Şimdi Ara

COLT , JAZZ , CLİO III , POLO arasında tercih (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
109
Cevap
0
Favori
10.697
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • no_fate vermıs oldugun degerlerın cılıo 2 ye aıt oldugundan zaten emındım ve cılıo3 un agırlık olarak megana cok yaklasmıs olacagını dusunurek megan dızeldekı testımı sızınle paylasmak ıstedım ama bırde senden duymak ıstedım
    cılıo 3 benım tahmınımce dızel versıyonları en az 1150kgr olurkı buda 65 hp sahıp bır motorla kanser eder adamı basından berı sana bunu anlatmaya calıstım ama sonunda anladıgına sevındım .
    benzınlı 2000 nı kıyslıyacaksan colt'a 2000cc motor yok enyakın 1500 turbo colt czt ıle mukayese etmen belkı bıraz mantık tasıyabılır o 2000cc cılıo 3 sıkı gıder sanırım fakat burda herhalde benzınlı aracları hatta 2000 cc hacımlı olanları tartısmıyoruz cılıo 2000cc nın 0-100 8 sanıye cıvarlarında olur son hızıda 220km cıvarı benım kanaatımce amam benzın yakısıda nasıl olur allahbılır ....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arkit -- 30 Mart 2006; 17:29:19 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: firfirfir

    evet arkadaşım önce benzinli mi dizel mi ona karar ver.zaten buna karar vermek en zoru.çok büyük savaş var benzinciler ve dizeller arasında.kimilerinin dediği gibi az yol alıosan hiç düşünme benzinli al.artı bi de japon arabası aldın mı servise felan uğramazsın.sana son sözüm tercihin benzinli ise kesinlikle jazz.sanırım böle giderse sana colt aldıracaklar.daha önce yazdığım gibi önce diğer arabaların içine bin sonra jazz a.önce jazz a binersen diğerleri sana çok kalitesiz gelir.gerçekten işçilik bu arabada 1 numara hele gece uzay üssü gibi araba.cd çalar değil mubarek dj kumanda masası gibi.ışıl ışıl bi ön panel.cvt şanzıman bi harika.sağında solunda dur kalk traifkte eli kolu durmadan vitesten vitese gecenleri gördün mü,keyfin daha bi artıyor.donanımda zaten 1 numara yok yok.bi yağmur sensörü eksik:)yakıt tüketimini yüz kere yazdık, söyledik benzinli araçlarda jazz dan daha az yakan yok.

    bi de şu resme bi bak daha bişi sölemiom.:)secimin hayırlı olsun.ama biraz daha burda durursan işin kötü:)kafan iice karışacak.bana bu forum az daha getz aldırıodu:))ucuz kurtuldum.iyi günlerrrrr....


    http://www.resimload.com/140615/SzjQ1k3b.jpg

    kendimden alıntı yaptım:)

    dinleyen kim hadi hayırlısı.sen colt a takmışsın kafayı.
    içine sindisiyse düşünme al.ama sakın jazz'a binmeden alma.
  • trabzo 99 araba sedan terra..
  • Herkese fikirleri için teşekkürler. Henüz karar verebilmiş değilim. Cilo III te çıksın bi yollara daha sağlıklı değerlendirme yapacağım o zaman.
    Şimdilik favori colt mmt dizel görünüyor.
    selamlar...
  • SELAM MİLLET... YA BEN BİŞEY DE TAKILI KALDIM ŞİMDİ BEN MAKS. GÜNDE 50 KM YOL YAPCAM. BUDA YILDA ORTALAMA 18000-23000 ARASI GARAN Tİ YOL YAPCAM. BİR HAFTAYA KALMAZ COLT 1.3 AMT ALCAM AMA DİZELMİ BENZİNLİMİ ARASINDA BİRAZ KALDIM. FORUMDADA Bİ KAÇ YERDE OKUDUM AMA FAZLA TATMİN OLMADIM. BİRDE BİŞEY DAHA SORUCAM BENİM İŞYERİMLE EV ARASINDA FAZLA TRAFİK YOK ORTALAMA 80-90 İLE GİDRİM VE SADECE Bİ YERDE TRAFİK IŞIKLARI VAR BAŞKA YERDE YOK BU ŞİMDİ ŞEHİR İÇİNEMİ GİRER YAKIT KONUSUNDA. BİRDE BİZİM BURANIN YOLLARI BİRAZ KÖTÜ NORMAL ASFALT FAZLA YOKTUR. GENELDE MICIRDIR YOLLAR BU ARABA BU YOLU KALDIRIRMI...
  • YAWWW CEVAP VERECEK KİMSE YOK MU!!!!!!!!!!!!!!
  • arkadaşlar arkadaşa cevap verin...

