Şimdi Ara

Yeni Golf-Yeni Astra ??? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
90
Cevap
0
Favori
26.955
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bencede golf
  • eğer tipronik alacaksan astradan uzak dur derim.
    ya araba vites değiştirecek diye iki saat bekliyorsun o aralarda araba baya bi yığılıyor.
    golfün otomatik şanzımanı çok daha başarılı.
    fsi da öyle yabana atılacak bir motor değil.sakin kullanımlarda oldukça az miktarlara düşürülebiliyor.

    şekilde dersen astrayı ben daha çok beğeniyorum ama o otomatik şanzımanı olayı bitiriyor bence.
    ayrıca araba sert bir araba...
  • zaten herkes aynı zevkte olsaydı tek tip araba alınırdı. Yol tutuşunu iki arabanında bilmiyorum yorum yapmam. Ben sadece kendi kullandığım arabaların yol tutuşunu bilirim.50-60 milyarımı ancak a3 fsi hakeder.
  • kardeş a3 fsı 115 hp galiba ama fiyatı 50 ytlden asgı değil golf gt ise 55 ytl 1.4 170 hp sence hangisi karizmaya bakarsan a3 ama tsı fsı'den cok cok seri
  • a3 s-lıne full fsı modeli 50-60 arası ama full golf gt modeli ise 55 ytl ama ikiside karizma araçı tabi a3 ün daha cok karizması var,birde performansı düşünürsen golf önde ama kalite desende a3 tabi
  • golf bi efsanedir yapmayin etmeyin.
    her halde golf derim.fiyati biraz yuksek astraya gore ama verdigi kalite tartisilmaz.
    ben olsam paraya kiyar golf alirdim.
    ama astrada guzel araba.ozellikle siyah olanlari cok guzel.
    her iki aracinda kronik bi sorununu duymadim...
  • astra her ne kadar iyi olursa olsun golfün o sınıfta hiç ama hiçbir modele eyvallahı yoktur...çünkü kompakt sınıf ilk defa 1976 yılında GOLFle ortaya çıktı...imaj ve 2.el değerini düşünürsen golfün astradan daha iyi bir seçenek olduğunu görürsün...115lik fsi tercih et veya TSI..renk olarak siyah düşünüyorsan eğer hiç golf alma çünki arabayı kapatıyor..golfe en iyi giden renk 25 yaş üstüysen eğer BEJ renk...alırsan bilgilendir
  • kompak sınıf ilk olarak opel kadet miydi neydi tam yazılışını hatırlamıyorum onunla çıktı.yani golf le değil
  • Golf 1 numara.
  • KOnfor olarak golf daha iyi fsi az yaksada performans vs olarak hiç memnun etmiyor sahiplerini otomatik olanlar.Astra çok daha çekici bir araç önümüzdeki ay zaten astranın 1.6 115hp olan makyajlı versiyonu gelicek beklemeni tavsiye ederim
  • Dostum bir golf kullanicisi olarak kesinlikle golf derim Konfor,kalite,yol tutus hepsi golfte.
  • KESİNLİKLE ASTRA
  • golf çok sıradan görünüyor. astra golfün yanında bir üst sınıf araç gibi duruyor. arkadaşa katılıyorum. 115 beygirlik astraları beklemek en iyisi. sedan astra da hiç fena değil. bir çıksın bakalım, yakından bir görelim.
    quote:

    Orjinalden alıntı: ceta

    Golf 1 numara.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Gargi Can

    Bu iki araç arasında bir tercih yapıp almak istiyorum. Araç kesinlikle 1.6 benzinli ve tiptronik şanzıman olacak. Tiptronik vitesli arabaların yakıt durumları genelde manuel vitesli araçlara yakın. Yani otomatik vitesli araçların ekstra yakıt tüketimleri bu araçlarda gözlenmiyor. Fabrika verileri yanıltıcı olabildiğinden bu konuda tecrübeli arkadaşların yardımlarını bekliyorum. Bu iki araç içinde, sehir içi 100 km'de kaç lt benzin tüketimi yaptıklarını merak ediyorum. Ayrıca tavsiyeleriniz varsa okumak isterim. Teşekkürler...

    2008 i bekle golf kasa değiştircek tasarım olarak astraya bin basar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: nebel

    golf çok sıradan görünüyor. astra golfün yanında bir üst sınıf araç gibi duruyor. arkadaşa katılıyorum. 115 beygirlik astraları beklemek en iyisi. sedan astra da hiç fena değil. bir çıksın bakalım, yakından bir görelim.
    quote:

    Orjinalden alıntı: ceta

    Golf 1 numara.


