Şimdi Ara

c sınıfı tüm araçların aslında iyi araçlar olmaları (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
0
Favori
1.339
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benim gözümde astra-focus-jetta/golf arasında çok fark yok.
    Veya corolla-civic arasında.
    Veya c4, 308, megane, leon vs arasında.

    Seçerken beklentiler ve tercihler rol oynuyor.
    Kimi ön konsolu beğenir, golf alır.
    Kimi sportif bir görünüm ister, atıyorum astra alır.
    Kimi elektronik oyuncak çok olsun der, atıyorum focus alır.
    Kimisi için sürüş dinamikleri önemlidir, ona göre seçer.
    Kimisi için yakıt tüketimi çok önemlidir, ona göre seçer.
    Kimisi için satarken değer kaybı ve satış süresi çok önemlidir, ona göre seçer.
    Kimi de hiçbirine takılmaz, tipini beğendim der alfa alır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bal974 -- 17 Ekim 2013; 21:57:23 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Arkadas goz var nizan var allah adami carpar ya

    Simdi 1.6 cvt auris ile 1.4 tsi act golf birmi

    Yada v40 ile leon birmi ?



    elbette bir değiller ama ikisini de almanın bir mantığı var ve ikisi arasında hiçbir konuda çok ciddi bir fark yok. bunu anlatmaya çalışıyorum.



    Cok ciddi fark var

    Misam auris 16 jant olmasina ragnen inanilmaz sert bir araba konforlu degil

    Ama golf 17 jant olmasina ragmen daha konforlu daha kaliteli

    Auriste bildigin BERLİN DUVARİ KONSOL VAR golf'de ise kaliteli goze hirap eden surucu odakli kolsol var

    Auriste bir tane teknolojik degisim yok
    Golf'de act bar start stop var bunlari yazsam yeter herhalde

    V40 bu sinifin en guvenli araci aracta tik ses yok mukemmel bir yakitim ve konfor var leon ile bir tutmak asla olmaz

    valla auris ile leon'u denedim. v40 hafif premiuma giriyor bence kıyaslamak hata olur. aynen yazıyorum.

    auris sert bir araç falan değil, golf'de yumuşak bir araç falan değil.konfor açısından türkiye'de kullandığımız yerlerde ikisi de yeterli konfor verir.

    kalite neye göre 5 sene sonra ikisi de aynı durumda olacak yıpranma açısından. yeni auris'in de iç mekanı kaliteli.

    tasarım tamamen göreceli, lakin ergonomi aynı, işlev aynı, yetenekler aynı. act bar start stop var sonuç yakıt tüketimi 3 aşağı 5 yukarı aynı.

    açık açık söylüyorum

    leon golf auris bu araçlara insanları gözleri kapalı bindir yola çık hiçkimse bu golf bu auris bu leon tahminini tutturamaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    buyrun yazıyorum aklıma gelenleri. hepsini alanın kendine göre doğru haklı sebepleri var. ve kimsede bu sebepler haksız diyemez.

    astra:he 1.3 biraz zayıf ama şehir içinde kime ne abicim. vergisi düşük araç full, yakıtı az daha ne.

    golf:klasik abicim, ikinci elde az kaybettiriyor, işçilik iç mekan güzel varsın biraz pahalı olsun.

    leon:ya golf ile aynı altyapıyı kullanıyor hemde daha ucuz neden o kadar para vereyim.

    focus:yol tutuşunu kullanmasını seviyorum. her tarafta servisi yedek parçası var ikinci eli var daha ne.

    c4:az yakıyor abi, donanımı da iyi varsın vites geçişleri sarsıntılı olsun birden ikiye ne olacak, düzün hammalığını çekmiyorum.

    i30:biraz fazla yakıyor ama ağzına kadar dolu araç abicim, üstüne tipe bak tipe. 5 senede garanti kafam rahat.

    cee'd: kaplana benziyor, iç mekana bak biraz fazla yaksın ne olacak. ucuza aldım, üç mod gibi güzellikleri de var.

    mazda 3: sorunsuz kardeşim, bakma sen liste fiyatına şahane indirim aldım. sürüşü de güzel.

    auris:kokluyor benzini be, üstüne bak tipi de düzeltmişler. toyota işte, kafam rahat.

    guilletta:abicim kim arabaya jülyet adını verir hastasıyım alfa'nın tipine bak. hangi arabada dna var be.

    cruze:e çok yakıyor diyorsunda euro ncap 5 yıldızlı otomatik aracı 38.000'e aldım be. o paraya b sınıfı vermiyorlar.


    yahu durum bu işte. hepsinin avantajları dezavantajları var ama sonuçta hiçbiri çok üstün gelemiyor tek bir konuda bile. hepsini alanın bir mantığı var ve kimse bu mantık yanlış diyemez.

