Şimdi Ara

Cube U30GT2 Destek,paylaşım,inceleme [Ana Konu] (156. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.224
Cevap
22
Favori
168.937
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 154155156157158
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayney

    CUBE YETKILI SERVİSE
    13 AY ÖNCE GARANTI KAPSAMINDA ALMIŞ OLDUĞUM CUBE U30 GT2 TABLETİM PİLDEN KAYNAKLANAN KAPANMA SORUNU HASIL ETTİ BUNA İSTİNADEN 5 HAZ
    İRANDA GÖNDERMİŞ OLDUĞUM TABLETİN 27 HAZİRANDA PİLİN DEĞİŞTİĞİNİ BEDELİNİNDE 60 TL OLDUĞU TARAFIMA TELEFON İLE BİLDRİLDİ.2 YIL GARAN
    TİSİ OLAN BİR ÜRÜNDEN YANİ KULLANICI HATASI İMKANSIZ OLAN PİLDEN KAYNAKLANAN SORUN TARAFIMA BEDELİNİN YÜKLENMESİ ANORMAL BİR DURUM.
    TELEFONDA GEREKCE OLARAKTA BANA BİLDİRİLEN (TABLETİ ŞARZDA İKEN KULLANMAM) BU BANA ÇOK MANTIKSIZ GELDİ.BU ŞUNA BENZİYOR TELEFONUNU
    ŞARZDA İKEN ARAYANA CEVAP VEREMEMEK GİBİ BİR ŞEY LÜTFEN BU HATANIN DÜZELTİLMESİNİ RİCA EDİYORUM M.ÇELİK ÇANAKKALE






    Hayde bakalım görelim cevabı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • hayney H kullanıcısına yanıt
    bunu neye dayanarak söylediler, ellerindeki kanıt nedir? ayrıca garanti kapsamındaki üründe kırık gibi ağır fiziksel kusur olmadıkça kullanıma bağlı arızaları garanti karşılamak zorundadır. kullanıcının pilde kullanması gibi komik bir bahane duymadım bu yaşıma kadar
  • Valla ben olsam vermem yaptırmam kırarım ama vermem parayı tabiki bunları yapmadan önce tüketici mahkemesinin yollarını aşındırırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Batarya konusunda firmayı Tüketici Hakem Heyetine şikayet ettim, Firma; yazılı savunmada bunun kullanıcı hatası olduğunu yazınca Hakem heyeti beni haksız onları ise haklı buldu, karara itirat edip bilir kişi raporu isteyecektim, ama tableti o sırada satılığa çıkarmıştım, alıcı çıkınca tüm bunlardan vazgeçtim.

    Bilginize.....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kef14

    Batarya konusunda firmayı Tüketici Hakem Heyetine şikayet ettim, Firma; yazılı savunmada bunun kullanıcı hatası olduğunu yazınca Hakem heyeti beni haksız onları ise haklı buldu, karara itirat edip bilir kişi raporu isteyecektim, ama tableti o sırada satılığa çıkarmıştım, alıcı çıkınca tüm bunlardan vazgeçtim.

    Bilginize.....

    peki hocam yukarıda shagrat arkadaşımızın yazdıklarına ne dersin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • evet 13. ayda 2.defa pil gitti açılmadan kapanıyor. bu gün yarın servise yollacağım 24 ayda kaç defa pil değiştirecegiz çok da kullanmadıgım. sürekli kullansam ne olurdu merak ediyorum resmen pil çööööppp
  • quote:

    Orijinalden alıntı: varol7

    evet 13. ayda 2.defa pil gitti açılmadan kapanıyor. bu gün yarın servise yollacağım 24 ayda kaç defa pil değiştirecegiz çok da kullanmadıgım. sürekli kullansam ne olurdu merak ediyorum resmen pil çööööppp

    Hocam sizden pil ücreti taleb edildimi
  • 1. de istenmedi 2.defa daha gönderemedim umarım istemezler isterlersede mahkem yolu görünür
  • quote:

    Orijinalden alıntı: varol7

    1. de istenmedi 2.defa daha gönderemedim umarım istemezler isterlersede mahkem yolu görünür

    Aslında sıkıntı tamda burada hocam sizden alınmamış ki doğru olan bu bence ama yukarıdaki mesajda anladığım arkadaşın ilkinde 60 tl istenmiş sen buna gidiş geliş 15tl kargo ücreti ekle al sana 75 tl eee başka kısaca benim anladığım şu bu tablette bu pil meselesi kronik bunlarda böyle olmaz deyip kendilerince fise takılı kullanılmış diye bir savunma gelistirmisler valla durum vahim gibi görünüyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • evet arkadaslar beklenen oldu aynı muhabbeti banada dediler pil fisteyken kullanılmış üstüne birde acma kapama tuşunu kırmışlar onuda biz yapmışız gibi yalan beyanda bulunuyorlar ikisine 95 tl istiyorlar çok şerefli cube firması.Gönderi kargo 11 tl 95 tamir bu uyanıklar geri gönderirkende kargoyu bize ödetiyor 10 tl o olsa bir tablet tamirinden haksız yere giden 115 tl deli olmamak icten değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rammo -- 14 Temmuz 2014; 13:39:02 >
    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Cube U30GT2 kullanıcısı olarak sırf şu servis muhabbetinden ağzı yanan arkadaşları gördükten sonra 2. bir tablet teelfon özelliği olan cihaz arayışımda cube markasının üzerini çizmiş bulunmaktayım. başka markalara bakıyorum. umarım müşteri memnuniyetini ön plana çıkarıp kendilerine bir çeki düzen verirler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gacvokem -- 31 Temmuz 2014; 13:22:33 >
  • Merhabalar herkese,

    Ben de bir cube mağduru olarak 1 aylık tecrübelerimi paylaşmak istiyorum sizinle. Bu tableti özelliklerine güvenerek hızlıca karar verip aldım. Birkaç inceleme videosu izledim ve tabletin iyi olduğuna kanaat getirdim ve sipariş verdim.

    Tablet 3 temmuz tarihinde elime ulaştı. Tableti açtım hemen. Biraz kurcaladım, tabii pili biter gibi olunca şarja taktım. Sonra kurcalamaya devam ettim. Pil biraz dolunca şarjdan çektim. Bi baktım tablet kapandı. Şarja takınca tablet kendiliğinden açılıyor ve %99 ya da tam dolu pil seviyesi gösteriyor. Tablet sadece şarjda iken kullanabiliyordum ama şarjdan çıkarır çıkarılmaz kapanıyordu.

    Diğer gün gönderdim hemen servise tabii ki. Hemen de göndermelerini istedim. 5 gün sonra gönderdiler "yaptık" deyip. Hemen açma kapama tuşuna bastım tabii, bi baktım çalışmıyor yine. Şarja taktım çalışıyor. Anlayacağınız tablete hiçbirşey yapılmamış. Zaten herhangi bir servis kağıdı falan koyulmadığı için içine ne değişip değişmediğini de öğrenemiyorsunuz. Tabii söylemeye gerek yok tüm kargoları ödüyorum bu arada.

    Servisi geri arayıp müşteriye yalan söylediklerini söyledim. Tablette arızanın hala varolduğunu belirttim ve 14 temmuzda tekrardan servise gönderdim tableti. Bu sefer de 26 temmuz tarihinde tablet geri geldi. Büyük bir heyecanla açma kapama tuşuna bastım. Çalıştı. Şarja takıp çıkardım, kapanmadı. Herşey güzel gidiyordu ve mutlu oldum anlayacağınız. Bu arada kargo paralarını falan yine ödedik tabii ki. Neyse ki tamire para istemediler. Diğer gün tableti kullandım normal bi şekilde. Sonrasında bir süre şarja koymadım. Şarjı azalmıştı. Bi süre sonra baktım tablet kapanmış, pili bitti dedim şarja taktım tekrardan. Tablet açıldı tabii şarja takınca, bi baktım yine %99 pil seviyesi gösteriyor. Bunu görünce korktuğumun başıma geldiğini anlamıştım zaten. Biraz beklettim şarjda, şarjdan çekince kapandı yine tablet.

