Bildirim
Lastik yan yanak yırtılması
Samsung Galaxy S24 Ultra 17,3 cm (6,8") 12 GB 256 GB Çift SIM Gri 5000 mAh : Amazon.com.tr: Elektronik
https://www.amazon.com.tr/dp/B0CNKGPSBM
9 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Dis lastik patlamistir Yuksek hizlara cok cikiyorsaniz lastigi kesinlikle degistirmeniz gerekir sehir ici kullanim max 135 fln yapiorsaniz yamalayin gitsin. -
sen o lastiği değiştir bence
geçen sene bizim işyerinde aynı hasarı alan bir lastik daha sonra otoyolda 120 ile giderken tabanı olduğu gibi fırlatmış atmış..... arka lastikdi ve bu sayede büyük bir kaza atlatıldı -
Yanak tamir edilmez değiştirinquote:
Orijinalden alıntı: molarrr
sen o lastiği değiştir bence
geçen sene bizim işyerinde aynı hasarı alan bir lastik daha sonra otoyolda 120 ile giderken tabanı olduğu gibi fırlatmış atmış..... arka lastikdi ve bu sayede büyük bir kaza atlatıldı -
Değişme vakti gelmiş. Kullanmak tehlikeli olabilir...quote:
Orijinalden alıntı: SabitSalınım
Yanak tamir edilmez değiştirin
Alıntıları Göster -
Klasik sorunlardan biri , eğer lastiklerin çok yeni değilse her iki tarafı birden değiştirmen gerekir aksi halde yol tutuşunda sorun oluşur, bir tane yeni al diğerini stepnedekiyle değiştir, bir lastik parasından tasarruf edersinquote:
Orijinalden alıntı: set
Değişme vakti gelmiş. Kullanmak tehlikeli olabilir...
Alıntıları Göster -
baba markasini merak ettim o lastigin, kolay degil oyle yanak yirtilmasi?quote:
Orijinalden alıntı: Umit
Klasik sorunlardan biri , eğer lastiklerin çok yeni değilse her iki tarafı birden değiştirmen gerekir aksi halde yol tutuşunda sorun oluşur, bir tane yeni al diğerini stepnedekiyle değiştir, bir lastik parasından tasarruf edersin
Alıntıları Göster -
Mastercraft lastigin markası.quote:
Orijinalden alıntı: ilvtyt
baba markasini merak ettim o lastigin, kolay degil oyle yanak yirtilmasi?
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: ilvtyt
baba markasini merak ettim o lastigin, kolay degil oyle yanak yirtilmasi?
-
kesinlikle değiştirmelisin patlama tehlikesi çok yüksek hızlarda muhtemel...quote:
Orijinalden alıntı: Cela Soylu
Mastercraft lastigin markası.
quote:
Orjinalden alıntı: ilvtyt
baba markasini merak ettim o lastigin, kolay degil oyle yanak yirtilmasi?
Alıntıları Göster -
Merhaba,quote:
Orijinalden alıntı: Shorin
kesinlikle değiştirmelisin patlama tehlikesi çok yüksek hızlarda muhtemel...
Alıntıları Göster
Ben de benzer bir soru sorayım.
Çukurlara hızlı girince lastiklerin içindeki çeliklerden bir tanesi kırılınca lastigin tam köşesinde oluşan balonların bir zararı var mı?
Usta bir şey olmaz yamayalım dedi ama benim içim rahat etmedigi için gidip yenisini aldım.
Söylemesi ayıp evde 4 tane kenarı balonlu lastik var.
Lastikler Bridgestone B330. En sağlamı buymuş.