    bencedizel al 50 km az sayılmaz tabi karar yine senin
  • Coltun yürüyen aksamında bir arıza olursa tamiri çok pahalıya patlar.
    Renault ve Fiat ın Türkiyede üretilen modelleri bozuk yol ve kalitesiz yakıta dayanıklı üretilir.
    Marea Albea Palio Megane Clio ....
    Bu arabaların yerden yüksekliği Avrupadaki kardeşlerinden ortalama 2 cm daha yüksektir.
    Ayrıca Tofaş ürettiği tüm arabaların ateşleme sistemini kalitesiz yakıta uygun üretir.
    Mareaların yürüyen aksamı Avrupada üretilenlerden komple farklıdır.
    Albea ve Palio da farklı mı onu bilmiyorum.
  • Renault'un Web sitesinde Clio III'ün teknik verilerine baktım.
    65 bg'lik Clionun ağırlığı tam 1129 kg. Clio symbol'de bu değer 945 kg idi. Arada 184 kg fark var . Ama aynı motor.
    0-100 km/h 15,2 sn yeni Clio'da.
    Ama 80 hp lik Clio ideal. (12sn)
    Fiyatlar güncelleniyor şu an.
    Bakalım ne olacak.
  • cılıo 3 un teknık tablosunu gordum ınternet sıtesınde kendısı gormek henuz nasıp olmadı fakat
    65 hp dızel olanı var suan turkıyede oda daha onece dedıgım gıbı tecrubelerıme dayanarak 0-100 hızlanma 15.2 sanıye kı kanser eder adamı bılmem hatırladılarmı arkadaslar
    80 hp olanı sonra gelecekmıs fakat 0nun hızlanma degerlerıde 0-100 12..7 sanıye kı buda cok kotu bırdeger
    coltla karsılastırdıgın zaman
    bırakın koltu grant puntodan bıle daha kotu hızlanma degerlerı ve yakıt tuketım degerlerı
    colt bu sınıfın (tabıyı bu sınıfa gırmez bana gore daha ust sınıf bır arac)en ııyısı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: arkit

    cılıo 3 un teknık tablosunu gordum ınternet sıtesınde kendısı gormek henuz nasıp olmadı fakat
    65 hp dızel olanı var suan turkıyede oda daha onece dedıgım gıbı tecrubelerıme dayanarak 0-100 hızlanma 15.2 sanıye kı kanser eder adamı bılmem hatırladılarmı arkadaslar
    80 hp olanı sonra gelecekmıs fakat 0nun hızlanma degerlerıde 0-100 12..7 sanıye kı buda cok kotu bırdeger
    coltla karsılastırdıgın zaman
    bırakın koltu grant puntodan bıle daha kotu hızlanma degerlerı ve yakıt tuketım degerlerı
    colt bu sınıfın (tabıyı bu sınıfa gırmez bana gore daha ust sınıf bır arac)en ııyısı

    valla bilmiyorum colt punto ve clio karşılaştırılmıştı bi yerde.. autobild yada auto motor und sport ta..

    colt sonuncu clio liderdi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: likeNOother


    quote:

