Şimdi Ara

one x kamera arızası ve KVK nın müthiş çözümü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
115
Cevap
1
Favori
4.045
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • evet arkadaşlar bir kvk teknik servisinin başarı hikayesini sizinle paylaşmak istedim teknoloji de sınır tanımayan ve tamamen müşteri memnuniyeti için çabalayan kvk nın azimli ve mucit servis elemanlarının hikayesi bu evet gelelim hikayenin başlangıç noktasına bundan 1.5 ay önce wifi problemi yüzünden cihazı kvk ya bıraktım ve değişim istedim anakartı değiştirdiler ve 20 gün sonra cihazı almaya gittim cihazı teslim alma aşamasında birde ne göreyim kasanın usb girişinin yan tarafı kırılmış bu ne dedim valla ben bilmem eşim bilir dediler :) neyse bu hasar yüzünden kasayı hemen yüksek serviste değiştirdiler neyse bunu hallettik derken cihazda bu sefer kamera arızası boy gösterdi habire odaklama yapıyor video çekimlerin de video izlerken odaklamanın sesi çekiçle çivi filmi çekmişim gibi iki saniyede bir çat çat cihazı teslim alalı 10 gün olmuş ya bismillah tekrar kvk ya durumu anlatım cihazı teslim ettim tam bir hafta sonra gelen msj da cihazınızın mekanik arızası giderildi hmmm bu gün hemen kvk kozyatağı servise uçtum ama içim de hep bir umutsuzlukla :( velasıl kelam sıraya gir bekle derken sıra bana geldi cihazı teslim alacağım işlemler tamamlanıyor derken cihazı konturol etmeye başladım bi sağına soluna derken lens camının içine bir baktım acayip bir şeyler nedir bu derken birde ne göreyim çok afedersiniz ölü gtne pamuk tıkar gibi kamera lensinin iç kısmına kağıt tıkamışlar sağlı sollu her yerden taşmış dışardan baktığınızda fotoğrafını çekmek istediğiniz kişiyi ürkütür :)) o derece yani gelelim odaklamaya video kısmana geldim ne odaklama var ne bir şey kamera uzağa yakına hep sabit foto çekiminde'de öyle tabi benden artık şarterler attı ver yansın herkes sus pus bu nedir ya bu ne biçim bir servis anlayışı elamanların teknoloji ve tamir anlayışı birkaç parça kağıt tıkıştırmaktan ibaret şimdi cihaz yine serviste kaldı hemen kamera değişim kararı aldılar ama cihaz'dan öyle bir soğudum ki anlatamam bu seferde bir sorun olursa kafalarında parçalayıp çıkacağım evet arkadaşlar telefonu kvk vermeden öne kırk defa düşünün eğer vermek zorunda kalırsanız cihazınızı vermeden iyice inceleyin hasarsız verdiğinizi forma yazdırın ve alırken'de seksen defa inceleyin ki sonra teslim aldıktan sonra size yüklemesinler işte böyle bu işlem kvk nın müthiş buluşu bunun adına'da kağıt tıkama teknolojisi diyorlar :))







  • hayretle okudum sadece YUUUUUUUUUUHHHHHHHHH DİYORUM DOSTUM
  • sadece bu nasıl ilgisizlik diyorum
  • O telefonun içine kağıt tıkıştıran andavallı servis elemanı adam değildir. İyi sabretmişsiniz valla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O telefonu geri almayın iade ya da değişim talep edin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O telefona kağıt tıkayan servisci kör oldu :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • inannın arkadaşlar servis'de birine dalmamak için kendimi zor tuttum zaten karşındaki bayan hiçbirşeyden haberi yok anca yazıyor çiziyor evet efendim haklısınız efendim özür dileriz efendim ezikler :) güya birde kartal yüksek serviste işlem görmüş öyleye kağıt tıkıştırmak çok hassa bir iş tecrübe ve yetenek ister kimbilir o elaman kaç yıl eğitim gördü bu iş üzerine yazık hakkını yememek lazım :) hayatımda ilk defa böyle bir durumla karşılaşıyorum. KVKKTT kaveka kağıt tıkama teknolojileri :))
  • Ulan milyarik cihaza toz kondurmamaları gerekirken şunların yaptığına bak...Kvk deyince millet de birşey zannediyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • tek umudumuz telpa mı şimdi yazık valla yazık
  • haa birde kayıt işlemlerindeki bayana dedim'ki kim bu benim cihazımı bu hale getiren elaman onun hakkında şikayet dilekçesi yazacağım biz konu ve elaman hakkında gerekli idari işlemleri başlatacağız dedi valla canım çok sıkılıyor telefon mu aldık dert'mi satın aldık bilmiyorum daha doğru düzgün kullanmak nasip olmadı verdiğimiz para haram para'da değil alnımızın teriyle kazanıyoruz bu işin peşini bırakmam güvenip verdiğimiz telefonlarımıza yaptıkları muameleye bakın yarın htc arayıp durumu anlatacağım gerçi htc yetkilileri'de Allaha emanet onlardan'da bir cacık olmaz ama olsun en son mahkemeye kadar dayanarım artık napalım telefon yalama oldu çoluk çocuğun elinde artık hayır gelmez o telefondan kimbilir daha ne arızalar açar başıma yeterki kvk kapağını açsın gerisi çorap söküğü gibi geliyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: by_ager34