    Astra, Golf'ün yanında nasıl üst sınıf görünüyor anlayamadım. Donanımı fazla veya daha spor falan deseniz neyse de dizayndan sınıf farkı nasıl yarattınız?
  • 1 ay aradan sonra konu tekrar devam ediyor... Konuyu açan arkadaş çoktan kararını verip aracını aldı mı yoksa o kadar çok akıl veren var ki, iki derenin ortasında mı kaldı?...
    Sen bırak burada yazılanları. Kendin neyi beğendiysen gidip onu almalısın. Araçları teknik olarak incele. Çok detaya girme, içinden çıkamazsın. Yok Astra' nın bagaj kapığından tık sesi gelmiş yok golf yolu tutamamış. Geç bunları...

    Yalnız araba alacaktıysan bir iki gün içinde bayilere koş, aralık ayı indirimlerini kullanmaya çalış. 0 faiz, 3 ay sonra ödeme ya da %10 indirim gibi...

    İkisi de çok kaliteli araçlar... Ben sadece sana, Astra alırsan Cosmo + Easytronic, Golf alırsan FSI diyorum... Ama yeni Golf fotoğrafları ortalıkta dolaşırken beğenilmeyen şimdiki kasayı alma bence.
    (Not: Golf FSI performans bakımından doğal olarak üstündür Astra' dan. Ancak Astra, yol tutuş bakımından Focus' tan sonra en iyisidir. )
  • yol tutuşu focustan sonra en iyisi golftur
  • Neye dayanarak Focus' tan sonra en iyisi golf diyorsun.
    İki arabayı da kullandım ve kullanıyorum. Abimde Golf, bende Astra var... Nereye, hangi dergiye, karşılaştırmaya, teste bakarsan bak Opel Astra Focus gelmeden önce yol tutuşun zirvesindeydi şimdi ikinci. Bilen başka arkadaş varsa o da yazsın yorumunu.
    (Şayet benim arabam da IDS Plus (Alçaltılmış spor şasi) ve Easytronic Şanzuman var. Alçaltılmış şasi olduğundan yol tutuş daha da iyi olabilir diğer Astra modellerinden ama dergiler ve testler baz Astra ların baz Golf' lerden daha iyi yol tuttuğunu gösteriyor...
    Golf konforludur. Süspansiyonları yumuşaktır. Mıcır bir yolda giderken veya bir kasisten geçerken tıngır mıngır sallanır, neredeyse bir d sınıf otomobil kadar rahat hissettirir. Ancak bu, yüksek hızlı virajlarda otomobilin daha az stabil olmasına yol açar. Opel astrada ise amortisör ve süspansiyon sistemi, Golf' tekinin tam tersi derecede serttir. Bir kasisten geçerken kasisi içinizde hissetirir. Küt diye bir ses gelir... Ayrıca Opel Astra' nın, yine herkesin bildiği ve testlerde kanıtlandığı gibi yeni direksiyon sistemi her ne kadar alışması ilk başlarda zor olsada keskin ve tam bir hakimiyet sağladığı gibi en ufak bir çukur veya pürüzde yolu hissetirir. Yüksek hızlarda ise otomobil, sert amortisör sistemi ve tam hakimiyet veren direksiyonuyla her ani hareketinizi absorbe edecek kadar dirençlidir. Savurmaz veya kontrolünü kaybetmez.
    Bu demek değildir ki Golf sıfır hakimiyet veriyor. Bu sıınıfta (Compact) bravo gibi kıçını kontrol edemeyen otomobiller de var. Ancak zirve de Astra, Golf ve Focus bulunuyor ve bunların arasında sıralamayı kime sorarsan sor değişmez, Focus Astra Golf şeklinde olacaktır.

    Ayrıca bunu tartışmak gereksiz çünkü konu araç tercihi süspansiyon değil. Konuyu açan arkadaş belki çoktan arabasını aldı. Saygılar...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: feanorringeril
    (Not: Golf FSI performans bakımından doğal olarak üstündür Astra' dan. Ancak Astra, yol tutuş bakımından Focus' tan sonra en iyisidir. )

    Yol tutuş başarıları için dediğiniz sıralama , adı geçen araçların eski kasaları için geçerliydi. Golf4 fazla yumuşak süspansiyonuyla(konforu en yüksek) geri kalıyordu ancak bütün araçların yeni güncel kasaları için konuşursak yol tutuşları başabaş gider. Astra sert süspansiyondan kazanmakla beraber, Golf V yine içlerinde en yumuşak süspansiyonuna rağmen diğerlerinden geri kalmamakta, hatta en fazla konforla öne geçmektedir. Focus bu açılardan tam orta sıradadır. Test ettiğim Astra'da geyik testi yaparken araba hiç yana yatmıyordu. Golf biraz daha yatıyor. Focus'u yeterince deneme fırsatım olmadı ama o da diğerlerinin hissinde geldi.
  • bnde opel astrayı golften daha cok begenıyordum ama yenı golf tiptronik alınca gerckten vw nin kaltesini fazlasyla anladım sportta240ı bgun gordum arac 1.6 benzinli
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.