    Orjinalden alıntı: arkit

    cılıo 3 un teknık tablosunu gordum ınternet sıtesınde kendısı gormek henuz nasıp olmadı fakat
    65 hp dızel olanı var suan turkıyede oda daha onece dedıgım gıbı tecrubelerıme dayanarak 0-100 hızlanma 15.2 sanıye kı kanser eder adamı bılmem hatırladılarmı arkadaslar
    80 hp olanı sonra gelecekmıs fakat 0nun hızlanma degerlerıde 0-100 12..7 sanıye kı buda cok kotu bırdeger
    coltla karsılastırdıgın zaman
    bırakın koltu grant puntodan bıle daha kotu hızlanma degerlerı ve yakıt tuketım degerlerı
    colt bu sınıfın (tabıyı bu sınıfa gırmez bana gore daha ust sınıf bır arac)en ııyısı

    valla bilmiyorum colt punto ve clio karşılaştırılmıştı bi yerde.. autobild yada auto motor und sport ta..

    colt sonuncu clio liderdi


    +1
  • lıkenoother arkadasım oyle gormustum bıryerde soyle boyle dıye colt'a bok atamasın sana soylıyım
    nerde nezaman hangı modeller neye gore hangı motor hangı donanım bunları yazıcan bızde sana cevabını soylıyecez
    baktıgın donanın ıse ve carpısma testlerı ıse ozaman cılıo 3 belkı bırazdaha onde olabılır colttan bunu kabul ederım
    ama ıc genıslık ferahlık kullanım kalaylıgı konfar ozellıklede performans ve yakıt tuketımınde elıne su dokemez coltun
    boyle bılıne



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arkit -- 1 Nisan 2006; 20:04:51 >
  • bahsettiğim testi bulamadığım ama bunu buldum

    http://www.autobild.de/test/neuwagen/artikel.php?artikel_id=10822&artikel_seite=3

    burda sonuşta Clio,Yaris ve Rio arasında kalınmış ve Rio fiyat-donanım olarak iyi olduğundan 1.seçilmiş
  • bulamassın arkadasım bakma bulsanda zaten yazacaklarını bensana soyluyorum zaten cılıo colttan carpısma testlerınde cılıo dahaıyı
    fakat ıs dızelın performansı yakıt tuketımı ıc genıslık konfor rahatlık ve kullanım zevkı yoltutusuna gelınce coltun elıne su dokemez
    ne ıstedıgını bılırsen ne alacagınıda bılırsın markalara fanatık bakmıyalım lutfen colt benım ıkıncı japon aracım ve ılk mıtsubıshı aracım yanı ben fanatık degılım senın anlıyacagım
    ha sunuda ısterımkı turkıyedekı ınsanlar yerlı uretım arac alsın ve turkıye ekonomısıne katkısı olsun ama herkezde sanırım benımgıbı dusunup ıhtıyacına gore arac alıyor
    renoultta arac cıkartırken turk ınsanını bıraz dusunup performanslı ekonomık arac cıkartsın bak kıa rıo veya huyundaı arov'a bırsey dıyormuyum adamların dızel motor teknolojısı enson jenarasyon
    aynı elstırılerımı pejo ve fordun 1.4 tdcı motorları ıcınde yapıyorum nıye adamlar nasıl olsa satılıyor dıye ınsanlara hala 68 hp dızel motor satıyor fakat fokusun 1.6 motoru harıka
    vosvogendede aynı elestırılerım var adamlar hala 8 valf 102 benzınlı motorları satıyor turkıyeyde hemde dıgerlerını bosver passatta
    bız boyle takım tutargıbı araba markası tutarsak ve bılınclı tuketıcı olmazsak ne ıstedıgımızı ve fıyat mukayesesı yapmazsak
    daha cok eskı teknoojı ve ıse yaramaz motorlar ve yuksek fıyatlara arac alırız .........



