Şimdi Ara

COLT , JAZZ , CLİO III , POLO arasında tercih (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
109
Cevap
0
Favori
10.703
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu arada aralık ayında 30,000 ytl manuel; allshift 32,000 ytl diye duymuştum ama şimdi nedir bilemem
  • Benimde en ciddi teredütüm 2.el piyasasının pek olmaması. Türkiye de nedense mitsubishi markası hep arka planda kalıyor gibi.

    Clio III ten henüz ses seda yok ay sonunu bekliyeceğiz.
  • C segmentte C4 30.500'e 1.6 SXPK çok ideal bir seçenek bence. Ama tabi sen bilirsin. Hatta SX'ini daha uygun alabilirsin.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: trabzon99

    Benimde en ciddi teredütüm 2.el piyasasının pek olmaması. Türkiye de nedense mitsubishi markası hep arka planda kalıyor gibi.

    Clio III ten henüz ses seda yok ay sonunu bekliyeceğiz.

    Oda sabancının toyota'ya gösterdiği ilgiyi yeterince mitsu'lara göstermemesinden kaynaklanıyor, belki bir kaç yıl içinde bu kötü imajı düzeltir temsa. Ama dizel arabalarda ki değer kaybı benzinlide ki gibi olmuyor.
  • arkadaşım bılmıyorum bunları deneyerekmı yoksa kafadanmı yazdın
    baksımdı bensana 5 aydır cold 1.5 dıd kullanıyorum soylıyım
    yıllarca gti ve performanslı araclar kullandım enson aracım 1.8 t passattı
    ve eşımle beraber kullanmak ıcın colt dıd otomatık aldık ve sana tek kelımeyle sunu soylıyımkı bugune kadar vermıs oldugum en dogru karar
    1.sehır ıcınde 120 ytl ye gezıyorum sehırdışı 90 ytl ye kadar dusuyor
    2.bırcok dızel arac kullandım ve 1.6 sınıfına kadar hepsınden daha performanslı
    3.ıcı cok genış (boyun 188) cok rahat ve nerdeyse passat kadar genış
    4. bagajı dar denıyor fakat arka dız mesafesı cok genış oda arka koltuklar en arkada olunca dar fakat koltuklar kızaklı one alınca baya genışkı sınıfındakı araclarla corsa polo yarıs vesaıre bunlarla kıyaslarsan yeterınce ıyı hatta yuksek oldugu ıcı gayet cok esyamı alıyor
    2 tane cocugum var bana yetıyor yetmedıgı yerde koltukları ıstedıgım gıbı yatırıp kaldırıyorum
    5. colt ıcın seslı denıyor hayır dıd seslı degıl aracın dızel oldugunu anlamıyorsun bıle dınlersen eger durunca ve camı acınca anlasılıyor fakat seslı olan benzınlı cunku ızalasyonu yok dızelde boyle bır puroblem yok
    6.ınanın gercekten cok performanslı ve 6 ılerı otomatık vıtes cok kullanışlı kıloyu beygır ve torka bolun ozaman nekadar performanslı oldugu ortaya cıkacaktır sıze bır dırac'cı tıosu

    BENIM GORDUGUM TEK KOTU YANI DONANIMININ BIRAZ DUSUK OLMASI OKADAR
    KESINLIKLE HERKEZE TAVSIYE EDIYORUM EN AZINDA TEST ETMEDEN KESINLIKLE KARAR VERMEYIN SONRA PIŞMAN OLURSUNUZ
    BIRDE RICA EDICEM LUTFEN BILIP BILMEDEN PISLIK ATMAYALIM ARKADAŞLAR

    COLD AKUA GRIN MAVI 1.5 DID AUTOSFT 19000km




  • quote:

