Şimdi Ara

Gran Turismo SPORT (2017) [ANA KONU] (308. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
7.637
Cevap
74
Favori
298.691
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 306307308309310
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lubuoguz


    quote:

    Orijinalden alıntı: mlhdrmz


    quote:

    Orijinalden alıntı: lubuoguz

    Ekrarın tam ortasında çıkan benzin azaldı uyarısını ekranın üstüne çıkarmanın bir yolu var mı. Oyundaki tüm görüşü mahvediyor.

    Ben de çok uyuzum bu duruma... Şu anda bir yolu yok ama güncelleme ile mutlaka düzeltirler çok şikayet var çünkü forumlarda

    Birde bazı gavurlar bayrağımıza mı düşmandır nedir arkadan vuran vurana. Bu çarpışan oto ile araba sürüyorum sanan zihniyete uyuz oldum. Birde adam arkadan bana vuruyor ceza ben alıyorum. Yemişim kazu'nun yapacağı işi.

    Güzel yarışlar için bir kere SPD derecenizin en az B olması lazım... C, D, E derecelerde çarpışan oto oynayan çok oluyor. Bir de şöyle bir durum var. Eğer bir viraja gereğinden yavaş girerseniz arkadan gelen size haklı olarak vuruyor ve süre cezası değil sadece SPD derecesi düşüyor. Siz ise yavaş gittiğiniz için süre cezası alıyorsunuz. Bu da gayet adil bence... Pisti çok iyi ezberleyip virajları olması gereken hızda dönmeniz lazım dönemiyorsanızda arkadan gelene yol vermek lazım. Benim gözlemlerim bu şekilde... Oyunun ceza sistemi bence çok yerinde. İlk başta bende sövüyordum ama B ve A seviyesindeki pilotlarla oynuyorsanız ve pisti iyi tanıyorsanız öyle arkadan bilerek vuran olmuyor tabii ufak dokunuşlar olabiliyor ama olacak o kadar... Bilerek vuranlardan hiç bahsetmiyorum. Zaten onlar C, D, E seviyesindeki pilotlar... SPD ve SÜD derecelerinizi arttırmaya bakın. Bence en ideali B SÜD derecesi, A SPD derecesi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mlhdrmz


    quote:

    Orijinalden alıntı: lubuoguz


    quote:

    Orijinalden alıntı: mlhdrmz


    quote:

    Orijinalden alıntı: lubuoguz

    Ekrarın tam ortasında çıkan benzin azaldı uyarısını ekranın üstüne çıkarmanın bir yolu var mı. Oyundaki tüm görüşü mahvediyor.

    Ben de çok uyuzum bu duruma... Şu anda bir yolu yok ama güncelleme ile mutlaka düzeltirler çok şikayet var çünkü forumlarda

    Birde bazı gavurlar bayrağımıza mı düşmandır nedir arkadan vuran vurana. Bu çarpışan oto ile araba sürüyorum sanan zihniyete uyuz oldum. Birde adam arkadan bana vuruyor ceza ben alıyorum. Yemişim kazu'nun yapacağı işi.

    Güzel yarışlar için bir kere SPD derecenizin en az B olması lazım... C, D, E derecelerde çarpışan oto oynayan çok oluyor. Bir de şöyle bir durum var. Eğer bir viraja gereğinden yavaş girerseniz arkadan gelen size haklı olarak vuruyor ve süre cezası değil sadece SPD derecesi düşüyor. Siz ise yavaş gittiğiniz için süre cezası alıyorsunuz. Bu da gayet adil bence... Pisti çok iyi ezberleyip virajları olması gereken hızda dönmeniz lazım dönemiyorsanızda arkadan gelene yol vermek lazım. Benim gözlemlerim bu şekilde... Oyunun ceza sistemi bence çok yerinde. İlk başta bende sövüyordum ama B ve A seviyesindeki pilotlarla oynuyorsanız ve pisti iyi tanıyorsanız öyle arkadan bilerek vuran olmuyor tabii ufak dokunuşlar olabiliyor ama olacak o kadar... Bilerek vuranlardan hiç bahsetmiyorum. Zaten onlar C, D, E seviyesindeki pilotlar... SPD ve SÜD derecelerinizi arttırmaya bakın. Bence en ideali B SÜD derecesi, A SPD derecesi...