    evet arkadaşlar bir kvk teknik servisinin başarı hikayesini sizinle paylaşmak istedim teknoloji de sınır tanımayan ve tamamen müşteri memnuniyeti için çabalayan kvk nın azimli ve mucit servis elemanlarının hikayesi bu evet gelelim hikayenin başlangıç noktasına bundan 1.5 ay önce wifi problemi yüzünden cihazı kvk ya bıraktım ve değişim istedim anakartı değiştirdiler ve 20 gün sonra cihazı almaya gittim cihazı teslim alma aşamasında birde ne göreyim kasanın usb girişinin yan tarafı kırılmış bu ne dedim valla ben bilmem eşim bilir dediler :) neyse bu hasar yüzünden kasayı hemen yüksek serviste değiştirdiler neyse bunu hallettik derken cihazda bu sefer kamera arızası boy gösterdi habire odaklama yapıyor video çekimlerin de video izlerken odaklamanın sesi çekiçle çivi filmi çekmişim gibi iki saniyede bir çat çat cihazı teslim alalı 10 gün olmuş ya bismillah tekrar kvk ya durumu anlatım cihazı teslim ettim tam bir hafta sonra gelen msj da cihazınızın mekanik arızası giderildi hmmm bu gün hemen kvk kozyatağı servise uçtum ama içim de hep bir umutsuzlukla :( velasıl kelam sıraya gir bekle derken sıra bana geldi cihazı teslim alacağım işlemler tamamlanıyor derken cihazı konturol etmeye başladım bi sağına soluna derken lens camının içine bir baktım acayip bir şeyler nedir bu derken birde ne göreyim çok afedersiniz ölü gtne pamuk tıkar gibi kamera lensinin iç kısmına kağıt tıkamışlar sağlı sollu her yerden taşmış dışardan baktığınızda fotoğrafını çekmek istediğiniz kişiyi ürkütür :)) o derece yani gelelim odaklamaya video kısmana geldim ne odaklama var ne bir şey kamera uzağa yakına hep sabit foto çekiminde'de öyle tabi benden artık şarterler attı ver yansın herkes sus pus bu nedir ya bu ne biçim bir servis anlayışı elamanların teknoloji ve tamir anlayışı birkaç parça kağıt tıkıştırmaktan ibaret şimdi cihaz yine serviste kaldı hemen kamera değişim kararı aldılar ama cihaz'dan öyle bir soğudum ki anlatamam bu seferde bir sorun olursa kafalarında parçalayıp çıkacağım evet arkadaşlar telefonu kvk vermeden öne kırk defa düşünün eğer vermek zorunda kalırsanız cihazınızı vermeden iyice inceleyin hasarsız verdiğinizi forma yazdırın ve alırken'de seksen defa inceleyin ki sonra teslim aldıktan sonra size yüklemesinler işte böyle bu işlem kvk nın müthiş buluşu bunun adına'da kağıt tıkama teknolojisi diyorlar :))

    Bazı mağazalarda hep şunu diyorlar bizim malımız kvk - genpa garantili, ee ne olacak orada biz çalışıyoruz yani hiçbir şeyden anlamayanlar ordusu.
    Ha bunlar garanti, ha alternatif garanti hepsi aynı terane.
    Allah servise düşürmesin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mat35

    quote:

    Orijinalden alıntı: by_ager34

    evet arkadaşlar bir kvk teknik servisinin başarı hikayesini sizinle paylaşmak istedim teknoloji de sınır tanımayan ve tamamen müşteri memnuniyeti için çabalayan kvk nın azimli ve mucit servis elemanlarının hikayesi bu evet gelelim hikayenin başlangıç noktasına bundan 1.5 ay önce wifi problemi yüzünden cihazı kvk ya bıraktım ve değişim istedim anakartı değiştirdiler ve 20 gün sonra cihazı almaya gittim cihazı teslim alma aşamasında birde ne göreyim kasanın usb girişinin yan tarafı kırılmış bu ne dedim valla ben bilmem eşim bilir dediler :) neyse bu hasar yüzünden kasayı hemen yüksek serviste değiştirdiler neyse bunu hallettik derken cihazda bu sefer kamera arızası boy gösterdi habire odaklama yapıyor video çekimlerin de video izlerken odaklamanın sesi çekiçle çivi filmi çekmişim gibi iki saniyede bir çat çat cihazı teslim alalı 10 gün olmuş ya bismillah tekrar kvk ya durumu anlatım cihazı teslim ettim tam bir hafta sonra gelen msj da cihazınızın mekanik arızası giderildi hmmm bu gün hemen kvk kozyatağı servise uçtum ama içim de hep bir umutsuzlukla :( velasıl kelam sıraya gir bekle derken sıra bana geldi cihazı teslim alacağım işlemler tamamlanıyor derken cihazı konturol etmeye başladım bi sağına soluna derken lens camının içine bir baktım acayip bir şeyler nedir bu derken birde ne göreyim çok afedersiniz ölü gtne pamuk tıkar gibi kamera lensinin iç kısmına kağıt tıkamışlar sağlı sollu her yerden taşmış dışardan baktığınızda fotoğrafını çekmek istediğiniz kişiyi ürkütür :)) o derece yani gelelim odaklamaya video kısmana geldim ne odaklama var ne bir şey kamera uzağa yakına hep sabit foto çekiminde'de öyle tabi benden artık şarterler attı ver yansın herkes sus pus bu nedir ya bu ne biçim bir servis anlayışı elamanların teknoloji ve tamir anlayışı birkaç parça kağıt tıkıştırmaktan ibaret şimdi cihaz yine serviste kaldı hemen kamera değişim kararı aldılar ama cihaz'dan öyle bir soğudum ki anlatamam bu seferde bir sorun olursa kafalarında parçalayıp çıkacağım evet arkadaşlar telefonu kvk vermeden öne kırk defa düşünün eğer vermek zorunda kalırsanız cihazınızı vermeden iyice inceleyin hasarsız verdiğinizi forma yazdırın ve alırken'de seksen defa inceleyin ki sonra teslim aldıktan sonra size yüklemesinler işte böyle bu işlem kvk nın müthiş buluşu bunun adına'da kağıt tıkama teknolojisi diyorlar :))

    Bazı mağazalarda hep şunu diyorlar bizim malımız kvk - genpa garantili, ee ne olacak orada biz çalışıyoruz yani hiçbir şeyden anlamayanlar ordusu.
    Ha bunlar garanti, ha alternatif garanti hepsi aynı terane.
    Allah servise düşürmesin.

    aynen öyle kardeşim yurt dışı alsan bi sorun yırt içi alıyoruz yüz sorun kvk genpa vs hepsi fasa fiso ben kvk yüksek servis denen yeride gittim gördüm çalışanları'da gördüm hep lise öğrencisi toy çocuklar bizim cihazları kobay olarak kullanıyorlar kanımca şöyle bir durum var 1.si kamera denen zımbırtıya bunlar kesinlikle müdahale edemez zaten kesin değişimi şarttı değil kartal yüksek servis istanbul yüksek servis dahi olsa kamera arızasına müdahele edecek kabileyet ve donanıma sahip değiller bunların işi kapak değiştir batarya değiştir çok daha prosu ekran değiştir bunlarda zaten hemen hemen herkesin yapabileceği işler yani az çok anlayan çoğu kişi yapıyor ki benimde alt yapım var ben bile yaparım ama işte garanti korkusuna veriyoz iş bilmeyenin eline sonra cihaz mefta