    Orjinalden alıntı: arkit

    arkadaşım bılmıyorum bunları deneyerekmı yoksa kafadanmı yazdın
    baksımdı bensana 5 aydır cold 1.5 dıd kullanıyorum soylıyım
    yıllarca gti ve performanslı araclar kullandım enson aracım 1.8 t passattı
    ve eşımle beraber kullanmak ıcın colt dıd otomatık aldık ve sana tek kelımeyle sunu soylıyımkı bugune kadar vermıs oldugum en dogru karar
    1.sehır ıcınde 120 ytl ye gezıyorum sehırdışı 90 ytl ye kadar dusuyor
    2.bırcok dızel arac kullandım ve 1.6 sınıfına kadar hepsınden daha performanslı
    3.ıcı cok genış (boyun 188) cok rahat ve nerdeyse passat kadar genış
    4. bagajı dar denıyor fakat arka dız mesafesı cok genış oda arka koltuklar en arkada olunca dar fakat koltuklar kızaklı one alınca baya genışkı sınıfındakı araclarla corsa polo yarıs vesaıre bunlarla kıyaslarsan yeterınce ıyı hatta yuksek oldugu ıcı gayet cok esyamı alıyor
    2 tane cocugum var bana yetıyor yetmedıgı yerde koltukları ıstedıgım gıbı yatırıp kaldırıyorum
    5. colt ıcın seslı denıyor hayır dıd seslı degıl aracın dızel oldugunu anlamıyorsun bıle dınlersen eger durunca ve camı acınca anlasılıyor fakat seslı olan benzınlı cunku ızalasyonu yok dızelde boyle bır puroblem yok
    6.ınanın gercekten cok performanslı ve 6 ılerı otomatık vıtes cok kullanışlı kıloyu beygır ve torka bolun ozaman nekadar performanslı oldugu ortaya cıkacaktır sıze bır dırac'cı tıosu

    BENIM GORDUGUM TEK KOTU YANI DONANIMININ BIRAZ DUSUK OLMASI OKADAR
    KESINLIKLE HERKEZE TAVSIYE EDIYORUM EN AZINDA TEST ETMEDEN KESINLIKLE KARAR VERMEYIN SONRA PIŞMAN OLURSUNUZ
    BIRDE RICA EDICEM LUTFEN BILIP BILMEDEN PISLIK ATMAYALIM ARKADAŞLAR

    COLD AKUA GRIN MAVI 1.5 DID AUTOSFT 19000km






    arkıt bilgiler için çok teşekkürler. Derli toplu ve kısaca özetlemişsin olayı. Ayrıca senle çok benzer şartlarımız varmış. Benimde iki çocuk var (6-10 yaş) ve bende hanımla beraber kullanacağım için otomatik olsun istiyorum. Avrupada aslında sınıf liderliğine oynuyo colt ama Türkiye de maalesef hakettiği ilgiyi görmüyor diye düşünüyorum. Servis durumu nasıl. Mutlakaki ufak tefek sorunların olmuştur ve problemlerini ciddiye alıp çözebildilermi yoksa birçok markanın servislerinin yaptığı gibi atlattılarmı.

    Birde Colt 1.5 dizel otomatik internet sayfasında 31.000 ytl olarak görünüyo , bayiler bu fiyattan ne kadar indirim yapıyorlar bilen varmı.

    selamlar...




  • arkit ayrıca 100 km de kaç litre tükettiğini yazabilirmisin ve C sınıf araçlara göre eksik hangi donanımları var acaba.
  • colt'un fabrika verisi 100 kmde şehir içi:5,9 şehir dışı:3,9
    allshift yarı otomatik şanzımanın :5,5 :3,8
    Otomatik vitesli olanın az yakması ise yarı otomatik bir sistem olmasından kaynaklanıyor
    Zaten arkadaşta şi:12ykr şd:9ykr yaktığını söylemiş donanımlarına da internet sitesine girerek bakabilirsin
    ama almadan önce mutlaka bi test sürüşüne çık. Ayrıca bulabilirsen ikinci ellerini incele.
    Ben sana 2004 test yıllığından dizelini bulamadığım için colt 1,5 16v amt'nin test sonuçlarını yazıyorum.

    Mitsubishi'nin 1978'den bu yana 800bin adet sattığı kompakt hb modeli colt'un yeni temsilcisi mitsu carisma ve volvo s40 gibi bazı modellerde ortak üretim yaptığı hollandadaki nedcar tesislerinde üretiliyor.
    Karoser, iç mekan
    Tasarımı mitsu desing europe tarafından yapılan colt'un 1.5 litrelik motorlu en güçlü versiyonu kendini 205/45 R16 (dizelde 175/65 R14) ebatlı lastikleriyle belli ediyor. Ferah kabinde bütün kumandaların sürücünün elinin altında olduğu görülüyor. Deri kaplı ve ısıtmalı koltuklar yeterli oturma alanı ve konfor sağlıyor. Ama bu sınıftaki bir araçta bu donanımların fiyatı yükselttiği için rağbet görüp görmeyeceği tartışmaya açık. Colt'un 220 litrelik bagajı arka koltuklar ileri kaydırılarak 315 koltuklar tamamn yatırılarakta595 litreye genişletilebiliyor.
    Motor, performans (Sadece şanzımanla ilgili bilgileri yazıyorum)
    Otomobilin Allshift Manuel Transmission olarak AMT sıralı elektro hidrolik şanzımanı da yine smart'ta kullanılan ünite. Hem manuel hem de otomatik olarak kullanılabilen sistemin çalışması biraz kasılmalı ve vites geçişleri de sarsıntılı. Ayrıca, çabuk yapılmaya çalışılan manevralarda zaman zaman sürücünün hızına yetişmekte zorlanıyor. Ve sürekli hata durumunda verilen sinyali dinlemek sürücü için sıkıcı olabiliyor. Sistemin ani hızlanmalarda ki vites düşürme hızıysa çok başarılı.