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arkit -- 1 Nisan 2006; 21:03:09 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: arkit

    bulamassın arkadasım bakma bulsanda zaten yazacaklarını bensana soyluyorum zaten cılıo colttan carpısma testlerınde cılıo dahaıyı
    fakat ıs dızelın performansı yakıt tuketımı ıc genıslık konfor rahatlık ve kullanım zevkı yoltutusuna gelınce coltun elıne su dokemez
    ne ıstedıgını bılırsen ne alacagınıda bılırsın markalara fanatık bakmıyalım lutfen colt benım ıyıncı japon aracım ve ılk mıtsubıshı aracım yanı ben fanatık degılım senın anlıyacagım
    ha sunuda ısterımkı turkıyedekı ınsanlar yerlı uretım arac alsın ve turkıye ekonomısıne katkısı olsun ama herkezde sanırım benımgıbı dusunup ıhtıyacına gore arac alıyor
    renoultta arac cıkartırken turk ınsanını bıraz dusunup performanslı ekonomık arac cıkartsın bak kıa rıo veya huyundaı arov'a bırsey dıyormuyum adamların dızel motor teknolojısı enson jenarasyon
    aynı elstırılerımı pejo ve fordun 1.4 tdcı motorları ıcınde yapıyorum nıye adamlar nasıl osa satılıyor dıye ınsanlara hala 68 hp dızel motor satıyor fakat fokusun 1.6 motoru harıka
    vosvogendede aynı elestırılerım var adamlar hala 8 valf 102 benzınlı motorları satıyor turkıyeyde hemde dıgerlerını bosver passatta
    bız boyle marka tutargıbı araba markası tutarsak ve bılınclı tuketıcı olmazsak ne ıstedıgımızı ve fıyat mukayesesı yapmazsak
    daha cok eskı teknoojı ve ıse yaramaz motorlar ve yuksek fıyatlara arac alırız .........

    arkadaşım bu testte Colt ta var zahmet ette aç oku http://www.autobild.de/test/neuwagen/artikel.php?artikel_id=10822&artikel_seite=3



    Renault dizel de dünyanın en verimli motorunu üretti 2.0 16V dCi 175HP.. Ve 1.5dCi 106HP te ülkemiz şartları için aylardır test yapılıyordu.. ülkemizdeki mazot kalitesine göre 100Hp ye düşürülüp piyasaya sunuldu.. Diğer firmalar bunu yapmıyor işte.. Sen ben bilinçli insanlarız gidip güvendiğimiz yerden eurodizel alıyoruz ama herkes öyle değil işte.. Renault bunu düşünerek bi bakımdan hem kendi marka imajı ve garantiden değiştirdiği parçalar masrafı yüzünden hemde insanların zaman ve parasının kaybolmaması için hem yürüyen aksam hemde motorlar İÇİN Türkiye piyasasına girmeden önce aylarca test edip Türkiye şartlarına en ujygun şekilde piyasaya sürüyor.. Bursada fabrikada çalışanlar arkadaşlarda diyor buraya verilen Megane Sedan ile yurt dışına verilen Megane Sedanın süspansiyonları farklı.. Buradaki daha yumuşatılmış süspansiyon ve yerden 1.5-2 cm daha yüksek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi likeNOother -- 1 Nisan 2006; 21:21:59 >
  • likeNOother

    1.5dCi 106HP te ülkemiz şartları için aylardır test yapılıyordu.. ülkemizdeki mazot kalitesine göre 100Hp ye düşürülüp piyasaya sunuldu demişssin. Bu güç azaltılmasının sebebi neye göre yapılmış ve ne değişiklik yapılmış biliyormusun. Ayrıca neden böyle birşeye ihtiyaç duyulmuş acaba çünkü Türkiye de de artık eurodizel satılıyo. 100 HP ye de razıyız ama clio III te bu 100 HP liği satışa sunup sunmuyacakları bile belli değil. Bilgi verirmisin.

