Şimdi Ara

lastik kaç bin km de değişir?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
50
Cevap
0
Favori
78.155
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 60 000 km oldu benim. ve değişmedi henüz
    ne dersiniz? değişeyim mi artık. frenlerde zayıflama başladı biraz



  • bu işin içinde değişik parametreler olmasına rağmen.(desen şekli, lastik yükü, kullanılan şartlar, kullanan araç, lastik endeksleri
    lastik kalitesi, lastik kauçuk sertliği..vs)
    yinede şu denebilir
    kullandığınız lastik, en fazla 3 yıllık lastik olmalı en fazlada 50-70 bin km gidilmeli.
    emniyet açısından ben bunu uyguluyorum
    çünkü lastik hayati bir organdır.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kanoute

    60 000 km oldu benim. ve değişmedi henüz
    ne dersiniz? değişeyim mi artık. frenlerde zayıflama başladı biraz

    lastik yıla göre veye km göre değişmez . 2 mm profil de değişir.Yani lastik 3 aylık bile olsa eğer profil 2 mm az ise değiştrilir aksi taktirde yağmurda aquaplaning yaşanır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi g.m.y. -- 26 Nisan 2006; 16:14:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: g.m.y.

    quote:

    Orjinalden alıntı: kanoute

    60 000 km oldu benim. ve değişmedi henüz
    ne dersiniz? değişeyim mi artık. frenlerde zayıflama başladı biraz

    lastik yıla göre veye km göre değişmez . 2 mm profil de değişir.Yani lastik 3 aylık bile olsa eğer profil 2 mm az ise değiştrilir aksi taktirde yağmurda aquaplaning yaşanır.
    quote:

    Orjinalden alıntı: g.m.y.


    quote:

    Orjinalden alıntı: kanoute

    60 000 km oldu benim. ve değişmedi henüz
    ne dersiniz? değişeyim mi artık. frenlerde zayıflama başladı biraz

    lastik yıla göre veye km göre değişmez . 2 mm profil de değişir.



    lastik yıla göre değişri km etken olmayabilir onun yerine diş derinliğine bakmak lazım

    standart 1.6 mm dir

    yılın önemi kağuçuğun dayanması

    3-4 senede kağuçuğun işi biter ve lastikte çatlamalar sertleşme felan olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: g.m.y.

    quote:

    Orjinalden alıntı: kanoute

    60 000 km oldu benim. ve değişmedi henüz
    ne dersiniz? değişeyim mi artık. frenlerde zayıflama başladı biraz

    lastik yıla göre veye km göre değişmez . 2 mm profil de değişir.Yani lastik 3 aylık bile olsa eğer profil 2 mm az ise değiştrilir aksi taktirde yağmurda aquaplaning yaşanır.
    En kaliteli lastik de olsa 60 000 Km den sonrası risklidir. Yenilemen şiddetle önerilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: g.m.y.

    quote:

    Orjinalden alıntı: kanoute

    60 000 km oldu benim. ve değişmedi henüz
    ne dersiniz? değişeyim mi artık. frenlerde zayıflama başladı biraz

    lastik yıla göre veye km göre değişmez . 2 mm profil de değişir.Yani lastik 3 aylık bile olsa eğer profil 2 mm az ise değiştrilir aksi taktirde yağmurda aquaplaning yaşanır.
    Benim araba 145.000km oldu ücüncü lastikler hafif sert frenlerde korkutmaya başladı 4. takımı almadan arabayı değiştirmeye calısıyorum değiştiremezsem lastikçinin yolu gözüküyor bu yaz
    ortalama bende 50.000 km gidiyor ama uzatmamakta fayda var lastik te bitiyor herşey
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels

    quote:

    Orjinalden alıntı: g.m.y.


    quote:

    Orjinalden alıntı: kanoute

    60 000 km oldu benim. ve değişmedi henüz
    ne dersiniz? değişeyim mi artık. frenlerde zayıflama başladı biraz

    lastik yıla göre veye km göre değişmez . 2 mm profil de değişir.



