Şimdi Ara

VOLKSWAGEN TRANSPORTER - CARAVELLE (16. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
987
Cevap
10
Favori
588.412
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar yeni kasa 1.9 105 beygir transporterlar ne kadar yakıyor ve son hızı nedir ? bende 1.9 doblo vardı onu aratırmı?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: arifgokcen

    bencede 130 luk almayın çünkü bende eskisi vardı değiştirecektim birkaç yerle konuştum vw ustası kendi arabasını kötülüyor bende bunun üzerine 174 lük aldım 16000kmde ve daha şu ana kadar beni üzecek birşey yapmadıve her seferinde en az 600kg yük ile gidiyorum bir arkadaşımız14lt yakıyor demiş ama ben hiç bir seferinde o kadar yakmadım genel olarak 9.5-10 lt arası yakıyor transporter veya caravelle alacaklara tavsiyem 130 luk kesinlikle almayın ama bazıları çok kötülemiş bazııları ise çok fanatikcene söylemlerde bulunmuş


    bizde 130 luk 2004 tiptronic transporter var 200.000 i devirdi araç.çekiş performans,konfor v.s her açıdan çok memnunuz,şahsen ben tavsiye ederim.
  • arkadaşlar bir arkadaşın 2001 cityvanı var . arbada ABS+ EDL çift airbag var. motoru 75 hp 2.4 dizel araç 200.000 km de ama inanın motor , yürüyen de hiç bişey yok. araç da çok temiz bu arablar ne kadar yakar?
    birde satsak kaça gider??
  • Cevabımı topiğine yazdım.

    quote:

    Orjinalden alıntı: worldwar

    arkadaşlar bir arkadaşın 2001 cityvanı var . arbada ABS+ EDL çift airbag var. motoru 75 hp 2.4 dizel araç 200.000 km de ama inanın motor , yürüyen de hiç bişey yok. araç da çok temiz bu arablar ne kadar yakar?
    birde satsak kaça gider??
  • kadirreis transporterlere laf söyletmiyorlar vw kalitesi diye konuşuyorlar...
    t5 i alsalarda 130 bg likten bir 50,000 yapsalarda görsek bir vw kalitesini ...bilmeden binmeden konuşan çokkkkkkkk

    neyse;
    benin sorunlarımda aşağıdaki topikte;

    http://forum.donanimhaber.com/m_14038810/tm.htm

    quote:

    Orjinalden alıntı: KADİRREİS

    BU DA BENİM 2005 MODEL 130 BEYGİRLİK TRANSPORTERİM.
    22 BİN KM DE ŞANZIMANI DAĞILDI, KOMPLE YENİSİ TAKILDI. BİR HAFTA ARAÇSIZ KALDIM.
    30 BİN BAKIMDA TURBOSU DEĞİŞTİ.
    DAHA SONRA DİREKSİYON HİDROLİK KUTUSU SIZMA YAPTIĞI İÇİN DEĞİŞTİ.
    SOL ÖN FARI, TOZLANDIĞI VE GÖRÜŞÜ BOZULDUĞU İÇİN DEĞİŞTİ.
    ARKA SİLECEĞİNİN MOTORU YANDIĞI İÇİN DEĞİŞTİ.
    ARKA STOP IŞIKLARI DEĞİŞTİ.
    DAHA SAYAYIMMI ARKADAŞIM.
    ALTUR DAN YAŞAR USTAYA SORABİLİRSİNİZ. YALNIZ ŞANZIMANI DOĞUŞ ESENYURT'TA DEĞİŞTİ.
    BİRDE ARACIN ÖN KAPUTUNDA OLMASI GEREKEN BOYA KALINLIĞINDAN İKİ MİSLİ KALINLIK ÇIKTI. FABRİKASI NORMAL DEDİ. AMA İKİNCİ EL PİYASASINDA NORMAL KARŞILANMADI. ARACI ALDIĞIM BAYİ OLAN MEZ İSE TÜM İTİRAZLARIMI KABUL ETMEDİ. ÜSTELİK ARACIN MALİYEDEKİ KAYDI DA YANLIŞTI. O DA BAYİNİN HATASI. ARAÇ VOLT OLARAK İŞLENMİŞ.