Ustaya daha sağlamı yok mu bunların dedigimde dolma teker alacan o zaman dediydi
-
anladığım kadarıyla
lastik tay tay olmuş....
dişleri aşınmış dozer lastiklerini kaplatırdık ama bu onun gibi bir şey değil..
yapıştırılacak birşeyde değil.
değiştireceksen çift değiştir...
ayrıca sende eminim sende çok iyi biliyorsunki yüksek hızlarda balans yapar ve aracın sürüşünü ve güvenliğini etkileyecek sorunlar çıkar...
eminim sen tedbirini çoktan almışsındır bile
quote:
Orjinalden alıntı: Cela Soylu
Selamlar
Aracı park ederken ön sağ lastik taşa sürttü ve yanakta 3-4 cm lik bir kopma oldu fakat lastik patlamadı.Altında sarı bir bez çıktı bunu nasıl tamir ettiririz.Yada lastigimi değiştirmek lazım??
-
hiçbir şey canından değerli değildirquote:
Orijinalden alıntı: serkes
anladığım kadarıyla
lastik tay tay olmuş....
dişleri aşınmış dozer lastiklerini kaplatırdık ama bu onun gibi bir şey değil..
yapıştırılacak birşeyde değil.
değiştireceksen çift değiştir...
ayrıca sende eminim sende çok iyi biliyorsunki yüksek hızlarda balans yapar ve aracın sürüşünü ve güvenliğini etkileyecek sorunlar çıkar...
eminim sen tedbirini çoktan almışsındır bile
quote:
Orjinalden alıntı: Cela Soylu
Selamlar
Aracı park ederken ön sağ lastik taşa sürttü ve yanakta 3-4 cm lik bir kopma oldu fakat lastik patlamadı.Altında sarı bir bez çıktı bunu nasıl tamir ettiririz.Yada lastigimi değiştirmek lazım??
yenisi alsan daha iyi bence
-
lastikte yanak şakaya gelmez! insan canıyla öder, aman diyim. hocam borç yap harç yap değiştir. biraz ucuz bir marka bul, değiştir. illa ki değiştir. yanağın tamiri olmaz. -
lastikte yanak şakaya gelmez! insan canıyla öder, aman diyim. hocam borç yap harç yap değiştir. biraz ucuz bir marka bul, değiştir. illa ki değiştir. yanağın tamiri olmaz.
eğer istepne tam boy ise bunu tamir ettirip istepneye alabilirsin. o da, lastik patladığında yawaş yawaş seni lastikçiye kadar idare edebilsin diye kullancan. -
good year lastiklerde 1 yıl balon yapmama garantisi var eyer düşük yanak lastik laıyorsanız kesinlikle tavsiye ederim balon yapmış yada yandan yırtılmış lastiyi getirip yenisini ücretsiz alabilyorsunuz -
Yanaktaki yaranın boyutları 20 mm x 35 mm (en- boy) aşmamışsa tamir yaptırmanızı tavsiye ederim. Fakat bu tamiri yaptırdığınızda lastiğinizin hız endeksini 1 kademe düşürmelisiniz. Ayrıca bu lastiği arkaya taktırmanız sizin yararınıza olacaktır. (Tabi yanında çalışan lastikte yer değiştirecek)quote:
Orijinalden alıntı: Platinium
good year lastiklerde 1 yıl balon yapmama garantisi var eyer düşük yanak lastik laıyorsanız kesinlikle tavsiye ederim balon yapmış yada yandan yırtılmış lastiyi getirip yenisini ücretsiz alabilyorsunuz
P 150 km / saat
Q 160 km / saat
R 170 km / saat
S 180 km / saat
T 190 km / saat
H 210 km / saat
V 240 km / saat
W 270 km / saat
Y 300 km / saat
Eğer yara daha büyükse lastiği değiştirin. Eğer diş derinliği alacağınız sıfır lastikten çok düşükse ve/veya lastik çok eski ise yanındaki diğer lastiği de değiştirmeniz sizin yararınıza olacaktır. Aksi takdirde yüksek hızlarda yol tutuş ve manevra kabiliyeti olumsuz yönde etkilenecektir.
