Şimdi Ara

Nokia Lumia 1020 Kullananlar Kulübü | Ana Konu (188. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.600
Cevap
38
Favori
227.781
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 186187188189190
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aman hocam kalsın o zaman şu ses olayı var zaten onu bir çözeyim ois problemlerine baktım öyle değil benim telefondan çıkan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Glorfindel1907 -- 23 Aralık 2014; 21:17:21 >
  • Benim tek ve en büyük derdim hala Ekran ışığının çok parlak olması!

    Düşük yapsam da Otomatik yapsam da çok parlak işte.

    Bataryayı da bu sömürüyor zaten.

    Lumia Microsoft'un Facebook hesabına da yazdım. Kontrol çubuğu veya %10 %25 parlaklık ayarları istiyorum diye.

    Sizler de Facebook sayfasında bu konu hakkında destek verseniz ya. Hiç mi rahatsız değilsiniz bu eksiklikten?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  •  Nokia Lumia 1020 Kullananlar Kulübü | Ana Konu
     Nokia Lumia 1020 Kullananlar Kulübü | Ana Konu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperd82

    Benim tek ve en büyük derdim hala Ekran ışığının çok parlak olması!

    Düşük yapsam da Otomatik yapsam da çok parlak işte.

    Bataryayı da bu sömürüyor zaten.

    Lumia Microsoft'un Facebook hesabına da yazdım. Kontrol çubuğu veya %10 %25 parlaklık ayarları istiyorum diye.

    Sizler de Facebook sayfasında bu konu hakkında destek verseniz ya. Hiç mi rahatsız değilsiniz bu eksiklikten?


    pil tasarruf modu açık
    ve ekran parlaklığı düşük halde
    başlangıç tema koyu
    ekrana bide siyah ekran koruyucu katınca
    parlaklık çokda rahatsız etmiyor aslında
    pili sömüren internet; internet olayı çok kötü...!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ScORphY -- 24 Aralık 2014; 11:17:02 >
  • ScORphY kullanıcısına yanıt
    Evet katılıyorum özellikle 3G ve 4G ile su gibi akıyor batarya

    Bu arada benim kameradan gelen ses normal sanırım pek emin değilim ama ereyondan alan başka bir arkadaş daha var normal diyor
  • Özellikle kamerası iyi telefon arayışıyla ben de bu konuyu buldum.Hızlıaldan mı GG den mi Kliksadan mı almak daha iyi?Nereyi tavsiye edersiniz?Sanırım hepsinde distribütör garantili.Aldıktan sonra ne gibi kontroller yapmalıyım.Ekstradan satılan şarzlı pilli gribi de alsam mı?Hayırlı günler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: opxito

    Özellikle kamerası iyi telefon arayışıyla ben de bu konuyu buldum.Hızlıaldan mı GG den mi Kliksadan mı almak daha iyi?Nereyi tavsiye edersiniz?Sanırım hepsinde distribütör garantili.Aldıktan sonra ne gibi kontroller yapmalıyım.Ekstradan satılan şarzlı pilli gribi de alsam mı?Hayırlı günler.

    Ben hızlı aldan almdım kargo 5iş gunu içinde elimde olucaktı ama hızlı al adına yakışır bi şekilde telefonu bana 3 günde ulaştırmırmıştı çok memnun kaldım herhangi sıkıntı da yoktu telefonda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nokia Lumia 1020


    quote:

    Orijinalden alıntı: kaanyilmaz

    Evet arkadaşlar, ereyon ile görüştüm, iade şartlarını karşılayamıyorum.. Ön cam jelatininin bile çıkarılmamış olması, cihazın "tekrar satılabilir durumda" olması gerekiyormuş! Anlamsız.. İade almıyorlar, klasik "yapabilecekleri bir şey yokmuş". İlla servise gidecek. Ama servisi de teleservice!! Korkuyorum.. Bu bana da size de tecrübe olsun; cihazınızı sabredip birkaç gün jelatinli kullanın.. Sorun ileeleyip daha fena olabilir diye kullanamıyorum da.. Mecbur servise göndereceğim. Aranızda servise göndermiş olan var mı?

    İnternetten alışverişte koşulsuz şartsız 14 gün içinde iade hakkı var. Tüketici Hakem Heyetine başvurun. Paranızı seve seve verirler.

    Hakem heyeti nasıl birş şey biliyor musun?