  • geçmiş olsun kağıta güldüm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: A.B.D(azimBora)

    geçmiş olsun kağıta güldüm

    eyvallah kardeşim valla benim gözümde canlandıkça ben bile gülüyorum :))
  • kvk ya telefon verme saçmalığında bende bulundum ve 1.5 aydır telefonum kvk ankara ya gidip gidip geliyor tek sorunum usb girişnde problem olmasıydı temassızlık yüzünden cihazı şarj edemiyordum kendim usb portunu ebaydan sipariş edip değiştircektim ama çevremdeki insanlar bana bozarsın garantisi var gönder sen uğraşma dedip beni vazgeçirdiler ben cihazı gönderdim bana bataryayı değiştirip geri gönderdiler tekrar gönderdim anakartı değiştirdiler ki bu çok saçma sorun usb portunda adım gibi eminim neyse telefon geldi çalışıyor ama imei değişmiş birde usb girişinin çerçevesi yok neyse geri gönderdim parçayı takmadıkları için ertesi günlerde bana imei kayıt dışı diye mesaj geldi kvk yı aradım böyle böyle dediler cihaz zaten istanbula gönderildi (anakartı 3 günde değiştirip geri gönderdiler kasaya ait takmayı unuttukları parça için telefonu istanbula gönderiyorlar) ee dedim imei nolcak dediler pasaport numarası tc verin eşleştirelim bugun tekrar aradım noldu diye hala cihaz kayıt dışı dedim dediler doğru diyorsun tekrar inceletecez 45 dk sonra bana geri döndüler pasaport numarası yada tc kimlik no hatalı diye oysa iki kere kontrol edip verdiğim numara saat 6ya 2 vardı tekrar kontrol etmeye vaktim yoktu dedim o numara doğru iki kez teyit ettim dedi yarın kontrol edip tekrar arayın bide bizi salak yerine koyuyorlar numarayı tekrar kontrol ettim hiç bir yanlışlık yok
    şu an cihazı kendim onarmadığım için deliler gibi pişmanım kvk ya cihaz verirken 2 kere düşünün derim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokhan91 -- 19 Aralık 2012; 2:00:31 >




  • hocam geçmiş olsun öncellikle bir kaç bilgi veriyim 3 ay kadar bende kvk calıştım (şuan calışmıyorum) değiştirme yetkisi üretici firmanın verdiğe yetkiye bağlıdır bu elektronik bir kompenentte olabilir yada mekanik bir şey ekran vs.Ama benim calıştığım dönemde bu tarz sorunlar fazla yoktu yine vardı ama bende eski calışanı olarak hayretler içerisinde kaldım.Not:Kartal servisindeydim.Yüksek servis olayınıda söliyim kozyatağında level 1 ve 2 mekanik parça değişimi kartalda 1-2-3-4 elektronik parça değişimi dahil hepsi ama yazık etmişler telefona.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhan91

    kvk ya telefon verme saçmalığında bende bulundum ve 1.5 aydır telefonum kvk ankara ya gidip gidip geliyor tek sorunum usb girişnde problem olmasıydı temassızlık yüzünden cihazı şarj edemiyordum kendim usb portunu ebaydan sipariş edip değiştircektim ama çevremdeki insanlar bana bozarsın garantisi var gönder sen uğraşma dedip beni vazgeçirdiler ben cihazı gönderdim bana bataryayı değiştirip geri gönderdiler tekrar gönderdim anakartı değiştirdiler ki bu çok saçma sorun usb portunda adım gibi eminim neyse telefon geldi çalışıyor ama imei değişmiş birde usb girişinin çerçevesi yok neyse geri gönderdim parçayı takmadıkları için ertesi günlerde bana imei kayıt dışı diye mesaj geldi kvk yı aradım böyle böyle dediler cihaz zaten istanbula gönderildi (anakartı 3 günde değiştirip geri gönderdiler kasaya ait takmayı unuttukları parça için telefonu istanbula gönderiyorlar) ee dedim imei nolcak dediler pasaport numarası tc verin eşleştirelim bugun tekrar aradım noldu diye hala cihaz kayıt dışı dedim dediler doğru diyorsun tekrar inceletecez 45 dk sonra bana geri döndüler pasaport numarası yada tc kimlik no hatalı diye oysa iki kere kontrol edip verdiğim numara saat 6ya 2 vardı tekrar kontrol etmeye vaktim yoktu dedim o numara doğru iki kez teyit ettim dedi yarın kontrol edip tekrar arayın bide bizi salak yerine koyuyorlar numarayı tekrar kontrol ettim hiç bir yanlışlık yok
    şu an cihazı kendim onarmadığım için deliler gibi pişmanım kvk ya cihaz verirken 2 kere düşünün derim