-
dediğim gibi tay tay olmuş oquote:
Orijinalden alıntı: hldx
Yanaktaki yaranın boyutları 20 mm x 35 mm (en- boy) aşmamışsa tamir yaptırmanızı tavsiye ederim. Fakat bu tamiri yaptırdığınızda lastiğinizin hız endeksini 1 kademe düşürmelisiniz. Ayrıca bu lastiği arkaya taktırmanız sizin yararınıza olacaktır. (Tabi yanında çalışan lastikte yer değiştirecek)
P 150 km / saat
Q 160 km / saat
R 170 km / saat
S 180 km / saat
T 190 km / saat
H 210 km / saat
V 240 km / saat
W 270 km / saat
Y 300 km / saat
Eğer yara daha büyükse lastiği değiştirin. Eğer diş derinliği alacağınız sıfır lastikten çok düşükse ve/veya lastik çok eski ise yanındaki diğer lastiği de değiştirmeniz sizin yararınıza olacaktır. Aksi takdirde yüksek hızlarda yol tutuş ve manevra kabiliyeti olumsuz yönde etkilenecektir.
Alıntıları Göster
lastiğinin yanaklarından öperim....
-
Çukur, engebe ya da lastiğin bir şekilde vurup geçeceği taş vs. gibi nesne ve bordürlerin üzerinden frenleme yaparak geçmek doğru bir hareket değildir. Özellikle kaldırımlara çıkmak ve inmek lastiğe eziyetten başka birşey değildir.quote:
Orijinalden alıntı: serkes
dediğim gibi tay tay olmuş o
lastiğinin yanaklarından öperim....
Alıntıları Göster
Bu tip çukur, engebe, bordür gibi zararlı yol koşullarını önceden kestirip daha önce fren yaparak mümkün olduğunca yavaş ancak frensiz geçmek lastik için en az zararlı olan davranıştır. Örneğin bir engebenin ya da bozuk bir satıhtaki çukurun üzerinden geçerken frenleme yapıp lastiğin olası kilitlenmesi çukurda muhtemelen lastik boşta olduğundan dönmeyecektir ve lastik sanki duvara vurur gibi sert engele çarpacaktır. Özellikle bordürlerin üzerinden geçerken fren yapmak yerine biraz daha hızlanmak lastik açısından muhakkak daha az zararlı olacaktır.
Lastikleri koruyun çünkü onlara emanetsiniz.
-
benim doblo da yanlarını yemiş yaw neden ajaba bide ön lastik dayanmiyo arabaya üstelik arka lastiğe de çiwi batmış cıkarmıyorum duruyo orada bakalım ne zaman inecek hawasıquote:
Orijinalden alıntı: Yavuz
Çukur, engebe ya da lastiğin bir şekilde vurup geçeceği taş vs. gibi nesne ve bordürlerin üzerinden frenleme yaparak geçmek doğru bir hareket değildir. Özellikle kaldırımlara çıkmak ve inmek lastiğe eziyetten başka birşey değildir.
Bu tip çukur, engebe, bordür gibi zararlı yol koşullarını önceden kestirip daha önce fren yaparak mümkün olduğunca yavaş ancak frensiz geçmek lastik için en az zararlı olan davranıştır. Örneğin bir engebenin ya da bozuk bir satıhtaki çukurun üzerinden geçerken frenleme yapıp lastiğin olası kilitlenmesi çukurda muhtemelen lastik boşta olduğundan dönmeyecektir ve lastik sanki duvara vurur gibi sert engele çarpacaktır. Özellikle bordürlerin üzerinden geçerken fren yapmak yerine biraz daha hızlanmak lastik açısından muhakkak daha az zararlı olacaktır.
Lastikleri koruyun çünkü onlara emanetsiniz.
Alıntıları Göster
-
Benzer içerikler
- marşpiyel düzeltme fiyat
- ince yanak lastik zararları
- en iyi otogaz hangisi
- hgs etiketi olmadan plakadan okur mu
- start stop nasıl kapatılır
- citroen fiyat listesi 2024
- honda typer 2023
- citroen e-c4 fiyat
- mercedes glc 220 d 4matic
- lexus lbx 2024
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X