Şimdi Ara

Gran Turismo SPORT (2017) [ANA KONU] (306. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.637
Cevap
74
Favori
298.568
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 304305306307308
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkesta

    GTS'de araçların dengesi frenlemeyle bozulmadığı için ideal frenleme noktasında sonuna kadar köklemeniz daha iyidir. Sonrası için aşama aşama bırakarak "trail braking" denilen tekniği uygulamanız lazım ki apex noktasına ideal süratle girin. Sürüş okulunda pratiği vardı, videosunu izlerseniz orada iyi öğretiyor.

    Gran Turismo SPORT (2017) [ANA KONU]

    Burada ideal viraj alma tekniği gösteriliyor. Tam orta noktasına kadar kademeli bir şekilde hızınızı düşürüp o noktadan itibaren kademeli bir şekilde gaz vermek.

    Youtube'dan thekie25'in yarışlarında gaz/fren inputlarına bakarak örnek alabilirsiniz.




    Teşekkürler hocam. Katkısını sürüş okulunda gördüm. Gümüş ve bakır kupaları bu taktik sayesinde altın yaptım.

    Yöntem güzel ama freni kademeli olarak azaltmak çok zor geldi, alışkanlık istiyor. Özellikle Ds4 ile bunu başarmak çok zor.

    Bir de bu yöntem sadece virajdan sonra uzun düzlük içeren haritalarda mı geçerli? Nürburgring gibi yerlerde uygulamak daha zor sanki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha önce de yazdım GT oyununu p4pro ve 4k hdtv sahibi olan arkadaşlar aynı anda 4k ve hdr açıp kullana bilen varmıdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • YoneyEffect kullanıcısına yanıt
    ben kullanıyorum.
  • Merhabalar arkadaşlar, GTS'yi bir sonraki indirimde almayı düşünüyorum. Oyundan memnun musunuz? fikirleriniz ve görüşleriniz neler oyun ile alakalı? teşekkürler.
  • iron_maiden_levent kullanıcısına yanıt
    Ben çok sevdim. Ama zor. dün 10 turluk online yarışta bir anlık
    dalgınlık 3.lükten sonuncu yaptı. sıralama dahil yarım saatlik emeğim boşa gitti.
    Başta içerik sınırlıydı ama sürekli güncelleniyor.
  • iron_maiden_levent kullanıcısına yanıt
    bana göre oyun gerçekçilik / oynanabilirlik oranında en ideal noktada. yalnız sürekli tekrar ediyorum eğer maddi imkanlarınız el veriyorsa mutlaka iyi bir direksiyon seti alın. oyun bambaşka bir keyfe dönüşüyor.
  • Bakalım kazunori yamauchi , bu h vites geçişlerini ne zaman düzeltecek. Assetto corsa'da, pcars'da rahatlıkla geçen vitesler, gts de tam bir işkence.Bazen geçiyor, bazen geçmiyor. Tam bir sinir harbi.
  • Bugün yeni güncelleme geleceğine dair dün bilgi paylaşıldı internette 1.12 güncellemesi ancak içeriği belli değil, bakalım gerçekten bakım sonrası bu güncelleme olacak mı?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Main Features Implemented
    1. Physics Simulation Model
     - Traction control has been adjusted to improve handling.

    2. The following cars' stability has been changed to improve their handling while cornering:

     GR.1
     ・Alpine Vision Gran Turismo 2017
     ・Audi R18 (Audi Sport Team Joest) '16
     ・Audi R18 TDI (Audi Sport Team Joest) '11
     ・Audi R18 TDI (Le Mans 2011)
     ・Mazda LM55 Vision Gran Turismo (Gr.1)
     ・Peugeot 908 HDi FAP - Team Peugeot Total '10
     ・Peugeot L750R Hybrid Vision Gran Turismo 2017
     ・Porsche 919 Hybrid (Porsche Team) '16
     ・Toyota TS030 Hybrid '12
     ・Toyota TS050 - Hybrid (Toyota Gazoo Racing) '16

