Şimdi Ara

...boyasız oluşumu/motoru bakımlı oluşumu tercih..... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
593
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • pardon yanlış şeye katılmışım
  • Aracta önemli olan kasa yani kaporta orjinalligidir ..
    Boya çok önemli degildir, yoldan geçen işgüzarın çizmesiyle, güneş yanıgından , kuş pisliginin kaporta üzerinden uzun süre temizlenmemesiyle boya hasar görebilir araçta komple,tavan altı ,bel altı ve etek boyası olabilir.
    Fakat degişen olursa ayrı.
    Motor yenilemesi daha mümkündür .

    Bir aracta Kafadan yani ön şasilerden agır darbe varsa öndüzen ve çekiş problemi olabilir çok usta ellerden geçmesi lazım birde göztepeoto tofaş servisinin boya ustalarına burdan bir mesajım var.Boya kurumadan kapı kolu takan elleriniz dert görmesin 6 yaşındaki çocuk anladı kapının boyandıgını..böyle mi işyapılır diye sordugumda parmagını tükrükleyip silmeye çalışmasıda bir ayrı güzeldi




  • her boyanan araba kaza yapmış demek değildir ufak tefek sürtmeler ezilmeler olabilir sonuçta ustaya götürdüğnde aracın niçin boyandığı anlaşılır. Benim 89 model Renault 11 im vardı arabaya vurdular. 4 parçanın boyanması gerekti araçta güneş yanıkları da vardı ben de komple boyattım gıcır gıcır oldu ve öyle bindim. satarken de pazara çıktım yarım saat içinde sattım. alıcılar başıma üşüştü 16 yaşında gıcır gıcır bir araba boya kaporta derdi yok daha ne olsun. böyle şeyleri kafanıza takmayın. önemli olan aracın ağırlık merkezinin bozulacak kadar darbe görmemesi. o da iyi bir usta tarafından hemen anlaşılıyor zaten.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: onur@

    arkadaşım büyük şehirlerin hepsinde araçlarda boya olması hatta 1-2 değişen olması normal bir durum. eğer düzgün yapılmışsa bence 1-2 değişene kadar sorun yok. farzet ki sen değişensiz ve boyasız bir araç aldın, ya bi yere çektiğinde biri gelip vurursa napıcaksın? çevremde de senin gibi düşünen birçok insan mevcut (adamlar arabanın asından anlamaz ama sorarsan hepsi orjinal hastasıdır) ve bir gün kafamı iyice attırırlarsa birine rica edicem. bi dodge kamyonetle bunların arabalarının bi tarafını komple alsın...


    aynen katılıyorum abii. son kullandığım 3 farklı aracıma yaklaşık 7-8 kere park halindeyken vuruldu ve çizildi. Ben bu konuda biraz titiz birisiyimdir ve arabamda çizik ve vuruk belli olsun istemem. o yüzden her defasında da boyatmışımdır. Arabayı satarkende alıcının"bu arabada boya var" deyip vazgeçmesine çok gülerim.Sadece boya olması önemli değildir,önemli olan o aracın bu boyaya nasıl bir olaydan sonra ihtiyaç duyduğudur. Bu da iyi bir kaportacı veya serviste rahatça tesbit edilebilir. Çok ciddi bir kaza yapmamışsa asıl önemli olan motorun durumu,düzenli servis bakımı olup olmadığı(en azından ilk 1-2 sene),yürüyen aksamı ve tabiikide (özellikle otomatik ise) şanzımanın durumudur




  • aslında düşünüyorumda ikinci elde en önemli olan şey
    karşındaki kişinin dürüstülüğü.
    sonuçta boyalıda olsa motoru bitirmişte olsa dürüst olduktan sonra
    insanlar ne yapacaklarına daha çabuk karar veriyorlar ve daha istikrarlı bir alışveriş oluyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: serkes1

    aslında düşünüyorumda ikinci elde en önemli olan şey
    karşındaki kişinin dürüstülüğü.
    sonuçta boyalıda olsa motoru bitirmişte olsa dürüst olduktan sonra
    insanlar ne yapacaklarına daha çabuk karar veriyorlar ve daha istikrarlı bir alışveriş oluyor.




    Haklısın ama dürüstlük oranı sonyıllarda baya azaldı serkes kardeş kimseye güvenemiyosun bu devirde Allah 2. el araba alanlara kolaylık versin
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.