    Eylül ayı bozulan telefonumun ücret iadesi için kaymakamlığa gittim, bana ocak ayı tpolanacak dediler.
    Bekle babam bekle!
    Telefonu aldığınızda kutu içeriği ne ise aynısının harap edilmeden iade edilmesi gerekiyor.
    Ön jelatini dahil demişsin, ki doğru.
    Ben bunu çıkarıp katlamadan bükmeden üstüne birşey yapışmadan hepsi burada dan aldığım 920 yi denemiştim.
    Arızalı olduğunu anlayınca hepsini ilk haline rahatlıkla getirdim.

    Burada ya hepsiburada çok dürüst, yada ereyon çok zorluk çıkaran firma..
    Bu düşünceye varabiliriz. bence

    Jelatine kalmamalı böyle bir olay!




  • Tüketici Derneği'ni aradım. Bir de '' sim kart takılan veya wifi ile internete bağlanan'' cihazlar ikinci el oluyormuş da, cayma hakkı kayboluyormuş; doğru mu bu diye sordum, hayır efendim doğru değil dediler. Yasaya hakim değilim, bilemiyorum.

    İhtar çekmek zorunda kalacağım ama öyle şeylerle uğraşmayı da istemiyorum, gelin anlaşalım dedim ereyon'a, onlar da, ihtar çekin o zaman! gibi ezbere cümleler haricinde bir şey diyemediler.

    Teleservice denen, internette okuduklarıma göre ''müşteri mağduriyeti garantisi'' veren bir firmaya da sıfır cihazı yollamak içimden gelmiyor. Yahu bir kişi bile memnun kalmamış mı buradan, yazmaz mı diye aradım, evet, bir kişi memnun kalmış. He, tabi, işi hallolan kimse memnuniyetini yazmaz, ama şikayetler hemen yayılır. Bu da başka açı tabi...

    Üretim hatası olduğu belli ama, eğer bir de tamir edilemeyen bir durum ise orası değişime onay verip yapıyor sonuçta. Bilemiyorum. Ios, Android kullandım, ama WP favorim oldu. Keşke arızalı cihazla başlamasaydım :( Apple bu bakımdan iyi hepsinden ama, kim ne derse desin. Ama ne cihaz alırsak alalım, ne marka olursa olsun, teknoloji şans işi her zaman. Ben yine de Nokia ile devam kararı aldım, eskiden sevmezdim de ama, 1020 çok güzel.

    Böyle kullansam diyorum ama video çekiminde bu sesi yaptığında kayda giriyor. Video çöp. Bir de ileride artacak bir arıza mı bu, bilemiyorum. Yollayacağım servise bakalım.

    Bu tecrübe ile bir kaç şey yazmak istiyorum. İnternetten sıfır cihaz alan herkes uygulamalı bence bunları:

    1-Cihazınızı teslim aldıktan sonra bir ya da iki gün internete bağlamayın ve sim takmayın. İdare edin. Bakın bi arızası var mı.

    2- Jelatinleri de üstünde kalsın.

    3- Kutusuna zarar vermeyin, kutusuna herhangi bir şey yapıştırmayın! Faturanızı da tabii ki!! kaybetmeyin.

    4-Bu şekilde olunca, biliyorum, bir sürü potansiyel hataları göremezsiniz, ama en azından donanımsal bazı hatalar var ise, görmüş olursunuz. 3g, yazılımsal vb hataları görmek için tam kullanıma geçmek gerekiyor, biliyorum ama siz bir ya da iki gün idare edin. Bu firmalar kan emici. Özellikle bizim gibi insanını umursamayan ülkelerde... Fırsat vermeyin ellerine.

    Kullanmadan nasıl anlayacağız ürünün hatalı olduğunu başka? Ama işte orada da bir cinlik bulmuşlar.

    Mesela ben eğer bunları yapmış olsaydım, kurcalarken kameradaki hatayı fark edecektim ve cayma hakkımı kullanmak istediğimde şöyle olacaktı:

    BEN-Cayma hakkımı kullanmak istiyorum.

    FİRMA- İnternete bağlanmışsa ya da sim kart takılmışsa teknik servise göndermek zorundasınız.

    B-Yooo, bağlanmadım, takmadım.

    F-Jelatinlerini çıkardıysanız ya da kutu zarar gördüyse ya da bir şeyler (koli bandı vb) yapıştırdıysanız iade kabul edemeyiz.

    B- Yooo, hepsi aynen duruyo.

