Şimdi Ara

Mazda3 1.5 Litre Dizel Skyactiv bu sene geliyor - 100km de 3.3 Lt ortalama (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
136
Cevap
1
Favori
20.723
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PoloGTI


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hasan 06


    Peki 1.5 dizel motor kaç beygir ve tork? Ben değerleri bulamadım da webde.

    Ve 0-100'ü kaç?

    Arkadaşlar heycanlanmayın daha böyle bir motor yokki beygiri torku olsun
  • USB yuvası yine yok..
  • Muhendislere satacaklarmis. Umitlenmeyin yani.

    Gelse bile bizi muhendisler yonetiyor, cok satma derdimiz yok diye ucarlar fiyatta.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: Devian


    Motor Formula 1 araçları gibi

    CX-5 ve Skyactiv'in Türkiye lansmanında konuşan Mazda Türkiye Genel Müdürü Nurkan Yurdakul, "Motorlarımızda, 14:1 sıkıştırma oranıyla geliştirdik. Bu, bir seri üretim modelde dünyadaki en düşük sıkıştırma oranı ve sadece Formula 1 araçlarında görebiliyoruz" dedi.


    Bu paragrafta ne anlatmaya çalışmış çözebilirsem inanacağım. Düşük sıkıştırma? yüksek sıkıştırma? dizel? gasoline? Mazda gibi bir firmanın Genel Müdürü saçmalamış olamaz diye kusuru kendimde arayıp anlamaya çalışıyorm hala, ama henüz filtreden geçmedi.

    Galiba "Çok sıkıştırıyoruz, 14'ü 1'e kadar düşüren bir sıkıştırma" demek istedi.
    Zorlaya zorlaya bu kadar anlamlandırabildim valla.

    Ben yeni MX-5'i bekliyorum ciddi ciddi.
    70000'e gelirse gözümü karartıcam. 1.3 turbo 170hp civarı deniyor.
    Arkadan itişli roadster, çok yüksek performanstan daha ziyade arkadan itiş daha fazla keyif verir diye düşünüyorum.
    Toyota GT86 Almanya'da 30000€, yani 70000 lira. Gel de kafayı yeme.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    İnşAllah batmaz bu Mazda yahu.

    Adamlar senede 100-200 bandını aşamıyor, global satışları da diğer Japonlara göre vasat ötesi.


    adamlar tarihlerinin en büyük atılımını yaptı bu sene siz vasat ötesi derken.

    ufak bir fabrikaları var 3 vardiya halinde sürekli çalışıyorlar araç yetiştiremiyorlar.n
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: Devian


    Motor Formula 1 araçları gibi

    CX-5 ve Skyactiv'in Türkiye lansmanında konuşan Mazda Türkiye Genel Müdürü Nurkan Yurdakul, "Motorlarımızda, 14:1 sıkıştırma oranıyla geliştirdik. Bu, bir seri üretim modelde dünyadaki en düşük sıkıştırma oranı ve sadece Formula 1 araçlarında görebiliyoruz" dedi.


    Bu paragrafta ne anlatmaya çalışmış çözebilirsem inanacağım. Düşük sıkıştırma? yüksek sıkıştırma? dizel? gasoline? Mazda gibi bir firmanın Genel Müdürü saçmalamış olamaz diye kusuru kendimde arayıp anlamaya çalışıyorm hala, ama henüz filtreden geçmedi.

    Hocam Mazda'nın büyük hayranı ve takipçisiyim, yalnız genel müdür yanlış anlamış araçları eğer geniş bir özet vermek gerekirse;

    Sky-activ D yani dizel motorlar bilindiği üzere yüksek sıkıştırma oranlarına sahipler bunlarda bunu 15:1 oranına düşürerek en düşük sıkıştırma oranına sahip DİZEL motoru icat ettiler.

    Diğer tarafatan, Sky-activ G yani benzinli motorlarında düşük sıkıştırma oranı nedeniyle verimsizlik söz konusu bunuda Dünya'nın en yüksek BENZİNLİ sıkıştırma oranı olan 14:1 e çıkırdılar,
    günümüz F1 araçlarında bu oran 12:1dir .E peki bu durumu sadece neden Mazda yapabildi e bunun cevabı videoda:




    DİZEL




  • @mrmst

    Detaylı bilgi için teşekkürler. Ama Genel Müdür olmak bu kadar basit olmamalı. Ben söylemlerinin yanlış olduğunu baştan anladım ama ya anlamayanlar?

    Ürün Lansmanında saçmalayıp rezil olmak ne kadar kötü bir durumdur. Daha tanıttığın teknolojiyi bilmiyorsun tek kelimeyle rezalet.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    @mrmst

    Detaylı bilgi için teşekkürler. Ama Genel Müdür olmak bu kadar basit olmamalı. Ben söylemlerinin yanlış olduğunu baştan anladım ama ya anlamayanlar?

    Ürün Lansmanında saçmalayıp rezil olmak ne kadar kötü bir durumdur. Daha tanıttığın teknolojiyi bilmiyorsun tek kelimeyle rezalet.

    Evet size sonuna kadar katılıyorum mühendis olarak yönetiyoruz diyorlar ama mühendislik aşamasını dahi beceremiyorlar en iyisi İKEA'ya falan bırakın bu işi adamlar 50.000tl ye yılda 50.000 tane Mazda satsınlar.




