Şimdi Ara

mitsubishi colt & punto evo (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
80
Cevap
1
Favori
3.694
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sadece Sürücü

    quote:

    Orijinalden alıntı: bhawk

    arkadaşlar bende sıfır colt almayı düşünüyorum 1.3 amt sport tek kapı olanı

    bide aklıma seat ibiza 1.4 var

    ama coltun ıkıncı elı hıc yok gıbı duruyor

    sızın yorumlarınız nedır

    Çok fazla tercih edeni yok ama illa ki satılır. Sıfır yerine 2.el tercih etmeniz sizin için ciddi anlamda iyi olur. Dediğiniz araç CZ3 oluyor. CZ3'ü 2.el alırsanız satarken pek bir kayıp yaşamadan satarsınız. Corsa/fiesta gibi 3kapılı olanları ticari amaçla kullanılan bir araç değil, trafikte her zaman olan bir araç değil, çok tutulmadığı için X markanın muadil aracını 34-35e alıp 2-3yıl sonra 2.elde 30bin TL dolaylarında rahat satarsınız ama bir CZ3 32bin TL dolaylarında iken 2.elde 25-26bin TL dolaylarında satarsınız. çok fazla fark yok ama yine de diğer markalara göre zararınız daha fazla olabilir. Şu anda 2.el alırsanız 2-3yıl sonra kaybınızın çok fazla olacağını zannetmiyorum.


    Ben normal 4kapı kullanıyorum, AMT şanzıman; 3kapı aracı spor amaçla binecekseniz isteklerinizi rahatça karşılar, motoru bu araç için çok güçlü, yeterli. Yeri geldi mi de az yakmasını biliyor. 4kapı bir araç için biraz sert amortisörleri var, cz3 için ideal olabilir

    İlla sıfır olacaksa, bir bayide denk getirip güzel bir pazarlıkla alabilirsiniz. Şu anda sıfır colt bulmak zor.


    @dwrf45
    20gün oluyor alalı aracı, 1600km dolaylarında yol yaptım, alır almaz bütün bakımlarını yaptırdım, özel serviste tabiki :)

    Şu anda LPG'li olmasını da düşünürsem hiçbir sıkıntım yok. Beklentimi karşıladı. Zaten benzinde az yakan araç lpg'de rahat kullandığım halde ideal tüketim sergiliyor. AMT şanzıman için söylüyorum, keşke basit bir sistem olan hill holder/yokuş kalkış desteği olsa imiş... Çözümü yok mu var, sol ayak fren, sağ ayak gaz ile çözdüm Biraz da yumuşak amortisörleri olsa güzel olabilirdi. Onun dışında 1.3mjet evo ile kapıştık, aracı gören dayanamıyor tabi, arkadaşı rezil ettim. hem de yüklü olmama rağmen, 1.viteste biraz patinaja kaldı, manuel olarak 2ye alsam daha da rezil olacaktı arkadaş

    Kliması çok iyi, yarı otomatik ve güzel performansı var, onu da mitsubishi kendisi yapınca tabi
    Serviste aracın yazılımını son sürüme güncelleştirdim, kesinlikle tam otomatiği aratmıyor geçişleri, 1'den 2'ye geçerken biraz belli ediyor onun dışında çok iyi, çift kavramalara kafa tutar.

    Test etme şansınız olsa keşke ...

    hocam çok canımı çektirdiniz şu coltu alıcam sonunda galiba :D amma velakin daha test etme şansı dahi bulamadım. karar verebilsem zaten benim punto evo elden çabuk çıkar. sonra hemen colt alırım otomatik. lpg değerleriniz nedir ? ölçüm yaptınız mı hiç.




  • dwrf45 D kullanıcısına yanıt
    istanbuldan alıp memlekete döndüm; 100tl gaz 650km gitti. 15kuruş civarı şehir dışı; memlekete gidip geldim 100km civarı rampalı bir yol, yüklü idim, orada da 16,5kuruş yaktı. Bütün yollarda klimalı kullanıyorum. Kullanırken dikkat etmedim, sözüm ona dizel aracına 3,5-4lt fabrika değerini yaktırmak için sinir stres, klimasız, cam teyp kapalı gidenler gibi yapmadım. 6-7lt lpg yaklaşık da benzinde 5-6lt yapıyor. fabrika değeri de 5lt aracın. İstanbuldan gelirken CC ve tek başıma olmanın etkisi ile fabrika değerini yakalaması normaldir :) yol bilgisayarı da 5,3lt ortalama vermişti. zaten mitsubishi fabrika değerini kolay tutturur derler :)

    Şehir içi şu anda 21-24 kuruş arası geziyor. İstanbulda çok sıkışık trafikte 50km için yol bilgisayarı 8,5lt göstermişti, o trafikte bir 1.6 normal motor sanırım rahat 10-11lt'yi görürdü. 2,45TL lpg fiyatından yaklaşık (8,5-9,75lt lpg) 7-8lt benzine tekabül ediyor ki fabrika değeri 7lt şehir içi. klimalı ve rahat kullanım için daha ne olsun :)

    mitsubishi club turkey'e üye olup yakın illerinizdeki buluşmalarına giderseniz arkadaşlar size yardımcı olur sanırım :)
    Bozuk yollarda bazen süspansiyonlar normal bir araca göre rahatsiz edici oluyor ama normal yollarda ideal. Eski araçtan alışkın oldugum için beni rahatsız etmedi, puntoya pek binmedim, ona göre bir şey diyemem...