    F-Öhöm. Eeee, şey...

    B-Ney?

    F-Beyefendi (tam böyle zamanlarda beyefendi oluyoruz), o zaman şöyle yapalım. Sizi teknik servise yönlendirelim hemen, çok hızlı halledelim işinizi.

    B-Yooo, ben paramı geri istiyorum.

    F-:(




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaanyilmaz

    Tüketici Derneği'ni aradım. Bir de '' sim kart takılan veya wifi ile internete bağlanan'' cihazlar ikinci el oluyormuş da, cayma hakkı kayboluyormuş; doğru mu bu diye sordum, hayır efendim doğru değil dediler. Yasaya hakim değilim, bilemiyorum.

    İhtar çekmek zorunda kalacağım ama öyle şeylerle uğraşmayı da istemiyorum, gelin anlaşalım dedim ereyon'a, onlar da, ihtar çekin o zaman! gibi ezbere cümleler haricinde bir şey diyemediler.

    Teleservice denen, internette okuduklarıma göre ''müşteri mağduriyeti garantisi'' veren bir firmaya da sıfır cihazı yollamak içimden gelmiyor. Yahu bir kişi bile memnun kalmamış mı buradan, yazmaz mı diye aradım, evet, bir kişi memnun kalmış. He, tabi, işi hallolan kimse memnuniyetini yazmaz, ama şikayetler hemen yayılır. Bu da başka açı tabi...

    Üretim hatası olduğu belli ama, eğer bir de tamir edilemeyen bir durum ise orası değişime onay verip yapıyor sonuçta. Bilemiyorum. Ios, Android kullandım, ama WP favorim oldu. Keşke arızalı cihazla başlamasaydım :( Apple bu bakımdan iyi hepsinden ama, kim ne derse desin. Ama ne cihaz alırsak alalım, ne marka olursa olsun, teknoloji şans işi her zaman. Ben yine de Nokia ile devam kararı aldım, eskiden sevmezdim de ama, 1020 çok güzel.

    Böyle kullansam diyorum ama video çekiminde bu sesi yaptığında kayda giriyor. Video çöp. Bir de ileride artacak bir arıza mı bu, bilemiyorum. Yollayacağım servise bakalım.

    Bu tecrübe ile bir kaç şey yazmak istiyorum. İnternetten sıfır cihaz alan herkes uygulamalı bence bunları:

    1-Cihazınızı teslim aldıktan sonra bir ya da iki gün internete bağlamayın ve sim takmayın. İdare edin. Bakın bi arızası var mı.

    2- Jelatinleri de üstünde kalsın.

    3- Kutusuna zarar vermeyin, kutusuna herhangi bir şey yapıştırmayın! Faturanızı da tabii ki!! kaybetmeyin.

    4-Bu şekilde olunca, biliyorum, bir sürü potansiyel hataları göremezsiniz, ama en azından donanımsal bazı hatalar var ise, görmüş olursunuz. 3g, yazılımsal vb hataları görmek için tam kullanıma geçmek gerekiyor, biliyorum ama siz bir ya da iki gün idare edin. Bu firmalar kan emici. Özellikle bizim gibi insanını umursamayan ülkelerde... Fırsat vermeyin ellerine.

    Kullanmadan nasıl anlayacağız ürünün hatalı olduğunu başka? Ama işte orada da bir cinlik bulmuşlar.

    Mesela ben eğer bunları yapmış olsaydım, kurcalarken kameradaki hatayı fark edecektim ve cayma hakkımı kullanmak istediğimde şöyle olacaktı:

    BEN-Cayma hakkımı kullanmak istiyorum.

    FİRMA- İnternete bağlanmışsa ya da sim kart takılmışsa teknik servise göndermek zorundasınız.

    B-Yooo, bağlanmadım, takmadım.

    F-Jelatinlerini çıkardıysanız ya da kutu zarar gördüyse ya da bir şeyler (koli bandı vb) yapıştırdıysanız iade kabul edemeyiz.

    B- Yooo, hepsi aynen duruyo.

    F-Öhöm. Eeee, şey...

    B-Ney?

    F-Beyefendi (tam böyle zamanlarda beyefendi oluyoruz), o zaman şöyle yapalım. Sizi teknik servise yönlendirelim hemen, çok hızlı halledelim işinizi.

    B-Yooo, ben paramı geri istiyorum.

