Şimdi Ara

MEGANE II BÖLÜMÜ (28. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
27.028
Cevap
139
Favori
3.055.007
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alaska45

    megan2 sedan dcı 80bg veya 100bg sıfır araç almayı düşünüyorum.80bg veya 100bg arsında kararsız kaldım 80bg kasayı kaldıramıyor yetersiz deniyor.80bg ve100bg arasındaki farklar nelerdir?hangisini tercih etmeliyim.ben 100bg tercih etmeyi düşünüyorum tercihimin nedenlerinden birisi aracı satarken sağlayacağı avantaj diye düşündüm elbette aracın performansıda bunda etkili.renk konusunda platin gri ve kumsal beji arasında kaldım.kumsal beji ni tercih etmek istiyorum fakat aracı satarken kolaylık olsun diye platin griyi tercih edeyim diye düşünüyorum.bu konuda da yardımlarınızı bekliyorum.teşekkürler saygılar!!!



    eğer maddi durumunu sarsmıyorsa 100 bg al biz alırken 80 bg vardı ama araç öyle hantal filan değil gerçekten kullanıldığında performansı fark ediyorsun bizimki angora beji gümüşün biraz koyusu hiç tozu ve çiziği göstermiyor ama galiba makyajlıda bu renk seçeneği yok eğer varsa bunu almanı öneririm




  • teşekkürler arkadaşlar!! okadar araştırmadan sonra hayırlısıyla bugün megan2 experression dcı 100bg sedan platin gri aracı ayırttırdım.nasip olursa kasımın ilk haftasında teslim alacağım.renk konusunda platin gri ve kumsal beji arasında çok kararsızdım ama 2.el satışını düşünerek klasik bir renk olan platin griyi seçtim. sıfır aracı aldıktan sonra kullanırken nelere dikkat etmem gerekiyor?kimileri aracı açmak için araçla sürat yapılması gerekttiğini sürat yapılmassa aracın sağır olacağını söylüyor bu nedenle aracın performansını düşürürmüş.tecrübeli arkadaşlardan öğrenmek istediğim aracı aldıktan sonra nelere dikkat etmem gerek yada kullanırken neler yapmam gerek?ayrıca aracı teslim alırken neleri inceleyip dikkat etmeliyim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alaska45 -- 27 Ekim 2006; 0:41:10 >
  • arkadaşlar megane 2 privilage stationwagon 2005 model 8.000 km'de full aracım var. kaça satabilirim bunu?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: red_power

    Perşembe günü arabamı göğüslükten gelen tıkırtılar sebebiyle sabah saat 8 :15 de servise götürdüm ve bıraktım.İşten döndükten sonra servisi arıyarak arabanın durumunu ve nezaman alabileceğimi sordum.Bana arabanın cuma günü hazır olacağı belirtildi bende cuma günü geleceğimi söyleyip telefonu kapattım.
    Perşembe gecesi hastalandım(grip) ve cuma sabahı saat 9:30 arayarak arabanın lazım olduğunu hastaneye gideceğimi eczaneden ilaç alacağımı belirterek arabayı en kısa zamanda çıkaramalarını istedim.Sağolsunlar yarım saat sonra kadar arıyarak arabanın hazır olduğunu gelip almamı söylediler.
    Arabayı almaya gittiğimde ilk olarak arabanın yıkanmadığını hala leş gibi olduğunu fark ettim.Ancak arabanın içinde arabanızın dış yıkaması yapılmıştır diye bir yazı vardı.Bunu benim acelem sebebiyle yapılamadığını düşündüm.Daha sonra bana şu an için fatura veremiyeceklerini sistemin çalışmadığını söylediler onada tamam dedim..
    En son olarak arabama binip hastane yolunu tuttuğum sırada bişey farkettim dün arabamı bıraktığımda yeni benzin almıştım ve kalan yakıt 124 km gösteriyordu.ancak servisten çıktığım anda kalan yakıt sadece 64 km idi buna acayip canım sıkıldı.60 km lik benzin nereye gitti çok sinirlendim ama bişey demedim tabiki.Sizce bu normal bir olaymıdır benmi biraz şüpheci yaklaşıyorum olaya