    selamlar...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: trabzon99

    likeNOother

    1.5dCi 106HP te ülkemiz şartları için aylardır test yapılıyordu.. ülkemizdeki mazot kalitesine göre 100Hp ye düşürülüp piyasaya sunuldu demişssin. Bu güç azaltılmasının sebebi neye göre yapılmış ve ne değişiklik yapılmış biliyormusun. Ayrıca neden böyle birşeye ihtiyaç duyulmuş acaba çünkü Türkiye de de artık eurodizel satılıyo. 100 HP ye de razıyız ama clio III te bu 100 HP liği satışa sunup sunmuyacakları bile belli değil. Bilgi verirmisin.

    selamlar...

    Şurdan biliyorum gerek 80lik motor gerekte 100lük motor olsun avrupada kullanılan versiyonlardı.. Fakat motorda yapılan bir takım değişiklerle ve yazılım güncellemesiyle bu motorlar avrupada 86 ve 106hplik oldu.. hatta 65liklerde 70lik olarak var avrupada.. Renault bu motorları Türkiyede bu yenilikler olmadan sunuluyor.. Bu yenilikleri Türkiye ye yansıtmanın Renault a bi masrafı mı var? Hayır.. Zaten Clio nun tr ye de 3-4ay geç gelmesi de Renault'un tr şartlarına uyarlama çalışmalarından dolayıdır... evet tr'de avrodizel var ama uyanık geçinen bir sürüde benzin istasyonu var ve ne yazikki denetimlerde yetersiz.. o yüzdden renault bu yenilikleri (6hp lik artışları dahi) türkiye ye hemen yansıtmaya çekiniyor doğal olarak
  • quote:

    Orjinalden alıntı: likeNOother

    quote:

    Orjinalden alıntı: arkit

    bulamassın arkadasım bakma bulsanda zaten yazacaklarını bensana soyluyorum zaten cılıo colttan carpısma testlerınde cılıo dahaıyı
    fakat ıs dızelın performansı yakıt tuketımı ıc genıslık konfor rahatlık ve kullanım zevkı yoltutusuna gelınce coltun elıne su dokemez
    ne ıstedıgını bılırsen ne alacagınıda bılırsın markalara fanatık bakmıyalım lutfen colt benım ıyıncı japon aracım ve ılk mıtsubıshı aracım yanı ben fanatık degılım senın anlıyacagım
    ha sunuda ısterımkı turkıyedekı ınsanlar yerlı uretım arac alsın ve turkıye ekonomısıne katkısı olsun ama herkezde sanırım benımgıbı dusunup ıhtıyacına gore arac alıyor
    renoultta arac cıkartırken turk ınsanını bıraz dusunup performanslı ekonomık arac cıkartsın bak kıa rıo veya huyundaı arov'a bırsey dıyormuyum adamların dızel motor teknolojısı enson jenarasyon
    aynı elstırılerımı pejo ve fordun 1.4 tdcı motorları ıcınde yapıyorum nıye adamlar nasıl osa satılıyor dıye ınsanlara hala 68 hp dızel motor satıyor fakat fokusun 1.6 motoru harıka
    vosvogendede aynı elestırılerım var adamlar hala 8 valf 102 benzınlı motorları satıyor turkıyeyde hemde dıgerlerını bosver passatta
    bız boyle marka tutargıbı araba markası tutarsak ve bılınclı tuketıcı olmazsak ne ıstedıgımızı ve fıyat mukayesesı yapmazsak
    daha cok eskı teknoojı ve ıse yaramaz motorlar ve yuksek fıyatlara arac alırız .........

    arkadaşım bu testte Colt ta var zahmet ette aç oku http://www.autobild.de/test/neuwagen/artikel.php?artikel_id=10822&artikel_seite=3