    lastik yıla göre değişri km etken olmayabilir onun yerine diş derinliğine bakmak lazım

    standart 1.6 mm dir

    yılın önemi kağuçuğun dayanması

    3-4 senede kağuçuğun işi biter ve lastikte çatlamalar sertleşme felan olur

    Alıntıları Göster
    diş derinliğinden önce lastik sertleşir ve çatlamalar başlar işte o zaman bitmiş demektir. ben 50000km de değiştirdim diş derinliği 4mm idi, ama her tarafı çatlamıştı çok ses yapıyordu ve sertleşmişti. Hele dıştan görülmeyen iç yanakta bazı bölgeler resmen peynir gibi olmuş, geç bile kaldığımı düşünmüştüm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4polat

    En kaliteli lastik de olsa 60 000 Km den sonrası risklidir. Yenilemen şiddetle önerilir.

    Alıntıları Göster
    Yıl ve Km kriterleri önemlidir. Örnek araç çok az kullanılmış olabilir (30 000 km diyelim) ama bu km yi 7 yılda yapmış olabilir. Bu durumda o 7 yıl çok önemlidir. Bu süre zarfında lastik çürümüştür ve o lastiklerle ani fren yapmak sürat yapmak çok tehlikelidir. Aniden dağılıverir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: g.m.y.

    quote:

    Orjinalden alıntı: kanoute

    60 000 km oldu benim. ve değişmedi henüz
    ne dersiniz? değişeyim mi artık. frenlerde zayıflama başladı biraz

    lastik yıla göre veye km göre değişmez . 2 mm profil de değişir.Yani lastik 3 aylık bile olsa eğer profil 2 mm az ise değiştrilir aksi taktirde yağmurda aquaplaning yaşanır.
    quote:

    Orjinalden alıntı: g.m.y.

    quote:

    Orjinalden alıntı: kanoute

    60 000 km oldu benim. ve değişmedi henüz
    ne dersiniz? değişeyim mi artık. frenlerde zayıflama başladı biraz

    lastik yıla göre veye km göre değişmez . 2 mm profil de değişir.Yani lastik 3 aylık bile olsa eğer profil 2 mm az ise değiştrilir aksi taktirde yağmurda aquaplaning yaşanır.


    lastik yıla göre değişir.

    bu işler aracın garantisi gibidir. hani derler ya 100.000 km veya 3 yıl felan. artık hangisi önce gelirse. lastik işi de aynen böyledir. diş derinliği veya üretim tarihi. bunlardan hangisi önce tamamlanırsa o lastiği değiştirmek gerekir. kullanıma bağlı olarak değişmekle beraber genel olarak söylersek 50-60.000 km civarında diş derinliği tehlike sınırına gelmeye başlar.

    Bir lastik üretimi üzerinden 4 yıl (maksimum 5 yıl) geçtikten sonra diş derinlikleri yeterli düzeyde olsa bile değiştirilmelidir. lastik artık özelliklerini kaybetmeye başladığından başınıza büyük işler açabilir. 100-120 ile giderken aniden kendinizi şarampolde takla atarken bulabilirsiniz!! ya da karşı şeride geçip bir kamyonla kafa kafaya gelebilirsiniz! Bu riski taşımaya değmez ve lastiği yenilemek gerekir.

    Lastik üretim tarihini nasıl öğreneceğiz derseniz: lastiğin üzerinde orta büyüklükte dört haneli bir rakam vardır 2405 veya 4802 gibi rakamlar.

    Bu rakamın ilk iki hanesi üretim haftasını, diğer 2 rakam ise üretim yılınıı gösterir:

    2405: 2005 yılı 24. hafta (yani mayıs sonu)
    4802: 2002 yılı 48. hafta (yani kasım sonu-aralık başı)

    2000 yılı öncesi lastiklerde bu 3 rakamlıdır 258 gibi. Bu sonu 8 ile biten yılda (1998) 25. haftasda üretilmiş demektir.

