Şimdi Ara

HYUNDAI ACCENT KORKMAYIN GETZ DIIL

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
19.211
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • (Hyundai accent admire) Acaba nasıl bir arabadır otomobil işi ile uğraşanlara soruyorum özellikle yol tuşu filan nasıl acaba hızlanışı seriliği filan 1,3 lerin bilenler kullananlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Toyota SUPRA -- 12 Nisan 2006; 2:09:53 >



  • ha birde sağlamlık acaba çinlilerin arabası gibimi
  • 1.3 lerde motor gayet cansız ve dört kişi falan bindiğinde sollamalarda oldukça yorar seni..

    ama benim için hız önemli değil diyosan Bis'lere bile alışık olduğumuz yollarımızda rahatlıkla kullanabilirsin..

    yol tutuşu gayet iyi bir önceki kasadan 100 kg küsür daha ağır araba yanlış hatırlamıyorsam.. bağımsız süspansiyon ve viraj denge çubukları ile yol tutuş gayet tatminkar..

    sağlamlık konusuna gelince.. kaportadan bahsediyorsan.. kaza anında sağlam diyebileceğim bir araba bilmiyorum..

    ama güvenlik dersen aracın kitapçığından ilgili güvenlik ekipmanlarına ulaşabilirsin..
  • saol kardeş sana kaza anında kaportası sağlam olan bir araba söyliyim (FAZLA HIZ YAPMAMAK KAYDIYLA HER ARABA İÇİN)Renault21
  • quote:

    Orjinalden alıntı: eggy13

    saol kardeş sana kaza anında kaportası sağlam olan bir araba söyliyim (FAZLA HIZ YAPMAMAK KAYDIYLA HER ARABA İÇİN)Renault21



    tamam da arabanın kaportasının sağlam olması onun güvenli olduğu anlamına gelmez.. yeni nesil araçlarda darbe absorve denen bir olay var malum.. kaportanın haşat olması darbe şiddetinin araç dışında emilmesini ve içerdekilere ulaşmamasını sağlıyor..

    yani yeni nesil araçlarda sanayide çıkacak kaportacı masrafı değil, hastanede çıkacak masraflar ön planda tutuluyor

    21 konusunda birşey diyemem hiç 21 le kaza yapmadım..
  • Merhaba,

    Ben 2-3 hafta önce 2005 model 1.3 aldım, ikinci el.

    İzlenimlerim:

    Konfor olarak çok birşey beklemeyin. Malzeme kalitesi çok süper değil. Düşük viteslerde çekişi ve hızlanması fena değil. Ama 4 ve 5. viteste ara hızlanmaları yavaş kalıyor. Rampa yukarı vites düşürmeden çıkılabiliyor (5. viteste bile) ama rampa yukarı sollama yaparken mutlaka 1 vites, çok zor durumlarda iki vites bile düşürmek gerekiyor. Yol tutuş idare eder, çok ani hareketler yapmazsanız çizgiyi koruyor ya da virajı kontrollü alıyor. Ama ani hareketlerde farkında olmadan şerit bile atabiliyor. Yakıt tüketimi (günlük 50 km ve yaklaşık %25 şehir içi olarak) 6.6 lt/100 km olarak ölçüyorum. Bu değer sürekli şehiriçi kullanımda çok yükselebilir gibi geliyor bana. Çünkü sabit hızlı kullanımda yakıt göstergesi uzun süre sabit kalırken, sıkışık trafiğe girilince ibrenin hareketini görebiliyorsunuz. Bendeki araçta maalesef ABS yok. İlk kullanımlarımda sanki fren tutmayacakmış gibi hissetmiştim. Ama 2 günlük kullanımdan sonra ayağım çok alıştı. Fiat arabalardaki gibi ne kadar basarsan o kadar fren mantığıyla çalışmıyor pedal, aynı derinlikte ayağın basıncına ve basma süresine göre (ms olarak elbette) farklı tepkiler veriyor. İnsanların tamponunda gezmiyorsanız fren tatminkar diyebilirim. Kliması manuel ve fan ayarı 1 ve 2 seviyesinde ısıtıp soğuttuğu anlaşılmıyor. 3 ve 4'te gerçek talebi karşılıyor. Çukurlarda darbe emişi fena değil ama tümseklerde dikkatli olmak gerekiyor. Araç çok yüksek değil. Koltuklar biraz sert. Ayrıca 1.3 modelde sürücü koltuğu yükseklik ve bel ayarı bulunmuyor. Eğer doğal oturuş pozisyonunuzda belinizle koltuk arasında boşluk kalıyorsa uzun kullanımda sorun olabiliyor ama boşluk yoksa sorun da yok.

