Şimdi Ara

TOYOTA COROLLA (2013-2019) ve (2019-) ANA KONU TEMEL BİLGİLER İLK SAYFADA (1398. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
35.051
Cevap
332
Favori
2.217.152
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
44 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13961397139813991400
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Ben gözlemlerimi yazdım ve yazdığım gibi; savunmaya geçme gereksinimi hemen doğdu sizde. kendinizi savunurken bile kullananlara hakaret etmeden duramamışsınız. Toyota arabaların padişahıdır ondan iyi bir araba olamaz diyen biriyle sizin dedikleriniz arasında ben fark göremedim. Laguna ile kıyaslama yapmak gerekirse;

    Laguna Corollaya göre daha performanslı ancak yakıtı biraz daha fazla.
    İç hacim olarak birbirine yakın sayılırlar ancak laguna en son 5 yıl önce üretilmiş. Buda konforu etkileyecektir.
    Ayrıca Bulabileceğiniz en yeni modeli bile 5 yaşında olacaktır.
    Gördüğün gibi karşılaştırma yaparken ne laguna'ya ne corollaya kıyak geçmedim veya hakaret etmedim.
    Sonuçta onlar sadece makine ikisini de hak etmiyorlar.
  • zepal Z kullanıcısına yanıt
    Hocam ses yalitimi ne kadar?
    Bu arada benimde on taraftan bir çıt sesleri geliyor surekli tek olmamak memnum ettirdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sonuçta plastik ve metalden imal edilmiş bir araç, ısınınca yada soğuyunca genleşip daralıyor buda doğal olarak gıcırdamaların ana sebebidir, çok kafaya takmamak gerekir, özellikle ön konsolun ve buna yakın yerlerin birleşme kısımlarında bu sesler olacaktır, benimde var mesela direksiyonun hemen altında sol tarafında özellikle sıcak havalarda gıcırdıyor elimle bastırınca kesiyor,fazla kurcalatmamak lazım diye düşünüyorum. Bunun dışında şikayetin varmı derseniz ALLAHA ŞÜKÜR yok tek sıkıntımız servisin ilgisizliği, inanın mecbur olmasam hiç gitmeyecem neyse 1 senem kaldı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evro44

    valla senle toyota rasında birşeyler geçmiş ama anlayamadık. başka markadamı çalışıyon nedir. toyota aldırmamak için millete kırk takla atıyorsun. niye insanların kaderiyle oynuyorsun. niye insanların harcayacağı paraya sen müdahale ediyorsun. keskin eleştiriler yapıp nefret kusuyorsun.


    Bloklayın gitsin. Şahsın mesajları olmayınca her mesaj mantıklı ve yararlı geliyor. Rahat etmek için BLOK.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-DB9C4BCE7 -- 15 Kasım 2016; 19:44:6 >
  • Arkadaslar iyi akşamlar..bi kaç gün önce ikinci el 2016 corolla 1.6 advance otomatik araç aldım..bugün seyir halinde yan aynalar kapandı ve daha açılmıyor..bu konu hakkında bilgisi olan var mıdır?yaşadığım yerde toyota Servis i de yok gidemedim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • neoksiar N kullanıcısına yanıt
    Ayna açma kapama tuşuna basmamanıza rağmen kendi kendine mi kapandı? Yanlışlıkla basmış falan olmayın?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sikayet butonunu kullanin beyler, pek ise yaramiyor, 5 gun sutlaniyor sonra geri geliyor ama olsun bu da yeter

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar dizel otomatiğini kullanan arkadaşlar motordan memnun mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jjbraddock

    Ayna açma kapama tuşuna basmamanıza rağmen kendi kendine mi kapandı? Yanlışlıkla basmış falan olmayın?

    Araç tanıma aşamasındayım belki de öyle birşey oldu..o tuşa bi bakayım teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anahtar yeri bana kaza anında çok tehlike yaratır cinsten geliyor. Hani anahtarsız çalıştırma yeri olan modellerdeki start butonunun çerçevesi. Diz kapağının tam karşısında. Güvenli sürüş pozisyonunda ara ara dizim değiyor. Kaza olsa diz kapağını direk parçalar. Bana çok tehlikeli ve dikkatsizce yapılmış gibi geldi. Şuan için en büyük güvenlik sorunu bu bence. Sağ ayağı dizden itibaren kaybetme riski var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RaptorFX kullanıcısına yanıt
    Çok çok düşük ihtimal. Çünkü bahsettiğiniz bölge kıvrımlı ve yukarıda kalıyor. Kaza anında ise diz hava yastığı daha alt bölgeden açılarak bacakların ileriye gitmesini önlüyor, haliyle iki kısım tamamen ayrı noktada kalıyor.