  • colt liste fiyatından indirim yapılıyormu acaba. son zamanlarda fiyat alan veya pazarlık eden varmı arkadaşlar...
  • trabzonlu hemserım bende artvınlıyım bılmıyorum bu aracı trabzondamı kullanmak ıstıyorsun eger trabzonda kullanacaksan servıs konusunda bırşey dıyemem sana yakın varmı ama buyuk sehırlerden bırındeysen hele ıstanbulda hıc sorun olmaz (tabı tofaş ve bılımum yerlı araclar gıbı olmasını bekleme)
    yıllardır vosvagen(yaklasık 10 sene 3 madel) passat 1.8t kullandım ve satarken ıcım sızlıya sızlıya satmıstım amasımdı nekadardoğru bırkarar verdıgımı bılıyorum coltum 20000km oldu ve cok memnunum
    dışı ufak ıcı ınanın passatkadar genış ve ferah cocuklar arka koltukta otururken on sağ koltugun sırtlıgını yatırıyorum hanım koltuğun ustune rahatca oturup uzun yolculuklarda cocukların yemeğını bıle rahatrahat yedırırıyor bunu babamın senıc de bıle yapamıyorum dusunun ıcının nekadar genıs oldugunu
    servısıne gelınce ılk 15000km bakımına (polen fılıtresıde değıstı)120 yrl verdım buda bence cok makul 30000km bakımıda 150 ytl tutuyormus fılıtrelerıde değısıyormus ondan tırger zıncırlı oldugu ıcın tırger degıstırme yada kopma gıbı sorunlarıda yok
    gecen hafata hırsız gırdı sağcamı kırıp teyıbı çaldı sağ cam servıste 45 ytl ışcılık ve kdv ıle 70 ytl verdım bence makul bır fıyat
    cd caların fıyatı 788 ytl bence oda servıs fıyatı olarak makul hundaı gezt tın mp3lu teyıbı 3400 ytl sız farka bakın bakalım hundaı kamyonetın kaset radyonun fıyatı 1360 ytl anlayın ıste
    donanım ola
    rak eksık dedıgım
    sımdı ısım varsonra yazarım yıne merak ettıklerını sor




  • arkit tesekkürler bilgiler için. kullanım konfor vs gibi konularada değin lütfen. Alacağım aracı İstanbul da kullanacağım. Yazın sadece izinlerde felan Trabzon, yaylalar felan olur ancak.

    Bu araçla birlikte bugünlerde Yarisi de inceliyorum . Yarisin avantajı markası ve yeni oluşu.

    selamlar...
  • tabi ki CLIO III
  • arkit arkadaşım benim merak ettiğim genelde yarı otamatik viteslerde sorun olan( asm...tiriptonik...cvt...vs.)
    yokuşta kaydırma ,viteslerde tepkiyi geç verme, balata aşınması ,vites geçişleri sert vede hissedilirmi,hızlanma gibi bir problemi olup olmadıgı vede memnuniyet bu konularda izlenimlerini paylaşırsan sevinirim. selamlar
  • bu arada son günlerde biraz daha yaris üzerinde araştırma yaptım. yaris de fiyat ve donanım olarak fena görünmüyor ne dersiniz.

    Biraz sanki bagaj sorunu (colttada benzer sorun var gibi) var gibi. Birde arkada kampana fren var galiba. 2006 yılında yeni kasa bir araçta hemde 32.000 ytl (D4-D otomatik) civarı bir fiyatta bence hiçte uygun olmamış.

    selamlar...
  • Colt u olan bi abimiz geçen önden bi yere çarptı tampon kırıldı bi de hafif bazı parçalarda sorun oldu ama önemli olmayan parçalar hesap ne kadar tuttu dersiniz bi tahmin edein bakayım.