     VOLKSWAGEN TRANSPORTER - CARAVELLE





  • Arkadaşım bizde var.Son hız olarak pek deneme fırsatımız olmadı ama ilk aldığımızda 170 i falan gördük.Ama daha da gider.Biz arabayı çok yüklüyoruz, yaptığımız km.nin 3 te 1 i yaklaşık 1 ton kadar yükle oluyor ve klimayı sürekli olarak en az 2 de çalıştırıyoruz.Bizim araba yaklaşık 23-24 ykr yakıyor.Ama önceden daha az yakıyordu.Uzun yola bir kere gittik.190 yaktı ama lastiklerimiz sorunluydu biraz.Şöle söliyim arka lastikler ön lastiklerden daha küçüktü Tahminimce uzun yolda 175 falan yakar.Şehir içinde devirli kullanırsan, fazla yük atmazsan söylediğim değerleri yakalrsın.Yani 22-23 ykr falan işte.Performans :
    0-100 km = 14 sn. ( bi kere ölçtüm daha erken çıkabilirdi sanki ) Kullanan arkadaşlardan ricam bi ölçebilirler mi ? Dobloyu aratmayacağını düşünüyorum.

    quote:

    Orjinalden alıntı: ahmetbilal

    arkadaşlar yeni kasa 1.9 105 beygir transporterlar ne kadar yakıyor ve son hızı nedir ? bende 1.9 doblo vardı onu aratırmı?




  • Volkswagen hassas arabadır. Her arabası da öyledir. Kibardır, kız gibidir. Arabanı seveceksin kardeşim!

    Hor kullanırsan, Transporter gibi minibüsü alıpta ABİ!! 250 gördüm, 0 dan 100 e 1 saniyede çıktım, makas attım, onun eline verdim, buna fark attım, arabayı bağırttım, 3 vitesde 500km hız gördüm gibi muhabbetlere girilecekse yanlış araba seçmissiniz. Otobanda 220 görecekseniz gidin 55bin euroya EVO 9 falan alın.

    Transporter kibar arabadır. eski kasaya göre işçiliği bencede kötüleşmiş, fakat 2. sınıf mercedes (ki mercedes yıldızını bile haketmeyecek bir üründür) olan vitoyla transporterı kıyaslamam bile. VW lein hepsinin debriyaj aksamı hassastır, ön takımları hassastır. Her araba yolda kalırken sizi karlı yolda bile götüren VW nin bu hassas ön takımlarıdır. Transporter olsun olmasın her VW için geçerlidir bu. Yüksek fiyatlı Touareg ve Passat serilerini bilemiyorum.
    Golf IV kullandım uzun süre. 1.6 100hp. İlk başta arabayı üvey evlat gibi kullanıyordum. Aynı şekilde kullandığım ford fiesta pek banamısın demiyor orasından burasından ses gleiyor ama GOLF öyle değil. Sonra arabayı ezberleyince artık kibar kullanmaya başladım. Milletin amortisöründen ses gleir, kapısından ses gelir benim arabada tıkyok. Şu andaki durumu? 1 sene arabaya elimi sürmedim o sürede babam kullandı. Şehir değiştirdiğim için ne bakabildim ne birşey yaptım. Geri döndüğümde arabanın her yerinden ses geliyordu. Çukura gir gıcırtı, motoru çalıştır sanki kayış bir yere sürter gibi ses gleiyor.

    Kullanmasını bilene güzel araba, bilmeyene tam bir eziyettir. Elektronik aksama gelince, elektronik birazda şansa bakar şansınız yoksa 15 milara aldığınız HD LCD tv bile bozulabilir. Acaba o arabam bozuldu diyenler nasıl viteş değiştirdi? Nasıl girdi çukurlara, virajlara nasıl girdi, sürekli kalkışta yarım debriyaj mı kalktı, dururken vitesle mi durdu, boştamı durdu kullanıcıdan kullanıcıya değişir. Ben mesela sürekli yarım debriyajla kalkan bir adamım. Sert vites değiştiririm. Fakat yaklaşık 1 sene içerisinde lacağım 2.5 Transporter 174ps ABT aldığım zaman kesinlikle otomatik vites alacağım çünkü eğer düz vites alırsam önce balatayı eritirim, sonra şanzımanı dağıtırm ardından da büyük ihtimalle 100bin civarlarında motoru bırakırım. Ben otobanda milletle kapışmayacam. İçini döşeyeceğim, güzelce şiehirler arası yol yapacağım, müziğimi koyacağım içine geniş rahat, arkadaşlarımı veya ailemi içine doldurup tatile gideceğim. İçinide bir güzel yaptırırm al sana konfor.
    Ofiste birinde var araba 150 bini geçti, sorunsuz. Arabasını imkanı olsa kucağına alıp sevecek. Bu kişi eski bir vito kullanıcısı sadece transporterin yeni kasasını beğendiği için almış ve ertexe içini yaptırmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ayki -- 22 Haziran 2007; 14:43:18 >




  • öyle diyorsunda..
    ben arabamla patinaj bile çektirmem...
    zorlamam,otobanda bile en fazla hızım 150 dir ve bu hız uzun süre değildir...
    gayet sakin ve yavaş narin kullanırım....bakımlarını aksatmam...bir parçasının ömrü bittiyse idare etmem anın da değiştiririm...

