Şimdi Ara

MEGANE II DE TASARIM HATASI (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
89
Cevap
0
Favori
5.157
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: crepassio

    quote:

    Orjinalden alıntı: murtycan


    quote:

    Orjinalden alıntı: bravaman


    quote:

    Orjinalden alıntı: koray35


    quote:

    Orjinalden alıntı: miraz.miraz

    reno nun kalitesi



    Neye göre reno nun kalitesi altındaki dobloya göremi

    Doblonun nesi varmış


    ya şimdi burda megane2 ile dobloyumu kıyaslıycaz doblo harika bi arabamıda gelip megane'a laf söylüyo neymiş Reno'ya ya önce bindiğiniz arabaya bakında sonra gelin..


    ne alakası war ya
    böle mantık mı olur
    ben ford kullanıyosam reno hakkında konuşamıcam
    yok ya ??
    başka ??
    öleyse herkes kullandığı araba hakkında konuşsun
    arabası olmayan arkadaşlarda post fln atmasınlar bundan sonra
    e onlara da susmak düşüo

    dimi arkadaşım
    tam olarak sölediğinden bu anlam çıkıyo ??

    her insanın ekonomik durumu aynı değildir..
    adamın 10 milyar parası warsa megane 2 alabilir mi ??
    ha megane 2 yi alcak paran yoksa megane ı eleştirmiceksin o zaman öyle mi ??

    tebrik ediorum seni.. !!






    saçmalama ve lafı başka taraflara çekme adam bindiğiniz arabaya bakın demiş arabası olmayan konuşmasın dememiş.




  • Buna ancak münasip bir tarafla gülünür, Megane'ın satış rakamları hatırlatılır her arabayı tek tek inceleme zahmetine katlandığı için(!) tebrik edilir ve bir daha da bu konuda muattap olunmaz... Bir markayı sevmemekle onu bile bile karalamak apayrı şeyler..
  • Yaptığınız tartışma, benim babam seninkini döver tartışması...
  • konu dağılmasın lütfen.

    sayın roverci;

    az çok bilirsin aracın dış kaportasındaki bütün parçalar sac olarak gelir,preslenir,sonra punta kaynağı yapılır.

    renoda staj yapmış biri olarak da onların kalıp konusunda çok iyi yerlerde olduğunu söyleyebilirim.hatta şu anki daciaların kalıplarının ustalarını bizim ustalarımız yetiştirdi.
    yani eğer aynı durumu bütün meganelarda görüyorsan o zaman de ki bunun tasarımı böyle,
    eğer birçok megane da gördüysen ,söyleyeceğim şey onların hepsi aynı kalıplarla preslenmiş olmasıdır.

    renodaki punta kaynakları da robotlarla yapılmaktadır.

    hatta hatırladığım onların aralarına girip yukarı çıkmıştım baktım ateş ediyorlar,saldırırlar falan diye kaçmıştım

    bu tarz şişkinlikleri görmedim ya da dikkat etmedim ama varsa da çalışanlar onların heryerini kontrolden geçiriyor.




  • EMRE,
    YANLIŞ ANLASILMASIN. BU OLAY ÜRETİMDE HATA YAPILIYOR VE ÖYLE SATILIYOR ŞEKLİNDE ANLAŞILMASIN. ZANNEDERSEM SEN ÖYLE ANLADIN.
    BENİM SÖYLEDİĞİM,
    KULLANICILAR YA KENDİLERİ YA DA BAŞKA SÜRÜCÜLERİN SAYESİNDE, ŞİŞKİN ÇAMURLUKLARIN ÇOK SIKLIKLA EZİLMESİNE YA DA SÜRTME ŞEKLİNDE ÇİZİLMESİNE SEBEP OLUYORLAR. BU TABİİ Kİ İNSANDAN KAYNAKLANIYOR. ANCAK, ÖZELLİKLE MEGANE II LERDE ÇOK FAZLA KARŞILAŞILAN BİR DURUM BU.
    GÜZELE BAKMAK SEVAPTIR YA. MEGANE II LER DE GÜZEL GÖRÜNÜMLÜ OLDUKLARI İÇİN, ÖZELLİKLE PARK HALİNDE YANINDAN GEÇERKEN MUTLAKA BAKARIM. ÇOĞUNLUĞUNDA ÇAMURLUKTA YA ÇİZİK YA DA EZİKLİK VAR. BU DİKKATİMİ ÇEKTİ. OLAY BUDUR.
    KULLANICI HATASI DEYİP KESTİRİP ATMAK, MEGAN SÜRÜCÜLERİNE HAKSIZLIK OLUR... MEGANIN YOLLARDA ÇOK SAYIDA OLMASI BİR AÇIKLAMA OLAMAZ. SAYICA ÇOK DAHA FAZLA OLAN ŞAHİNLERİN (TAKSİ) BİLE, HER TARAFLARI YAMUK YUMUK OLMASINA RAĞMEN, ÇAMURLUKLARINDA BÖYLE BİR ŞEY YOK DENECEK KADAR AZ...
    BENCE RENO TASARIM AŞAMASINDA BUNU GÖZDEN KAÇIRMIŞ...