    F-:(

    Elindeki belgeler ile Tüketici Hakem Heyetine dilekçe ile müracaat edin. Haklı iseniz, son kuruşuna kadar alırsınız.
    Bir kaç sene önce, Telefonumun bir arızası nedeni ile, aynı arızadan 3 defa servise gönderdim, tamir edildi diye geldi ama aynı arıza devam ediyordu. Telefonu aldığım bayii, biz ancak, telefonu arıza için servise gönderebiliriz, başka bir şey yapamayız deliler.
    Elimdeki belgeler ile Tüketici Hakem Heyetine dilekçe ile müracaat ettim. 6 ay kadar süren zamandan sonra fatura tutarının tamamı banka hesabıma yattı.
    Senin anlayacağın, bayağı bir uğraşmak gerekiyor, ama dediğim gibi haklı isen, kesinlikle son kuruşuna kadar alırsın. Sen bayiinin veya aldığın yerdekilerin sözlerine fazla takılma, onlar istemese de kanun öde diyorsa, seve seve ödeyecekler.
    Şimdiden kolay gelsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hasgesci -- 26 Aralık 2014; 0:29:59 >




  • Tel şarjı %47 idi cihazı Ses kısma ve tel açma/kapama tuşları ile resetledim %27'ye düştü!

    Sabah 7:30'da açtığım telefonla 1-1,5 saat Facebook gezindim ve pil %22 şuan bunu yazarken!

    Bırak bir günü Yarım gün bile gitmiyor Pil.
    Herkeste böyle kimse telefon ekranını açmıyor mu nedir yoksa benim cihazda Arıza mı var?
    İzmir'de nereye gösterebilirim yaptırabilirim telefonumu?
    Lütfen yardım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperd82

    Tel şarjı %47 idi cihazı Ses kısma ve tel açma/kapama tuşları ile resetledim %27'ye düştü!

    Sabah 7:30'da açtığım telefonla 1-1,5 saat Facebook gezindim ve pil %22 şuan bunu yazarken!

    Bırak bir günü Yarım gün bile gitmiyor Pil.
    Herkeste böyle kimse telefon ekranını açmıyor mu nedir yoksa benim cihazda Arıza mı var?
    İzmir'de nereye gösterebilirim yaptırabilirim telefonumu?
    Lütfen yardım...


    Bu yazıyı bitirene kadar şarj %17 oldu kapattım açtım tekrar %26'ya çıktı! Kafayı yicem yaa...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alperd82 A kullanıcısına yanıt
    Bende ilk zamanlar aynı şeyleri yaşadım, halende yaşıyorum. Pil performansı gerçekten çok kotu. telefonu tam iade edecekken araştırmalarım sonucu bu telefonu kullanan herkesin pil performansından şikayetçi olduğunu görünce iade etmekten vazgeçtim, kendimi bu duruma alıştırmaya çalıştım üstelik hb.com dan almıştım ve kolay iade kapsamında koşulsuz iade garantisi de vardı ama ona rağmen iade etmedim daha doğrusu iade etmek içimden gelmedi diyebilirim. Cihazınızda sorun olduğunu hiç sanmıyorum çunku aynı problemi bende yaşıyorum, boşuna servise verip telefonu yıpratmayın derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cevap için çok teşekkür ederim.
    Bazı arkadaşlar bir buçuk günlerden bahsediyor, benim cihaz ise zaten full şarjdan sonra bile 16 saat civarı tahmini süre veriyor. Sizinki kaç saat gösteriyor?
    Bekleme iyi hoş da ekranı açmaya bakmaya korkar oldum ekran süresi çok kötü...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kamerası 1020'den sonra en iyi WP hangisidir?
    Pil iyi olacak ekran da 5" geçmeyecek.
    730, 830, 930 hangisi iyidir pil+kamera olarak?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam sizinde söylediğiniz gibi telefonu kurcalamazsak iyi dayanıyor ama ekran süresi gerçekten vasat, 2000mah pil ile ancak bu kadar oluyor. Full şarjdan sonra bende 18-22-23 saat değerlerini gördüm ama iki ay içinde batarya yavaş yavaş kendine geldi. Şu an 1 gün 4 saat, 1 gün 2 saat bazen 1 gün 16 saat gösterebiliyor, pil tasarrufu programında çok tutarsızlık var o yüzden bu değerleri pek ciddiye almıyorum zaten bu sürelerin yarısı kadar bile dayanmıyor, sadece internette sörf ile 3-4 saat sonra şarj bitiyor hele oyunda oynuyor ya da aynı anda farklı işlemler yapıyorsanız 3 saat bile zor Bir şey daha var, şarj cihazınızda sorun olabilir, benim şarj adaptöründeki usb girişi bozuktu, o bölgeyi biraz oynatınca şarj kesiliyordu, şarj etmesine ediyor fakat full şarjdan sonra bile 18-23 saat gösteriyor ve şarjım çok erken bitiyordu, tabi sonra adaptörü garantiden değiştirdim ve sorun düzeldi. Yeni bir şarj cihazı ya da samsung şarj cihazınız varsa mutlaka birde öyle deneyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Live yourlife -- 25 Aralık 2014; 18:53:03 >