    yani o dediklerin benim için geçerli, değil...fakathttp://forum.donanimhaber.com/m_14038810/tm.htm linkindeki sorunları bizzat yaşadım....

    transporterden illallah ettim ve benimle aynı durumu paylaşan çok tanıdık ve dostlarım var...

    yeni kasalarda sağlamlığa değil,estetiğe önem verilmiş....ama yıllarca sağlamlık ve kalitelilik yönünden konuşulan vw markası ;artık tipi ve kalitesizliğiyle konuşuluyor...

    bide vw açıkcası trilyonluk arabası....
    bir parçası bozulsa garantiye girmese anında değiştirebilecek parası olan adamlar için...

    bugün arkadaşımın vw t4 üne alt karter koruması(muhafaza)aldık...
    servise sordu yenisi:690 ytl....
    hurdacılara baktık:250-300 ytl...
    bir yerden biraz ezikleri var 190 ytl ye alabildik.....

    düşün artık yani;üretimi duralı 4 sene olmuş bir aracın parçaları daha hala pahalı...

    alt tarafı teneke parçası.......çöpte görsen almazsın ama hurdacılarda 190 ytl....

    açıkcası:çok zengin biri isen transporter alabilirsin...yakıtını masrafını karşılayacak paran,sorunlarıyla uğraşacak zamanın varsa tabiii....

    bide otomatik diyorsunki yakıtı içerki ne içer....benim manuel 130 bg lik normal kullanımda eurodieselle şehir içi 33 ykr yakıyordu 174 lük otomatiği düşünemiyorum artık...

    selamlar...

    quote:

    Orjinalden alıntı: asphodel

    Volkswagen hassas arabadır. Her arabası da öyledir. Kibardır, kız gibidir. Arabanı seveceksin kardeşim!

    Hor kullanırsan, Transporter gibi minibüsü alıpta ABİ!! 250 gördüm, 0 dan 100 e 1 saniyede çıktım, makas attım, onun eline verdim, buna fark attım, arabayı bağırttım, 3 vitesde 500km hız gördüm gibi muhabbetlere girilecekse yanlış araba seçmissiniz. Otobanda 220 görecekseniz gidin 55bin euroya EVO 9 falan alın.

    Transporter kibar arabadır. eski kasaya göre işçiliği bencede kötüleşmiş, fakat 2. sınıf mercedes (ki mercedes yıldızını bile haketmeyecek bir üründür) olan vitoyla transporterı kıyaslamam bile. VW lein hepsinin debriyaj aksamı hassastır, ön takımları hassastır. Her araba yolda kalırken sizi karlı yolda bile götüren VW nin bu hassas ön takımlarıdır. Transporter olsun olmasın her VW için geçerlidir bu. Yüksek fiyatlı Touareg ve Passat serilerini bilemiyorum.
    Golf IV kullandım uzun süre. 1.6 100hp. İlk başta arabayı üvey evlat gibi kullanıyordum. Aynı şekilde kullandığım ford fiesta pek banamısın demiyor orasından burasından ses gleiyor ama GOLF öyle değil. Sonra arabayı ezberleyince artık kibar kullanmaya başladım. Milletin amortisöründen ses gleir, kapısından ses gelir benim arabada tıkyok. Şu andaki durumu? 1 sene arabaya elimi sürmedim o sürede babam kullandı. Şehir değiştirdiğim için ne bakabildim ne birşey yaptım. Geri döndüğümde arabanın her yerinden ses geliyordu. Çukura gir gıcırtı, motoru çalıştır sanki kayış bir yere sürter gibi ses gleiyor.

    Kullanmasını bilene güzel araba, bilmeyene tam bir eziyettir. Elektronik aksama gelince, elektronik birazda şansa bakar şansınız yoksa 15 milara aldığınız HD LCD tv bile bozulabilir. Acaba o arabam bozuldu diyenler nasıl viteş değiştirdi? Nasıl girdi çukurlara, virajlara nasıl girdi, sürekli kalkışta yarım debriyaj mı kalktı, dururken vitesle mi durdu, boştamı durdu kullanıcıdan kullanıcıya değişir. Ben mesela sürekli yarım debriyajla kalkan bir adamım. Sert vites değiştiririm. Fakat yaklaşık 1 sene içerisinde lacağım 2.5 Transporter 174ps ABT aldığım zaman kesinlikle otomatik vites alacağım çünkü eğer düz vites alırsam önce balatayı eritirim, sonra şanzımanı dağıtırm ardından da büyük ihtimalle 100bin civarlarında motoru bırakırım. Ben otobanda milletle kapışmayacam. İçini döşeyeceğim, güzelce şiehirler arası yol yapacağım, müziğimi koyacağım içine geniş rahat, arkadaşlarımı veya ailemi içine doldurup tatile gideceğim. İçinide bir güzel yaptırırm al sana konfor.
    Ofiste birinde var araba 150 bini geçti, sorunsuz. Arabasını imkanı olsa kucağına alıp sevecek. Bu kişi eski bir vito kullanıcısı sadece transporterin yeni kasasını beğendiği için almış ve ertexe içini yaptırmış.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: asphodel

