Şimdi Ara

2+1 KOLTUKLU OTOBÜSLER HAKKINDA DETAYLI BİLGİLER+ FOTOLAR

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
151
Cevap
5
Favori
232.634
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2+1 Koltuklu Otobüsler

    Ulusoy;

    Royal Class markasıyla Neoplan Starliner,Neoplan Megaliner,Neoplan Tourliner aynı grubun bir farklı iştiraki olan Varan (De Luxe) Markasıyla birlikte Setra 416 GT-HD,Setra 417 HDH,Neoplan Tourliner araçlarla iddialı şekilde hizmet veriyor.İki şirket İstanbul-Ankara-İstanbul yolunda özellikli Royal Class araçlarında rakiplerine nazaran klasik 2+1 koltuk düzeninden daha farklı olarak 2004 model araçlarında Fainsa marka 2'li koltuklarda oldukça rahat ve ferah,2011-2012 model Tourliner De Luxe ve Royal Class araçlarda ise Neoplan'ın tedarikçisi olan Kiel markasıyla 39 kişilik olmasıyla birlikte,her koltukta Simroll marka yerli üretim Android işlemciye sahip kişiye özel televizyonlarla,konuklarına oldukça ferah bir yolculuk imkanı sağlıyor.

    Koltuklar ve araçlar dışında,2+1 yolculuğunun öncüsü olan Ulusoy ve Varan yolcusu için Royal Class ve De Luxe araçlarında sabah saatlerinde özel kahvaltı tabağı,öğlen ve akşam servislerinde ise özel sıcak yemek ikramıyla,bu sınıfda liderliğini devam ettiriyor.

     2+1 KOLTUKLU OTOBÜSLER HAKKINDA DETAYLI BİLGİLER+ FOTOLAR


     2+1 KOLTUKLU OTOBÜSLER HAKKINDA DETAYLI BİLGİLER+ FOTOLAR


    Pamukkale;


    Pamukyol markasıyla Royal Class'dan sonra en çok tercih edilen bir marka.Firma Pamukyol uygulamasında filosunda Neoplan Tourliner,Mercedes-Benz Tourismo,Temsa Safir ve Travego 17 2+1 araçlarla hizmet veriyor.Klasik 2+1 yolcu taşımacılığında,Neoplan araçlarda Kiel,Mercedes-Benz marka araçlarında ise Mercedes-Benz'in üretimi koltuklarıyla diğerleriyle birlikte koltuk düzeniyle değişiklik yapmadığı için aynı durumda,koltuk arkası televizyonlarda ise ağırlıklı Taiwan menşeyli Funtoro markası kullanıyor.İkramlarında ise Dardanal Ton sandaviç ile Ulusoy'dan sonra hizmet anlamında ihtisaslaşmış olduğu hatlar dışında İstanbul-Ankara-İstanbul yolunda yolcuların sıkça tercih ettiği bir firma.

     2+1 KOLTUKLU OTOBÜSLER HAKKINDA DETAYLI BİLGİLER+ FOTOLAR

     2+1 KOLTUKLU OTOBÜSLER HAKKINDA DETAYLI BİLGİLER+ FOTOLAR

     2+1 KOLTUKLU OTOBÜSLER HAKKINDA DETAYLI BİLGİLER+ FOTOLAR


    Kâmil Koç; Rahat Hat markasıyla 4'üncü büyük hizmet veren köklü şirketlerden.Firma filosunda,Man Fortuna,Neoplan Tourliner ve Temsa yeni Safir marka araçlarla hizmet veriyor.Araçların fabrika çıkışlı olması ve klasik 2+1 yolcu taşımacılığında,Neoplan araçlarda 40 kişilik dar Kiel,Temsa marka araçlarında ise 37 kişilik İnnova marka koltuklarıyla diğerleriyle birlikte koltuk düzeniyle değişiklik yapmadığı için aynı durumda.Koltuk arkası televizyonlarda ise ağırlıklı Funtoro markası kullanıyor.Ancak ekranlar konusunda yolcuların geri bildirimlerinde şikayetler var.Ayrıca Rahat hatlarda kullanılan yeni araçları Temsa yeni Safirler müşterilerin beklentisi dışında,ancak Pamukkale gibi ihtisaslaşmış olduğu gerek ise İstanbul-Bursa-İzmir hatlarında ve tali merkezlerde ciddi yolcu talebi olan bir şirket.
     2+1 KOLTUKLU OTOBÜSLER HAKKINDA DETAYLI BİLGİLER+ FOTOLAR

