olsun
    kız arkadaşıma pavilion 189 alacakdık gittik bimekse fiyat öğrendik daha sonra teknosaya gtitik pavilion 6189 varmı dedik adamlar baktılar bulamadılar birini çağırdılar güya hp uzmanıymışda.... dediki HP nin öyle bir ürünü yok piyasada ben teknosanın hp zamnıyım flen saçmalamaya bşladı. bizde hııı sende haklısın dedik.
    neymiş onun özelliği dedik 2gb rem var dedi.
    bide üstün üstelik 2 gb rem önemli değil 2 gb rem alanlar boşuna alıyor 1 gb remle hiç alakası yok felen demeye başlayınca en yakın çıkışa gittik
    daha sonra bimeksden aldık
    müşteri hizmeti ve menuniyeti gayet güzeldi. üstünede bide office 2003 orjinal hediye etttiler
    tabikide BİMEKS




  • tabıkı bimeks. teknosanın kazıkcı oldugunu herkez bılır.
  • Bimeks.Yesilkoy bimeksten apple macbook aldım ve personel apple centerdakilerden daha deneyimli idi.Çalısanmlarının guleryuzu bile yeter.Teknosa ise macden habersiz.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.