    Zira bashettiğiniz durumdan ziyade daha fazla düşünülmesi gereken çok nokta var. Mesela, kaza anında motor içeri yönelmeden yere düşecek şekilde tasarlanıyor. Burada problem yok, ama motor yere düştüğü için araç şasisi hem çarpılan araç, cisim yada artık her ne ise ona çarpmanın yanında birde kendi motoruna çarpıyor. Bu durumda çarpmanın şiddeti daha fazla oluyor. Bu noktada görev hava yastığına kalıyor ve yolcular bir yere çarpmadan kurtuluyorlar. O çarpışma sırasında tüm enerji vücuttan geçtiği için özellikle ertesi gün itibariyle yoğun kas ağrıları yaşanıyor. Yani çarpma şiddeti artırılması sürücünün ve ön yolcunun kısmen zarar görme ihtimalinden daha tercih edilir olarak görülüyor. Hava yastıklarına ne derece güvenilip, tüm korumayı onlara bırakıldığının en güzel göstergesi bence.

    Yani, bu kadar şeyden koruyan hava yastığı sürücünün dizlerini ve bacakalrını da korur. Ancak, diziniz o noktaya değiyor ise, koltuğunuz normal olması gerekenden fazla yüksek ve ileride demektir. İdeal pozisyonda sürücünün diz seviyesi o noktaya değmez, yetişemez. arada mesafe olmak zorundadır.

    Örnek oturma pozisyonu
    http://ws.skoda-auto.com/OwnersManualService/Data/tr/Superb_3V/05-2015/Manual/Superb/online/images/B3V-0153