  • Arkadaşlar eğer senkronizasyon ve 3G açıksa 1 günden uzun bir pil süresi almanız çok zor Lumia 1020 ile. Tabi Battery grip kullanmadığınızı varsayıyorum. Gerçi ben bu şekilde 2 günden uzun pil süreleri de aldım, ancak nasıl olduğunu bilmiyorum açıkçası :)

    Maalesef Lumia 1020'nin pil performansı, Win8.1'in akıcılığı ve kullanım kolaylığının önüne geçen bir sorun. Bu yüzden Lumia 1020'ye kıyasla çamur gibi olan kamerasına rağmen LG G2'ye geçtim, şu anda normal kullanımda 40 saatte %40'a düşmüş bir pil performansı var. Gayet de oyunumu, internetimi, kameramı, konuşmamı esirgemiyorum süreyi uzatmak için.

    İnanıyorum, belki Denim ile, belki de WP10 ile ekran parlaklığına daha fazla müdahale şansımız olursa daha iyi pil süreleri alabiliriz.
  • Ekran parlaklığı hakkında Lumia Microsoft Facebook sayfasına yazdığım şikayete "Lumia 1020'deki Donanımsal kısıt sebebiyle Manuel ayar sağlayamayız" özetli bir cevap aldım.

    Halbuki cihaz ışık olmayan yerde Otomatik moddayken Düşük modda olduğundan daha kısık ışık verebiliyor...

    Kamera grip mi taşıcaz sürekli yaa!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sevgili arkadaşlar evet pil biraz az gidiyor, kardeşimde iphone 5 vardı bir elinde fişiyle beraber geziyordu, hiç şikayeti yoktu, neden 2 binlira vermişti hiç bir özlliği olmayan telefona da ondan! elimizdeki bu telefon bence dört dörtlük diğerlerine kıyasla bence kamera entegte uydu alıcısı her şeye değer, internette gayet iyi her şeye değer evet pili bir 3-4 gün gitseydi iyi olurdu, ama öyle takıntıya gerek yok, normal kullanımda yani bir saat internet bir saat konuşma, 20-30 fotoğraf çekersen.bir günü rahat idare ediyor pili, daha ne istiyorsunuz. her yerde şarj edebilirsiniz yetmezse, ayrıca piyasada 70-80 e harici bataryalar var pili 2-3 kere doldurabilecek. daha ne istiyorsunuz. dedikten sonra bir derdime çare arıyorum. numara engelleme uygulamasında telefon numaralarını engelliyor, gelen reklam mesajlarını da engelle değim zaman, bilinmeyen numara mesajları engelledi diyor veya ben mi öyle anlıyorum. ben sadece o numaradan gelen mesajı engllemek istiyorum. Rehberimde kayıtlı olmayan bir telefondan önemli bir mesaj gelebilir onun için bu mesaj engelle fonksiyonunu kullanmaya cesaret edemedim. bu konuda bilgisi tavsiyesi olan var mı selametle kalın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperd82

    Ekran parlaklığı hakkında Lumia Microsoft Facebook sayfasına yazdığım şikayete "Lumia 1020'deki Donanımsal kısıt sebebiyle Manuel ayar sağlayamayız" özetli bir cevap aldım.

    Halbuki cihaz ışık olmayan yerde Otomatik moddayken Düşük modda olduğundan daha kısık ışık verebiliyor...

    Kamera grip mi taşıcaz sürekli yaa!

    İyi saçmalamışlar cidden ,donanımsal kısıtlama nedir ya vereceği parlaklık ayarı.Lumia 530 da bile var o ayar ya.Onca güç isteyen oyunu oynatıyor şu cihazda o özelliği mi kaldıramayacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 186187188189190
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.