  • yakıtı benim puntoyla hemen hemen aynı.100 tl ye bende 600-650 arası 100-110 dan aşağı düşmeyerek yakıyorum.bu gidişle ben colt alacağım galiba :) . .varsın süspansiyonlar sert olsun puntonunda sert sayılır zaten.donanımlar nasıl hocam tatmin edici mi? bir test etmem lazım kısa zamanda..mitsubishi cilerin oraya bir kayıt olup orada da bu forumu açayım bir. .hem bilgilendirirler hemde dediğiniz gibi belki öyle bir fırsat yakalarım. .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sadece Sürücü

    istanbuldan alıp memlekete döndüm; 100tl gaz 650km gitti. 15kuruş civarı şehir dışı; memlekete gidip geldim 100km civarı rampalı bir yol, yüklü idim, orada da 16,5kuruş yaktı. Bütün yollarda klimalı kullanıyorum. Kullanırken dikkat etmedim, sözüm ona dizel aracına 3,5-4lt fabrika değerini yaktırmak için sinir stres, klimasız, cam teyp kapalı gidenler gibi yapmadım. 6-7lt lpg yaklaşık da benzinde 5-6lt yapıyor. fabrika değeri de 5lt aracın. İstanbuldan gelirken CC ve tek başıma olmanın etkisi ile fabrika değerini yakalaması normaldir :) yol bilgisayarı da 5,3lt ortalama vermişti. zaten mitsubishi fabrika değerini kolay tutturur derler :)

    Şehir içi şu anda 21-24 kuruş arası geziyor. İstanbulda çok sıkışık trafikte 50km için yol bilgisayarı 8,5lt göstermişti, o trafikte bir 1.6 normal motor sanırım rahat 10-11lt'yi görürdü. 2,45TL lpg fiyatından yaklaşık (8,5-9,75lt lpg) 7-8lt benzine tekabül ediyor ki fabrika değeri 7lt şehir içi. klimalı ve rahat kullanım için daha ne olsun :)

    mitsubishi club turkey'e üye olup yakın illerinizdeki buluşmalarına giderseniz arkadaşlar size yardımcı olur sanırım :)
    Bozuk yollarda bazen süspansiyonlar normal bir araca göre rahatsiz edici oluyor ama normal yollarda ideal. Eski araçtan alışkın oldugum için beni rahatsız etmedi, puntoya pek binmedim, ona göre bir şey diyemem...

    yakıtı benim puntoyla hemen hemen aynı.100 tl ye bende 600-650 arası 100-110 dan aşağı düşmeyerek yakıyorum.bu gidişle ben colt alacağım galiba :) . .varsın süspansiyonlar sert olsun puntonunda sert sayılır zaten.donanımlar nasıl hocam tatmin edici mi? bir test etmem lazım kısa zamanda..mitsubishi cilerin oraya bir kayıt olup orada da bu forumu açayım bir. .hem bilgilendirirler hemde dediğiniz gibi belki öyle bir fırsat yakalarım. .




  • benim arac invite donanim:
    + 4airbag
    + yari Otomatik mitsubishi klima
    + mp3 cd + aux teyp 6hoparlor
    + cruise control
    + yol bilgisayari
    + abs ve destekli fren sistemi
    + karartilmis bagaj cami
    + elektrik kontrollu Aynalar

    invite donanimda olmayan ama elegance'ta olanlar:
    - yagmur sensoru
    - far sensoru
    - on sis fari
    - arka park sensoru
    - karartilmis arka kapi camlari
    - goruntu amacli egzos ucu ve on panjurda krom

    elegance donanimda 4 yerine 2airbag var. ses sisteminde tweeter yok.


    Benim aracin eski sahibi on sis fari arka ve ön park sensoru, cam kaldirma modullu orijinal anahtar uzerinden alarm taktirmis. yagmur ve far sensoru ile egzos ucu ve on tampondaki krom citayi saymazsak yeterli bir arac. sensorlere hic ihtiyac duymadim, arabaya para harcamak, farkli olmasini istersem on krom ve egzos ucu taktiririm :)

    http://mitsubishim.net/viewtopic.php?f=8&t=1920

    http://mitsubishim.net/viewtopic.php?f=8&t=372

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sadece Sürücü

    benim arac invite donanim:
    + 4airbag
    + yari Otomatik mitsubishi klima
    + mp3 cd + aux teyp 6hoparlor
    + cruise control
    + yol bilgisayari
    + abs ve destekli fren sistemi
    + karartilmis bagaj cami
    + elektrik kontrollu Aynalar

    invite donanimda olmayan ama elegance'ta olanlar:
    - yagmur sensoru
    - far sensoru
    - on sis fari
    - arka park sensoru
    - karartilmis arka kapi camlari
    - goruntu amacli egzos ucu ve on panjurda krom

    elegance donanimda 4 yerine 2airbag var. ses sisteminde tweeter yok.