    Kısmem katılıyorum. Çünkü oyunda çarpmaları adil olarak değerlendiren, ayırabilen bir sistem yok. Viraja acemi sürücü gibi girene ceza verilmesi mantıklı ama bazı tipler viraja girmeden önce aşırı hızlı oluyor veya geç fren yapıyor. Siz ne kadar hızlı girseniz de arkadaki geç fren yapınca size çarpması kaçınılmaz oluyor. Ben SPD olarak en fazla A'yı gördüm. A sınıfındakilerden de kötü sürücü çıkıyor. Ben o yüzden kısa sürede B sınıfına düştüm. Bu düşüşte benim hatalı sürüşüm %30 ancak etkilidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dream Machine -- 23 Şubat 2018; 20:23:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tamamen ahlak meselesi benca ha tabi ki istemsiz çarpanlar da oluyor ama lobide ise adam çzür diliyor mesela. Ama kasıtlı dolaşan çok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mlhdrmz M kullanıcısına yanıt
    Yok gayet normal hizda goriyorum virajlara adam hiz yapip bilerek daliyor. Messla tokyo dogu dongude ilk virajda dalan dalana ama oyun carpana degil bana ceza veriyor. Surede ilk 5 deyim ilk donuste arkadan bir daliyorlar hop sonlara dusuyorum sonra bide ceza veriyor oyun bana bence bu ceza sistemi iyi degil. Kazunun cok calismasi lazim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://twitter.com/Kaz_Yamauchi/status/967353840126144512



    Lamborghini Aventador, Audi R8, Alpine A110 mu gelecek acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim tahminler bunlar:

    Gran Turismo SPORT (2017) [ANA KONU]


    O klasiği hatırlayan varmı?
  • Source kullanıcısına yanıt
    Challenger olabilir
  • Selamlar. Oyun güzel güncellemeler alıyor. Biraz daha yeni içerik ve yağmur gelirse ilerde gt sport almayı düşünüyorum. Fakat ps4de yer kalmadı. Harici bir hard disk almayı düşünüyorum. Harici hard disk kullanan var mı? PS4ü yavaşlattığını duydum doğru mu?
  • Devil Hunter D kullanıcısına yanıt
    Ben neredeyse 1 senedir harici 1 tb wd ile birlikte kullanıyorum, hatta o da doldu sayılır. Bir sorun yaşamadım. Online oyunları ps4’e, offline oyunları yedek harici diske yüklüyorum. Yavaşlıktan kastınız nedir, spesifik bir test yöntemi varsa bakayım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Algenthor kullanıcısına yanıt
    Cevap için teşekkürler. Yavaşlıktan kastım ps4 ana menüde takılmalar, oyun içinde takılmalar gibi. Birde kaç gb hard disk önerirsiniz, fiyatlar nasıl?
  • Devil Hunter D kullanıcısına yanıt
    Rica ederim. Ben herhangi bir yavaşlama görmedim. Tavsiyem her durumda kullanım kolaylığı olması açısından USB 3.0 alınmasının daha doğru olduğu.
    Bir de WD veya Seagate gibi kaliteli bir marka tercih etmeniz.

    Onun dışındaki seçimler tamamen size kalmış.
  • Chapharral verdi günlük antrenmanda, ne garip bir alet bu araba bile diyemiyorum kontrolü çok zor. Bu videoyu çeken baya iyi kullanmış ama.






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dark dragon -- 26 Şubat 2018; 23:31:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dark dragon kullanıcısına yanıt
    Bu araç De'la Sarthe'de çok iyi gidiyor ama tabi ki bu pist GTS'de yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ö1f1 -- 27 Şubat 2018; 1:28:37 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yabancı forumlarda biraz araştırma yaptım. Sadece Ds4 ile oynayıp S/S olan birçok kişi var. Adamın biri iki yüze yakın yarış kazanmış. Tamam, Gt Sport sadece direksiyonla oynanan bir oyun değil ama Ds4 ile de bunu başarmak zor.

    Oyun sürem 100 saatin üzerinde (yüzden fazla yarış yaptım) ama sıralama turlarında ilk üçü hiç göremedim, hala D/B'yim.



