Şimdi Ara

GENERAL MOBİLE DİSCOVERY ŞARJ OLMUYOR !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
64
Cevap
1
Favori
78.801
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar tlf alalı 2 hafta oldu hem şarj olmuyor hem bilg.bağlanmıyor.şarj aletinide değiştirdim yine aynı..acaba başına gelen yada çözüm önerisi olan varmı?ayrıca 2 gün önce yeni sürümü yüklemiştim.ondan sonra bu problem başladı.belki sorun güncellemededir diye fabrika ayarlarını geri yükledim ama önceki sürümüyüklemiyor. ilk sürümü nasıl yükleyeceğimide bilmiyorum. yardımcı olursanız sevinirim. saygılarımla



  • sarj soketi bozzulmuştur servis 100 lira ister geçmiş olsun (discoverylerde var bu sorun)
  • aynı sorun bende de var aldıktan bir hafta on gün kadar sonra ortaya çıktı...hatta bir tavsiye üzerine bir arkadaşa aldırmıştım aynı sorunu şu anda oda yaşıyor...vatan bilgisayardan almıştım ben telpaya garantiye gönderdik henüz sonuş alamadım
  • bende garantiye yolladım.garanti kapsamında olmuyormuş.50tl ödedim şuan problem yok kullanıyorum
  • general mobile discovery telefonu alalı 30 gün gibi bir süre oluyor ve bu sorunla bugün karşılaştım internetten araştırdım 50 tl gibi bir para söz konusuymuş ayriyetten bu problem yanında verilen şarj aletinden kaynaklıdır ve kullanıcı hatası olarak değerlendiriliyor ama bir çok kullanıcı da olması bunun kullanıcı hatası olmadığını aksine telefonun kalitesinin düşük olduğunu gösterir telefonu almak isteyen arkadaşlara önermiyorum çünkü sizin karşılaşacağınız sorunda kesinlikle bu olucaktır ve servise yolluycaksınız sizden ücret istiyecekler telpayı kınıyoruz.
  • Beyler şarz girişi sorunu olanlara ve olacaklara sesleniyorum. İyi dinleyin lütfen.

    Bende geçenlerde telpa Levent bayiinde şahit oldum. Orada da aynı sorundan muzdarip olan 5-6 kişi bu sorundan dolayı kenilerinden 50 tl ücret istemelerine rağmen , uzun uğraşlar ve haklı tartışmalardan sonra ücretleri sistemden silinerek telefonlarının şarj girişlerini ücretsiz olarak yaptırdılar. Uzun uzun anlatmak istemiyorum . Bunu da anlatmazsam vicdan azabı çekerim yoksa. Kesinlikle şarj girişi sorunu olup da kendilerinden 50 tl istenilen telefon sahipleri bu ücreti ödemesinler. Bu sorun tamamen bazı partilerde kronik sorun. Bunu o gün kendileri de kabul etti. Parayı vermemek için her türlü yasal başvuruda bulunun. İnsanları kandırmaya hakları yok. Keşke olayı yaşayanlar da bizzat bunu söyleyebilselerdi burada..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karakteristik61

    Beyler şarz girişi sorunu olanlara ve olacaklara sesleniyorum. İyi dinleyin lütfen.

    Bende geçenlerde telpa Levent bayiinde şahit oldum. Orada da aynı sorundan muzdarip olan 5-6 kişi bu sorundan dolayı kenilerinden 50 tl ücret istemelerine rağmen , uzun uğraşlar ve haklı tartışmalardan sonra ücretleri sistemden silinerek telefonlarının şarj girişlerini ücretsiz olarak yaptırdılar. Uzun uzun anlatmak istemiyorum . Bunu da anlatmazsam vicdan azabı çekerim yoksa. Kesinlikle şarj girişi sorunu olup da kendilerinden 50 tl istenilen telefon sahipleri bu ücreti ödemesinler. Bu sorun tamamen bazı partilerde kronik sorun. Bunu o gün kendileri de kabul etti. Parayı vermemek için her türlü yasal başvuruda bulunun. İnsanları kandırmaya hakları yok. Keşke olayı yaşayanlar da bizzat bunu söyleyebilselerdi burada..

    burada yazılanları görmem çok iyi oldu. konuyu açan arkadaşa teşekkurler. haftalardır bu problem ile uğraşıyorum. bu sabah telpa ofisine gideceğim. bu sahtekarlara burada yazanların çıktısını okutmayı düşünüyorum en son. utanmadan "kullanıcı hatası" deyip insanları bu kadar kolay aptal yerine koymaları tam bir art niyet. allah, belalarını versin. yüz lira veren varmış bu problem için. haram zehir zıkkım olsun. ben de gelişmelere göre burayı editleyeceğim.

    kısaca şark kurnazı telpa ve gm'den uzak durun. telefonları batsın. şu bir ayda yaşadığım sinir harbini kaç parayla telafi edebilirim ki. ucuz etin yahnisiymiş bunu paramızla öğrendik. aman diğer arkadaşlar kanmasın...