    Burada servisin bir hatası olduğunu sanmıyorum. Ben de aracımı full depo servise bıraktım. Menzil 750KM filan görünüyordu. Aracın işlemleri yapılırken başında bekledim. Bilgisayara aracı bağladıkları zaman tüm yol bilgisayarı bilgileri otomatik olarak sıfırlanıyor. Araç hiçbiryere gitmediği için ve durduğu yerde benzin harcadığı için o andan itibaren, ortalama yakıt 24 L /100Km filan görünüyordu. Arabayı alıp yola çıktığımda da menzilin 200Km ye düştüğünü farkettim.
    Menzil bilgisini ortalama yakıt tüketimi ile karşılaştırırsanız sanırım daha sağlıklı bir sonuç ortaya çıkacaktır.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: alaska45

    teşekkürler arkadaşlar!! okadar araştırmadan sonra hayırlısıyla bugün megan2 experression dcı 100bg sedan platin gri aracı ayırttırdım.nasip olursa kasımın ilk haftasında teslim alacağım.renk konusunda platin gri ve kumsal beji arasında çok kararsızdım ama 2.el satışını düşünerek klasik bir renk olan platin griyi seçtim. sıfır aracı aldıktan sonra kullanırken nelere dikkat etmem gerekiyor?kimileri aracı açmak için araçla sürat yapılması gerekttiğini sürat yapılmassa aracın sağır olacağını söylüyor bu nedenle aracın performansını düşürürmüş.tecrübeli arkadaşlardan öğrenmek istediğim aracı aldıktan sonra nelere dikkat etmem gerek yada kullanırken neler yapmam gerek?ayrıca aracı teslim alırken neleri inceleyip dikkat etmeliyim?



    ilk 1500 km 120 yi geçmemende yarar var her viteste 3000 devri geçme daha sonra istediğin gibi kullanabilirsin ama ilk 1500 km dikkatli kullan

    dizel araçta genelde 2000-3000 devir arasında kullanman hem motorun sağlığı için hemde ekonomi için çok yararlı 3000 devrinm üstüne çıktığı an vites büyüt 2000in altına indiği an vites küçült ben hiçbir şekilde aracı zorlamadım ama araç 3000 km civarlarındayken hafifçe gazladım ve 190 km ye ulaştı yani motor sağır filan olmuyor şimdide performanslı kullanıyorum ama motor sıcakken soğukken devirli kullanmıyorum




  • teşekkürler kürşad dostum.benzinli araçlara göre dizel araçları daha yüksek devirde kullanmak gerekiyor diyorlar!!arkadaşların dizel araç kullanımı hakkındaki değişik fikirleri varsa bilgi edinmek istiyorum teşekkürler
  • 2004 veya 2005 megane veya peugeot 307 modelleri arasında kaldım?birde peugeot'ların çok sorunlu olduğunu söylüyolar.megane kullanıcıları olarak sizce aralarında ne gibi farklar var.hangisi daha ii performans sağlar?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mel_y

    2004 veya 2005 megane veya peugeot 307 modelleri arasında kaldım?birde peugeot'ların çok sorunlu olduğunu söylüyolar.megane kullanıcıları olarak sizce aralarında ne gibi farklar var.hangisi daha ii performans sağlar?