    Harika anlatmışsınız bencede tamamen talep/beklenti meselesi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bal974

    Benim gözümde astra-focus-jetta/golf arasında çok fark yok.
    Veya corolla-civic arasında.
    Veya c4, 308, megane, leon vs arasında.

    Seçerken beklentiler ve tercihler rol oynuyor.
    Kimi ön konsolu beğenir, golf alır.
    Kimi sportif bir görünüm ister, atıyorum astra alır.
    Kimi elektronik oyuncak çok olsun der, atıyorum focus alır.
    Kimisi için sürüş dinamikleri önemlidir, ona göre seçer.
    Kimi de hiçbirine takılmaz, tipini beğendim der alfa alır.

    aynen bunu söylüyorum hocam ek olarak seçim sebeplerinde bile ciddi bir fark olmadığını ekliyorum.

    sürüş dinamiği yahu aynı virajı adac testinde biri 119 ile biri 121 le dönüyor. en fazla farkta biri 118 biri 122 falan oluyor. ortada ciddi bir fark yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arifomer

    Misam nedir ?

    Hirap nedir ?

    Kolsol nedir ?

    Yakitim nedir ?

    Önce Türkçe konuşmayı ve yazmayı öğren, dediklerinden hiçbirşey anlaşılmıyor!!!


    Daha oncede soyledim telefondan yazmak zor oluyor parmaklar buyuk

    Uyardigin icin sagol simdi duzeltiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    Golf haric de olm cabuk golf haric de keserler seni
    (tipki kufur edildiginde anan haric vecizesini kullandigimiz gibi)


    Bu arada konuyu acan arkadas premium segmentten v40la alt segmentten lancia deltayi incelesin,fark ariyorsa



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 17 Ekim 2013; 22:05:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    buyrun yazıyorum aklıma gelenleri. hepsini alanın kendine göre doğru haklı sebepleri var. ve kimsede bu sebepler haksız diyemez.

    astra:he 1.3 biraz zayıf ama şehir içinde kime ne abicim. vergisi düşük araç full, yakıtı az daha ne.

    golf:klasik abicim, ikinci elde az kaybettiriyor, işçilik iç mekan güzel varsın biraz pahalı olsun.

    leon:ya golf ile aynı altyapıyı kullanıyor hemde daha ucuz neden o kadar para vereyim.

    focus:yol tutuşunu kullanmasını seviyorum. her tarafta servisi yedek parçası var ikinci eli var daha ne.

    c4:az yakıyor abi, donanımı da iyi varsın vites geçişleri sarsıntılı olsun birden ikiye ne olacak, düzün hammalığını çekmiyorum.

    i30:biraz fazla yakıyor ama ağzına kadar dolu araç abicim, üstüne tipe bak tipe. 5 senede garanti kafam rahat.

    cee'd: kaplana benziyor, iç mekana bak biraz fazla yaksın ne olacak. ucuza aldım, üç mod gibi güzellikleri de var.

    mazda 3: sorunsuz kardeşim, bakma sen liste fiyatına şahane indirim aldım. sürüşü de güzel.

    auris:kokluyor benzini be, üstüne bak tipi de düzeltmişler. toyota işte, kafam rahat.

    guilletta:abicim kim arabaya jülyet adını verir hastasıyım alfa'nın tipine bak. hangi arabada dna var be.

    cruze:e çok yakıyor diyorsunda euro ncap 5 yıldızlı otomatik aracı 38.000'e aldım be. o paraya b sınıfı vermiyorlar.


    yahu durum bu işte. hepsinin avantajları dezavantajları var ama sonuçta hiçbiri çok üstün gelemiyor tek bir konuda bile. hepsini alanın bir mantığı var ve kimse bu mantık yanlış diyemez.

    Tüm c sınıfı araçları çok iyi özetlemişsiniz teşekkürler.




  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    Walla bence dogru yazmissin sonucta her goz farkli goruyo herkes farkli dusunuyo

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • V40 biraz bozuyor isi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Arkadas goz var nizan var allah adami carpar ya

    Simdi 1.6 cvt auris ile 1.4 tsi act golf birmi

    Yada v40 ile leon birmi ?



    V40 ile Linea bir Cihancım. Leon çok daha kaliteli sonuçta.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    Golf haric de olm cabuk golf haric de keserler seni
    (tipki kufur edildiginde anan haric vecizesini kullandigimiz gibi)


    Bu arada konuyu acan arkadas premium segmentten v40la alt segmentten lancia deltayi incelesin,fark ariyorsa

    valla shadow v40'ı da delta'yı da acayip beğeniyorum. ilk tercihim delta'ydı zaten, ama acayip bir zam yapmışlardı o ara. zaten o yüzden satmadı araç. şimdi piyasada yok neredeyse.

    ikisini de inceledim bence c segmentinde en alınası iki araç, ama rakiplerinden de pahalılar.

    lakin rakiplerinden çok mu üstünler dersen cık değiller, anlatmaya çalıştığım şey tüm c sınıfı araçların iyi olduğu, rakiplerinden bir yönden üstün olan bir aracın başka yerden kaybettiği, ve üstün olduğu konuda da öyle aman aman bir üstünlük sağlayamadığı.

    yani c sınıfı araç alacaksan kafana yatan aracı almanda en ufak bir mahsur yok. kimse yok abi şu daha iyi seçim diyemez bunu anlatmaya çalışıyorrum.