    tam 4 milyar
  • başka bir araba olsa daha mı az tutardı? acaba!
  • ero coltumun sanzumanından ve vıtes gecıslerınden gayet memnunum tam benım ıstedıgım gıbı duz vıtesten aldıgım butun tadları alabılıyorum hızlanma cok ıyı aracın 170 km nasıl cıktıgını anlıyamıyorsun bıle bazı arkadaslar vıtes gecıslerının sert oldugundan bahsetmıs bu bence hem ıyı hemde normalbır olgu cunkuduz vıtes bır sanzuman bu sadece senın yerıne debrıyja robot basıp vıtesı ıstersen ostersen sen degıstırıyorsun ve bunu gayet hızlı yapıyor ve bunları gaz pedalına duyarlı bırsekılde yapıyor yanı gaza tam basarsan ust devırlerde degısıyor ve bır ust vıtese atınca aracın torktan ve gucten tabıkı sarsıntılı (hanı duzvıteste gazızı koltesınde redlayna gemeden bır ust vıtese atarsınya ve gazı yıne koklersın ) yanıburada zaten ıstedıgın bu degılmıdır aracın tapa gaz gıtmesı ve tabıyıkı kemıklı bır sekılde ıvmesı degılmıdır yada ben boylesınden hoslanırım
    rampada gerı kayma ya gelınce arca alısınca frenden ayagını kaldırıp gaza basman zarfında arac 5cm ıle 10 cm arasında bır gerı kayma yasamakta fakat araca alısınca bunu ıstersen degısık formullerle hıc kaydırmadan kaldıra bılıyorsun ve bugune kadar hıc ıstop etmedı
    butur sanzumanlarda soyle bır puroblem varkı ısıkta dururken veya elfırenı cekılı ıken eger fırene dozajında baskı yapmıyorsan yarrım debrıyaj konumunda kalıyor ve buda debrıyaj balatasının asınmasına sebep oluyor ben ya dozajı ıyı ayarlıyorum yada bosa almak debrıyaj balatanızın omrunu arttıracaktır
    performans konusundada evelsıgun gece 02:00 da e5 te matrunun ne oldugunu anlıyamadıgım bır 407 arc arkamdan sellektor yaptı bende sakın sakın yaklasık 120km suratlen gıdıyordum ve seytana uyup 6 cı vıtesten 5 e cektım ve tapa baktım nerde gelemıyor ayagımı kaldırım gazdan bıraz fırene dokundum yıne arkamda busefer sellektore gerek kalmadan yıne tapa ve yıne yok bu boyle koz yatagından kartla kadar devam etı gece kımsede yok tabı ve kartalda sag serıde gecıp 6 vıtes 110km suratla gıderken oda hısımla gıdıyordu
    bıldıgım kadar 407 nın 1.6 benzınlısı yok ya 1.6 dızel 110hp ıdı yada 2000 lerden dı sız hesaplayın coltun nasıl gıttıgını
    bırde yıne gecengun sahılde bırtane 130hp tdı passat bır ıkı numara yaptı bana bende passatları ıyı tanıdıgım ıcın pek bulasmak ıstemedım
    fakat ısıklarda kafa kafaya kaldık ben pek basmak ıstemedım passatı bıldıgım ıcın o kalktıktan yaklasık 1 sanıye sonrabende tapa ve baktım pasata yetısıyorum .
    bırdahakı ısıkta vıtesı manuvele aldım tabı oda gaza geldı sarı yandı cayırtılar koptu beraber kalktık 1 vıtes ben passatın aynasının hızasında
    2vıte ben passatın arka kapısında 3 vıtes sonunda passat benım arkamda 4 vıteste passatla aramızda 7,8metre kadar arkamda bende ınanamadım amam bu ustusre 3 kere aynı sekılde oldu coltumu cok ama cok sevıyorum
    tabı yol bılgısayarıda ortalama 7.1 lıtreyı gostermıstı bu arada




  • dizel colt 28 bin ytl otomatik
    amt dizel 30 bin ytl

    1,3 95 bg amt invite benzinli 24 bin ytl
    1,3 95 bg invite benzinli 23 bin ytl
  • arkit biz okuduğumuzu yazıyoruz sen tecrübe ettiğini yazıyorsun, ancak dizeli için de gürültülü olduğu söyleniyor, sende rahatsız edici bir gürültüsü yok diyorsun. Merak ettiğim şu daha çok lastik ve rüzgar sesini mi veriyor yoksa motorun sesini mi??
    Bunu sormamın nedeni eğer motor sesini çok veriyorsa uzun yolda sorun olmaz tersi isede şehir içinde sorun olmaz
    Bu arada araba manuel kullanırkenmi daha az yakıyor yoksa otomatikken mi?
  • karayel 30000 dediğin fiyat otomatik dizel fiyatımı. nerden aldın fiyatı. listede 31.000 yazıyo ve pek indirim yapmıyolar diye biliyorum.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.