Şimdi Ara

Tartisma Konusu : CC (Crowd Control) Effect (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
102
Cevap
5
Favori
2.487
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • takım içindeki rolünüze ve kompozisyona göre değişir.Zaten şuan hiçbir takım sadece cc yada sadece burst damage ağırlıklı olmuyor mutlaka bir denge oluyor.bunun sebebide cc atıldaktan sonra burst damage yapıcaklara ortam hazırlamak
    Support ve jungler için cc daha önemli ama apc için burst.
    aklima bunlar geldi şimdilik
  • takımda dengeli olması daha iyi ben çok wombo combo gördüm damageleri olmadığından(cc ile damage lane ine karşı beceremiyorlar doğal olarak feedliyorlar) bence jungle supportda 2şer etkili mid top ve adc de 1er cc olmalı adc de kaçma mekanizması da olmalı
    örnek
    Fizz
    Rammus-Zac-Mao
    theresh
    Trist
    Wukong gibi damage ve cc orantılı bir takım daha avantajlı geliyor bana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugünki maçımı anlatayim:
    Ben Varus tum arkadaşım ise Thresh.O q atıp çekiyor bende rahatça kesiyorum.Veya tf de o bir kişiyi tutup çekiyor bende kalan 4 luye ulti atıp hepsini bağlıyorum.Çok rahat oluyor bence böyle olunca.Örnek olarak blitz in kol uzaması da buna dahil.
    Blitz kol+Thresh q+Varus ulti=GG diyorum.Adamı bu şekilde ilk ikisi ile baseye kadar çekip Varus ile stunlayip base kulesine bile kestirirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cc güzel birşey ama çok oluncada kötü oluyor 5 ultima vombo combo denemistim olmuyor çok cc zararlı . Takımda leona yada naut olursa yetiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyunda itemlar yuksek hasara ve CC onlemeye dogru giderken (Zhoyna, Mikael's Crucible, Quicksilver Sash, Banshee's Veil, GA vs.) champion tam aksine CC ye yonelir oldu. Bu nedenle son sezonda oyunda 114 champion olmasina ragmen sadece 50 tanesi kullanilir oldu.
    Bir nautilusun TF da ADC e yasattigini bir APC yapamaz hale geldi fakat Nautun CC lerinden veya combosundan kurtulan veya kurtarilan bir ADC nin gazabindan full HP + 300 armor kasmis bir malphite bile kacamiyor. Oyunda CC ustunlugu var evet ama CC lerin kullanimindan sonrasi icin ADC veya APC lerin anlik yuksek hasarlari tartismasiz derecede daha ustun geliyor TF sonrasinda.
    Bilhassa TF da herkes olse sadece tanky ve ya CC sahibi support hayatta kalsa oyun ilerlemez oldugu gibi kalir fakat bir ADC veya APC yasarsa lanei surukleyip rahatlikla oyunu alma sansina sahip, sirf bu yuzden ozellikle ADC lerin onemi 1 kat daha artiyor.
  • Eğer yanlış düşünmüyorsam Cleanse-QSS nin Nautilus'un ultisinin etkisini silmesi gerekir. Ama hiç denemedim. Deneyebilecek işsiz arkadaşlar konuya bekleniyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JucyTR

    Eğer yanlış düşünmüyorsam Cleanse-QSS nin Nautilus'un ultisinin etkisini silmesi gerekir. Ama hiç denemedim. Deneyebilecek işsiz arkadaşlar konuya bekleniyor.

    barrier geldi geleli pek alınmıyor cleanse qss de pahalı ilk itemide ad vermiyor ama sen gene öle diyosan öle olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GurcellOnline

    Oyunda itemlar yuksek hasara ve CC onlemeye dogru giderken (Zhoyna, Mikael's Crucible, Quicksilver Sash, Banshee's Veil, GA vs.) champion tam aksine CC ye yonelir oldu. Bu nedenle son sezonda oyunda 114 champion olmasina ragmen sadece 50 tanesi kullanilir oldu.
    Bir nautilusun TF da ADC e yasattigini bir APC yapamaz hale geldi fakat Nautun CC lerinden veya combosundan kurtulan veya kurtarilan bir ADC nin gazabindan full HP + 300 armor kasmis bir malphite bile kacamiyor. Oyunda CC ustunlugu var evet ama CC lerin kullanimindan sonrasi icin ADC veya APC lerin anlik yuksek hasarlari tartismasiz derecede daha ustun geliyor TF sonrasinda.
    Bilhassa TF da herkes olse sadece tanky ve ya CC sahibi support hayatta kalsa oyun ilerlemez oldugu gibi kalir fakat bir ADC veya APC yasarsa lanei surukleyip rahatlikla oyunu alma sansina sahip, sirf bu yuzden ozellikle ADC lerin onemi 1 kat daha artiyor.

