Şimdi Ara

silinebilir

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
454
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bugünkü düsseldorf-ankara uçağından inenlerden 4-5 kişinin valizleri gelmedi.1 kişi olsa tamam hata olabilir ama aynı uçak ve 4-5 kişi aşırı abartı.nasıl iş yapıyorlar anlamıyorum.o kadar reklam yap ama bu tip şeylerde kalitesi hala yerlerde sürünüyor.bu ilk değil son 2 yıl içinde sırf kendi akrabalarımda 5-6 defa böyle sorun oldu.kimisi 1 gün sonra kimisi 1 hafta sonra getirildi.ekonomik tarifede de business tarifede de oldu bunlar.o kadar para kazanıyorlar ancak düzgün iş yapamıyorlar.ayrıca valizleri almak öyle bir durumki birisi kendi valizine benzer bir valizi bilerek ya da bilmeyerek alsa direk çıkıp gidebiliyor.adam gibi sistem olacak valizin üzerindeki numaralar o kişiyle uyuşuyorsa çıkabilmeli ancak.düzgünce bilgi de vermiyorlar almanyada mı kaldı karıştı mı.sadece türk hava yolları değil hepsinde de böyle şeyler var.müşteri memnuniyeti kesinlikle 0.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi spiritreader -- 15 Aralık 2012; 20:36:47 >



  • Bizim bi akrabanın bebek arabasını kırmışlar. Zar zor parasını alabildiler.
  • defalarca seyahat ettim hiç bir sıkıntı yaşamadım. Orda Burda kendi ülkesinin markasını kötüleyenlere gıcık oluyorum :S
  • Sonda demişsin sadece THY'de değil, tüm hava yollarında diye. Umarım bu valiz işlerini havalimanının yaptığını biliyosundur. Uçak içinde yediğin yemekleri, hostes karşılamasını beğenmediysen, bunlar müşteri memnuniyetidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hikmet548

    defalarca seyahat ettim hiç bir sıkıntı yaşamadım. Orda Burda kendi ülkesinin markasını kötüleyenlere gıcık oluyorum :S

    siz sıkıntı yaşamamış olabilirsiniz.bize çok defa denk geldi çevremde de çok gördüm.bu biraz bencillik değil midir?ve bu kötülemek değil adam gibi hizmet almak hakkımız değil midir.ayrıca belirttim 1 kişiye falan denk gelir o zaman olabilir ama aynı uçakta 4-5 kişiye denk geldi.bunu nasıl açıklayacaksın?thy barcelonanın sponsoru olunca biz de sevindik ama her şey öyle reklam yapmakla olmuyor.ayrıca ben x ülkesi bu konuda çok iyi benzeri şeyler de demedim.her ülkede her insan düzgün hizmet istiyor ona göre de para ödüyor.
  • THY ile ne alakası var onu çözemedim. Havaalanı işletmesi bakar valiz işlerine.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sosisli Süt

    Sonda demişsin sadece THY'de değil, tüm hava yollarında diye. Umarım bu valiz işlerini havalimanının yaptığını biliyosundur. Uçak içinde yediğin yemekleri, hostes karşılamasını beğenmediysen, bunlar müşteri memnuniyetidir.

    sorun da bu değil mi zaten.her şirket bu tip şeylerde biraz sorumluluk alsa yolcuların toplam kaç valizi var uçağa kaç valiz konuldu gibisinden şeyleri yapması için ekstra insan çalıştırsalar bu tip şeyleri yaptırmak için.hem o insanın kazancı olur hem de genel anlamda memnuniyet artar.çok mu şey istiyorum?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spiritreader

    quote:

    Orijinalden alıntı: hikmet548

    defalarca seyahat ettim hiç bir sıkıntı yaşamadım. Orda Burda kendi ülkesinin markasını kötüleyenlere gıcık oluyorum :S

    siz sıkıntı yaşamamış olabilirsiniz.bize çok defa denk geldi çevremde de çok gördüm.bu biraz bencillik değil midir?ve bu kötülemek değil adam gibi hizmet almak hakkımız değil midir.ayrıca belirttim 1 kişiye falan denk gelir o zaman olabilir ama aynı uçakta 4-5 kişiye denk geldi.bunu nasıl açıklayacaksın?thy barcelonanın sponsoru olunca biz de sevindik ama her şey öyle reklam yapmakla olmuyor.ayrıca ben x ülkesi bu konuda çok iyi benzeri şeyler de demedim.her ülkede her insan düzgün hizmet istiyor ona göre de para ödüyor.