    Volkswagen hassas arabadır. Her arabası da öyledir. Kibardır, kız gibidir. Arabanı seveceksin kardeşim!

    Hor kullanırsan, Transporter gibi minibüsü alıpta ABİ!! 250 gördüm, 0 dan 100 e 1 saniyede çıktım, makas attım, onun eline verdim, buna fark attım, arabayı bağırttım, 3 vitesde 500km hız gördüm gibi muhabbetlere girilecekse yanlış araba seçmissiniz. Otobanda 220 görecekseniz gidin 55bin euroya EVO 9 falan alın.

    Transporter kibar arabadır. eski kasaya göre işçiliği bencede kötüleşmiş, fakat 2. sınıf mercedes (ki mercedes yıldızını bile haketmeyecek bir üründür) olan vitoyla transporterı kıyaslamam bile. VW lein hepsinin debriyaj aksamı hassastır, ön takımları hassastır. Her araba yolda kalırken sizi karlı yolda bile götüren VW nin bu hassas ön takımlarıdır. Transporter olsun olmasın her VW için geçerlidir bu. Yüksek fiyatlı Touareg ve Passat serilerini bilemiyorum.
    Golf IV kullandım uzun süre. 1.6 100hp. İlk başta arabayı üvey evlat gibi kullanıyordum. Aynı şekilde kullandığım ford fiesta pek banamısın demiyor orasından burasından ses gleiyor ama GOLF öyle değil. Sonra arabayı ezberleyince artık kibar kullanmaya başladım. Milletin amortisöründen ses gleir, kapısından ses gelir benim arabada tıkyok. Şu andaki durumu? 1 sene arabaya elimi sürmedim o sürede babam kullandı. Şehir değiştirdiğim için ne bakabildim ne birşey yaptım. Geri döndüğümde arabanın her yerinden ses geliyordu. Çukura gir gıcırtı, motoru çalıştır sanki kayış bir yere sürter gibi ses gleiyor.

    Kullanmasını bilene güzel araba, bilmeyene tam bir eziyettir. Elektronik aksama gelince, elektronik birazda şansa bakar şansınız yoksa 15 milara aldığınız HD LCD tv bile bozulabilir. Acaba o arabam bozuldu diyenler nasıl viteş değiştirdi? Nasıl girdi çukurlara, virajlara nasıl girdi, sürekli kalkışta yarım debriyaj mı kalktı, dururken vitesle mi durdu, boştamı durdu kullanıcıdan kullanıcıya değişir. Ben mesela sürekli yarım debriyajla kalkan bir adamım. Sert vites değiştiririm. Fakat yaklaşık 1 sene içerisinde lacağım 2.5 Transporter 174ps ABT aldığım zaman kesinlikle otomatik vites alacağım çünkü eğer düz vites alırsam önce balatayı eritirim, sonra şanzımanı dağıtırm ardından da büyük ihtimalle 100bin civarlarında motoru bırakırım. Ben otobanda milletle kapışmayacam. İçini döşeyeceğim, güzelce şiehirler arası yol yapacağım, müziğimi koyacağım içine geniş rahat, arkadaşlarımı veya ailemi içine doldurup tatile gideceğim. İçinide bir güzel yaptırırm al sana konfor.
    Ofiste birinde var araba 150 bini geçti, sorunsuz. Arabasını imkanı olsa kucağına alıp sevecek. Bu kişi eski bir vito kullanıcısı sadece transporterin yeni kasasını beğendiği için almış ve ertexe içini yaptırmış.


    +1 .Al 174 beygirliği.Belki bi gün bizde alırız.Zaten piyasada iyice çoğalmaya başladı 174 lükler.