    Bence olay cc ya da yüksek hasardan çok bu ikisinin aynı anda kullanılması. Yani düzgün focus. Takımdaki Malphite ADC'ye ulti attıktan sonra Zed eğer gidip de Janna'ya ulti atıyorsa CC'nin de, yapılan hasarın da hiçbir anlamı kalmaz.

    Fakat konumuz bu değil. Ayrı ayrı düşündüğümüzde CC süren/miktarın karşıdaki takımdan fazlaysa kazanırsın. TF'ler aslında satrança benzer. Tek fark burada saniyeler içinde karar vermek zorundasın.




  • late gamede herhangi bir suikastçi yada adc nin 1 2 sn ye cc ye maruz kalmış karaktere verebileceği hasar oyunu kazandırabilir bence .

    herşey cc değildir ama cc oyunun kazanılmasında en önemli unsurlardan biridir :)
  • karşı takımda hard cc varsa al irelia yı 9-21 yap pasifi cc bot ile yaklaşık yüzde 90 cc süresini kısaltıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eğer takımının team fight yeteneğine güveniyorsan ve team fightlarda başarılıysa cc daha ağırlıklı olabilir ama takım olarak pek tecrübeli ve teamfight focus yapmanız mümkün değilse yada bunları dodgeleyebilicek herolar ve kişilerle oynuyorsanız ccnin biraz az olmasıda çok zarar getirmez.

    CCli Jungler - Support
    Yüksek Damage atan carry - top - midlaner
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gently weeps

    karşı takımda hard cc varsa al irelia yı 9-21 yap pasifi cc bot ile yaklaşık yüzde 90 cc süresini kısaltıyor


    Üşenmedim hesapladım %64 küsür bir şey ediyor toplam tenacity. Öyle düz "botta 35 var pasiftende 40 geliyor ooo mis" diye toplayarak gitmiyorsun

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynen bende aramda farkettim en fazla %68 mi öyle birşey gördüm irelia ile, ayrıca bana kalırsa bazı heroları stun snare değilde daha çok silence çok iyi durduruyor o yüzden sahip oldugum en yüksek win ratio kassadinle, ulaşabildiğim en yüksek rakam %81 idi şu aralar %75-76 civarında. Cooldownda kasma şansınız olursa yaklaşık 3 saniyede bir 2.5 saniyelik bir silence ve slowun durduramayacağı adam yok, zaten genelde yapılan şey adamın üstüne uçup q+e yapıp geri yürümek takımınız bir anda çullanıyor üstüne zaten. CC kazandırır.
  • Forced action nedir? ve terrify unutulmuş. (hecarim ulti)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KaramazovX -- 31 Mayıs 2013; 8:22:04 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fulctrum

    Forced action nedir? ve terrify unutulmuş. (hecarim ulti)

    Sona ulti dans ettirme gibi.

    Bana soracak olursaniz underratedların devri yaklaşıyor.Ama bol cc de iyi degil.Alistar jungle oynuyordum botlane leona varus,geldigim laneden bile o ccye ragmen kill cikartamadik,damage olmadan CC islevsiz,en iyisi ortalamayi tutturmak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cc damagenin tuzu biberidir diye düşünüyorum. Yüksek damage yanında bir miktar cc olursa tadından yenmez. Jungle ve supportda olması yeterlidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yazan olmadıysa ben diyim oyundaki tek 4 skillide cc olan şampiyon nautilus
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GurcellOnline

    Oyundaki belli konularda duzeyli sekilde tartisma konulari acip, oyunculara ve forumdaki arkadaslara bilgi vermek, onlardan da bilgi almak amacindayim. Bilinen bir konu uzerinde tartismalar acarak konuyu irdemelek, alternatif bulmak, savunmasi veya daha verimli kullanilmasi tek amac olacak sekilde ilk konumuzu aciyorum;

    CC (Crowd Control) Effect
    CC effectlerinin oyuna katkisi, getirisi-goturusu, dogru kullanimi veya kullanilmamasi gibi baslayip "CC mi yoksa Yuksek Hasar Kabiliyeti mi?" seklinde tartismayi baslatiyorum. Oyunda CC lerin turleri, kullanim sekli ve yerlerinden sonra yuksek hasar kabiliyetleri ile karsilastirildiginda oyun sonu veya baslagicina etkilerini tartisalim. E tabi CC lerin secimini atlamamak lazim. "Hangi turevler iyi cobine olur?" bunlarinda tartisilmasi konu icin cok yararli olacaktir.

    Buyrun soz sizde...

    CC cesitleri;
    Airborne, Knockback, Knockup, Pull/Fling, Blind, Entangle, Forced Action, Charm, Fear, Flee, Taunt, Polymorph, Silence, Slow, Snare, Stun, Suppression

    Not: Troll cevaplara konumuzda yer yok.

    Flee , Entangle , Forced Action , Polymorph ve Suppression ne demek ? Hiç birini bilmiyorum.




