Şimdi Ara

Golf 6 dizel kullanıcısı olarak, Golf 7 dizel test ettim. Fotoğraflar ve izlenimlerim + video

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
142
Cevap
4
Favori
34.625
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu hafta içi errddm ile birlikte sakarya otorkur'da Golf 7 TDI DSG Comfortline test etme şansı yakaladım.

    Öncelikli olarak bir kaç resimle başlayacak olursam;

    Aracın önden görünümü;

     Golf 6 dizel kullanıcısı olarak, Golf 7 dizel test ettim. Fotoğraflar ve izlenimlerim + video

     Golf 6 dizel kullanıcısı olarak, Golf 7 dizel test ettim. Fotoğraflar ve izlenimlerim + video

     Golf 6 dizel kullanıcısı olarak, Golf 7 dizel test ettim. Fotoğraflar ve izlenimlerim + video

     Golf 6 dizel kullanıcısı olarak, Golf 7 dizel test ettim. Fotoğraflar ve izlenimlerim + video


    Aracın profilden görünümü;

     Golf 6 dizel kullanıcısı olarak, Golf 7 dizel test ettim. Fotoğraflar ve izlenimlerim + video

     Golf 6 dizel kullanıcısı olarak, Golf 7 dizel test ettim. Fotoğraflar ve izlenimlerim + video

    Aracın arkadan görünümü;

     Golf 6 dizel kullanıcısı olarak, Golf 7 dizel test ettim. Fotoğraflar ve izlenimlerim + video



    Aracın içi

     Golf 6 dizel kullanıcısı olarak, Golf 7 dizel test ettim. Fotoğraflar ve izlenimlerim + video

     Golf 6 dizel kullanıcısı olarak, Golf 7 dizel test ettim. Fotoğraflar ve izlenimlerim + video

     Golf 6 dizel kullanıcısı olarak, Golf 7 dizel test ettim. Fotoğraflar ve izlenimlerim + video



    3 senedir Golf 6 dizel kullanıyorum, 50.00 km devirdik geçen gün.

    Öncelikli olarak aracın kasa değişimi çok başarılı bulanlardanım. Tanıtım fotoğraflarında pek çekici gelmedi bana, ama gerçekte görünce tüm fikrim değişti diyebilirim. Bu kısım kişiye özel tabi, önceki kasanın tasarımını daha başarılı bulabilirsin. Ama bence Golf 7 daha güzel Golf 6'dan. Golf 7'de Golf 4'ün bazı hatlarına rastlamak mümkün. Özellikle farların içine gelen krom çizgi farklı ve hoş bir hava katmış araca. Onun haricinde bixenon ve ''U LED farlar'' (fotoğraflardaki araçta sadece bixenon var - U Ledler bixenon üzerine opsiyonel) araca çok yakışmış.

    Golf 6 daha yuvarlak hatlara sahip. Golf 7'de bunu biraz değiştirmişler.

    En büyük değişiklik aracın iç dizaynında yapılmış. Benim bu sınıfta gördüğüm en kaliteli ve en oturaklı iç dizaynlardan birisi. Herkesin sevebileceği tarz bir iç dizayn olmuş. Piano black kapmaların ilerde çok iz yapmasından başka bir sıkıntı yok. Malzeme kalitesinde Golf 6'ya göre belirgin bir artış yok, ama göze kesinlikle daha çok hitap ediyor diyebilirim. Arka kapının malzemesi biraz sertleştirilmiş, ama Jetta gibi değil kesinlikle, göze batmıyor.

    Sürücüye dönük kokpit ve göstergeler çok hoş. Aracın içinde yanan beyaz led lambalar özellikle gece harika duruyor. Yol bilgisayarının çözünürlüğü Golf 6'ya göre çok yüksek.

    Gelelim işin biraz teknik boyutuna. Golf 7 TDI 105 hp'ye sahip ve 0'dan 100'e çıkma süresi 10.7 saniye. Bu değer Golf 6'ya göre çok iyileştirilmiş. Test sonucunda yakıt tüketimimiz 5.5/100km litre oldu, genelde sakin kullandık ve test arabası 76 km'de idi. Test bittikten sonra kendi arabamla aynı güzergahta ne kadar yakıt tüketirim diye merak ettim ve tamamen aynı kullanımda benim aracım da 6.6 litre /100km oldu.

    Golf 7 gerçekten teknik verilerdeki gibi az yakıyor mu? Evet yakıyor, denedim gördüm. Aracın düşen ağırlığı, rüzgar direnç katsayısının 0.33'ten 0.27'ye düşürülmüş olması, bluemotion teknolojisi ve start stop olması, fren geri kazanım enerjisi gibi bir çok yenilik olması bu aracın teknik verilerini muazzam hale getiriyor.