    Bu rakamlara göre lastiğinizin yaşını tesbit edip zamanı geldiğinde değiştirmekten kaçınmayın. Sizin ve sevdiklerinizin canı, yolda giden masum insanların malı ve canından daha pahallı değildir lastikler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ihg70 -- 26 Nisan 2006; 16:36:29 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4polat

    Yıl ve Km kriterleri önemlidir. Örnek araç çok az kullanılmış olabilir (30 000 km diyelim) ama bu km yi 7 yılda yapmış olabilir. Bu durumda o 7 yıl çok önemlidir. Bu süre zarfında lastik çürümüştür ve o lastiklerle ani fren yapmak sürat yapmak çok tehlikelidir. Aniden dağılıverir.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: 4polat

    Yıl ve Km kriterleri önemlidir. Örnek araç çok az kullanılmış olabilir (30 000 km diyelim) ama bu km yi 7 yılda yapmış olabilir. Bu durumda o 7 yıl çok önemlidir. Bu süre zarfında lastik çürümüştür ve o lastiklerle ani fren yapmak sürat yapmak çok tehlikelidir. Aniden dağılıverir.

    ARKADAŞLAR EN ÖNEMLİ KRİTER PROFİL DERİNLİĞİDİR. AQUPLANİNG DİYE BİRŞEY VAR .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4polat

    Yıl ve Km kriterleri önemlidir. Örnek araç çok az kullanılmış olabilir (30 000 km diyelim) ama bu km yi 7 yılda yapmış olabilir. Bu durumda o 7 yıl çok önemlidir. Bu süre zarfında lastik çürümüştür ve o lastiklerle ani fren yapmak sürat yapmak çok tehlikelidir. Aniden dağılıverir.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: 4polat

    Yıl ve Km kriterleri önemlidir. Örnek araç çok az kullanılmış olabilir (30 000 km diyelim) ama bu km yi 7 yılda yapmış olabilir. Bu durumda o 7 yıl çok önemlidir. Bu süre zarfında lastik çürümüştür ve o lastiklerle ani fren yapmak sürat yapmak çok tehlikelidir. Aniden dağılıverir.


    İşte bunu bazı kişilere anlatamıyoruz malesef. Benim amcamda 1983 model Renault 12 var. 25 000 km'de araba. Yani hemen hemen hiç kullanmıyor. Ama üzerindeki lastikler hala fabrikanın taktığı lastikler. Bunca yıl bekleyen lastik ile trafiğe çıkmanın ölüm riski taşıdığını anlatamıyorum adama. Geçen ay İzmir'e gitti bu lastiklerle. Bir de dolmuş şoförü olacak kendisi, zaten bu şoförler hep böyledir. Kendi bildikleri hep doğrudur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vozer

    quote:

    Orjinalden alıntı: 4polat

    Yıl ve Km kriterleri önemlidir. Örnek araç çok az kullanılmış olabilir (30 000 km diyelim) ama bu km yi 7 yılda yapmış olabilir. Bu durumda o 7 yıl çok önemlidir. Bu süre zarfında lastik çürümüştür ve o lastiklerle ani fren yapmak sürat yapmak çok tehlikelidir. Aniden dağılıverir.


    İşte bunu bazı kişilere anlatamıyoruz malesef. Benim amcamda 1983 model Renault 12 var. 25 000 km'de araba. Yani hemen hemen hiç kullanmıyor. Ama üzerindeki lastikler hala fabrikanın taktığı lastikler. Bunca yıl bekleyen lastik ile trafiğe çıkmanın ölüm riski taşıdığını anlatamıyorum adama. Geçen ay İzmir'e gitti bu lastiklerle. Bir de dolmuş şoförü olacak kendisi, zaten bu şoförler hep böyledir. Kendi bildikleri hep doğrudur.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: vozer


    quote:

    Orjinalden alıntı: 4polat

    Yıl ve Km kriterleri önemlidir. Örnek araç çok az kullanılmış olabilir (30 000 km diyelim) ama bu km yi 7 yılda yapmış olabilir. Bu durumda o 7 yıl çok önemlidir. Bu süre zarfında lastik çürümüştür ve o lastiklerle ani fren yapmak sürat yapmak çok tehlikelidir. Aniden dağılıverir.