  • BENCE TRANSPORTER TİCARİ ARAÇLARINDA GENEL BELİRLİYİCİSİ KALİTE STANDARTLARI ONUN ALTINA DOĞRU SIRALANIO A SINIFI Bİ ARAÇ
  • quote:

    Orjinalden alıntı: KÖLE_KRAL_ŞLI

    BENCE TRANSPORTER TİCARİ ARAÇLARINDA GENEL BELİRLİYİCİSİ KALİTE STANDARTLARI ONUN ALTINA DOĞRU SIRALANIO A SINIFI Bİ ARAÇ


    Zaten ticari araçların standart donanımlarını transporter belirliyor.Transporter kasa yeniliyor, bi bakıyorum 1-2 sene sonra transporterın yenilediği kasadaki standartlar tüm ticari araçlarda standart olmuş
  • aman yaw harcadığı benzinden ne olacak onun. 10 litre yaksın. :D 800km giderim yeter işte.
    Koskoca Range Rover Sport'la bile 300 km yi çeyrek depodan biraz fazla gidiyoruz transporterın yaktığı pek etkilemez.

    Sorun inşallah yaratmaz, ben öyle sattım kurtuldum diye işin içinden çıkmam direk değiştirtirim. Değişmezlersede mahkemeye başvurup değiştirtiriz sorun olmaz yemişim servisi.

    ALın size örnek...
    Sadece arabanın verdiği değerlerle yakıt tüketimi belli olmazki. Mesela 2 örnek, geçen gün 300km şehirler arası yol yaptım Range Rove Sportla. 2.7 190HP dizel.

    ---> Giderken fren kullanmadım diyebilirim, yumuşak hızlanmalar eşliğinde arabanın normal devir seçimine bırakılmış konfora dayalı bir sürüş yaparak gittim. Otobanda bile 120 140 giderken araba çıkacabilir şüphesiyle karşılaşında fren yerine gazı kesme yöntemine gittim.
    Sonuç = Çeyrek depodan biraz fazla benzin sarfiyatı.

    ---> Dönüşte, 120 -160 arası hızlar, devirli kullanım, sert gazlamalar, fren çok kullandım. Viraja girerken hızlı fren çıkarken çabuk hızlanma yönetmiyle kullandım. Ne oldu? 45 dk daha hızlı vardım ama yarım depoya yakın benzin harcadım. 190 ytl civarına dolduğunu düşünürsek sürüşünüde yakıt tüketimine etkisini düşünelim.

    O otomatik belki 1 lt daha fazla yakıt yaktıracak bana, 100km daha az gidecem belki. Ama bunun sonucunda bana geri dönüş, uzun ömürlü diskler, Fren balataları, daha kibar kullanım, araca bırakılmış debriyaj sistemi, uzun ömürlü şanzıman ve konfor olarak geri dönecek. 25 ytl ye yukarıda yazdıklarımı şahsen tercih ederim. Birde Peder bey de kullanır belki ne olur ne olmaz 60 yaşındaki adama düz vitesmi kullandırayım :D o kadar emeği geçmiş bana :P



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ayki -- 10 Temmuz 2007; 15:06:13 >




  • arkadaşlar 105 bg lik bir transporter alıp 2+1 alsak, şuanda vw sitesinde 36 milyar liste fiyatı var. içerisini kafamıza göre döşettirsek bu döşeme, dekorasyon işine ne kadar gidiyor.???? agustostan sonra 2008 almayı düşünüyoruz ama burada da o kadar arıza çıkaran olmuş ki bir an hepsinde acaba bu kadar sorun varmıdır diye insanın aklına şüphe giriyor. konu hakkında en iyi bilgi sahibi olabileceğim yer bu topic. gerçekten şuanda kullanan arkadaşlar tavsiye etmiyormusunuz yeni kasa transporterleri???
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cinuba

    arkadaşlar 105 bg lik bir transporter alıp 2+1 alsak, şuanda vw sitesinde 36 milyar liste fiyatı var. içerisini kafamıza göre döşettirsek bu döşeme, dekorasyon işine ne kadar gidiyor.???? agustostan sonra 2008 almayı düşünüyoruz ama burada da o kadar arıza çıkaran olmuş ki bir an hepsinde acaba bu kadar sorun varmıdır diye insanın aklına şüphe giriyor. konu hakkında en iyi bilgi sahibi olabileceğim yer bu topic. gerçekten şuanda kullanan arkadaşlar tavsiye etmiyormusunuz yeni kasa transporterleri???


    Amaç vip tasarım ise 2002 - 2003 lere bakabilirsin.Yeni kasa alırsan kısa ve 130 luk almazsan problem yaşamazsın.Bir de döşemenin kaça çıkacağı, yaptıracağın işlemlere göre değişir.Ben öncelikle 2003 vip 102 lik ( eski kasa ) transporter, eğer beğenmezseniz veya illa da yeni kasası olsun derseniz 105 lik uzun şasi tavsiye ederim.Tabi bütçe sağlamsa hiç düşünmeden 174 lük transporter alabilirsiniz.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: 58_transporter_58

    Amaç vip tasarım ise 2002 - 2003 lere bakabilirsin.Yeni kasa alırsan kısa ve 130 luk almazsan problem yaşamazsın.Bir de döşemenin kaça çıkacağı, yaptıracağın işlemlere göre değişir.Ben öncelikle 2003 vip 102 lik ( eski kasa ) transporter, eğer beğenmezseniz veya illa da yeni kasası olsun derseniz 105 lik uzun şasi tavsiye ederim.Tabi bütçe sağlamsa hiç düşünmeden 174 lük transporter alabilirsiniz.