    Özetle, ayağım yerden kesilsin, ben zaten efendi kullanırım deli hareketler yapmam, parçası ucuz yerli üretim bir arabam olsun, çok yakıt tüketmesin, fiyatına göre beni memnun etsin diyorsanız Admire 1.3 aracı tavsiye ederim. Ama dediğim gibi süper birşey beklemeyin.

    Kazasız sürüşler dilerim.
  • Birşey daha eklemezsem içim rahat etmeyecek. Ben Getz de kullandım, ama hiç beğenmedim. Özellikle frenlerini. Kullandığım Getz ABS'li olduğu halde Accent'in frenleri ile kendimi çok daha güvende hissediyorum. Getz'i hızlandırmak bir dert, durdurmak bir dert. Çok yormuştu beni...
  • saol baba
    yol tutuşu baba olan arabalar her zaman tercihimdir
  • bende accent var 2001 bence güzel araba 1,5 performans iyi ama 1,3 leri bilmiyorum plastiğine falan kafayı takma 6 senedir hiçbir yıpranma yok
  • quote:

    Orjinalden alıntı: geyikb

    Merhaba,

    Ben 2-3 hafta önce 2005 model 1.3 aldım, ikinci el.

    İzlenimlerim:

    Konfor olarak çok birşey beklemeyin. Malzeme kalitesi çok süper değil. Düşük viteslerde çekişi ve hızlanması fena değil. Ama 4 ve 5. viteste ara hızlanmaları yavaş kalıyor. Rampa yukarı vites düşürmeden çıkılabiliyor (5. viteste bile) ama rampa yukarı sollama yaparken mutlaka 1 vites, çok zor durumlarda iki vites bile düşürmek gerekiyor. Yol tutuş idare eder, çok ani hareketler yapmazsanız çizgiyi koruyor ya da virajı kontrollü alıyor. Ama ani hareketlerde farkında olmadan şerit bile atabiliyor. Yakıt tüketimi (günlük 50 km ve yaklaşık %25 şehir içi olarak) 6.6 lt/100 km olarak ölçüyorum. Bu değer sürekli şehiriçi kullanımda çok yükselebilir gibi geliyor bana. Çünkü sabit hızlı kullanımda yakıt göstergesi uzun süre sabit kalırken, sıkışık trafiğe girilince ibrenin hareketini görebiliyorsunuz. Bendeki araçta maalesef ABS yok. İlk kullanımlarımda sanki fren tutmayacakmış gibi hissetmiştim. Ama 2 günlük kullanımdan sonra ayağım çok alıştı. Fiat arabalardaki gibi ne kadar basarsan o kadar fren mantığıyla çalışmıyor pedal, aynı derinlikte ayağın basıncına ve basma süresine göre (ms olarak elbette) farklı tepkiler veriyor. İnsanların tamponunda gezmiyorsanız fren tatminkar diyebilirim. Kliması manuel ve fan ayarı 1 ve 2 seviyesinde ısıtıp soğuttuğu anlaşılmıyor. 3 ve 4'te gerçek talebi karşılıyor. Çukurlarda darbe emişi fena değil ama tümseklerde dikkatli olmak gerekiyor. Araç çok yüksek değil. Koltuklar biraz sert. Ayrıca 1.3 modelde sürücü koltuğu yükseklik ve bel ayarı bulunmuyor. Eğer doğal oturuş pozisyonunuzda belinizle koltuk arasında boşluk kalıyorsa uzun kullanımda sorun olabiliyor ama boşluk yoksa sorun da yok.

    Özetle, ayağım yerden kesilsin, ben zaten efendi kullanırım deli hareketler yapmam, parçası ucuz yerli üretim bir arabam olsun, çok yakıt tüketmesin, fiyatına göre beni memnun etsin diyorsanız Admire 1.3 aracı tavsiye ederim. Ama dediğim gibi süper birşey beklemeyin.