    Benim aracin eski sahibi on sis fari arka ve ön park sensoru, cam kaldirma modullu orijinal anahtar uzerinden alarm taktirmis. yagmur ve far sensoru ile egzos ucu ve on tampondaki krom citayi saymazsak yeterli bir arac. sensorlere hic ihtiyac duymadim, arabaya para harcamak, farkli olmasini istersem on krom ve egzos ucu taktiririm :)

    http://mitsubishim.net/viewtopic.php?f=8&t=1920

    http://mitsubishim.net/viewtopic.php?f=8&t=372

    maşallah hocam nazar değmesin kazasız belasız :) kayıt olayım oraya mitsubishicilere anlatayım derdimi bakalım onlar ne diyecekler. .




  • dwrf45 D kullanıcısına yanıt
    İnşallah, teşekkürler; kayıt olun, tişört bastırdık, bir tane de siz alın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sadece Sürücü

    İnşallah, teşekkürler; kayıt olun, tişört bastırdık, bir tane de siz alın

    şuan kayıt oldum konuyu açıyorum hocam ;) teşekkürler saygılar
  • güncel. .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dwrf45 -- 23 Temmuz 2013; 19:45:35 >
  • güncell. . .
  • güncell. . yardım
  • Colt aracımla istanbuldan Alanya ya tatile geldim 75 liralık LPG ile 510 kilometre yaptı depoda tahmini 3 litre vardı araç 2010 model amt .

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence araç almadan iki aracı dene derim ben mazda 626 aracımı satıp aldım konfor olarak d sınıfından b sınıfına geçince afalladım ama yakıt olarak aracıma aşığım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: marcopasha01

    Bence araç almadan iki aracı dene derim ben mazda 626 aracımı satıp aldım konfor olarak d sınıfından b sınıfına geçince afalladım ama yakıt olarak aracıma aşığım.

    hocam lpg den memnun musunuz? değerler gayet başarılı. lpg den çekinen birisiyim bu konuda tavsiyeniz var mı? birde coltla ilgili fikirleriniz nedir ? saygılar teşekkürler
  • LPG ile ilgili hiç bir şikayetim yok aracın bagajı küçük ve bozuk yollarda rahatsız edici oluyor b sınıfından d sınıfı konfor bekliyorum çünkü :) bence değeri bilinmeyen bir araç.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: marcopasha01

    LPG ile ilgili hiç bir şikayetim yok aracın bagajı küçük ve bozuk yollarda rahatsız edici oluyor b sınıfından d sınıfı konfor bekliyorum çünkü :) bence değeri bilinmeyen bir araç.

    hocam bende 2011 dizel punto evo var 37000 km de temiz araç. .onu satıp colt atm almayı düşünüyorum sizce değer mi fikriniz nedir bu konuda?? benim asıl kararsız kaldığım konu bu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dwrf45

    quote:

    Orijinalden alıntı: marcopasha01

    LPG ile ilgili hiç bir şikayetim yok aracın bagajı küçük ve bozuk yollarda rahatsız edici oluyor b sınıfından d sınıfı konfor bekliyorum çünkü :) bence değeri bilinmeyen bir araç.

    hocam bende 2011 dizel punto evo var 37000 km de temiz araç. .onu satıp colt atm almayı düşünüyorum sizce değer mi fikriniz nedir bu konuda?? benim asıl kararsız kaldığım konu bu

    Bence değmez hocam bir birbirine benzer araçlar hiç gerek yok aracında sorun yoksa aynı sınıf bir araç almanın bir mantığı yok bence.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: marcopasha01


    quote:

    Orijinalden alıntı: dwrf45

    quote:

    Orijinalden alıntı: marcopasha01

    LPG ile ilgili hiç bir şikayetim yok aracın bagajı küçük ve bozuk yollarda rahatsız edici oluyor b sınıfından d sınıfı konfor bekliyorum çünkü :) bence değeri bilinmeyen bir araç.

    hocam bende 2011 dizel punto evo var 37000 km de temiz araç. .onu satıp colt atm almayı düşünüyorum sizce değer mi fikriniz nedir bu konuda?? benim asıl kararsız kaldığım konu bu

    Bence değmez hocam bir birbirine benzer araçlar hiç gerek yok aracında sorun yoksa aynı sınıf bir araç almanın bir mantığı yok bence.

    eyvallah hocam teşekkür ederim yorumunuz için




  • *
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.