  • Oda bisey mi 50tl verdik hadi garantiden cikmasin diye yaptirdik telefonun titresimi calismiyor hic bir sekilde. Nasil test edilip veriliyor anlamis degilim. 2 tane almistik telefondan her biri 2 ayda 2 kez servise gitmis olacak.tekrardan fab. Ayarlarina donulecek tekrar gelecek tekrar ayni ayarlari yapilacak. Rezillik yemin ediyorum kirip atasim geliyo walla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qruvasan

    quote:

    Orijinalden alıntı: karakteristik61

    Beyler şarz girişi sorunu olanlara ve olacaklara sesleniyorum. İyi dinleyin lütfen.

    Bende geçenlerde telpa Levent bayiinde şahit oldum. Orada da aynı sorundan muzdarip olan 5-6 kişi bu sorundan dolayı kenilerinden 50 tl ücret istemelerine rağmen , uzun uğraşlar ve haklı tartışmalardan sonra ücretleri sistemden silinerek telefonlarının şarj girişlerini ücretsiz olarak yaptırdılar. Uzun uzun anlatmak istemiyorum . Bunu da anlatmazsam vicdan azabı çekerim yoksa. Kesinlikle şarj girişi sorunu olup da kendilerinden 50 tl istenilen telefon sahipleri bu ücreti ödemesinler. Bu sorun tamamen bazı partilerde kronik sorun. Bunu o gün kendileri de kabul etti. Parayı vermemek için her türlü yasal başvuruda bulunun. İnsanları kandırmaya hakları yok. Keşke olayı yaşayanlar da bizzat bunu söyleyebilselerdi burada..

    burada yazılanları görmem çok iyi oldu. konuyu açan arkadaşa teşekkurler. haftalardır bu problem ile uğraşıyorum. bu sabah telpa ofisine gideceğim. bu sahtekarlara burada yazanların çıktısını okutmayı düşünüyorum en son. utanmadan "kullanıcı hatası" deyip insanları bu kadar kolay aptal yerine koymaları tam bir art niyet. allah, belalarını versin. yüz lira veren varmış bu problem için. haram zehir zıkkım olsun. ben de gelişmelere göre burayı editleyeceğim.

    kısaca şark kurnazı telpa ve gm'den uzak durun. telefonları batsın. şu bir ayda yaşadığım sinir harbini kaç parayla telafi edebilirim ki. ucuz etin yahnisiymiş bunu paramızla öğrendik. aman diğer arkadaşlar kanmasın...

    Burada yazılanlar beni doğruluyor.. İşte anlattığım olayın kahramanlarından ...http://forum.donanimhaber.com/m_82920050/tm.htm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karakteristik61

    quote:

    Orijinalden alıntı: qruvasan

    quote:

    Orijinalden alıntı: karakteristik61

    Beyler şarz girişi sorunu olanlara ve olacaklara sesleniyorum. İyi dinleyin lütfen.

    Bende geçenlerde telpa Levent bayiinde şahit oldum. Orada da aynı sorundan muzdarip olan 5-6 kişi bu sorundan dolayı kenilerinden 50 tl ücret istemelerine rağmen , uzun uğraşlar ve haklı tartışmalardan sonra ücretleri sistemden silinerek telefonlarının şarj girişlerini ücretsiz olarak yaptırdılar. Uzun uzun anlatmak istemiyorum . Bunu da anlatmazsam vicdan azabı çekerim yoksa. Kesinlikle şarj girişi sorunu olup da kendilerinden 50 tl istenilen telefon sahipleri bu ücreti ödemesinler. Bu sorun tamamen bazı partilerde kronik sorun. Bunu o gün kendileri de kabul etti. Parayı vermemek için her türlü yasal başvuruda bulunun. İnsanları kandırmaya hakları yok. Keşke olayı yaşayanlar da bizzat bunu söyleyebilselerdi burada..

    burada yazılanları görmem çok iyi oldu. konuyu açan arkadaşa teşekkurler. haftalardır bu problem ile uğraşıyorum. bu sabah telpa ofisine gideceğim. bu sahtekarlara burada yazanların çıktısını okutmayı düşünüyorum en son. utanmadan "kullanıcı hatası" deyip insanları bu kadar kolay aptal yerine koymaları tam bir art niyet. allah, belalarını versin. yüz lira veren varmış bu problem için. haram zehir zıkkım olsun. ben de gelişmelere göre burayı editleyeceğim.

    kısaca şark kurnazı telpa ve gm'den uzak durun. telefonları batsın. şu bir ayda yaşadığım sinir harbini kaç parayla telafi edebilirim ki. ucuz etin yahnisiymiş bunu paramızla öğrendik. aman diğer arkadaşlar kanmasın...