  • Takım kompozisyonunu doğru kurarsan CC'si bol olan takım her zaman rahatlıkla kazanır. Şimdi zaten support'tan, jungler'dan yüksek hasar bekliyorsa birisi oyunu uninstall yapması lazım. Bunun dışında hasar verebilecek ADC, APC ve solotop kalıyor. Assassin champ'lar dışında zaten solotop'lar sadece tanky'lerden oluşuyor ve asıl görevleri de takımı tanklamak, damage vurmak değil. Geriye APC ve ADC kalıyor, ADC'lerden zaten sadece Vayne'de hard CC var o yüzden CC - damage dengesinde ADC'lerin etkisi yok zira hepsinin amacı sadece bolca damage vurmak. APC'lerin birçoğu zaten CC'leriyle bolca damage vurabiliyor (Lux ve Morgana'nın snare'i, Kayle'ın slow'u, Orianna'nın ulti'si vs).

    APC ve solotop faktörünü devre dışı bırakalım. Amumu (veya Nautilus), Leona (veya Sona) ve Vayne üçlüsünün kaybetmesine imkan yok eşit şartlarda. Fakat 2 tane hard CC champ'ın yanına gidip poke'a dayalı olan Ezreal alınırsa işler değişebilir.

    @GurcellOnline "TF da herkes olse sadece tanky ve ya CC sahibi support hayatta kalsa oyun ilerlemez oldugu gibi kalir fakat bir ADC veya APC yasarsa lanei surukleyip rahatlikla oyunu alma sansina sahip"

    Açıkcası buradan ne gibi bir sonuç çıkarmamız gerektiğini anlayamadım. En yüksek damage'i vurabilme potansiyeline sahip support olan Nidalee'yi (hiç CC olmadığı için Nida) alsan bile zaten ADC ve APC karşısında duramaz. Gereksiz bir karşılaştırma olmuş bu, en azından konumuzla alakası yok (konuyu açıp konuyla alakasız beyanatta bulunman?). Hani hiç bilmediğim, yazılarını forumda okumadığım birisi olsan diyeceğim ki acaba bot lane 2 ADC gidilmesi gerektiğinden mi bahsediyor ama yok yani, olmaz öyle şey.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GurcellOnline

    Oyunda itemlar yuksek hasara ve CC onlemeye dogru giderken (Zhoyna, Mikael's Crucible, Quicksilver Sash, Banshee's Veil, GA vs.) champion tam aksine CC ye yonelir oldu. Bu nedenle son sezonda oyunda 114 champion olmasina ragmen sadece 50 tanesi kullanilir oldu.
    Bir nautilusun TF da ADC e yasattigini bir APC yapamaz hale geldi fakat Nautun CC lerinden veya combosundan kurtulan veya kurtarilan bir ADC nin gazabindan full HP + 300 armor kasmis bir malphite bile kacamiyor. Oyunda CC ustunlugu var evet ama CC lerin kullanimindan sonrasi icin ADC veya APC lerin anlik yuksek hasarlari tartismasiz derecede daha ustun geliyor TF sonrasinda.
    Bilhassa TF da herkes olse sadece tanky ve ya CC sahibi support hayatta kalsa oyun ilerlemez oldugu gibi kalir fakat bir ADC veya APC yasarsa lanei surukleyip rahatlikla oyunu alma sansina sahip, sirf bu yuzden ozellikle ADC lerin onemi 1 kat daha artiyor.

    bu oyunda CC'si olmayan champlar sivir-master-fiora-ezreal(w'deki debuff kalkmıştı diye hatırlıyom en son :D) dahası aklıma gelmiyor varsa söylersiniz..şunu söyliyim gürsel cc yüksek hasar veren adc-apc için gerekli ...nedenmi gerekli? şöyle söyliyim yüksek hasarı verebilmek için combo gerekiyor ve bu kombo sırasında adamın kaçmasını-seni durdurmasını engelliyecek 1 saniyelik bir cc bile çok iş yapıyor..örnek vermek gerekirse lb q-r-e-w q-r sonrası gelen silnce ve E ile gelen 2.silence adamın kaçmasını seni durdurmasını engelliyor ve 1-1.5 saniye içinde tons of damage olarak geri dönüyor karşıya :D bu sadece lb değil mesela brand annie vs..vs...adcler içinse saydıklarım hariç cc'si olmayan yok zaten ama ccleri olmamalarına rağmen bir adet phage alıp bu durumu azda olsa kapatıyorlar ama bunlara rağmen hala viable bu champlar adc için cc yakalama amaçlı olmalı zaten senden kaçmasın diye olmalı yani en az 1 tane olmalı cc full hpli+300 armormu malphite'ı kesebilmelerinin nedenlerinden biride bu champların adc'lerden kaçamıyor olmalarıdır veya yaklaşırken adclerin kaçıyor olması yoksa anında üstüne zıplayan bi malphite olsa ulti ile sen daha kaçamadan focus yemiş ölmüş olursun...:D
    kıscası cc herşey değil ama en az 1 tane olması yeter işin şeyini çıkartmaya gerek yok bir naut gibi


    özet:skillsetine ve rolüne uygun 1 tane cc yeterde artar bence :D




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.