     2+1 KOLTUKLU OTOBÜSLER HAKKINDA DETAYLI BİLGİLER+ FOTOLAR




    Metro;Suit markasıyla hizmet veren bir başka firma.Filosunda ciddi yatırımlarla başlatmış olduğu,yatırım hamlesinin devamını getiremedi.Araçlar ülkemizde kullanılan markaların dışında 2+1 sınıfında denemesiyle ses getiren Mercedes-Benz Travego 17. Koltuklar Mercedes-Benz üretimi özel ve ferah koltuklar oluşuyor. Televizyonlar ise info-tek ve yetersiz.Metro Turizm Suit servislerinde ikram konusunda oldukça zengin menüye sahip.Ancak araçların bakımsız olması,belirli hatlarda bu araçların elit özelliğinin kaybolmasına sebep olmuş durumda.

     2+1 KOLTUKLU OTOBÜSLER HAKKINDA DETAYLI BİLGİLER+ FOTOLAR

     2+1 KOLTUKLU OTOBÜSLER HAKKINDA DETAYLI BİLGİLER+ FOTOLAR


    Nilüfer;Blue Bus markasıyla Neoplan Tourliner araçlarla yenilik yapan bir başka firma.Özellikle Kamil Koç'un ihtisaslamış olduğu hatlarda büyük rakibi.Araçlar ise diğerleriyle aynı düzene sahip 40 kişilik dar kiel marka olmasıyla birlikte,her koltukta Simroll marka yerli üretim Android işlemciye sahip kişiye özel televizyon ve internet sistemine sahip.Ancak ikram konusunda kalite düzeyinin bir türlü konuklarının istediği noktaya gelememesinden dolayı,konuklarının beklentisini karşılayamıyor.
     2+1 KOLTUKLU OTOBÜSLER HAKKINDA DETAYLI BİLGİLER+ FOTOLAR

     2+1 KOLTUKLU OTOBÜSLER HAKKINDA DETAYLI BİLGİLER+ FOTOLAR

     2+1 KOLTUKLU OTOBÜSLER HAKKINDA DETAYLI BİLGİLER+ FOTOLAR

     2+1 KOLTUKLU OTOBÜSLER HAKKINDA DETAYLI BİLGİLER+ FOTOLAR


    Mersin Vif Plus

    Bölgesel firmalar arasında yeniliklerde dikkatleri çeken VİF Turizm 2+1 ''VİF Plus''markasıyla, Neoplan Starliner otobüslerinin tanıtım toplantısını geçtiğimzi cuma gerçekleştirdi. Kültür Merkezi önünde gerçekleşen toplantıya çeşitli yerel yöneticilerle birlikte,Mersin VİF Turizm Yönetim Kurulu Başkanı İlhan Ağaçlı, MAN Türkiye A.Ş satış müdürü Eren Gündüz, İş dünyası ve STK temsilcileri katıldı.

    MAN Türkiye A.Ş satış müdürü Eren Gündüz de yaptığı konuşmada 2+1 özel ürün olan amiral gemisindeki, bir ürünü sunmaktan dolayı mutlu olduklarını dile getirdi.
     2+1 KOLTUKLU OTOBÜSLER HAKKINDA DETAYLI BİLGİLER+ FOTOLAR

     2+1 KOLTUKLU OTOBÜSLER HAKKINDA DETAYLI BİLGİLER+ FOTOLAR



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xCixLandx -- 18 Haziran 2013; 9:45:18 >







  • topaz42 kullanıcısına yanıt
    topaz42 demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    Üzgünüm. 2+1 koltuklu otobüsleri sevmiyorum. Hiç ısınamadım. Seyahat havasına giremiyorum.

