Şimdi Ara

direk btk'ya şikayet yapabilir miyim?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
4.517
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • avea'yla yaşadıgım bir sorundan dolayı birden çok kez btk ya şikayette bulundum. ancak verdikleri cevaplar sorularla alakasız ve cevapları gerçeği yansıtmamakta. bu durumu direk btk ya nasıl şikayet edebilirim?



  • şikayetim ve avea nın verdiği cevap

    6 mayıs 2013 tarihinde numara taşımaya başvurdum ve hattım 10 mayısta açıldı. numara taşımaya başvurdugun gün 19tl olan paket, hattım açıldıgı gün 23 tl oldu... yaptıgım itiraz sonrası paket fiyatı 19tl ye düşürüldü ve iptal etmediğim sürece 19tl den faydalanacagım söylendi. ancak 1 ay sonra hattımda yeterli lira olmasına ragmen paketim yenilenmedi. müsteri hizmetileri aradıgımda paketin 23 tl oldugu söyleniyor.. ancak numara taşımaya aynı gün başvurdugumuz ve benim hattımla aynı gün açılan başka bir hat yıkılan pakete 19tl den faydalanmaya devam ediyor.. benimle aynı durumda olan (numara taşımaya 10 mayıs oncesinde başvurmuş hattı 10 mayıstan sonra açılanlar) başka kullanıcılar da 19tl den faydalanmaya devam ediyor.. ancak avea nın sistemsel bir arızasından olsa gerek benim paketim 19tl den yenilenmedi.. müşteri hizmetleri ise ısrarla pakete zam geldiği ve 23 tl den faydalanabileceğimi söylüyor.. aynı durumda olan hatların kontrol edilmesi ve benim hattıma uygulanan yanlış uygulamanın düzeltilmesini, 10 gündür paketim olmaması sebebiyle yaşadığım magduriyetin biran önce giderilmesini istiyorum...


    Sayın .........,

    Şirketimize ulaşan bildiriminize ilişkin gerekli incelemeler yapılmış ve inceleme sonucu aşağıda bilgilerinize sunulmuştur.

    Bildiriminize konu olan ............. numaralı hattınız 05.05.2013 tarihinde yapmış olduğunuz numara taşıma başvurusuna istinaden 10.05.2013 tarihinde Şirketimiz sistemlerinde GS Mobile Şampiyon Tarifesi olarak aktif edilmiş olup, yararlanmış olduğunuz tarifeye aithttp://www.avea.com.tr/web/KonusMesajlas/Tarifeler/gsmobile-sampiyon-tarife linkinde duyurulmaktadır.

    Yıkılan Paket kapsamında her yöne 500 dakika+1000 SMS+1 GB kullanım hakkına sahiptir. Yıkılan Paket iptal edilmedikçe otomatik olarak yenilenir. Yenileme esnasında hatta yeterli TL yok ise, 5 gün boyunca bakiye takip edilir ve yükleme yapıldığı anda Yıkılan Paket otomatik olarak tanımlanır. İlgili paketin otomatik yenilenmesinin iptali için IPTAL yazarak 1991'e göndermesi gerekmektedir. İptal durumunda ücretsiz verilen fırsatlar silinmeyecek ancak paket bir kez daha otomatik olarak yenilenmeyecektir. Bahsi geçen pakete ilişkin bilgilerhttp://www.avea.com.tr/tr/sta/bireysel/paketler/19luk_paket.shtml linkinde duyurulmaktadır.

    ben 500dk 5000sms ve 1 gb lık paketi kullanıyorum, verilen bilgi yanlış.
    kırmızı yerde 5 gün bakiye takip edilir diyor, 5 gün bakiyem vardı ayrıca sitede "Yıkılan Paket 30 gün sonunda otomatik olarak yenilenecektir, ancak müşteri istediği anda otomatik paket yenilemesini iptal edebilirler. Yenileme esnasında müşterinin hesabında yeterli TL yok ise, 29 gün boyunca bakiye takip edilir ve yükleme yapıldığı anda Yıkılan Paket otomatik olarak tanımlanır. Bakiye yetersizliğinden dolayı otomatik yenilemesi iptal olan müşteriler, tekrar KAYITyazıp 1991'e göndererek, Yıkılan Paket'i alabilirler." şeklinde yazıyor verilen bilgi kesinlikle yanlış.http://www.avea.com.tr/web/KonusMesajlas/Paketler/YeniMusterilereOzelYikilanPaket5000SMS


    Bildiriminize konu olan Yıkılan Paket'in fiyat değişikliği 10.05.2013 tarihi itibariyle yeni aktivasyon ve numara taşıma ile gelen müşterilerimize Her Yöne 500 dakika ,5000 SMS ve 1 GB internet olmak üzere, 23 TL olarak sunulmaktadır. Yapılan incelemelerde hattınızdan 13.05.2013 tarihinde IPTAL yazarak 1991'e SMS gönderilmesi sonucu Yıkılan Paket’in yenilenmediği tespit edilmiştir.

    burada ise benim paketi iptal ettiğim söyleniyor. paketin 23tl olması sebebiyle o gün açılan hatların hepsinde aynı işlem uygulanmış olup, tarafımı arayan müşteri hizmetleri yetkilisi önce paketi iptal edip 19tl den yararlanmak için tekrar mesaj atmamı söylemiştir.


    Bilgilerinize sunarız.
    11/07/2013 09:05:24



    kısaca avea btk'da yanlış yaptıları görünmesin diye olsagerek yalan yanlış ve alakasız bilgilerle geri dönüş yapmıştır.
  • https://tuketici.btk.gov.tr/ adresine şikayet edebilirsiniz..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynısını vodafone yaptı bana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam zaten oradan şikayet ettim... btk aracı oluyor orda... benim mesaj onlara yolluyor, gelen cevabı bana... cevap dogru mu yanlış mı diye bakmıyor ki...avea da tarife bilgisi yolluyor cevap olarak...
  • https://tuketici.btk.gov.tr/
    BTK operatörlerin kurumumu devlet kurumumu anlamadım. Yapılan şikayetleri sadece operatöre yönlendiriyor, operatör cevaplıyor. operatör ne derse o oluyor. Yani devlet kurumu vatandaşı değil nemalandığı yeri koruyor.
  • btk ya cok kz bende sikayette bulundum..aveayı ve ttneti..lakin sanki kurumların posta merkezi gibi..mesajı alıyorlar kuruma ulastırıyorlar..kurumdan cevabı alıyorlar sıkayet edene ulastırıyorlar...ozaman ben bu kurumdan ne anladım..sorun cozmekle ılgılı hıc bırsye yapmıyorlar..ozaman btk olsada olmasada cok ise yaramıyor arkadas...ttneti kac kez sıkayet ettım adamlar artık btkyıda sallamıyorlar...nede olsa aracı kurum...bende sıkayet etmekten vazgectım nasılsa bır sey olmayacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dilekçe yazıp posta adresine gönderin

    ankaradaysanız elden de verebilirsiniz.
  • btk hiçbir işe elini sürmüyor aveadan 3000 lira hattımda kalan birkaç numaranın lirasını alamıyorum
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.