    105 lik kısalarla uzunlar arasında arıza acısından fark varmı? yeni kasalar eskilerine göre daha şık duruyor. ben zaten 1o5 lik düşünüyorum. içerisine de VİP olatak cok aşırıya kaçmadan buzdolabı,televizyon, yatarlı koltuklar..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: cinuba


    quote:

    Orjinalden alıntı: 58_transporter_58

    Amaç vip tasarım ise 2002 - 2003 lere bakabilirsin.Yeni kasa alırsan kısa ve 130 luk almazsan problem yaşamazsın.Bir de döşemenin kaça çıkacağı, yaptıracağın işlemlere göre değişir.Ben öncelikle 2003 vip 102 lik ( eski kasa ) transporter, eğer beğenmezseniz veya illa da yeni kasası olsun derseniz 105 lik uzun şasi tavsiye ederim.Tabi bütçe sağlamsa hiç düşünmeden 174 lük transporter alabilirsiniz.


    105 lik kısalarla uzunlar arasında arıza acısından fark varmı? yeni kasalar eskilerine göre daha şık duruyor. ben zaten 1o5 lik düşünüyorum. içerisine de VİP olatak cok aşırıya kaçmadan buzdolabı,televizyon, yatarlı koltuklar..


    Ben az problem çıkarması açısından değil, 2.elde rahat satılması ve virajlarda savurmaması için 105 lik uzun şasi önerdim Yoksa problem çıkarma konusunda fark yaratmaz.105 likler ilk kalkışta güzel fırlıyor ama rampaya düşük devirle girerseniz eski kasaların tdı ları gibi toparlayamıyor.Ben bu açıdan eski kasa tavsiye ettim.Ama ilk kalkışta bariz yeni kasa 105 likler daha üstün.Bildiğim kadarıyla sade bir vip tasarım 5000 ytl ye falan mal oluyor.Fiyat konusunda tahmini konuşuyorum, net fiyat almanızı tavsiye ederim.Saygılar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 58_transporter_58 -- 15 Temmuz 2007; 19:17:06 >




  • CUMARTESİ SEFAKÖYDEKİ ARAÇ PAZARINA GİDİNDE SATILAN TRANSPORTERLERİ GÖRÜN.

