Şimdi Ara

DooM III Çıkmış...! (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
0
Favori
1.012
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Mydonose : bahsettiğim gayet basit birşeydi.
    "oyunu gördüm, dokundum, oynadım" dediğin şey oyunun alfa derlemesi. Yani performansla ilgili herhangi bir iyileştirme yapılmış değil. Piyasaya sürülecek bir program değil. Id software dışında kimseyi ilgilendirecek bir build değil. Buna bakarak nasıl oyunu değerlendiriyorsun?
    Örneğin ben yazdığım bir FTP transfer uygulamasında basit birşeyi değiştirdim ve uygulama 20 kat hızlandı. Şimdi birisi benim daha önce yazdığım (ve henüz kullanıma girmemiş) versiyona bakıp "bu program rezalet çalışıyor" dese bu doğru olur mu?
    Carmack başlangıçta iki ayrı codepath kullandı - çünkü NVidia kartları üzerinde standart OpenGL ARB geliştirmeleri üzerine yazılmış kodları çok yavaş çalışıyordu, ve - görüntü kalitesini değiştirmeyeceği için - NVidia'larda partial precision (16 bit) işlemler kullandı. ATI'ler ise 24 bitte çalışıyordu. Bu yüzden ikisi arasında performans farkı oldu. Hatırladığım kadarıyla yakın zamanda ise sürücülerde yapılan iyileştirmeler ve 6800'ün tam precision'da da verimli çalışmasından dolayı iki codepath'ı birleştirdi. Sonuç olarak oyunun son halinde ATI'ler daha hızlı çalışabilir - bunu şu anda bilemeyiz.
    Örneğin UT2004'ün girişinde de NVidia reklamı var ama ATI'lerde daha hızlı çalışıyor.

    Peki sen neden durup dururken Carmack'ı yalancı yaptın? Adam alpha'yı piyasaya sürdü mü? Hızlı çalışacak diye bir garanti verdi mi?
  • yalancı yalancı sana kimse inanmaz.beta sürümü olmasın o,sitede ertelendi
    ği ile bilgiler vardı.ayrıca bence carmack farcry'dan sonra biraz daha çalışalım demiştir.yani en 3 4 ay daha var cıkmasına.
  • kermit yazdığın şeyin bi kere konumuzla ilgisi yok. banana ati ile nvdianın farkından. burda konumuz HL 2 nin hl1 i kaldıran bilgisayarda çalışıp çalışmayacağı.

    kendime çok güvenerek idda ediyorum: 166mmx te bitirdim ben hl1i. 166mmx te hl2 nin açılış ekranı bile çıkmaz bence.

    senin ftp programından bize ne? bi kere ftp programıyla, oyun aynı şekildemi çalışıyo. ne alakası var ftp ile? madem 2-3 kod değiştirilerek oyunlar hızlandırılıyo, oyun firmaları gerizekalımı bilgisayarı illa kastırsınlar. o zaman adamlar iyi grafiklerle rahat çalışan oyun yaparlar.
  • Şunu demeye çalışıyorum : bitmemiş çalıntı bir programa bakarak DoomIII'ün son halinin performansı hakkında fikir sahibi olamazsın. Program optimizasyonu zaman alır, genelde de sonraya bırakılır. Yani benim verdiğim örneğin çok alakası var :) Bahsettiğimiz adam (Carmack) 486 üzerinde gerçek zamanlı doku kaplamalı bir oyunu ilk defa çalıştırabilen adam, optimizasyon hakkında bir iki şey biliyor olmalı.

    Konumuz DOOMIII değil miydi?

    Bu arada 166MMX'de HL2'nin çalışmayacağı konusunda haklısın. Bu konuda şüphesi olan var mı?
  • bu alphalar demolar kesinlikle sınırlandırılmış
    ben boktan grafiklerle bu kadar düşük fps görmedim doom3de üstelik 640x480
    yuh diyorum

    stalkerın alphasında bile geforce 2 ile daha ii fps almıştım hemde 800x600de

    olay şu
    bu oyunların grafikleri farcrydan ne kadar iyi olabilirki
    crytek geldi resmen kapak yaptı
    doom yada hl farketmez
    eğer farcry gibi aynı grafiklerle düşük fps verdirirlerse demekki engineleri özürlü!!
    ben stalkerdan çok umutluyum
    e3 2004 demosunu izledim ve oldukça geliştimişler
  • ya yüreğim ağzıma geldi bi an...meğer yannış alarmmış[afro]
  • doom 3' ün çıkacağı yaz ayları.
  • ne çıkmaz şeymiş bunlar be bunalım geldi.........
  • bıktım artık şu doom 3 ten
  • Quake4 ü bu kadar beklemiycez . çünkü doom 3 tabanlı olacak
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.