    Kazasız sürüşler dilerim.


    işte adam yazmıs . ama bence accent yerine başka arabalar düşünebilirsin .
  • quote:

    Orjinalden alıntı: eggy13

    saol kardeş sana kaza anında kaportası sağlam olan bir araba söyliyim (FAZLA HIZ YAPMAMAK KAYDIYLA HER ARABA İÇİN)Renault21



     HYUNDAI ACCENT KORKMAYIN GETZ DIIL


     HYUNDAI ACCENT KORKMAYIN GETZ DIIL


    sağlam diye bir araba yoktur renault 21 de geçen hafta 5 kişi gitti..
  • Sayın geyikb;
    Polen filtreniz tıkanmış. Torpido gözünün arkasından çıkarılıyor. yenisiyle değiştirin, 1 ve 2. kademede fan gayet güzel üflüyor.
    İyi günler.



    quote:

    Orjinalden alıntı: geyikb

    Merhaba,

    Ben 2-3 hafta önce 2005 model 1.3 aldım, ikinci el.

    İzlenimlerim:

    Konfor olarak çok birşey beklemeyin. Malzeme kalitesi çok süper değil. Düşük viteslerde çekişi ve hızlanması fena değil. Ama 4 ve 5. viteste ara hızlanmaları yavaş kalıyor. Rampa yukarı vites düşürmeden çıkılabiliyor (5. viteste bile) ama rampa yukarı sollama yaparken mutlaka 1 vites, çok zor durumlarda iki vites bile düşürmek gerekiyor. Yol tutuş idare eder, çok ani hareketler yapmazsanız çizgiyi koruyor ya da virajı kontrollü alıyor. Ama ani hareketlerde farkında olmadan şerit bile atabiliyor. Yakıt tüketimi (günlük 50 km ve yaklaşık %25 şehir içi olarak) 6.6 lt/100 km olarak ölçüyorum. Bu değer sürekli şehiriçi kullanımda çok yükselebilir gibi geliyor bana. Çünkü sabit hızlı kullanımda yakıt göstergesi uzun süre sabit kalırken, sıkışık trafiğe girilince ibrenin hareketini görebiliyorsunuz. Bendeki araçta maalesef ABS yok. İlk kullanımlarımda sanki fren tutmayacakmış gibi hissetmiştim. Ama 2 günlük kullanımdan sonra ayağım çok alıştı. Fiat arabalardaki gibi ne kadar basarsan o kadar fren mantığıyla çalışmıyor pedal, aynı derinlikte ayağın basıncına ve basma süresine göre (ms olarak elbette) farklı tepkiler veriyor. İnsanların tamponunda gezmiyorsanız fren tatminkar diyebilirim. Kliması manuel ve fan ayarı 1 ve 2 seviyesinde ısıtıp soğuttuğu anlaşılmıyor. 3 ve 4'te gerçek talebi karşılıyor. Çukurlarda darbe emişi fena değil ama tümseklerde dikkatli olmak gerekiyor. Araç çok yüksek değil. Koltuklar biraz sert. Ayrıca 1.3 modelde sürücü koltuğu yükseklik ve bel ayarı bulunmuyor. Eğer doğal oturuş pozisyonunuzda belinizle koltuk arasında boşluk kalıyorsa uzun kullanımda sorun olabiliyor ama boşluk yoksa sorun da yok.

    Özetle, ayağım yerden kesilsin, ben zaten efendi kullanırım deli hareketler yapmam, parçası ucuz yerli üretim bir arabam olsun, çok yakıt tüketmesin, fiyatına göre beni memnun etsin diyorsanız Admire 1.3 aracı tavsiye ederim. Ama dediğim gibi süper birşey beklemeyin.