    Burada yazılanlar beni doğruluyor.. İşte anlattığım olayın kahramanlarından ...http://forum.donanimhaber.com/m_82920050/tm.htm

    sağolasın hocam. ben ücretsiz tamir ettirdim sonunda ama bu iş için harcadığım saatler bozulan moral sinir harbi yanlarına kaldı. bir daha bilinmeyen marka almak mı? aman uzak dursun.




  • arkadaşlar ilgilisi için ekliyorum aynı konu burada da işlenmiş.

    http://forum.donanimhaber.com/m_82920050/f_//tm.htm#83494221
  • qruvasan kullanıcısına yanıt
    Artık bize düşen bundan sonra sağımızda solumuzda , internet kullanan , kullanmayan herkese bu problemin üretim hatası olduğunu ve ileride başlarına böyle bir şey geldiği taktirde veya şu an halihazırda bu problemi yaşayan herkesi bu konuda bilgilendirmek ve bu şekilde para kazanmaya çalışan insanları ve firmaları bu yaptıkları iş konusunda biraz daha toparlanmalarını sağlamak. Kimse parayı sokaktan toplamıyor. Biz telefonu alırken 2 yıllık garantisinin parasını peşin peşin ödedik zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karakteristik61

    Artık bize düşen bundan sonra sağımızda solumuzda , internet kullanan , kullanmayan herkese bu problemin üretim hatası olduğunu ve ileride başlarına böyle bir şey geldiği taktirde veya şu an halihazırda bu problemi yaşayan herkesi bu konuda bilgilendirmek ve bu şekilde para kazanmaya çalışan insanları ve firmaları bu yaptıkları iş konusunda biraz daha toparlanmalarını sağlamak. Kimse parayı sokaktan toplamıyor. Biz telefonu alırken 2 yıllık garantisinin parasını peşin peşin ödedik zaten.

    aynen hocam ben elimden geldikçe uyarıyorum insanları ama dediğim gibi sosyal medyada çok sağlam çalışıyorlar... forumda, sözlüklerde...
    sen bir tane problem yazıyorsun ardından on tane telefonun muhteşemliğini anlatan yazı yazıp gargaraya getiriyorlar... nasıl baş edilir bilmiyorum.




  • Arkadaşlar yarın sabah itibarı ile bu cihazın 16 gb liğini alacaktım ama bu şarj sorunundan sonra vazgeçtim.Gerçi 16 gb olanlarda sorun yok denilmiş ama yinede çok rahatsız oldum.16 gb olan modelindede olan var mı bu şarj sorunu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dalyanerdal

    Arkadaşlar yarın sabah itibarı ile bu cihazın 16 gb liğini alacaktım ama bu şarj sorunundan sonra vazgeçtim.Gerçi 16 gb olanlarda sorun yok denilmiş ama yinede çok rahatsız oldum.16 gb olan modelindede olan var mı bu şarj sorunu?

    EVet hocam varmış, bende ilk duyumlarda 16gb olanlarda problem olmadığı duyumunu almıştım ama biraz detaylı araştırınca onlarında aynı problemi çıkarttığı ortaya çıktı, malesef..
  • Sağolun hocam. An itibari ile vazgeçmiş bulunmaktayım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dalyanerdal

    Sağolun hocam. An itibari ile vazgeçmiş bulunmaktayım.

    ucuz etın yahnısı bu kadaroluyor dogru karar verıp 650 lıranı kurtaerdın demektır.
  • Bende 16 gb lık modeli var ve şu an %4 te ama şarj olmuyor telefon şu konuyu telefon almadan önce görseydim kesinlikle bulaşmazdım.
  • an itibari ile iyice soğudum telefondan. tam gaza gelmiştim ama sorunlar var. ufak tefek sorunlarda değil.
    firma yetkilisi geliyor burda 4 gb larda sorun var 16 dalın sorunsuz onlar diye gazı da veriyor ohh. ama 16 larda sorunluymuş.
    arıza çıkaracak mı diye telefon alınmaz ki kardeşim. tamam şans işi ama 100 kişide 2-3 olurda bize denk geldi dersin. ama alanların yarısında sorun var illaki ya kamera pembe ya piksel ya şarj soketi. yani garantide ücretsiz bile tamir edilse 1 ay bekleyecen. sorunsuz alıp kullanmak varken en iyi ihtimal 1 ay bekleme bile can sıkıntısı...
  • Yeni bir dh huawei vakasi
    O kadar ugrasip zaman harcayip Sicak firsattan, indirimlerden aldiniz telefonu simdi de tamir ettirmek icin ugrasma zamani.
    Bu dongu surekli boyle devam ediyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.