    quote:

    Orjinalden alıntı: emre.

    konu dağılmasın lütfen.

    sayın roverci;

    az çok bilirsin aracın dış kaportasındaki bütün parçalar sac olarak gelir,preslenir,sonra punta kaynağı yapılır.

    renoda staj yapmış biri olarak da onların kalıp konusunda çok iyi yerlerde olduğunu söyleyebilirim.hatta şu anki daciaların kalıplarının ustalarını bizim ustalarımız yetiştirdi.
    yani eğer aynı durumu bütün meganelarda görüyorsan o zaman de ki bunun tasarımı böyle,
    eğer birçok megane da gördüysen ,söyleyeceğim şey onların hepsi aynı kalıplarla preslenmiş olmasıdır.

    renodaki punta kaynakları da robotlarla yapılmaktadır.

    hatta hatırladığım onların aralarına girip yukarı çıkmıştım baktım ateş ediyorlar,saldırırlar falan diye kaçmıştım

    bu tarz şişkinlikleri görmedim ya da dikkat etmedim ama varsa da çalışanlar onların heryerini kontrolden geçiriyor.






  • quote:

    Orjinalden alıntı: roverci

    ARKADAŞLAR YOLDA GÖRDÜĞÜM MEGAN II LERİN %50 SİNİN ARKA ÇAMURLUKLARINDA (LASTİKLERİN ÜSTÜNDEKİ ŞİŞİKLİK) YA SÜRTME YA DA EZİLME VAR. BENCE BU BİR TASARIM HATASI. SİZ NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?


    Bence büyük araba kullanmayı becermeyen megane sedan almasın , çamurlukla ilgili tasarım hatasından çok arabayı kullanmayı beceremeyen şöförleri sorumlu , aynanın geçtiği yerden çamurluğun hayli hayli geçmesi lazım değil mi? ama araç uzun olduğu için, güdük araba kullanmaya alışmış millet dönüşlerde, özellikle park yerlerinde aracın dönüş açısını ayarlayamıyor.
  • Günümüz tasarımında çamurluklar şişkin ve tekerlekler ön planda. Megan da bu modayı en iyi ve abartısıyla yansıtan bir araç. Ayrıca günümüzde araba boyutları da büyüdü biraz daha. Bundan dolayı önceki nesil arabalara alışmış sürücülerimiz için bu arabaları kullanmak biraz daha özen istiyor.
  • belirli bir sac alanının belirli bir mukavemeti vardır.
    eğer sac alanı büyükse ezik,şişkinlik daha çabuk oluşur.
    bir de bunların puntalanırkenki eğimlerine dikkat etmek gerekir,hafif bombe bile parçayı gerer.

    bu noktada size örnek olarak minibüs tavan saclarını gösterebilirim.
    mukavemeti artırmak için kanallar yaparlar.

    megane da da bu nedenden kaynaklanan sorun olabilir.

    bildiğimiz gibi çamurluklar darbeye müsaittir.

    ama kullanıcı hatasından firmayı sorumlu tutmam,çünkü çoğunlukta bu sorun yok.

    şimdi sanırım herkes herkesi anladı.
  • beni de kimse renocu falan zannetmesin ben hiçbişeyci değilim,bunu da tasvip etmiyorum.
    insan birşeyi sevebilir ve kendisine volvocu diyebilir mesela ama olaya at gözlüğüyle bakıp laf ettirmemek noktasına vardırmak kendini darltmak ve basitleştirmekten öte birşey değildir.

    benim önceki mesajlarımı bilenler renoyu ne kadar eleştirdiğimi de bilirler,takdir ettiğimi de.

    bu forumda neyi savunsan "o" ncu oluyorsun.

    bir topikte biri renoyu savunuyor,biri de vw i.
    ben de vw nin adını bile vermeden renoyu eleştirdim çünkü eleştirilmesi gerekiyordu.
    adam beni vw ci yaptı çıktı işin içinden.