  • ataberk3612 A kullanıcısına yanıt
    Hocam ben kullaniyorum. Ben cekisinden yakitindan ve sanzimanindan memnunum. Sanziman tamamen kullanima bagli konfor sagliyor eger tam otomatik gibi muamele yapip vites gecislerinde ayaginizi gazdan cekmezseniz arac size bas selami verdiriyo. Ama vites gecislerine alistiginizda vites gecti mi gecmedi mi anlamiyosunuz bile. Tamamen kullanicya bagli. Yakit tuketimi ise gecen hafta ank- iskenderun arasi git gel biraz sehir ici toplam 1300 km yol yaptim tam tamina 200 tl mazot yakti. Ortalama hizim ise 130 dan assa hic dusmedi. Saygilar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    arkadaşım corollaya bu kadar kinliysen bu forumda senin ne işin var. Resmen trollük yapıyorsun. millete araba aldırmamak için elinden geleni yapıyorsun. senin şu tüm yorumlarına dışardan biri baksa derki bu adamın bu forumda ne işi var. diğer bir konu insanların kaderiyle oynama arkadaşım. git işine bak. sanane lagunadan inip adam corolla alacakmış. yada banane. bunu da anlatmanın insan gibi yolları var. İnsanların artık sana saygısı kalmamış. sende az kendine saygın varsa bu forumdan çeker giderswin. Naçizane benm düşüncm
  • Merhaba,
    Bugün toyota kar plazaya gittim. Makyajlı kasa advance donanımı inceledim nasipse yakında o araca geçiş yapacağım.
    Bilginiz olması açısından söylüyorum, kasım ayı itibariyle üretilen araçlarda kendiliğinden kararan dikiz aynası yağmur sensörü ve otomatik yanan farlar standart geliyormuş.
    Bilginize,
  • neoksiar N kullanıcısına yanıt
    Direksiyonun sol alt tarafında aynaları açma kapatma tuşu var. Ona basarak açmayı denediniz mi? Eğer bu şekilde de işe yaramıyorsa servise göstermenizi öneririm
  • arkadaşlar mrb. multidrive-s (otomatik) vites kullanan arkadaşlara bir sorum olacaktı. ben kırmızı ışıkta beklerken çoğunlukla boşa (N) konumuna alıyorum. tekrar kalkışta (D) ye atarken bazen frene basmadan atıyorum, acaba bir sıkıntı olurmu. sonuçta frene basmadan geçiş yapıyor vites, bence sıkıntı olmaması lazım.. daha önce otomatik kullanmadım , bir sorayım dedim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vedat41 -- 16 Kasım 2016; 17:11:1 >
  • mesutyilmazistanbul M kullanıcısına yanıt
    Benzinli advance için metalik dahil ne fiyat verdiler peki? Şuanda fiyatlar baya yükseldi çünkü, yapılan eklemelerde fiyata eklenmiş olarak yansıdı. Diğer donanımlarda bir değişiklik olmamasına rağmen advance donanıma ekleme yapılması çok şaşırtmadı açıkçası.
  • _AveNTuriN_ kullanıcısına yanıt
    Bence bu eklemeler satış politikası yönünden hiç etik olmamış ben ekimde aldım ve bu özelliklerin olmasını gerçekten çok istiyordum ilerde aracımı satışa çıkaracağım zaman bana kasım ve sonrası üretim mi diye bir sürü soru sorulacak belki tercih edilmeyecek kasım öncesi makyajlı advance üretimler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nettur N kullanıcısına yanıt
    Etiklik mevzunu bence karıştırmamak lazım. Çünkü bu eklemeyi ne zaman yaparsa yapsın birileri bir şekilde şikayetçi olacak. Sizi bilemem ama ben kendi adıma konuşayım, aldığım rakam ile şuanda piaysada dönen rakamlar arasında 4-5000 lira var. Birde takasa verdiğim aracım vardı, onun değeri dahada aşağı geldi makyajlı yaygınlaştığı için. Yeni araçta zamlandı, bahsettiğim gibi. Her türlü zarar yazacaktı bana şuanda yapmış olsaydım. Eklenen donanımlar çok elzem değil, öyle görseydim premium alırdım. Premium ile advance donanım için bana 5500 lira fark çıkardılar o dönemde. Kendi aracımı verip üstüne aldığım ekstralarla vs ödediğim fark 21500 lira. 5500 lira düşününce %25 civarı yapıyor. 5500 lira verip iki gün sonra satmak istesem aradaki satış farkı 3000 lira ya olacak ya olmayacak. Hele birde benim gibi kasa değiştikçe veya 4-5 seneden sonra değiştiriyorsanız, ikincielde çok araç olduğu için o kadar bile olamayabiliyor aradaki fark. Onun yerine 5500 lirayı kenara koyup değerlendirmek ve zamanı gelince araç değişiminde direk nakit olarak kullanmak daha cazip geldi bana. Güvenlik artırıcı, sürüş kolaylaştırıcı bir özellik ben görmüyorum açıkçası premiumda. Park sensörü desen ön arka servis rakamı 500 lira. Kararan ayna zaten normal aynalardada mandalı kullanarak aynı işlevi görüyor. Far sensörü ve yağmur sensörü ise zaman zaman problem çıkaran şeyler bana göre. Mesela yağmur sensörü yağmur ilk yağmaya başladığında çalışırsa(hassaslık ayarı var ama belli olmuyor yinede olabiliyor bu durum) kuru cam olduğu için cam çok kötü çiziliyor. Ben kendim çalıştırmadan önce su püskürtüyorum cama o an zaten çalışıyor, sonrasındada isteğime bağlı ayarlıyorum.

    Hiç içinizde bir şey olmasın, benim bir önceki corollam touch donanımdı. Yıl sonu almıştım, o dönemde advance ile arada 3500 lira fark vardı, liste fiyatında. Ancak bayide kalan son araçlardan olduğu için o kadar uyguna almıştımki, eklediğim orjinal advance jantı, spoiler, kapı ve tampon bantları, extra garanti, hız sabitleyici, torpidodaki ambians aydınlatması gibi ekstraları ve diğer sigortasıydı kaskosuydu falan rakam advance araç fiyatının altına gelmişti. Touch ile advance arasındada hız sabitleyici, jant, far yağmur sensörü, torpidodaki ambians aydınlatması ve kararan dikiz aynasıydı. Sadece far yağmur sensörü ve kararan ayna eksikti benim araçta. 1750 orjinal janta vermiştim, 330 lira sabitleyici için, 1100 lira spoiler kapı tampon bantı, 70 lira ambians aydınlatması, 630 extra garanti. Yani çok çok elzem şeyler olmadığı sürece mantıklı rakama mantıklı araç almak en iyisidir.




  • Vedat41 V kullanıcısına yanıt
    Tavsiyem araç hareket halinde iken veya ayağınız frende değilken, d ve manuel arası geçiş harici vites kolu ile oynamamanız. Diğer türlü kısa vadede olmasa bile şanzımana zarar verme ihtimaliniz yüksek. Özellikle ileri giderken tam durmadan p ye ve r ye alma konusunda dikaktli olmak lazım.
  • 
Sayfa: önceki 13961397139813991400
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.