    Yarın yine teknik servise göndereceğim cihazı (ya da aldığım yeri arayıp malın ayıplı olduğunu ve cayma hakkımı kullanmak istediğimi de söylemeyi düşünüyorum). Yoksa böyle 1 gün bende, 1 ay teknik serviste falan kalacak herhalde bu cihaz. Büyük ihtimalle hatalı üretim bir seriye denk geldik, ama teknik servisin acizliği de ortada. Ama güzel bir ders oldu bu bana. Ne kadar iyi özellikleri de olsa bu tarz Çin malı cihazlardan uzak durmak lazım . Hele hele böyle aciz yetkili distribütörleri olan firmalara hiç yaklaşmamak gerek. Ben eminim bunlar ellerindeki tüm bozuk tabletleri üretici firmaya yollasalar, yenilerini 1 ay içerisinde teslim alıp bizleri mağdur etmeyebilirler.

    Umarım herkesin bu tabletle alakalı bir an önce çözülür.

    Herkese saygılarımla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gacvokem

    Cube U30GT2 kullanıcısı olarak sırf şu servis muhabbetinden ağzı yanan arkadaşları gördükten sonra 2. bir tablet teelfon özelliği olan cihaz arayışımda cube markasının üzerini çizmiş bulunmaktayım. başka markalara bakıyorum. umarım müşteri memnuniyetini ön plana çıkarıp kendilerine bir çeki düzen verirler.

    Aman ha hocam sakın biz yandık sen yanma ben bundan böyle sosyal hayatımda intetnette forumlarda gücümün yettiği dilimin döndüğü kadar cubenin her hangi bir ürününü almamaları icin elimden geleni yapıcam bundan öncelikle kendim basladım zaten 2-3 hafta önce bir adet arkadasımın kızına birde ablasına iki adet baßka bir marka aldım ismini buradan yazmsyayım inanmayan benim profilimden son iki üç haftadır yazdıklarımdan bakabilir o markayı sadece ve sadece servisinden malının arkasında durusundan aldım işte müsteri memnuniyeti böyle bir sey böyle markalaşılıyor yalanla dolanla üç kurusun hesabını yapmakla olmuyor bu isler kısaca sakın ama sakın ALMAYIN.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • tabletim gelsin .............
  • Tüketici hakem heyetinee dava açtım bilir kişiye gönderdi rapor gelsin görüşecegiz siz kendinizi kandırmaya devam edin.....
  • Benim cihazım da hani yeri geliyor sorunsuz kullanıyorum ama bazen oluyor kendi kendine kapanıyor tekrar tekrar hiçbir program dahi çalışmazken bile kapanıyor bunun için garantiyede gönderdim ama sonuç halen aynı, nasıl çözebilirim bu sorunu?
  • benim tablette uçtu rom atıyorum kasıyordu.
    cihaz açılıyor şarj olduktan sonra 1 saat dayanmıyor.
    yurtdışı almıştım cube ye mail attım gönderin bakalım dediler 40 tl verip ptt ile gönderdik
    tablet kendilerine ulaşalı 54 gün oldu haftada bir mail atıyorum cevap bile vermez oldular.
    bir daha yurtdışı cihaz almam sanırım
  • orochi18 kullanıcısına yanıt
    bu tabletin kronik prb pil umarım geri alabilirsin geçmiş olsun
    edit:imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi varol7 -- 22 Ağustos 2014; 0:07:21 >
  • sağol.
    biraz önce
    13410011035@163.com maile tekrar mesaj attım umarım dönerler.
    şirket iflas mı etti mail mi farklı nedir bilmiyorum.
    hastane bilgisayarında fortinet olduğundan siteye erişemedim neyse yarın bakarız artık
  • 
Sayfa: önceki 154155156157158
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.