    nabarsın bu adamı?

    japoncular da ayrı zaten..
  • Dur şuraya yanaşayım... GARÇ!.. Hass.kt.r! Ulan hangi dangalak buraya far koydu, buraya far olur mu? gitti işte güzelim far. Bu arabada tasarım hatası var kardeşim!
    Şaka bir yana, herkes arabasını kendi çarpmıyor ki. Aslında daha sık olan, duran arabaya birilerinin çarpması şeklinde oluyor.
    Ewet Megane II'de arka çamurluk bombeli tasarlanmış ve bence arabaya çok hoş bir çizgi katmış. sizce adamlar bu tasarımı yaparken Türkiye'deki dar ve sıkışık ara sokakları düşündüler mi?
    Roverci dostum, doğru söylüyorsun. Ben dikkat etmemiştim bu kadar fazla ezik, çizik olduğuna. Ama bunu bir tasarım hatası olarak nitelendirmeyelim de bizim anormal yol şartlarımıza uygun değil diyelim. Eminim ki sahipleri arabalarına gözleri gibi bakıyor ve bu çıkıntıya da dikkat ediyordur. Ama malesef sokaklar dar, hayvan bol.
    mesela bir fırıncı veya bir plasiyer kamyoneti dar bir aralıktan geçerken arabanın genel silüetine bakıp geçer diye düşünüyor ama bu çıkıntıyı hiç hesaba katmadığı için GARÇ yapıyor olabilir.
    Bu bombeli çamurlukla ilgili en olası problem senaryosu yukarıdaki gibi olabilir. Bu da bir "tasarım hatası" sorunundan çok "bize uymaz" sorunu olabilir. Yoksa megane kullanıcıları arabalarına gerekli özeni gösterirler, hepsi birden dikkatsiz olamaz.




  • bugün meganelara dikkat ettim,bilmiyorum belki bursadakiler böyle 10 tane falan gördüm hiçbirinde bu hata yoktu.
    nerden kaynaklanabilir ona baktım.
    söylediklerime ek olarak
    meganeların bu kısmı açıkta ve dışa doğru,yani kapılar gibi kenarları iç kısımda değil.plastik korunağı da olmayınca darbelere karşı hassaslaşıyor.
    gördüğüm focuslarda böyle.dikkat ederseniz onlarda da karşılaşabilirsiniz.

    bu arada bişeycilere kızarken roverci yi ayırırım,çünkü o da körü körüne savunanlardan değil,sempatizanı olanlardan..
    ve bu topiği o açmasaydı okumazdım bile..
  • tasarım hatası öyle olmaz megane 2 dinamik kullanan varsa söförün nekadar zor kemer takıp çıkardığını bilir tasarım hatası budur meganede kemer takmak çok gıcık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pulpa -- 20 Mart 2006; 16:30:19 >
  • BUGÜN İŞE YÜRÜYEREK GİTTİM. AKŞAM DÖNÜŞTE EVE KADAR, YOL KENARINA PARK ETMİŞ MEGANE II LERDEYDI GÖZÜM.
    5 TANE SAYDIM. HEPSİ GRİ RENKTEYDİ. 3 TANESİNİN ÇAMURLUĞUNDA SÜRTME DEN DOLAYI ÇİZİK, 1 TANESİNDE DE EZİK VARDI. DİĞER 1 TANESİ TEMİZDİ. HEPSİNİN DE SAĞ ARKA ÇAMURLUKTA VAR BU OLAY.
    "TASARIM HATASI" DEMEK BELKİ BİRAZ AĞIR OLDU GALİBA AMA, "BU ÇAMURLUĞUN DARBELERE YÜKSEK ORANDA MARUZ KALABİLMESİ" KONUSUNDA BİR DÜŞÜNCE EKSİKLİĞİ OLDUĞU KESİN BENCE...
    BURSA'DAKİ TRAFİKLE İLGİLİ OLARAK ORAN BU KADAR YÜKSEK OLMAYABİLİR. BEN İSTANBUL FATİH'TEYİM...