    İşte bunu bazı kişilere anlatamıyoruz malesef. Benim amcamda 1983 model Renault 12 var. 25 000 km'de araba. Yani hemen hemen hiç kullanmıyor. Ama üzerindeki lastikler hala fabrikanın taktığı lastikler. Bunca yıl bekleyen lastik ile trafiğe çıkmanın ölüm riski taşıdığını anlatamıyorum adama. Geçen ay İzmir'e gitti bu lastiklerle. Bir de dolmuş şoförü olacak kendisi, zaten bu şoförler hep böyledir. Kendi bildikleri hep doğrudur.

    TERSİ OLAMAZMI YANİ ARABA 1 YAŞINDA KM 20000 DE DİŞ DERİNLİK OLMUŞ KABAK ŞİMDİ 5 YIL VEYA 50000KM Mİ BEKLEMEK LAZIM.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi g.m.y. -- 26 Nisan 2006; 16:40:00 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: g.m.y.

    quote:

    Orjinalden alıntı: vozer


    quote:

    Orjinalden alıntı: 4polat

    Yıl ve Km kriterleri önemlidir. Örnek araç çok az kullanılmış olabilir (30 000 km diyelim) ama bu km yi 7 yılda yapmış olabilir. Bu durumda o 7 yıl çok önemlidir. Bu süre zarfında lastik çürümüştür ve o lastiklerle ani fren yapmak sürat yapmak çok tehlikelidir. Aniden dağılıverir.


    İşte bunu bazı kişilere anlatamıyoruz malesef. Benim amcamda 1983 model Renault 12 var. 25 000 km'de araba. Yani hemen hemen hiç kullanmıyor. Ama üzerindeki lastikler hala fabrikanın taktığı lastikler. Bunca yıl bekleyen lastik ile trafiğe çıkmanın ölüm riski taşıdığını anlatamıyorum adama. Geçen ay İzmir'e gitti bu lastiklerle. Bir de dolmuş şoförü olacak kendisi, zaten bu şoförler hep böyledir. Kendi bildikleri hep doğrudur.

    TERSİ OLAMAZMI YANİ ARABA 1 YAŞINDA KM 20000 DE DİŞ DERİNLİK OLMUŞ KABAK ŞİMDİ 5 YIL VEYA 50000KM Mİ BEKLEMEK LAZIM.

    Alıntıları Göster
    Tersi olabilir tabi. Zaten diş derinliği belli bir seviyenin altına inince kanunen de kullanamazsınız aracı. Polis farkederse basar cezayı. Diş derinliği lastiğin durumunu gösteren 1. derece kriterdir. Daha sonra yıl faktörü gelir. Diş derinliğinde bir sorun yoksa bile 10 yıllık lastiği kullanmak hayatınız ile kumar oynaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: g.m.y.

    quote:

    Orjinalden alıntı: vozer


    quote:

    Orjinalden alıntı: 4polat

    Yıl ve Km kriterleri önemlidir. Örnek araç çok az kullanılmış olabilir (30 000 km diyelim) ama bu km yi 7 yılda yapmış olabilir. Bu durumda o 7 yıl çok önemlidir. Bu süre zarfında lastik çürümüştür ve o lastiklerle ani fren yapmak sürat yapmak çok tehlikelidir. Aniden dağılıverir.


    İşte bunu bazı kişilere anlatamıyoruz malesef. Benim amcamda 1983 model Renault 12 var. 25 000 km'de araba. Yani hemen hemen hiç kullanmıyor. Ama üzerindeki lastikler hala fabrikanın taktığı lastikler. Bunca yıl bekleyen lastik ile trafiğe çıkmanın ölüm riski taşıdığını anlatamıyorum adama. Geçen ay İzmir'e gitti bu lastiklerle. Bir de dolmuş şoförü olacak kendisi, zaten bu şoförler hep böyledir. Kendi bildikleri hep doğrudur.