    SAĞLAM OLSALARDI, İNSANLAR SORUN YAŞAMASALARDI SATARLARMIYDI?
    DAHA BİR YILLIK ARAÇLAR. BAKMAYA KIYAMAZSINIZ. O KADAR TEMİZ ARAÇLAR VARKİ, AMA SORUNLAR NEDENİ İLE SATIYORLAR. ŞİMDİLERDE DOĞUŞ OTO DURMADAN KAMPANYALAR DÜZENLEYEREK DÜŞEN SATIŞİ RAKAMLARINI YÜKSELTMEYE ÇALIŞIYORLAR.
    BİRDE YAPTIKLARI HATALARININ ARKASINDA DURMUYORLAR. EĞER BAŞINIZA BİR SORUN GELDİYSE ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN.
    ÇÜNKÜ ADAMLAR SERVİS VE PARÇADAN PARA KAZANIYORLAR. ARAÇLARINI YENİ ALANLAR ŞİMDİLİK MEMNUNLAR AMA BAKALIM YAŞLARI İLERLEDİKÇE NE YAPACAKLAR.
    ARAÇ KONFORLU VE RAHAT AMA ŞİMDİKİ BEKLENTİLER YÜKSEK. BUNLAR YETMİYOR. DAYANIKLILIK VE UZUN ÖMÜRLÜLÜK DE ÖNEMLİ.
    HATIRLAYIN, BİR ZAMANLARKİ, ŞİMDİLERDE BİLE HALA ÖYLE, TOFAŞIN KUŞ SERİSİ NE KADAR ÇOK SATIYORDU. HATTA TAKSİLERİN HEPSİ ŞAHİNDİ. NEDEN?= ÇÜNKÜ PARÇASI ÇOK UCUZDU. İNSANLARIMIZ ÖZEL ARAÇ OLARAK DAHİ TOFAŞ GRUBUNU TERCİH EDİYORDU. KALİTESİNDEN ÇOK PARÇA FİYATLARININ UCUZ OLMASI VE ÜLKEMİZ ŞARTLARINDA DAYANIKLI OLMASI İDİ. YOKSA AYNI FİYATA DAHA KALİTELİ ARAÇLARDA VARDI.
    ŞİMDİ VW LER RAHAT DİYE VERDİĞİ ÇİLE VE İŞKENCELERE KATLANACAKMIYIZ?
    TAMAM ŞİMDİ DİYECEKSİNİŞZ ARAÇ ŞANS İŞİ DİYE AMA BE ARKADAŞLAR ÇOĞUNLUĞU DA BÖYLŞE Mİ OLUR? BANA DEYİN!
    bİR ARAÇ 50.000 KM YE KADAR 15 MİLYARLIK PARÇAMI DEĞİŞTİRİR?
    BEN DEĞİŞTİRDİM. ALLAH'TAN Kİ, ARACIN GARANTİSİ BİTMEMİŞTİ DE, BU MASRAFLARI ÖDEMEDİM. PEKİ ŞİMDİ GARANTİSİ BİTTİ VE BUNDAN SONRA NE OLACAK? TABİKİ TEZ ELDEN SATMANIN YOLLARINA BAKACAĞIZ. NEYSE ŞURADA 2008 LERİN ÇIKMASINA İKİ HAFTA KALDI. KISMETSE MERCEDESE DÖNÜŞ YAPIYORUM. BENDE AYNI ZAMANDA E200 VAR. YAĞINDAN BAŞKA BİR ŞEYİNİ DEĞİŞTİRMEDİM ALLAH'A ŞÜKÜR. SADECE PERİYODİK BAKIMLARINA GİDİYOR. BENDE DAHA ÖNCE MİTSUBİSHİ L300 VARDI ARACI 280 BİNDE SATTIM AMA İNANIN DAHA MOTOR KAPAĞI AÇILMAMIŞTI. KATIR GİBİDE YÜKLERDİK. YA BUNA VW DAHA ŞİMDİYE KADAR BİR TONUN ÜZERİNDE YÜK GÖRMEDİ. AMA KESİLDİ ARTIK. ÖMRÜNÜĞ TAMAMLADI.
    BU ARAÇTAN O KADAR ÇOK NEFRET ETMEYE BAŞLADIMKİ, YÜZÜNÜ DAHİ GÖRMEK İSTEMİYORUM.
    ALMAK NİYETİNDE OLANLARA SAKIN HA DİYİYORUM UZAK DURUN. 130 LUK ALMAYIN.
    AMA 105 LİK ALMAK İSTEYENLERE SÖZÜM YOK. ÇÜNKÜ ONLARDA PEK SORUN YAŞANMIYOR.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: KADİRREİS

    CUMARTESİ SEFAKÖYDEKİ ARAÇ PAZARINA GİDİNDE SATILAN TRANSPORTERLERİ GÖRÜN.