    EMRE,
    "KÖRÜ KÖRÜNE SAVUNMA YA DA ELEŞTİRİ YAPMADIĞIM" KONUSUNDA HAKLISIN.
    TEŞEKKÜR EDİYORUM...
    SEN DE ÖYLESİN...

    quote:

    Orjinalden alıntı: emre.

    bugün meganelara dikkat ettim,bilmiyorum belki bursadakiler böyle 10 tane falan gördüm hiçbirinde bu hata yoktu.
    nerden kaynaklanabilir ona baktım.
    söylediklerime ek olarak
    meganeların bu kısmı açıkta ve dışa doğru,yani kapılar gibi kenarları iç kısımda değil.plastik korunağı da olmayınca darbelere karşı hassaslaşıyor.
    gördüğüm focuslarda böyle.dikkat ederseniz onlarda da karşılaşabilirsiniz.

    bu arada bişeycilere kızarken roverci yi ayırırım,çünkü o da körü körüne savunanlardan değil,sempatizanı olanlardan..
    ve bu topiği o açmasaydı okumazdım bile..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi roverci -- 20 Mart 2006; 18:37:53 >




  • istanbula sık gidip geliyorum,orda 5te 5 de desen inanırım.

    insanlar çok fazla bu tarz sıyrık yapıyor ve sık olduğu için de belki yaptırma gereksinimi hissetmiyor.

    bakırköyde bir sokakta arka arkaya sağlam araba görememiştim
  • slmlar herkese, babam da megane 2 station varr , babam da şikayetci megane nın arka çamurluklarının şişikliğinden, bide aracın dönme çapı çook iiyi olmadığından kapalı garajlarda sorun yaşatıyor, ben arabayı kötülemek için sölemiyorum , ben ve babam da renocuyuz, ama megane da ki çamurlukların şişik olması sorun yaratıyor , megane dan önce passat var dı , dönüş açısının iyi olmasından fazla sorun yaratmıyorr. bu güne kadar hiç sürttürmedik ve vurmadık aracı, ama meganı tasarlayanlar şişik tamponu hesaba katmamışlar, ya da dönüş açısını biraz arttırmaları gerekli. bence tasarım hatası değil sadece türkiye şartlarına göre değil çamurlukların şişkin olması.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi skysoblue85 -- 20 Mart 2006; 19:05:33 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: pulpa

    tasarım hatası öyle olmaz megane 2 dinamik kullanan varsa söförün nekadar zor kemer takıp çıkardığını bilir tasarım hatası budur meganede kemer takmak çok gıcık

    O siz lagunayı görmemişsiniz , ergonomi sıfır seviyesinde hel kışın kaban montla oturup kemer bağlamaya çalışmak tam işkence.
  • şimdiye kadarki en lüzumsuz tartışmalardan biri..çamurluğun şiş olması nasıl tasarım hatası oluyor anlamadım..siz kullandığınız aracın enini boyunu bilmiyorsanız ve göz ayarınızda yoksa elbetteki her yere sürtersiniz..hemen hemen bütün arabaların çamurlukları şiş...boşverin bu işleri..tamamen kullanıcı hatası..
  • megane iyidir ama hb versiyonun arkası bi şaheser !!! o kadar
  • LÜZUMSUZ GÖRÜYORSAN YAZMAK ZORUNDA DEĞİLSİN.
    HERKES ARACININ ENİNİ BOYUNU BİLİYOR. HERKESİN DE GÖZ AYARI VARDIR.
    HEMEN HEMEN BÜTÜN ARABALARIN ÇAMURLUKLARI ŞİŞSE, NEDEN HEPSİNDE YOK BU OLAY.
    ÖZELLİKLE MEGANE II LERDE VAR.

    "skysoblue85" ARKADAŞ TA, SAHİP OLDUKLARI MEGANE II DEKİ ÇAMURLUKLARIN ŞİŞKİNLİĞİNDEN DUYDUKLARI RAHATSIZLIĞI BELİRTMİŞ. ÇOK DİKKATLİ KULLANMAK GEREKİYOR DEMEKKİ.

    FORUMDA HİÇ BU ARABAYA SAHİP OLAN YOK MU? BENCE EN OBJEKTİF YORUMLARI MEGANE II SAHİPLERİ YAPABİLİR.

    quote:

    Orjinalden alıntı: türbülans

    şimdiye kadarki en lüzumsuz tartışmalardan biri..çamurluğun şiş olması nasıl tasarım hatası oluyor anlamadım..siz kullandığınız aracın enini boyunu bilmiyorsanız ve göz ayarınızda yoksa elbetteki her yere sürtersiniz..hemen hemen bütün arabaların çamurlukları şiş...boşverin bu işleri..tamamen kullanıcı hatası..




  • niye aynaları çarpmıyorsunuz da çamurlukları çarpıyorsunuz? aynalar daha şiş değilmi?
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.