    dizel mi düşünüyosun?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alaska45

    teşekkürler kürşad dostum.benzinli araçlara göre dizel araçları daha yüksek devirde kullanmak gerekiyor diyorlar!!arkadaşların dizel araç kullanımı hakkındaki değişik fikirleri varsa bilgi edinmek istiyorum teşekkürler



    onu diyen neye dayanarak söylemiş bilemiyorum bir dizel araç benzinli araca göre daha az devirde çevirir mesela bir benzinli araç max. 8000 çevirirse dizel 5000 civarında çevirir nasıl yüksek devirde kullanacaksınki benzinlide ideal olan vites değiştirme devri 3750 civarıdır dizel araba zaten 5000 çeviriyor o zaman bu söylenene göre 4500 ve civarlarında vites değiştirmek gerekiyor o zaman bu aracın motorunu yeniden yaptırmak zorunda kalabilirsin

    ayrıca dizel motorun en yüksek tork aralığı düşük devirlerdedir beygir yüksek devirlerde ama tork dizel motorda daha önemlidir




  • Renault Megane II 1.6 16v Dynamique

     MEGANE II BÖLÜMÜ
  • arkadslar bende 2006 megane II dizel var 35000 de kapılardan acayip gıcırtı geliyo servise götürdüm olur diyor
    başına gelen varmı çözüm nasıl olur yardım edin
  • arkadaşlar bende 2004 megane 1.5 DCI var 40.000 km.de..aldığımdan beri arabanın performansı günü gününe uymuyor.eurodizeli aynı yerden alsam bile çogu zaman gaza bastığımda almam gereken ivmelenmeyi almıyorum.sanki gaza basıyorum ama mazotun bir kısmı baska yere gidiyor o hızlanmayı vermiyor araca gibi.yani kısacası basıyorum ama o basmaya göre araba gitmiyor.garantiliyken bunu kaç kere söyledim servise değişen birşey olmadı.garantisi bittikten sonra bakımını özel bir serviste yaptırdım.hala hantallık var arabada.bazı zamanlarda bilmesem gaza dokunduğum anda fırlayışını, verdiğin gazın hakkını vermesini..sorun etmiycem.okuduğum kadarıyla,enjeksiyon sorunu olabilir gibi düşündüm.sorun nerde olabilir.fikri olan arkadaş varmı.
  • quote:

    arkadslar bende 2006 megane II dizel var 35000 de kapılardan acayip gıcırtı geliyo servise götürdüm olur diyor
    başına gelen varmı çözüm nasıl olur yardım edin

    dostum kapılarını yağlasınlar geçer.
  • arkadaslar megane 2 cd changer kaça taktırılır kaset çalar var yeni bi cd çalarmı alnmalı yoksa cd changermı
  • slm arkadaşlar..dizel düşünmüyorum.megane ile peugeot'u karşılaştırabilecek olan var mı?yani ikisinide kullanmış.çok kararsız kaldımda..
  • arkadaşlar biliyorsunuza aracı yeni aldım, otobanda 70-80 giderken 5. vitese geçebiliyorum, araç ta hiç zorlanmıyor, araç 1.6 115bg, bu normalmidir , eğer erkense motorun gücü sebebyile mi ilgili yoksa debriyaj balatası kaydırma mı yapıyor, fikriniz nedir ? bu aracın 210 yaptıını söyleyenler var denemedim, ihtiyacım da yok ama bu durum beni biraz şüpheye sürükledi, 80e kadar 4 viteste gelen araç tek viteste nasıl 210 a çıkacak ???
  • quote:

    Orjinalden alıntı: specops

    arkadaşlar biliyorsunuza aracı yeni aldım, otobanda 70-80 giderken 5. vitese geçebiliyorum, araç ta hiç zorlanmıyor, araç 1.6 115bg, bu normalmidir , eğer erkense motorun gücü sebebyile mi ilgili yoksa debriyaj balatası kaydırma mı yapıyor, fikriniz nedir ? bu aracın 210 yaptıını söyleyenler var denemedim, ihtiyacım da yok ama bu durum beni biraz şüpheye sürükledi, 80e kadar 4 viteste gelen araç tek viteste nasıl 210 a çıkacak ???