    SAĞLAM OLSALARDI, İNSANLAR SORUN YAŞAMASALARDI SATARLARMIYDI?
    DAHA BİR YILLIK ARAÇLAR. BAKMAYA KIYAMAZSINIZ. O KADAR TEMİZ ARAÇLAR VARKİ, AMA SORUNLAR NEDENİ İLE SATIYORLAR. ŞİMDİLERDE DOĞUŞ OTO DURMADAN KAMPANYALAR DÜZENLEYEREK DÜŞEN SATIŞİ RAKAMLARINI YÜKSELTMEYE ÇALIŞIYORLAR.
    BİRDE YAPTIKLARI HATALARININ ARKASINDA DURMUYORLAR. EĞER BAŞINIZA BİR SORUN GELDİYSE ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN.
    ÇÜNKÜ ADAMLAR SERVİS VE PARÇADAN PARA KAZANIYORLAR. ARAÇLARINI YENİ ALANLAR ŞİMDİLİK MEMNUNLAR AMA BAKALIM YAŞLARI İLERLEDİKÇE NE YAPACAKLAR.
    ARAÇ KONFORLU VE RAHAT AMA ŞİMDİKİ BEKLENTİLER YÜKSEK. BUNLAR YETMİYOR. DAYANIKLILIK VE UZUN ÖMÜRLÜLÜK DE ÖNEMLİ.
    HATIRLAYIN, BİR ZAMANLARKİ, ŞİMDİLERDE BİLE HALA ÖYLE, TOFAŞIN KUŞ SERİSİ NE KADAR ÇOK SATIYORDU. HATTA TAKSİLERİN HEPSİ ŞAHİNDİ. NEDEN?= ÇÜNKÜ PARÇASI ÇOK UCUZDU. İNSANLARIMIZ ÖZEL ARAÇ OLARAK DAHİ TOFAŞ GRUBUNU TERCİH EDİYORDU. KALİTESİNDEN ÇOK PARÇA FİYATLARININ UCUZ OLMASI VE ÜLKEMİZ ŞARTLARINDA DAYANIKLI OLMASI İDİ. YOKSA AYNI FİYATA DAHA KALİTELİ ARAÇLARDA VARDI.
    ŞİMDİ VW LER RAHAT DİYE VERDİĞİ ÇİLE VE İŞKENCELERE KATLANACAKMIYIZ?
    TAMAM ŞİMDİ DİYECEKSİNİŞZ ARAÇ ŞANS İŞİ DİYE AMA BE ARKADAŞLAR ÇOĞUNLUĞU DA BÖYLŞE Mİ OLUR? BANA DEYİN!
    bİR ARAÇ 50.000 KM YE KADAR 15 MİLYARLIK PARÇAMI DEĞİŞTİRİR?
    BEN DEĞİŞTİRDİM. ALLAH'TAN Kİ, ARACIN GARANTİSİ BİTMEMİŞTİ DE, BU MASRAFLARI ÖDEMEDİM. PEKİ ŞİMDİ GARANTİSİ BİTTİ VE BUNDAN SONRA NE OLACAK? TABİKİ TEZ ELDEN SATMANIN YOLLARINA BAKACAĞIZ. NEYSE ŞURADA 2008 LERİN ÇIKMASINA İKİ HAFTA KALDI. KISMETSE MERCEDESE DÖNÜŞ YAPIYORUM. BENDE AYNI ZAMANDA E200 VAR. YAĞINDAN BAŞKA BİR ŞEYİNİ DEĞİŞTİRMEDİM ALLAH'A ŞÜKÜR. SADECE PERİYODİK BAKIMLARINA GİDİYOR. BENDE DAHA ÖNCE MİTSUBİSHİ L300 VARDI ARACI 280 BİNDE SATTIM AMA İNANIN DAHA MOTOR KAPAĞI AÇILMAMIŞTI. KATIR GİBİDE YÜKLERDİK. YA BUNA VW DAHA ŞİMDİYE KADAR BİR TONUN ÜZERİNDE YÜK GÖRMEDİ. AMA KESİLDİ ARTIK. ÖMRÜNÜĞ TAMAMLADI.
    BU ARAÇTAN O KADAR ÇOK NEFRET ETMEYE BAŞLADIMKİ, YÜZÜNÜ DAHİ GÖRMEK İSTEMİYORUM.
    ALMAK NİYETİNDE OLANLARA SAKIN HA DİYİYORUM UZAK DURUN. 130 LUK ALMAYIN.
    AMA 105 LİK ALMAK İSTEYENLERE SÖZÜM YOK. ÇÜNKÜ ONLARDA PEK SORUN YAŞANMIYOR.


    Sana 130 luklar konusunda katılıyorum.105 likler alınası bi araba .Daha önce çok bahsettim.Bizim 105 lik hem kısa hemde tonun altına düşmüyo yük.1600-1700 kg.ı bile gördü zamanında.Ama 105 hp ye 1.9 motor yetersiz bence.Bir de araba pazarı izlenimlerinizden bahsetmişsiniz.İnsanlar aracın sorunlarından bıkıp satabilirler, eyvallah.Ama şöyle de olabilir.Mesela transporterlar pahalı arabalar.En kıytırık yeni kasa 30000 ytl den başlıyor.50.000 hatta 80000 e kadar yolu var bunun ( vipler çok pahalı oluyor 100000 e bile gördüm ).Olmayacak iş değil, insan bi para sıkıntısına düştü mü evini, arabasını bile gözden çıkarmak zorunda kalıyor.Yani insanların büyük bir kısmı da bu arabaları alıp, sıkışınca paraya döndürmek için satıyor.Yani bu 2.el fazlalığı sadece araçlardan memnuniyetsizlikten olmuyor.Bir de satılıyo diye galeriler dolduruyor t5 likleri ki görmeyin.Ayrıca insanlar bu arabaya özenip alıyor.Ama bi kaza bela gelince arabaya gerçekten orta ve daha düşük gelir grubu insanların belini büküyor masrafı.
    Saygılar, iyi forumlar ...




  • ARKADASLAR Tiptronic Vites (otomatik) transporter almayı dusunuyorumhttp://www.araba.com/696969.html (ornek) nasıl fıkırlerınızı alabılırmıyım ve baktıgınız arac nasıl degermı o araca o fıyat sımdıden tsk...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serfloor -- 3 Ağustos 2007; 20:39:51 >
  • Eğer sorunsuz bir araç ise bu ilandakini kaçırmamanızı öneririm.
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.