  • bana kalsa b segmentte punto, c segmentte golf, d segmentte avensis yeterli, hadi e segmenttende e200 ü koyalım geri kalana gerek yok...nasıl olsa hepsi aynı
  • en iyi ürün yoktur, kullanıcıya özel olarak en doğru ürün vardır. Mardin'deyseniz, Avrupa aracı kullanamazsınız, o çöl sıcağı ve tozu için uygun değiller; Artvin'deyseniz, Dacia, Saab'tan kesinlikle daha iyidir; Kütahya'daysanız, Lada süper araçtır. Bu örnekler uzar gider. Üstelik bu olay, sadece araba için geçerli değil, bilgisayar donanımlarında sıralama çok net olmasına rağmen, kullanıcı için doğru ürün olayı yine var. Küçük kasası olan adama, kısa olan ekran kartı gerekir, The Saboteur gibi Nvidia TWIMTBP programına dahil bir oyuna tutkun olan biri için 1000 liralık AMD kart almıştım ama 400 liralık Nvidia kart almadığımız için pişman olduk.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: marlboro insanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: muribbi


    quote:

    Orijinalden alıntı: avensis42

    golf iyidir, kaliteli işçilik var.. doğruya doğru

    Dsg de goruyoruz kaliteyi.

    DSG'den bahseden yok. Adam okunabilir şekilde yazıyor, "işçilik" diye. Aynı zamanda Türkçe yazıyor ki anlaşılabilsin diye.

    Bak tekrarlıyoruz, "işçilik".

    Dur hatta senin için heceleyelim, "iş-çi-lik"..

    Sonuç: Okuduğunu anlayamama...

    yanlış dikilen koltuk dikişi kimseyi yolda bırakmaz ama dsg bırakır. beni mağdur edecekse s.çarım böyle iyi işçiliğe.




  • 30 bin liralık bir C segment araçla 60 bin liralık araç elbette aynı olmaz. Malzeme kalitesinden tut konfora kadar hepsi farklıdır.
    D segment araçların C segmentlerden artıları elbette var ama yol sesi alması ve arka diz mesafesi gibi sorunlar onlarda da var...
  • Güzel yorum, elbette arada hala farklar var ama bu farklar az sayılır ve artık C segment araçlar birkaç sene öncesinin D segmenti modellerine çok yakın özellikler sunuyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sgtforce

    30 bin liralık bir C segment araçla 60 bin liralık araç elbette aynı olmaz. Malzeme kalitesinden tut konfora kadar hepsi farklıdır.
    D segment araçların C segmentlerden artıları elbette var ama yol sesi alması ve arka diz mesafesi gibi sorunlar onlarda da var...

    garip gelecek ama çok ciddi bir fark yok. zaten 30.000 tl civarına c sınıfı araç yok 40 civarına sadece cruze alınabiliniyor.

    o da diğerlerinden çok yakıyor, içi sert plastik ama araç olarak bakarsanız hiçbir konuda 60.000'lik rakipleri ile arasında ciddi bir fark göremezsiniz.

    ya tüm foruma iddia ediyorum, c sınıfında en iddialı araç golf di mi şimdi premiumları saymazsak. daha önce iki araca da binmemiş birinin gözlerinizi bağlayalım aynı yolda cruze ve golfle yolculuk yaptıralım, hangisinin cruze hangisinin golf olduğunu anlayamaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 17 Ekim 2013; 22:45:49 >




  • Delta ikinci el haricinde bu sinifta rakip tanimayacak bir arac,konfor desen konfor tasarim dezen tasarim motor desen motor hersey var aracta,ve rakiplerinden cok daha ucuz,ve onlarin icinden gecebilecek bir otomobil,samimi soyluyorum bu arabayi iyi pazarlasalardi tozunu atardi c sinifinin.
    Fiatin buyuk salakligi oldu her showroomuna bir lancia tabelasi koyup o arabadan birer tane test araci gonderse simdi sattiginin uc dort mislini satardi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pembe tablolar cizmeye de gerek yok bu kadar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    Güzel bir liste. Renault Megane III, Lancia Delta, Fiat Bravo, Peugeot 308, Audi A3, BMW 1'in klişelerini de merak ediyor insan.

    50binlere artık bunların benzinlileri satılıyor. En az 10bin TL dizel farkı. 8-10bin TL otomatik farkı. Donanım farkları da 10bin TLye kadar çıkabiliyor.

    Fiyatlar rahatlıkla 70binleri buluyor. Hangisi olursa olsun biraz çok geliyor.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.