    Siz istisnasınızdır büyük ihtimal. Normal otobüste dikine yürüyemiyorsun yan yana yengeç gibi, hostes bile gelip giderken çarpıyor. Çoğu insan tanımdaığı bir insanın 10 cm yanında diz dize 5-6 saat yolculuk yapmaktan hoşlanmaz. Ben fazla parası neyse verir tekliye binerim yalnız isem.
  • Üzgünüm. 2+1 koltuklu otobüsleri sevmiyorum. Hiç ısınamadım. Seyahat havasına giremiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    Üzgünüm. 2+1 koltuklu otobüsleri sevmiyorum. Hiç ısınamadım. Seyahat havasına giremiyorum.

    neden ben çok seviyorum hatta bu koltuklu otobüse binmek için başka şehire gitmişliğim var tekli koltukta oturmak çok güzel alışınca bırakamıyorsun
  • Otobüs olayına mümkün olduğunca girmem fakat giriceksemde tek koltuk ideal
  • rahat batıyordur :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    Üzgünüm. 2+1 koltuklu otobüsleri sevmiyorum. Hiç ısınamadım. Seyahat havasına giremiyorum.

    Siz istisnasınızdır büyük ihtimal. Normal otobüste dikine yürüyemiyorsun yan yana yengeç gibi, hostes bile gelip giderken çarpıyor. Çoğu insan tanımdaığı bir insanın 10 cm yanında diz dize 5-6 saat yolculuk yapmaktan hoşlanmaz. Ben fazla parası neyse verir tekliye binerim yalnız isem.
  • 2+1 otobüste seyahat etmek gibisi yoktur
  • nilüfer'in araçları çok iyi bu konuda... binmeyenler varsa tavsiye ederim..
  • Metro ile gidersem sorduğum ilk şey suit otobus varmi ? Tek basına gitmek ayrı bir rahatlık en rahatida hostes aradan geçerken gici bası değmiyor biyerlerimize

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • otobüs içinde uçaktaki bussines class hizmet gibi herhalde hiç denk gelmedim sanıyorum daha çok turizm bölgeleri ve istanbul için yapılmış, çok ta mantıklı ve zekice.
  • süper inceleme..

    Ankara'ya 2+1le gitmiştim neoplan ile. Çok rahattı. Yanlız lcdlerdeki filmler çok dandikti. ama onun dışında otobüs süperdi.
  • Ankara - İstanbul gibi mantıklı bir güzergaha koymuşlar zaten.
    O mesafe için uçakta var ama havaalanına gidiş süresi bir yane check in, bagaj vs derken 1:30 saatte havaalanında harcıyorsun.
  • Uçak biletleri bu kadar ucuzlamasaydı o koltuklar 3+3 olurdu.

    İşin ucunda havayollarına para kaptırmak var, zorunlu olmasalar hayatta masrafa girmezlerdi.''Müşteri memnuniyeti'' falan hikaye.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: optiSpice

    Uçak biletleri bu kadar ucuzlamasaydı o koltuklar 3+3 olurdu.

    İşin ucunda havayollarına para kaptırmak var, zorunlu olmasalar hayatta masrafa girmezlerdi.''Müşteri memnuniyeti'' falan hikaye.

    aynen köküne kadar katılıyorum.


    insanları, firmaları yola getiren ne vicdan ne din ne de başka birşey. bunları yola getiren sistem. yani zorunluluk.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: optiSpice

    Uçak biletleri bu kadar ucuzlamasaydı o koltuklar 3+3 olurdu.

    İşin ucunda havayollarına para kaptırmak var, zorunlu olmasalar hayatta masrafa girmezlerdi.''Müşteri memnuniyeti'' falan hikaye.

    Uçak biletleri ucuz olmadan önce de şehirlerarası otobüslerimiz zamanın şartlarına göre gayet konforlu idi.
  • pamukyolda çalışıyorum,hepinizi bekliyorum öptüm byy
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Michael Wittmann

    quote:

    Orijinalden alıntı: optiSpice

    Uçak biletleri bu kadar ucuzlamasaydı o koltuklar 3+3 olurdu.

    İşin ucunda havayollarına para kaptırmak var, zorunlu olmasalar hayatta masrafa girmezlerdi.''Müşteri memnuniyeti'' falan hikaye.

    aynen köküne kadar katılıyorum.


    insanları, firmaları yola getiren ne vicdan ne din ne de başka birşey. bunları yola getiren sistem. yani zorunluluk.

    +10000000000000......

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tek koltukta seyahat etmistim ancak ben evde uyuyamiyorum tek koltuk degil tek yatak olsada fark etmez :D
  • d.h numune cemiyeti yine kendini belli etmiş
  • Öndeki koltuk çok yakın.
    Bana çok sorun çıkartmıştı çalışırken.
    Her seferinde bir yolcu mutlaka şikayet ederdi.
    Bir gün ben oturdum öndeki koltuk yatınca ekran ağzıma geldi. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.