    Bavullar ve taşınan şeylerin sorumluluğu kırılığ dökülmesinin sorumlusu TAMAMEN HAVALİMANINA aittir. Diğer havayollarıyla uçtun mu hiç bilmiyorum ama gördüğüm en iyi yemekler ve hosteslerdeki nezaket hep türk havayollarıydı. Hem bavulunuzu başka biri kendinin zannedip de alabilir daha önce başıma geldi yolda çevirdim adamı, türk havayollarıyla ilgili şikayetiniz varsa bu yemeklerle ve hosteslerle olabilir. Geri kalanlarla havalimanı ilgilenir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dangerousman

    THY ile ne alakası var onu çözemedim. Havaalanı işletmesi bakar valiz işlerine.

    o zaman şöyle söyleyim.ben thy'nin yolcusuyum.bir sorunum olduğunda ilk onlara gitmem gerekiyor ben thy'ye her yönden güvenmişimki onları tercih etmişim.o zaman thy ile öger türkün ne farkı var bazı konularda daha iyi olmayacaklarsa.enazından valizim nerede onu söylesinler ona da bir şey diyemiyorlar ve isteksizler.2dakika düsseldorfu aramak bu kadar mı zor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaan1819202122

    Bizim bi akrabanın bebek arabasını kırmışlar. Zar zor parasını alabildiler.

    işte bu konuya cevap yazan bazılarının da olayı sadece havaalanına yüklemesi bence yanlış.benzer şey bana olsa valizim gelmese ya da bir şeylerim kırılsa bunu thy karşılıyor zaten.çünkü her türlü sorumluluğum thy'ye ait.çok zor değildir heralde valiz kontrolü yaptırtmak kaç valiz geldi ve konuldu diye.ama hata bende galiba çok şey istiyorum diğerlerine göre:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spiritreader

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sosisli Süt

    Sonda demişsin sadece THY'de değil, tüm hava yollarında diye. Umarım bu valiz işlerini havalimanının yaptığını biliyosundur. Uçak içinde yediğin yemekleri, hostes karşılamasını beğenmediysen, bunlar müşteri memnuniyetidir.

    sorun da bu değil mi zaten.her şirket bu tip şeylerde biraz sorumluluk alsa yolcuların toplam kaç valizi var uçağa kaç valiz konuldu gibisinden şeyleri yapması için ekstra insan çalıştırsalar bu tip şeyleri yaptırmak için.hem o insanın kazancı olur hem de genel anlamda memnuniyet artar.çok mu şey istiyorum?

    Başlığı düzeltmişsin. Bir de Atatürk Hava Limanından dene. THY çoğunlukla Atatürk'ten uçtuğu için sorun çıkmaz ama Esenboğa'da Pegasus çoğunlukta olduğu için sorun olabilir. Belki kötülemek için falan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Siz yine de şanslısınız
    Kaynananım Pegasus uçuşundaki valizi 1 yıldır kayıp.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sosisli Süt


    quote:

    Orijinalden alıntı: spiritreader

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sosisli Süt

    Sonda demişsin sadece THY'de değil, tüm hava yollarında diye. Umarım bu valiz işlerini havalimanının yaptığını biliyosundur. Uçak içinde yediğin yemekleri, hostes karşılamasını beğenmediysen, bunlar müşteri memnuniyetidir.

    sorun da bu değil mi zaten.her şirket bu tip şeylerde biraz sorumluluk alsa yolcuların toplam kaç valizi var uçağa kaç valiz konuldu gibisinden şeyleri yapması için ekstra insan çalıştırsalar bu tip şeyleri yaptırmak için.hem o insanın kazancı olur hem de genel anlamda memnuniyet artar.çok mu şey istiyorum?