    TERSİ OLAMAZMI YANİ ARABA 1 YAŞINDA KM 20000 DE DİŞ DERİNLİK OLMUŞ KABAK ŞİMDİ 5 YIL VEYA 50000KM Mİ BEKLEMEK LAZIM.

    Alıntıları Göster
    Yıl-Km-Diş derinliği. Bunlardan hangisi riske olmuşsa olsun farketmez. O lastik değişmelidir. Araç 1 yılda 60 000 yapmışsa tabiki değişecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4polat

    Yıl-Km-Diş derinliği. Bunlardan hangisi riske olmuşsa olsun farketmez. O lastik değişmelidir. Araç 1 yılda 60 000 yapmışsa tabiki değişecektir.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: 4polat

    Yıl-Km-Diş derinliği. Bunlardan hangisi riske olmuşsa olsun farketmez. O lastik değişmelidir. Araç 1 yılda 60 000 yapmışsa tabiki değişecektir.

    Yağmurlu günlerdeki kazaların istatistiğine bakılırsa o zaman profil derinliğinin ne kadar önemli olduğu çabuk anlaşılır. Araç 1 yılda olsa km 5000 de olsa . BİRİNCİ kriter diş derinliği . Pati yaptırcam diye kazık fren yapcam diye 2000km diş derinliğini bitirmiş kişiler tanıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: g.m.y.

    quote:

    Orjinalden alıntı: 4polat

    Yıl-Km-Diş derinliği. Bunlardan hangisi riske olmuşsa olsun farketmez. O lastik değişmelidir. Araç 1 yılda 60 000 yapmışsa tabiki değişecektir.

    Yağmurlu günlerdeki kazaların istatistiğine bakılırsa o zaman profil derinliğinin ne kadar önemli olduğu çabuk anlaşılır. Araç 1 yılda olsa km 5000 de olsa . BİRİNCİ kriter diş derinliği . Pati yaptırcam diye kazık fren yapcam diye 2000km diş derinliğini bitirmiş kişiler tanıyorum.

    Alıntıları Göster
    valla gmynin dediği gibi

    bencede sıralaam diş derinliği-yıl kmnin önemi yok çünkü lastiğe göre km değişebilir

    bir pirelli p400 ile normal bi lastiği kıyaslayamayız

    p400lerin diş derinliği normalden fazla olduğu için 100.000 km gidebilirsin

    mesela benim arkadaşın lastikelr 20000 de bitti çünkü reno symbole 155 lastik koymuş o kasayı taşırmı 155 lastik çabuk aşınmış tabiii

    onun için diş derinliği sonrada yıl

    1.6 mm yada 4 yıl kısacası
  • quote:

    Orijinalden alıntı: g.m.y.

    quote:

    Orjinalden alıntı: 4polat

    Yıl-Km-Diş derinliği. Bunlardan hangisi riske olmuşsa olsun farketmez. O lastik değişmelidir. Araç 1 yılda 60 000 yapmışsa tabiki değişecektir.

    Yağmurlu günlerdeki kazaların istatistiğine bakılırsa o zaman profil derinliğinin ne kadar önemli olduğu çabuk anlaşılır. Araç 1 yılda olsa km 5000 de olsa . BİRİNCİ kriter diş derinliği . Pati yaptırcam diye kazık fren yapcam diye 2000km diş derinliğini bitirmiş kişiler tanıyorum.

    Alıntıları Göster
    İşte yukarıdaki tüm postlardan şu sonuç çıkıyor , lastik seçiminde ucuzcu değil sonuç alıcı markayı tercih etmek en önemli unsur, lastiğinizin diş derinliği müsaitken çatlayıp içindeki çelik atkıların su almaya , sonucunda paslanmaya kadar gitmesini istemiyorsanız , peynir gibi dökülmesini istemiyorsanız , yol tutuşunu 5-10bin km sonunda kaybetmeye başlamasını istemiyorsanız.... lastik alırken aradaki fiyat farkını fazla kurcalamayacaksınız , malımız ,canımız sadece 4 adet kart postal büyüklüğünde yer ile irtibat halinde olan, seçimide tamamen hür irademizde olan kauçuk çelik karışımının elinde değilmi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels

    valla gmynin dediği gibi

    bencede sıralaam diş derinliği-yıl kmnin önemi yok çünkü lastiğe göre km değişebilir

    bir pirelli p400 ile normal bi lastiği kıyaslayamayız

    p400lerin diş derinliği normalden fazla olduğu için 100.000 km gidebilirsin

    mesela benim arkadaşın lastikelr 20000 de bitti çünkü reno symbole 155 lastik koymuş o kasayı taşırmı 155 lastik çabuk aşınmış tabiii

    onun için diş derinliği sonrada yıl

    1.6 mm yada 4 yıl kısacası

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: JackDaniels

    valla gmynin dediği gibi

    bencede sıralaam diş derinliği-yıl kmnin önemi yok çünkü lastiğe göre km değişebilir

    bir pirelli p400 ile normal bi lastiği kıyaslayamayız

    p400lerin diş derinliği normalden fazla olduğu için 100.000 km gidebilirsin

    mesela benim arkadaşın lastikelr 20000 de bitti çünkü reno symbole 155 lastik koymuş o kasayı taşırmı 155 lastik çabuk aşınmış tabiii

    onun için diş derinliği sonrada yıl

    1.6 mm yada 4 yıl kısacası

    Ayriyeten rot ayarları bozukmuş dış kenardan iç kenardan yimiş şimdi ne yapcaz yine yıl km gelsin diyemi bekliyeceğiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: g.m.y.

    quote:

    Orjinalden alıntı: JackDaniels

    valla gmynin dediği gibi

    bencede sıralaam diş derinliği-yıl kmnin önemi yok çünkü lastiğe göre km değişebilir

    bir pirelli p400 ile normal bi lastiği kıyaslayamayız

    p400lerin diş derinliği normalden fazla olduğu için 100.000 km gidebilirsin

    mesela benim arkadaşın lastikelr 20000 de bitti çünkü reno symbole 155 lastik koymuş o kasayı taşırmı 155 lastik çabuk aşınmış tabiii

    onun için diş derinliği sonrada yıl

    1.6 mm yada 4 yıl kısacası

    Ayriyeten rot ayarları bozukmuş dış kenardan iç kenardan yimiş şimdi ne yapcaz yine yıl km gelsin diyemi bekliyeceğiz.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: g.m.y.


    quote:

    Orjinalden alıntı: JackDaniels

    valla gmynin dediği gibi

    bencede sıralaam diş derinliği-yıl kmnin önemi yok çünkü lastiğe göre km değişebilir

    bir pirelli p400 ile normal bi lastiği kıyaslayamayız

    p400lerin diş derinliği normalden fazla olduğu için 100.000 km gidebilirsin

    mesela benim arkadaşın lastikelr 20000 de bitti çünkü reno symbole 155 lastik koymuş o kasayı taşırmı 155 lastik çabuk aşınmış tabiii

    onun için diş derinliği sonrada yıl

    1.6 mm yada 4 yıl kısacası

    Ayriyeten rot ayarları bozukmuş dış kenardan iç kenardan yimiş şimdi ne yapcaz yine yıl km gelsin diyemi bekliyeceğiz.



    dış kenardan iç kenardan yemiş dediğin bu lastik denen şey 1 metre genişliğinde değilki

    köşelerden yese lastiğin nerdeyse yarısı aşınır ortası kalır sadece

    o zamanda diş derinliğine döner mesele
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kanoute

    60 000 km oldu benim. ve değişmedi henüz
    ne dersiniz? değişeyim mi artık. frenlerde zayıflama başladı biraz

    selam kaoute ! Bu konuyu açtığın için kutlarım. AQUAPLANİNG kelimesinin anlamını türk sürücüsü fazla tanımıyor. Eğer Lastiklerdeki diş derinliği en az 2 mm olmasına dikkat edersek yağmurlu havalarda AQUAPLANİNG daha az olur ve kaza sayıları yağmurlu havalarda %80 düşer.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.