    Renault dizel de dünyanın en verimli motorunu üretti 2.0 16V dCi 175HP.. Ve 1.5dCi 106HP te ülkemiz şartları için aylardır test yapılıyordu.. ülkemizdeki mazot kalitesine göre 100Hp ye düşürülüp piyasaya sunuldu.. Diğer firmalar bunu yapmıyor işte.. Sen ben bilinçli insanlarız gidip güvendiğimiz yerden eurodizel alıyoruz ama herkes öyle değil işte.. Renault bunu düşünerek bi bakımdan hem kendi marka imajı ve garantiden değiştirdiği parçalar masrafı yüzünden hemde insanların zaman ve parasının kaybolmaması için hem yürüyen aksam hemde motorlar İÇİN Türkiye piyasasına girmeden önce aylarca test edip Türkiye şartlarına en ujygun şekilde piyasaya sürüyor.. Bursada fabrikada çalışanlar arkadaşlarda diyor buraya verilen Megane Sedan ile yurt dışına verilen Megane Sedanın süspansiyonları farklı.. Buradaki daha yumuşatılmış süspansiyon ve yerden 1.5-2 cm daha yüksek

    yıne soyluyorum arkadsım ya bu testte olan colt 1300 benzınlı bız burda dızel 1500 ıcın konusuyoruz anlamıyorsun herhalde araba
    alırken ıhtıyacların performan donanım ve ekonomı fıyat ılıskısı cok onemlıdır benım bahsettıgım dızel 95 hp olanı enn azından benım cok memnun oldugum ve ıyı yanlarını ve az olmasına karsı kotu yanlarını sızınle paylastıgım 1500 cc 95 hp 240nm torka sahıp olanı
    benzınlı motorlu olanlar hakkında kasa ve konfor dısında bılgım yok daha doğrusu tecrubem yokkı sııznle paylasayım bunu hıcbır zamanda yapmadım yapmamda..........
    MESELA gol 4 1600cc ololan sınıfının enıyısıydı ama 1800 125hp olan da sınıfının en kotusu nasıl bır fanatıklıktırkı butun golfler ıyıdır demek gıbı bırsey oluyor bu boyle bır mantık olamaz ıhtıyacına gore motor donanım ve karasor seceneklerınden secersın bence dızel sınıfında en azından bu sınıfta colt en ıyı degerlere sahıp olan aractır bence sen katılmaya bılırsın amam ben 20000km dır gayet memnun bır sekılde kullanıyorum ve bılmıyorum ekadarını nekadarını ıdrek edebılırsın amam bundan oncekı aracım 1800t passat ıdı ve passatı satıp coltu almakla hayatımın en dogru kararını verdım dıyorum anla artık nekadar memnunum colttan....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arkit -- 2 Nisan 2006; 0:49:22 >
  • hocam haklısın ben yeni anladım senin demek istediğini kusura bakma ya
    ama motor da sadece bir kriterdir bu karşılaştırma dizel alacak arkadaşlarada diğer disiplinlerde fikir verir diye düşünüyorum


    quote:

    Orjinalden alıntı: arkit

    quote:

    Orjinalden alıntı: likeNOother

    quote:

    Orjinalden alıntı: arkit

    bulamassın arkadasım bakma bulsanda zaten yazacaklarını bensana soyluyorum zaten cılıo colttan carpısma testlerınde cılıo dahaıyı
    fakat ıs dızelın performansı yakıt tuketımı ıc genıslık konfor rahatlık ve kullanım zevkı yoltutusuna gelınce coltun elıne su dokemez
    ne ıstedıgını bılırsen ne alacagınıda bılırsın markalara fanatık bakmıyalım lutfen colt benım ıyıncı japon aracım ve ılk mıtsubıshı aracım yanı ben fanatık degılım senın anlıyacagım
    ha sunuda ısterımkı turkıyedekı ınsanlar yerlı uretım arac alsın ve turkıye ekonomısıne katkısı olsun ama herkezde sanırım benımgıbı dusunup ıhtıyacına gore arac alıyor
    renoultta arac cıkartırken turk ınsanını bıraz dusunup performanslı ekonomık arac cıkartsın bak kıa rıo veya huyundaı arov'a bırsey dıyormuyum adamların dızel motor teknolojısı enson jenarasyon
    aynı elstırılerımı pejo ve fordun 1.4 tdcı motorları ıcınde yapıyorum nıye adamlar nasıl osa satılıyor dıye ınsanlara hala 68 hp dızel motor satıyor fakat fokusun 1.6 motoru harıka
    vosvogendede aynı elestırılerım var adamlar hala 8 valf 102 benzınlı motorları satıyor turkıyeyde hemde dıgerlerını bosver passatta
    bız boyle marka tutargıbı araba markası tutarsak ve bılınclı tuketıcı olmazsak ne ıstedıgımızı ve fıyat mukayesesı yapmazsak
    daha cok eskı teknoojı ve ıse yaramaz motorlar ve yuksek fıyatlara arac alırız .........

    arkadaşım bu testte Colt ta var zahmet ette aç oku http://www.autobild.de/test/neuwagen/artikel.php?artikel_id=10822&artikel_seite=3



    Renault dizel de dünyanın en verimli motorunu üretti 2.0 16V dCi 175HP.. Ve 1.5dCi 106HP te ülkemiz şartları için aylardır test yapılıyordu.. ülkemizdeki mazot kalitesine göre 100Hp ye düşürülüp piyasaya sunuldu.. Diğer firmalar bunu yapmıyor işte.. Sen ben bilinçli insanlarız gidip güvendiğimiz yerden eurodizel alıyoruz ama herkes öyle değil işte.. Renault bunu düşünerek bi bakımdan hem kendi marka imajı ve garantiden değiştirdiği parçalar masrafı yüzünden hemde insanların zaman ve parasının kaybolmaması için hem yürüyen aksam hemde motorlar İÇİN Türkiye piyasasına girmeden önce aylarca test edip Türkiye şartlarına en ujygun şekilde piyasaya sürüyor.. Bursada fabrikada çalışanlar arkadaşlarda diyor buraya verilen Megane Sedan ile yurt dışına verilen Megane Sedanın süspansiyonları farklı.. Buradaki daha yumuşatılmış süspansiyon ve yerden 1.5-2 cm daha yüksek

    yıne soyluyorum arkadsım ya bu testte olan colt 1300 benzınlı bız burda dızel 1500 ıcın konusuyoruz anlamıyorsun herhalde araba
    alırken ıhtıyacların performan donanım ve ekonomı fıyat ılıskısı cok onemlıdır benım bahsettıgım dızel 95 hp olanı enn azından benım cok memnun oldugum ve ıyı yanlarını ve az olmasına karsı kotu yanlarını sızınle paylastıgım 1500 cc 95 hp 240nm torka sahıp olanı
    benzınlı motorlu olanlar hakkında kasa ve konfor dısında bılgım yok daha doğrusu tecrubem yokkı sııznle paylasayım bunu hıcbır zamanda yapmadım yapmamda..........
    MESELA gol 4 1600cc ololan sınıfının enıyısıydı ama 1800 125hp olan da sınıfının en kotusu nasıl bır fanatıklıktırkı butun golfler ıyıdır demek gıbı bırsey oluyor bu boyle bır mantık olamaz ıhtıyacına gore motor donanım ve karasor seceneklerınden secersın bence dızel sınıfında en azından bu sınıfta colt en ıyı degerlere sahıp olan aractır bence sen katılmaya bılırsın amam ben 20000km dır gayet memnun bır sekılde kullanıyorum ve bılmıyorum ekadarını nekadarını ıdrek edebılırsın amam bundan oncekı aracım 1800t passat ıdı ve passatı satıp coltu almakla hayatımın en dogru kararını verdım dıyorum anla artık nekadar memnunum colttan....

  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.