    Başlığı düzeltmişsin. Bir de Atatürk Hava Limanından dene. THY çoğunlukla Atatürk'ten uçtuğu için sorun çıkmaz ama Esenboğa'da Pegasus çoğunlukta olduğu için sorun olabilir. Belki kötülemek için falan

    bu dediğiniz de olabilir tabiki:)çünkü ülkemizde neler neler oluyor.sadece ''biz türküz türkün her şeyi iyidir kötülememek gerek hep onu kullanmak gerek'' olayından sıyrılmamız gerekiyor:) bu ülkemizi ileriye götürmez bilakis geriye götürür:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuVNeRa

    Siz yine de şanslısınız
    Kaynananım Pegasus uçuşundaki valizi 1 yıldır kayıp.

    teyzeminki 3 ya da 4 yıl oldu.1-2haftadan sonra umudu kesmişti zaten:)
  • yılda ortalama 10-12 uçuş yaparım, hiç böyle bi sorun yaşamadım.. sizin burda suçu esenboğa havalimanında değil, düsseldorftaki havalimanında veya uçak şirketinde aramanız lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oslun

    yılda ortalama 10-12 uçuş yaparım, hiç böyle bi sorun yaşamadım.. sizin burda suçu esenboğa havalimanında değil, düsseldorftaki havalimanında veya uçak şirketinde aramanız lazım

    başta uçak şirketinde aradım zaten yani bence onların da sorumlu olması gerekiyor.ama mesajlara göre başlığı bari değiştireyim dedim.ayrıca düsseldorf ya da esenboğa hangisinden kaynaklı olduğunu bilemeyiz.valiz geldi mi gelmedi mi o da bilinmiyor.işin komik tarafı onlar da bilmiyor bir şey de söylemiyorlar sadece kayıp raporu alıyorlar sizi arayacağız diyorlar:)çok defa başımıza geldiğinden artık bu durum biraz sıkmaya başladı her 3-4 uçuşta bir bizim başımıza bu tip şeyler gelmek zorunda mı:)az önce de yazdığım gibi ek insanlar çalıştırılsa kontrol amaçlı çok mu zor olurki:)enazından bu tip şeyler de azalır herkesin yararına bir çözüm olur.neyse bekleyeceğiz bakalım biraz umarım gelir:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spiritreader

    quote:

    Orijinalden alıntı: oslun

    yılda ortalama 10-12 uçuş yaparım, hiç böyle bi sorun yaşamadım.. sizin burda suçu esenboğa havalimanında değil, düsseldorftaki havalimanında veya uçak şirketinde aramanız lazım

    başta uçak şirketinde aradım zaten yani bence onların da sorumlu olması gerekiyor.ama mesajlara göre başlığı bari değiştireyim dedim.ayrıca düsseldorf ya da esenboğa hangisinden kaynaklı olduğunu bilemeyiz.valiz geldi mi gelmedi mi o da bilinmiyor.işin komik tarafı onlar da bilmiyor bir şey de söylemiyorlar sadece kayıp raporu alıyorlar sizi arayacağız diyorlar:)çok defa başımıza geldiğinden artık bu durum biraz sıkmaya başladı her 3-4 uçuşta bir bizim başımıza bu tip şeyler gelmek zorunda mı:)az önce de yazdığım gibi ek insanlar çalıştırılsa kontrol amaçlı çok mu zor olurki:)enazından bu tip şeyler de azalır herkesin yararına bir çözüm olur.neyse bekleyeceğiz bakalım biraz umarım gelir:)

    valiz ankaraya gelince herhangi bir kontrolden falan geçmiyor ki, nakliye aracıyla uçaktan alıp doğrudan bagaj alım kısmına gönderiyorlar ve yolculara veriyorlar bagajları. yani o valizin ankarada kaybolma ihtimali yok..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oslun

    quote:

    Orijinalden alıntı: spiritreader

    quote:

    Orijinalden alıntı: oslun

    yılda ortalama 10-12 uçuş yaparım, hiç böyle bi sorun yaşamadım.. sizin burda suçu esenboğa havalimanında değil, düsseldorftaki havalimanında veya uçak şirketinde aramanız lazım

    başta uçak şirketinde aradım zaten yani bence onların da sorumlu olması gerekiyor.ama mesajlara göre başlığı bari değiştireyim dedim.ayrıca düsseldorf ya da esenboğa hangisinden kaynaklı olduğunu bilemeyiz.valiz geldi mi gelmedi mi o da bilinmiyor.işin komik tarafı onlar da bilmiyor bir şey de söylemiyorlar sadece kayıp raporu alıyorlar sizi arayacağız diyorlar:)çok defa başımıza geldiğinden artık bu durum biraz sıkmaya başladı her 3-4 uçuşta bir bizim başımıza bu tip şeyler gelmek zorunda mı:)az önce de yazdığım gibi ek insanlar çalıştırılsa kontrol amaçlı çok mu zor olurki:)enazından bu tip şeyler de azalır herkesin yararına bir çözüm olur.neyse bekleyeceğiz bakalım biraz umarım gelir:)

    valiz ankaraya gelince herhangi bir kontrolden falan geçmiyor ki, nakliye aracıyla uçaktan alıp doğrudan bagaj alım kısmına gönderiyorlar ve yolculara veriyorlar bagajları. yani o valizin ankarada kaybolma ihtimali yok..

    ankarada da bilerek ya da yanlışlıkla birinin alması ihtimali de olabilir.ya da bir yerlerde karıştı.valiz alımından sonra da ufak bir kontrol olmalı diye düşünüyorum.havaalanı yapmıyorsa şirketler yapsın :) o kadar reklam yapıyorlar para kazanıyorlar bunu da düşünmeleri gerekir tabi kendi fikrim:)
  • uluslararası uçuşlarda valiz kaybolması o kadar olağan bi durum ki kanıksamış artık herkes. sadece thy falan değil dünyadaki bütün firmalarda böyle. ha ben thy le yurtiçi 50 kere uçmuşumdur belki bi kere bile valiz kaybolmadı ama uluslararası olunac bişeyler oluyor bunlara. amerikaya gelirken amerikan airlines kaybetti bavulu, daha ilk indiğim gün hiçbişeyim yok baya mağdur olmuştum, ertesi güne buldular gerçi. form dolduruyorum adamın bana dediği şey: %50 ihtimalle oluyor bu, ama 1 hafta içinde falan bulunuyor genelde. nası bi mal sistem varsa artık.
    arkadaşım thy yle türkiyeye gitti amerikadan, geri dönüşte 3 kardeş bunlar 3ünün de bavullar yoktu, 1-2 hafta içinde sırayla buldular ama içinden eksikti baya bişey, bunun çakı makı bişeyi vardı almışlar ne güzel baklava getiriyor onu da almışlar, ben burger kingten acı sos siparişi vermiştim o duruyodu gerçi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acheron

    uluslararası uçuşlarda valiz kaybolması o kadar olağan bi durum ki kanıksamış artık herkes. sadece thy falan değil dünyadaki bütün firmalarda böyle. ha ben thy le yurtiçi 50 kere uçmuşumdur belki bi kere bile valiz kaybolmadı ama uluslararası olunac bişeyler oluyor bunlara. amerikaya gelirken amerikan airlines kaybetti bavulu, daha ilk indiğim gün hiçbişeyim yok baya mağdur olmuştum, ertesi güne buldular gerçi. form dolduruyorum adamın bana dediği şey: %50 ihtimalle oluyor bu, ama 1 hafta içinde falan bulunuyor genelde. nası bi mal sistem varsa artık.
    arkadaşım thy yle türkiyeye gitti amerikadan, geri dönüşte 3 kardeş bunlar 3ünün de bavullar yoktu, 1-2 hafta içinde sırayla buldular ama içinden eksikti baya bişey, bunun çakı makı bişeyi vardı almışlar ne güzel baklava getiriyor onu da almışlar, ben burger kingten acı sos siparişi vermiştim o duruyodu gerçi

    ben de genele yaydım zaten bu olayı:)gerçekten de dediğiniz gibi artık aşırı olağan bir şey oldu bu durum.ve bunu dile getirince de neredeyse mağdur olana atacaklar suçu o dereceye geleceğiz gibi görünüyor sırf kendi ülkemize kötü yakıştırması yapmayalım diye:)babam da amerikadan geldiğinde valizi 1 hafta sonra gelmişti:)alışmamız mı gerek bu duruma bilmiyorum artık:)geç de olsa gelsin bari diyorum artık ve bazen gelmeyebiliyor da:)
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.