    senin araç bildiğim kadarıyla otomatik yani vites değiştirme tamamen senin kullanımına bağlı yumuşak kullanırsan araçta ona göre vites değiştirir.
    birde gaz pedalına sonuna kadar basarak dene vites değişimlerini çok daha farklı olduğunu göreceksin.
    gaza sonuna kadar bastığında araç önce vites küçültüp devir yükseltecek sonra yüksek devirlerde vites değiştirmeye devam edecektir.
    çok fazla otomatik kullanmadım otomatik vitesli araca sahip olan arkadaşlar daha fazla yardımcı olabilir.
    edit: aracını otomatik sanmıştım pardon
    arkadaşlarında dediği gibi 60 la giderken bile 5. vitese takabilirsin
    kaba bir hesapla aracının maksimum hızını şu şekilde hesaplayabilirsin
    2000-3000 devir/dakikada 5. vitesle yaptığın hıza bak bu hızı aracının red-line ile oranla
    örnek
    aracının maksimum devri 6000 devir/dakika
    3000 devirdeki hızın 100 km/saat ise aracının maksimum hızı teorik olarak 200 km/saattir
    burada pratiğin teoriden farklı olmasını sağlayacak başlıca faktörler
    1- km sapması
    2-aracın 5. viteste maksimum deviri çevirememesi(senin aracında bir problem olacağını sanmıyorum)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cncrd -- 1 Kasım 2006; 8:38:28 >




  • arkadaşlar megane II 1.4 yada 1.6 bir araba almak istiyorum.gerçi araba alım satımla ilgili foruma yazdım ama birde meganın başkentine yazayım dedim.bu arada bursadayım.arabasını satmak isteyen yakın illerdeki arkadaşlara duyrulur
  • Yaklaşık 2 ay önce aldığım 2005 model 1.4 megane II HB arabamdan performans hariç diğer bütün yönlerden memnunum.Ama araba resmen gaz yemiyor babamın 97 model broadwayi sanki daha çabuk hızlanıyormuş gibi geliyor bana.Normalde performans meraklısı değilim ama insan yeni aldığı arabasının eski kullandığı arabasından daha seri olmasını bekliyor.
    Bu arabanın performansını arttırmak için illa modifiye mi yaptırmak lazım.Yoksa ben bu arabayı satana kadara böylemi kullanıcam ???
    Bir ara bir topic te chip tuning diye bir şey duymuştum bu konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar varmı?
    Chip tuning denilen olay arabanın performansını arttırıyormu.
    Bu konuda bilgisiolan arkadaşlardan öneri bekliyorum
  • bildiğim kadarı ile acemisin, o süratlerde 5. vitesle gitmen gaza yüklenmediğin için normaldir,ama sollama yapacaksan araç hızlanmaz,aracınla dediğin hızlara çıkman için her vitesi üst devirlerde büyütmen lazım,maksimum tork devrin sanırım 4200 buna göre her viteste 4000 lerde kalabilmen için en az 5000 lerde vites büyültmen lazım ki yüksek süratlere çabuk çıkabilesin yoksa araç toparlayana kadar yol biter,sonuç olarak aracın ve viteslerin hakkını vermen lazım,diüşük devirler uzun vadede motorun yorulmasına,kurumlanmasına ve hatta çok yakmasına bile sebeb olur ki bu pek tercih sebebi değildir, senin araçla mecbur kalmadıkça 2500-3000 devir aralığının altına düşmemen gerekir.

    quote:

    Orjinalden alıntı: specops

    arkadaşlar biliyorsunuza aracı yeni aldım, otobanda 70-80 giderken 5. vitese geçebiliyorum, araç ta hiç zorlanmıyor, araç 1.6 115bg, bu normalmidir , eğer erkense motorun gücü sebebyile mi ilgili yoksa debriyaj balatası kaydırma mı yapıyor, fikriniz nedir ? bu aracın 210 yaptıını söyleyenler var denemedim, ihtiyacım da yok ama bu durum beni biraz şüpheye sürükledi, 80e kadar 4 viteste gelen araç tek viteste nasıl 210 a çıkacak ???




  • 
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.