    Araç Golf 6'da olduğu gibi hala çok sessiz, sürüşü Golf 6'dan daha tok ve konforlu diyebilirim. Aslında konfor olarak net bir şey söylemek istemiyorum, çünkü kullandığım araç dsg ve benim aracım manuel. Otomatik araç her daim daha konforludur benim gözümde.

    Yukarıda da bahsettiğim gibi aracın test etmemdeki en büyük amacım yakıt tüketiminin gerçekten fabrika verilerinde olduğu gibi düşük olup olmadığını görmekti. Bu yüzden pek sert kullanmadım ve yol tutuşunun daha iyi olduğu ya da olmadığı hakkında yorum yapamıyorum. Gözlemlediğim kadarıyla arka süspansiyonların bağımsız olmaması pek bir şeyi değiştirmemiş. En azından Golf 6'dan farklı bir şey hissetmedim.

    Aracın en büyük dezavantajı ise yüksek fiyatı diyebilirim. Özellikle dizel ve dsg'den Doğuş inanılmaz para kırıyor. Comfortline donanımda park sensörlerinin olması beklerdim fakat doğuş sağ olsun, sadece highline'da standart. Hem dizel hem dsg'nin fiyatı düşük olunca, ikisini bir arada kombinasyonda ise fiyat uçuyor. Ama diğer taraftan bakarsak, ucuz araba yok artık. V40 ile arada yaklaşık 20 bin TL fark var. Bana kalırsa çok yüksek bir rakam.

    En iyi kombinasyonlar bana kalırsa benzin ve manuel...Özellikle 1.2 TSI manuel mükemmel teknik verilere sahip. Hızlanması 10.2 sn, ortalama tüketimi 5.0 litre civarı, vergisi senelik 300 TL daha düşük ve dizelinden 12 bin TL daha düşük fiyat etiketine sahip.

    Fakat şuan doğuş'un kotasında 1.2 TSI comfortline manuel yok. Büyük ihtimalle Ocak gibi açılacak ve ben de o zaman Golf 6 dizelden, Golf 7 1.2 tsi'ya geçmeyi düşünüyorum.

    Senelik 30.000 km'den fazla yapmayanlar için dizeli kesinlikle gereksiz buluyorum.

    İlgilenenler varsa gerek pm ve buradan da cevap verebilirim.
    ]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lady GarGara -- 18 Kasım 2012; 0:53:42 >







  • Eline saglık bende bugün testini yaptım genel düşüncelerimiz aynı. Sürüş modu sportiglikden ziyade konfor odaklı tok bir otomobil. Ama tüketim tam olarak test ettigin gibi kısa mesafede yanıltıcı olabilir. Ama bir miktar düşeceğine kesinlikle katılıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Paylaşım için teşekkürler alacak olan arkadaşlara fikir verebilir.
  • Elinize saglik. Ben de goruslerinize katiliyorum kesinlikle Golf 6 dan basarili olmus, Vw Golf 6 yi gelistirmis ve basarili bir arac ortaya cikmis. 1.2 TSI mantikli ama olumune 1.4 TSI Highline .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi errddm -- 17 Kasım 2012; 21:47:38 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • İç mekanı gerçekten çok şık ve sade olmuş.
  • araba güzel, parası daha güzel

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emeğine sağlık üstad
  • Bencede 7 güzel olmuş.Golf ün diğer segmentlerine de benzerlik kurmuşlar bu kez.Fakat youtube da birçok otomobil programının incelemesini izledim, istisnasız,kadın-erkek tüm incelemelerde aracı sıkıcı bulduklarını belirtiyorlar
  • DH otomobil bölümünde değişik başlıklarla sürekli Golf konusu açmak serbest galiba. Vw ayrıcalığı.

    "Ana konudan devam edelim." şeklinde gerekçe asla geçerli olamaz.

    Başka başlıklar olunca anında kapatılıyor.

    Düzenli olarak her ay açtığım "Satış rakamları" ile ilgili konu en son bu gerekçeyle kapatıldı.
  • Araba gerçekten güzel olmuş ben iç tasarımını beğendim...
    Benzinli için en mantıklı seçenek bence Golf7 1.2TSİ (az km yapanlar için ideal-lpg'ye de gerek kalmaz+vergi avantajı)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    DH otomobil bölümünde değişik başlıklarla sürekli Golf konusu açmak serbest galiba. Vw ayrıcalığı.

    "Ana konudan devam edelim." şeklinde gerekçe asla geçerli olamaz.

    Başka başlıklar olunca anında kapatılıyor.