    Kazasız sürüşler dilerim.
  • Bende 1.6 Accent var. Sadece lastik sesinden memnun değilim. İçeri çok fazla lastik sesi geliyor. Onun haricinde yol tutuş , performans çok güzel. Geçen gün 2. vites 95 3. vites 140 gördüm. Ama 1.3 leri hiç kullanmadım bilemicem doğrusu. Saygılar...
  • aynen durum oyle polen filtresi tıkanmış. benimde üfleme sorunu vardi camlara ondanmiş düzeldi polen filtresini değiştirince.
    1de bile onceki3 de üflediğinden fazla üflüyor.
    bencede sen bi polen filtreni değiştir.
  • yani araba 929 kg 85 beygir iş gorüyor yani yukarıdaki geyikb nin yazdiği gibi 60 km ye kadar baya seride 60-100 arasında biraz yavaş. ama idare ediyor. rahat arabadir tavsiye ederim.
  • bende 2004 1.3 war standart yanı guvenlık paketı almadık.....
    arabanın performans degerlendırmesı kısıden kıısye deısır,bundan once opel kullanmıs bırı ıcın yalan gelebılır ama hyundai standartlarında bırı kullanmıssa arabanın perf ı ıyı gelecektır,,,1.3 85 bg benımkı ve gayet ıyı kalkıyor dıyebılırım tabı kullandıgınız devır aralıgına gore,kı buda benzın uzerınde cok etkılı...yol tutusu bana gore iyi degil ama sorun bendedır sanırım,cok ani hareket yapabılıorum...araba baya alcak uzun yolda daha ıyı anlarsınız,,yakıt sarfıyatı bana fazla gelıo nıyeyse bende 220 falan yakıodu ama son benzın zamları ındırımlerı flan uzun suredır olcmuyorum...,
    arabanın sac ı baya ıncedır zaten kaza yaptımmı dırek dagılabılır kazasına gore,frenlerı ıyıdır abs olmamasına ragmen ama servısın etkısı buyuk,2 ayrı accent de cok farklı fren tepkısı gorebılırsınız...ıscılık malzemeye gelınce ota boka plastık konmus ve gayet saglam duruolar yıllar gecsede (bundan once eskı accent kullandım oyleydı yanı) ve elektronık yapılardan cok mekanık aksam kullanılmıs buda parca fıyatlarını baya ucuzlatıyo....benım sımdıkı aklım olsa 1.6 alırdım lpg taktırırdım....tabi bunlar kısıden kısııye degisen fikirler,,,,yardımcı olabılıysem ne ala,,...
  • bende 2005 1,3 var, kalkışı bayaa iyi aslında. Arabayı ilk aldığım zaman yaklaşık 2000 km de falanken motor açma muhabbetine (ne kadar doğru ise) Edirne'ye kadar kökleyip geri dönmüştüm. Son hız olarak kitapçığında sanıyorum 176 km. derken ben tam olarak 205 km.'yi gördüm. Tabi dönüşte depoyu fullemek zorunda kaldım yine. Yol tutuşu olarak fena değil. Bendeki güvenlik paketli olduğu için ABS falan da var ama nedense ben pek güvenedim bu arabadaki abs ye. Frenlemeyi inanılmaz uzatıyo ve biran duramayacak hissine kapılıyorsunuz. Bir de yere yakın olması şehir içi kullanımında biraz problem çıkartabiliyo. daywalkerer in dediği gibi 1,6 sını alıp tüp takıp gezmeyi tercih ederdim. Çünkü çok tasarruflu bir araç değil. Gerçi 4 ay kadar önce ekoyak taktım. Şimdi 25 ytl lik benzinle şehir içinde 120 km. kadar gidebiliyorum. (süper 2,75 ytl.) Ama en büyük şikayetim, arabanın torpidosu ve göğsünden gelen tıkırtı ve cızırtılar. Servis bile bulamadı. Satana kadar idare edicez artık.
  • Bizde 2005 1.3 vardı.Gitti ama neyse.Bu arabanın yol tutuşu çok iyi eski kasasına göre %20 ye kadar daha güvenli olduğu söylenir.Perfomans,bu kasa için çok iyi diyebilirim.Çünkü biz memlekete giderken 1.3 motorlu admirede 5 kişi +Bagajı boş bırakmıycak kadar doldurduk,araba 165 i rahat gördü.Bence tavsiye ederim.
  • 1.5 dizeller için ne düşünüyorsunuz arkadaşlar. performansı, yol tutuşu falan.
  • 2001 model 1,5 gl ve 2004 model 1,,5 dizel accent kullanmıs biri olarak her ikisinide tavsiye ederim..yol tutus bence gayet iyi.araba siz ne yaparsanız onun karsılıgını veriyor..tabiiki fazla zorlamamak lazım.bence gayet iyi..

    1,5 benzinli ortalama 100km/10 lt benzin harcıyor şehir içi..ancak bu kullanıma gore değişiyor.alt devirlerde araba cansız ancak ust devirlerde cidden iyi gidiyor.serilik olarak acık ve net soyluyorum golf,focus,astra dan iyi.0-100 hızlanması 10,2 sn..

    aracın 1. ve 2. vitesleri biraz kemikli ozellikle arac sogukken vites gecisleri biraz kemikli ama 1-2 dk da normale donuyor..

    yol sesini cidden içeri alıyor biraz yalıtım olsaydı tadından yinmezdi

    sonuc olarak her iki modelde bence fiyat/performans olarak sınıfının en iyisi..ayrıca bakım malıyetleride dusuk..
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.