Şimdi Ara

İkinci Kez Servise Gidiyor (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
418
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Şu anda dünyanın en iyi markalarından biri phılıps.Kesinlikle müşteri memnuniyeti ne çok önem veriyorlar.Kesin değiştirirler.
    Bende phılıps mms460 hoparlör vardı.Jackları genişledi.Garantiye gönderdim 15 gün içinde yenisi geldi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: NakkaSss

    bi komşuda alcıaktı bu 190x6fb lerde acaba bole sorun cok mu cıkıyor bu arada nerden aldınız gold da falan yokta


    golddan almadım ankarada bi firmadan aldım.Aldığım gün akşamı bizim toptancımıza ürün geldi ama şimdi piyasada yok bi arkadaş 17 sini alıcak bulamadık hiç bi yerde.
  • Philips müşteri hizmetlerine mail atmıştım böyle bir standart varmı varsa daha ayrıntılı bi şekilde bilgilendirin lütfen konulu.Bugün aradılar ve bizim servisle ilgili departmanlarının görüştüğünü ve incelenmek üzere tekrar servise gideceğini söylediler.Bakalım ne olacak Bizim servismi yaman ben mi
  • o kadar para ver bide defolu mal kullan.

    Paranla rezil olmuşsun valla.

    Hakkını ara.

    Philipse aç telefonu saydır. Hemen değiştirirler.
  • yapmayın ya, siyah yapıp monutorü 1-2 cm yakından gözüken bişeyse
    o kadar yakından mönütörü kullanmayacağına göre hem kendine hem philipse
    haksızlık yapıyosun gibime geliyo
  • quote:

    Orjinalden alıntı: safakhan

    o kadar para ver bide defolu mal kullan.

    Paranla rezil olmuşsun valla.

    Hakkını ara.

    Philipse aç telefonu saydır. Hemen değiştirirler.


    Gaza getirme sende Hakkımı arayacağım bakalım Böyle bişey başına gelen hiç yokmu
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.