    Düzenli olarak her ay açtığım "Satış rakamları" ile ilgili konu en son bu gerekçeyle kapatıldı.

    Tepkinizde haklisiniz birden cok konu acilmasi bence de cok mantikli degil ancak bunu arkadasimizin konusu uzerinden belirtmeyip yonetici arkadaslara ozel mesaj yoluyla belirtmek daha mantikli olmaz mi? Hem isteginiz ve siteminiz daha erken dikkate alinir hem de arkadasimizin sevki kirilmamis olur. Beni yanlis anlamanizi istemem sadece dusuncelerim bu yonde. Saygilar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    DH otomobil bölümünde değişik başlıklarla sürekli Golf konusu açmak serbest galiba. Vw ayrıcalığı.

    "Ana konudan devam edelim." şeklinde gerekçe asla geçerli olamaz.

    Başka başlıklar olunca anında kapatılıyor.

    Düzenli olarak her ay açtığım "Satış rakamları" ile ilgili konu en son bu gerekçeyle kapatıldı.

    Kardes, burada emek vererek daha cok insana hitap etmek ve onlara yardimci olmak, golf 6 kullanicisi olarak aradaki farkli deneyimlerimi paylasacak zamanimi alacak konu aciyorum ve senin baska kuyruk acin var diye gelip buraya konuyu kirletmene hakkin yok.

    Senin satis rakamlarin gibi copy paste yapilcak konu degil bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bunu bende beğenmeye başladım güzel araç inceleme için teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kinglbj23


    quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    DH otomobil bölümünde değişik başlıklarla sürekli Golf konusu açmak serbest galiba. Vw ayrıcalığı.

    "Ana konudan devam edelim." şeklinde gerekçe asla geçerli olamaz.

    Başka başlıklar olunca anında kapatılıyor.

    Düzenli olarak her ay açtığım "Satış rakamları" ile ilgili konu en son bu gerekçeyle kapatıldı.

    Tepkinizde haklisiniz birden cok konu acilmasi bence de cok mantikli degil ancak bunu arkadasimizin konusu uzerinden belirtmeyip yonetici arkadaslara ozel mesaj yoluyla belirtmek daha mantikli olmaz mi? Hem isteginiz ve siteminiz daha erken dikkate alinir hem de arkadasimizin sevki kirilmamis olur. Beni yanlis anlamanizi istemem sadece dusuncelerim bu yonde. Saygilar.

    Nazik üslûbunuz için teşekkür ederim.




  • Forumda 30 tane mercedes a serisi konusu var. Farkli farkli surus deneyimleri. Neden vw ile ilgili olan insanlarin gozune bu kadar batiyor anlamiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lady GarGara


    quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    DH otomobil bölümünde değişik başlıklarla sürekli Golf konusu açmak serbest galiba. Vw ayrıcalığı.

    "Ana konudan devam edelim." şeklinde gerekçe asla geçerli olamaz.

    Başka başlıklar olunca anında kapatılıyor.

    Düzenli olarak her ay açtığım "Satış rakamları" ile ilgili konu en son bu gerekçeyle kapatıldı.

    Kardes, burada emek vererek daha cok insana hitap etmek ve onlara yardimci olmak, golf 6 kullanicisi olarak aradaki farkli deneyimlerimi paylasacak zamanimi alacak konu aciyorum ve senin baska kuyruk acin var diye gelip buraya konuyu kirletmene hakkin yok.

    Senin satis rakamlarin gibi copy paste yapilcak konu degil bu.


    Golf olunca değişik adlarla sürekli konu açmak serbest.

    Buyurun konunuza. Ben aradan çekiliyorum.

    Satış rakamları konusu da çok önemli. Çünkü ona da emek harcanıyor.

    Konuyu kirletmiyorum. Fakat siz üslûbunuzla zaten konuyu kirlettmiş oldunuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    DH otomobil bölümünde değişik başlıklarla sürekli Golf konusu açmak serbest galiba. Vw ayrıcalığı.

    "Ana konudan devam edelim." şeklinde gerekçe asla geçerli olamaz.

    Başka başlıklar olunca anında kapatılıyor.

    Düzenli olarak her ay açtığım "Satış rakamları" ile ilgili konu en son bu gerekçeyle kapatıldı.

    Bence onca gereksiz ıvır zıvır konular içerisinde sizin açtığınız konuyu bu gerekçe ile kapatmaları hakikaten yazık olmuş. Nihayetinde her ay değişen rakamlar söz konusu. Benim de takip ettiğim faydalı bir konuydu.
  • Değerlendirmeniz güzel olmuş, emeğinize sağlık. Bana göre 1.4 motorlar en alınası seçenekler..
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.