    en kolay yöntem anakart değiştirmek zaten htc nin elinde perte çıkmış ne kadar anakart varsa dostlar alışverişte görsün misali bize iteliyorlar arıza kasada olsa anakart değişiyor yani mekanizma işliyor kardeş böylelikle kvk ve htc çalışıyor işte neymiş efendim telefonu yeniledik nasıl anakart değişti valla helal olsun servis merkezlerinde telefonları koydukları poşetlerden belli zaten ne kadar önem verdikleri biz çizilmesin diye ekran koruyucu filim ve kılıflara onca para sayarken herifler sırdan poşetlere sarıp sarmalıyorlar havalı poşetlerde taşınması gereken cihazlar kutuların içinde dangır dıngır içler acısı bu kvk cihaz imei kayıtlarında da bir işler çeviriyor usulsüz işler yapıyor bence herşey olabilir ayırıca sanada sabır diliyorum kardeş geçmiş olsun bir dernek kursak fena olmaz dernegin ismi kvk mağdurları yardım ve dayanışma derneği :))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orcun1622

    hocam geçmiş olsun öncellikle bir kaç bilgi veriyim 3 ay kadar bende kvk calıştım (şuan calışmıyorum) değiştirme yetkisi üretici firmanın verdiğe yetkiye bağlıdır bu elektronik bir kompenentte olabilir yada mekanik bir şey ekran vs.Ama benim calıştığım dönemde bu tarz sorunlar fazla yoktu yine vardı ama bende eski calışanı olarak hayretler içerisinde kaldım.Not:Kartal servisindeydim.Yüksek servis olayınıda söliyim kozyatağında level 1 ve 2 mekanik parça değişimi kartalda 1-2-3-4 elektronik parça değişimi dahil hepsi ama yazık etmişler telefona.

    evet kardeşim mağlesef yazık ettilerki ne yazık hemde bu anlattıklarımda en ufak bir abartma ve karalama asla yok kardeş neyse o kayıt işlerindeki kız bile manzara karşısında dumur oldu hiçbir şey diyemedi yazık dese ne olur zaten onun bi günahı yok kasayı kırık olarak gönderdiklerinde kozyatağın'dan kartal yüksek servise gittim sen ayhan beyi tanırsın o karşıladı beni gayet nazik ve temiz bir insan özür diledi bizim hatamız dedi kasayı değiştirdi verdi tama dedim yaptınız bi hata düzeltildi eyvallah ama bu en son olay gerçekten içler acısı yakınımda kime anlatsam hepsi şok oluyor ya koskaca bir yetkili servis bu cahilliği nasıl yapar dalga geçer gibi ya orta çağda bile böyle saçmalık yapılmamıştır ya şimdi senin arabanın motoru conta yaksa usta conta yerine tutup gazete kagıtı kesip koysa ne dersin sorarım sana?




  • htc arayıp bu süreci anlatacağım ve telefonun değişimini talep edeceğim dahada olmadı mahkemeye kadar yolu var zaten telefonu kullanamadım varsın kalsın kvk da ne kadar sürerse sürsün bu işin peşimde koşturmaya niyetliyim olmadı benzin döker yakarım telefonu kvk nın önün de çayır çayır birde o ateşte çay demler dağıtırm herkeze şifa niyetine :)
  • usta aslında gazeteci bir tanıdıgın olacak bu iş çok kolay olurdu...kvk hakkında güzel bir yazı dizisi ve yapılan işin fotograflı ispatı,servis kagıdı vs... ahhh ahhh ne güzel olurdu..
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.