     GR.3
     ・Audi R8 LMS (Audi Sport Team WRT) '15
     ・Citroën GT by Citroën Race Car (Gr.3)
     ・Ferrari 458 Italia GT3 '13
     ・Honda NSX Gr.3
     ・Lamborghini Huracán GT3 '15
     ・McLaren 650S GT3 '15

     GR.4
     ・Alfa Romeo 4C Gr.4
     ・Porsche Cayman GT4 Clubsport '16

    Other Improvements and Adjustments
    - Fixed an issue wherein the game became unplayable if the cancel button was pressed before a 'Search' result was displayed on [Discover];
    - Fixed an issue wherein switching to a car with custom livery from [Home ] > [Garage] resulted in the “Loading” screen being continuously displayed;
    - Various other issues have been addressed.

    Güncelleme geldi 108.20 mb

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarı ingilizce yarı türkçe menü düzelse bari...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zaten fazla iyi tutus sergileyen traction controlu niye bir daha tutusunu arttirmislar ? Ne bu oyunu kolaylastirma sevdasi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ps4 güncellemeyi görmediği için şuan oynayamıyorum. Aynısı başına gelen var mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lord Melkor kullanıcısına yanıt
    Hocam menüden oyunun üstüne gelip options a basıp oradan güncellemeleri kontrol et derseniz olur bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu şekilde güncelleme kontrol edilebilindiğini bilmiyordum. Teşekkürler deniyicem

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün akşam arkadaşlarla düşündük Nürburgring pistinde go kart yarışı olur mu olmaz mı derken denedik ve yarıştık çok da keyifli oldu tavsiye ederim, yarışın videosu.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vcx -- 11 Şubat 2018; 12:57:53 >
  • As once 20 milyonluk jaguar cıktı gunluk antremanlardan mx5 lerın yanına cekelım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ferrari ve bugatti araçlarını kullanmakta çok zorluk çekiyorum aynısını yaşayan varmı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yellow canary01

    ferrari ve bugatti araçlarını kullanmakta çok zorluk çekiyorum aynısını yaşayan varmı

    Ferrari çok kolay arkayı bırakıyor Bugatti de kalas gibi Bu araba gerçekte de böylemi acaba önceki granturismolarda da hiç sevmezdim veyronu

    Laferrari 1000 küsür beygir civarına çıkartılabiliyor o haliyle yengeç gibi gidiyor düzelmiyor lanet şey ama çok keyifli
  • yellow canary01 kullanıcısına yanıt
    Selamlar hocam, evet çoğu kişi bu durumu yaşıyor. Bugatti (veyron) için, bu araç 4 çeker olduğundan ve aynı kategorideki diğer araçlar 1300 kg civarı iken veyron 1900 kg civarı bir ağırlığı sahip. Ondan dolayı veyronu kullanırken alıştığın diğer araçlara oranla daha erken bir noktada frenlemek gerekiyor. Ayrıca 4 çeker araçların dönüş açısı daha geniş olduğundan virajları gazı çok yumuşak vererek dönersen yoldan çıkma gibi sorunlar olmaz. Burnunu düzlüğü verip virajdan çıktığını hissettiğin anda da endişelenmeden gazı kökleyebilirsin :

    Laferraride ise durum bambaşka, çok hafif ve arkadan itişli olduğu için 1, 2, 3. viteslerde ne olursa olsun gaza sonuna kadar basmamak lazım, yoksa direkt patinaj çekmeye, arka tarafın dengesi bozulmaya başlar. Yüksek viteslerde ise gaza yüklenebilirsiniz. :) Son olarak iki araçta da ön lastiklere racing hard, arka lastiklere racing super soft takarsanız gözle görülür biçimde kontrol artışı olacaktır...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GT_55

    Bakalım kazunori yamauchi , bu h vites geçişlerini ne zaman düzeltecek. Assetto corsa'da, pcars'da rahatlıkla geçen vitesler, gts de tam bir işkence.Bazen geçiyor, bazen geçmiyor. Tam bir sinir harbi.

    Şanzımanda sıkıntı vardır.
  • 
Sayfa: önceki 304305306307308
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.