  • Mazda'nın önceki 1.6 dizeli Ford ile aynı bunu biliyoruz, peki şimdiki Fiesta, B-max'te kullanılan ve Focusta kullanılmaya başlanacak olan 1.5 dizel ile bu motor aynımı? yada akrabamı?_
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nrttn/bora

    Mazda'nın önceki 1.6 dizeli Ford ile aynı bunu biliyoruz, peki şimdiki Fiesta, B-max'te kullanılan ve Focusta kullanılmaya başlanacak olan 1.5 dizel ile bu motor aynımı? yada akrabamı?_

    İlgisi yok.

    mazda-ford ortaklığı biteli çok oldu, halen kullanılan 1.6 dizeller geçmişteki ortaklığın kalıntıları.

    skyaktiv dizel motorlar 5500 devir gibi dizel motorlar için inanılmaz devir çevirebiliyorlar (red line bile 5250) ve seneye yürürlüğe girecek Euro6 emisyon normunu partikül filtresi kullanmadığı halde karşılayabiliyor.
  • fiyat politikasını düzeltseler gerçekten çok satarlar.
  • Bi 100.000 olur fiyatı.

    Ben daha çok 2 litre benzinliyi merak ediyorum.

    Tertemiz 150 beygir.Atmosfer tazeliğinde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrmst

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: Devian


    Motor Formula 1 araçları gibi

    CX-5 ve Skyactiv'in Türkiye lansmanında konuşan Mazda Türkiye Genel Müdürü Nurkan Yurdakul, "Motorlarımızda, 14:1 sıkıştırma oranıyla geliştirdik. Bu, bir seri üretim modelde dünyadaki en düşük sıkıştırma oranı ve sadece Formula 1 araçlarında görebiliyoruz" dedi.


    Bu paragrafta ne anlatmaya çalışmış çözebilirsem inanacağım. Düşük sıkıştırma? yüksek sıkıştırma? dizel? gasoline? Mazda gibi bir firmanın Genel Müdürü saçmalamış olamaz diye kusuru kendimde arayıp anlamaya çalışıyorm hala, ama henüz filtreden geçmedi.

    Hocam Mazda'nın büyük hayranı ve takipçisiyim, yalnız genel müdür yanlış anlamış araçları eğer geniş bir özet vermek gerekirse;

    Sky-activ D yani dizel motorlar bilindiği üzere yüksek sıkıştırma oranlarına sahipler bunlarda bunu 15:1 oranına düşürerek en düşük sıkıştırma oranına sahip DİZEL motoru icat ettiler.

    Diğer tarafatan, Sky-activ G yani benzinli motorlarında düşük sıkıştırma oranı nedeniyle verimsizlik söz konusu bunuda Dünya'nın en yüksek BENZİNLİ sıkıştırma oranı olan 14:1 e çıkırdılar,
    günümüz F1 araçlarında bu oran 12:1dir .E peki bu durumu sadece neden Mazda yapabildi e bunun cevabı videoda:




    DİZEL


    Hocam elinize saglık cok yararlı bir video olmuş :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: nrttn/bora

    Mazda'nın önceki 1.6 dizeli Ford ile aynı bunu biliyoruz, peki şimdiki Fiesta, B-max'te kullanılan ve Focusta kullanılmaya başlanacak olan 1.5 dizel ile bu motor aynımı? yada akrabamı?_

    İlgisi yok.

    mazda-ford ortaklığı biteli çok oldu, halen kullanılan 1.6 dizeller geçmişteki ortaklığın kalıntıları.

    skyaktiv dizel motorlar 5500 devir gibi dizel motorlar için inanılmaz devir çevirebiliyorlar (red line bile 5250) ve seneye yürürlüğe girecek Euro6 emisyon normunu partikül filtresi kullanmadığı halde karşılayabiliyor.



    teşekkürler bilgi için




  • Video çok güzel hazırlanmış çok beğendim görünüşe göre baya iyi bir motor elde edilmiş , mazdacı olmamak elde değil
  • Mazda Türkiye'de araba satmak istemiyor mu anlamıyorum. Mesela bu konudaki 10 numara bence. Güzel bir reklam,fiyat politikası ve kampanya ile peynir ekmek gibi satar.
  • başka fotoları yokmu bu yeni modelin
  • Boyle bir motor uretirlerse B sinifinada koymalari gerekir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teknoloji gelişiyor ne güzel, çok çok az yakan araçlar var ama teknoloji o kadar gelişip az yaktıkça benzine ve mazota bir o kadar zam geldiği için biz vatandaş olarak bir gelişme göremiyoruz maalesef
  • Adamlar verim olayina baya bir kafa yormuslar. Kim bilir kac bin dolarlar harcadilar ar-ge calismalarina. Cidden guzel bir fiyat politikasiyla karsiligini ins alirlar. Dizel olayi guzel olmus ki DPF gibi lanet bir sistemden kurtulmuslar. Caliskan adam bu japonlar

    Fakat benzinlide yuksek sikistirma orani icin kac oktan benzin kullanilacak? 98 den asagisi kurtarmaz diye tahmin ediyorum. Formula araclari 100 oktan kullaniyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.