Şimdi Ara

Tartisma Konusu : CC (Crowd Control) Effect

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
102
Cevap
5
Favori
2.487
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Oyundaki belli konularda duzeyli sekilde tartisma konulari acip, oyunculara ve forumdaki arkadaslara bilgi vermek, onlardan da bilgi almak amacindayim. Bilinen bir konu uzerinde tartismalar acarak konuyu irdemelek, alternatif bulmak, savunmasi veya daha verimli kullanilmasi tek amac olacak sekilde ilk konumuzu aciyorum;

    CC (Crowd Control) Effect
    CC effectlerinin oyuna katkisi, getirisi-goturusu, dogru kullanimi veya kullanilmamasi gibi baslayip "CC mi yoksa Yuksek Hasar Kabiliyeti mi?" seklinde tartismayi baslatiyorum. Oyunda CC lerin turleri, kullanim sekli ve yerlerinden sonra yuksek hasar kabiliyetleri ile karsilastirildiginda oyun sonu veya baslagicina etkilerini tartisalim. E tabi CC lerin secimini atlamamak lazim. "Hangi turevler iyi cobine olur?" bunlarinda tartisilmasi konu icin cok yararli olacaktir.

    Buyrun soz sizde...

    CC cesitleri;
    Airborne, Knockback, Knockup, Pull/Fling, Blind, Entangle, Forced Action, Charm, Fear, Flee, Taunt, Polymorph, Silence, Slow, Snare, Stun, Suppression

    Not: Troll cevaplara konumuzda yer yok.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >







  • Oyunu çok uzun zamandır oynamıyorum ama bence bir team fightın kazanılmasında yüksek hasar kabiliyetinin etkisi %40 ise CC nin etkisi %60 dır .
  • Bence supporta bulunmasi gerekit adc dede 1 tane bulunmali bencee

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CC = win
  • Season 3 ile birlikte cc ve tanky ağırlıklı takım late de büyük ihtimal kazanıyor iyi bir teamfight ile.
  • Fling ne demek?
  • Iyi oynayanlarin elindeyken TF kazandirir.Ama takim full CC olsada oyun kesin diye birsey yok bence en az 1 kisi yuksek hasar verebilmeli :)



    NOT : YAZIM HATASI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gokturkkk -- 30 Mayıs 2013; 20:59:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SkiLNight_68

    Fling ne demek?

    singed ve volinin adami geriye atmasindaki CC.
  • CC'nin S2'deki değeri yok, artık yüksek damage'e sahip championlar seçiliyor. Tabi ki CC önemli fakat artık bunu yüksek damage'le kombine ediyorlar, ona göre champion seçiyorlar. Yüksek damage olmasa bile hatrı sayılır damage S3'te tercih ediliyor. Ben damage yanındayım, sadece CC'le oyun kazanılsaydı turnuvalarda support takımlar görürdük.
  • Cc olmazsa olmaz yuksek hasar vericem diye yerinizden oynatmazlar , ama hasarsız full cc de bir ise yaramaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cici=gigi mean cc = gg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pead -- 30 Mayıs 2013; 20:57:45 >
  • Rakibi kontrol edersen TF ı kontrol edersin
    TF kontrol edersen GG
  • CC olan takım kazanıyor
  • LPL-GPL maçında gördük ki yüksek hasar kabiliyeti.
  • Burst ağırlıklı cc li bi takım gözümde sağlam bi takımdır.Bazı champlarda aşırı fazla cc çeşitleri bulunmakta leona-thresh-maokai gibi bu tür champlardan 1-2 tane picklenip takımın cc ihtiyacını giderip damage yönelikli az cc li champlar alarakda damage olayı fixleniyor bence.
  • CC önemli bir yere sahip TFlerde özellikle. Bana kalırsa ADC hariç her takım üyesinin CC ye ihtiyacı var. ADC de olursa tadından yenmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CC sevenler daha agirlikli fakat su sorularima cevap alirsam daha net birseyler ortaya koyabiliriz sanirim.

    - Saniye de 1000 Damage vurabilen bir ADC ye yaklasan Amumu,Malphite veya Leona Stun + Snare ile kac saniye dayanabilir ki karsisinda?
    - TF da CC lerden kacabilen veya dodge layan rakip karsisinda bir sonraki CC nizin dolmasini bekleyene kadar gecen surede hayatta kalmaniz mumkun mu?
    - CC lerin hepsi kisa mesafeden uygulaniyor nerdeyse APC ler haric hepsinde meele modda olmaniz gerek. Rakipde Ranged ADC ve alan etkili APC varken bunu kim yapabilir?
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • Jungler-Mid-Support'ta mutlaka cc olmalı.Ve fightlarda gerekirse CC karşı takımdan engage yapacak kişiye atılmalı.
    bkz:Lissandra iken Galio'yu stunlayıp oyunu kazanmak.
  • CC = Yüksek CD = Daha az damage (istisnalar var) = Sıkıntı

    Takımın dengeli olması lazım aga; öyle naut jungle, cho mid, malphite top, leona support tarzı bir takım başarı elde edemez. Ordan 1 -belki 2- tane champ'ın daha çok damage üzerine olması lazım kha, zed gibi.

    Ayrıca oyunda CC silen bir sürü skill ve item var Olaf ne kadar nerflenmiş olsada böyle bir team compa karşı kesin alınır -tabii banlamak lazım ama şuan 1 ban hakkını olafa kullanmak ne kadar doğru? tartışılır-



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NDS -- 30 Mayıs 2013; 21:17:28 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aşırı feedlenmiş master yi fiora bla bla genelde bi stuna bakıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.