    Çekiş miktarı başarıyı çok mu etkiliyor? Biri sıfırın üstündeki değerlerle oynayanlar zaman kaybediyor demiş. Ben çekiş miktarını sıfıra ya da bire aldığımda araba spin atmaktan başka bir şey yapmıyor.

    Çekiş sıfırdayken ya da birdeyken spin atmayı ve understeeri engellemenin bir yolu var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nikolai Rostov

    Yabancı forumlarda biraz araştırma yaptım. Sadece Ds4 ile oynayıp S/S olan birçok kişi var. Adamın biri iki yüze yakın yarış kazanmış. Tamam, Gt Sport sadece direksiyonla oynanan bir oyun değil ama Ds4 ile de bunu başarmak zor.

    Oyun sürem 100 saatin üzerinde (yüzden fazla yarış yaptım) ama sıralama turlarında ilk üçü hiç göremedim, hala D/B'yim.



    Çekiş miktarı başarıyı çok mu etkiliyor? Biri sıfırın üstündeki değerlerle oynayanlar zaman kaybediyor demiş. Ben çekiş miktarını sıfıra ya da bire aldığımda araba spin atmaktan başka bir şey yapmıyor.

    Çekiş sıfırdayken ya da birdeyken spin atmayı ve understeeri engellemenin bir yolu var mı?

    Çekiş kuvveti ne kadar artar ise arabanın virajlardan çıkış hızı o kadar düşüyor. Pistlerde en iyi süreleri yapanlar vites manuel ve çekiş sıfır ayarlıyorlar. Maalesef otomatik vites ve çekiş açık iken sürelerde ilklere girmek imkansız. Birde DS4 ile oynuyorsanız işiniz bir kat daha zorlaşıyor. d-pad ile oynayanları hiç saymıyorum onların durumu daha da vahim. Ds4 de analog kola zor alıştırdım kendimi.

    bende 25 i aşkın yarış yaptım ilk sıraya bile yerleştiğim oldu sıralamalarda fakat maalesef bu sefer oyundaki adil olmayan ceza sistemi karşımıza çıkıyor. Arkadan gelen vatandaş küt bir çarpıyor sıralamada 1. bile olsan kendini son sıralarda bulabiliyorsun. Çarpan adam cezasını lap lar bitene kadar bitiriyor. Bunların önüne geçmek için son sürat arkadan çarpanları direk oyunun diskalifiye etmesi lazım. Birde aptal yapay zeka ceza veriyor arkadan çarpan ben yoluma diyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheLuBu -- 27 Şubat 2018; 10:18:37 >




  • dark dragon kullanıcısına yanıt
    uzay çağının elektrikli aracı gibi. alacan bunu çıkacan e5 e.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MARCO

    Challenger olabilir

    Far altı aşağı doğru eğimli başka birşey bu sanki?
  • Algenthor kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler. İki markayı da incelicem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lubuoguz


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nikolai Rostov

    Yabancı forumlarda biraz araştırma yaptım. Sadece Ds4 ile oynayıp S/S olan birçok kişi var. Adamın biri iki yüze yakın yarış kazanmış. Tamam, Gt Sport sadece direksiyonla oynanan bir oyun değil ama Ds4 ile de bunu başarmak zor.

    Oyun sürem 100 saatin üzerinde (yüzden fazla yarış yaptım) ama sıralama turlarında ilk üçü hiç göremedim, hala D/B'yim.



    Çekiş miktarı başarıyı çok mu etkiliyor? Biri sıfırın üstündeki değerlerle oynayanlar zaman kaybediyor demiş. Ben çekiş miktarını sıfıra ya da bire aldığımda araba spin atmaktan başka bir şey yapmıyor.

    Çekiş sıfırdayken ya da birdeyken spin atmayı ve understeeri engellemenin bir yolu var mı?

    Çekiş kuvveti ne kadar artar ise arabanın virajlardan çıkış hızı o kadar düşüyor. Pistlerde en iyi süreleri yapanlar vites manuel ve çekiş sıfır ayarlıyorlar. Maalesef otomatik vites ve çekiş açık iken sürelerde ilklere girmek imkansız. Birde DS4 ile oynuyorsanız işiniz bir kat daha zorlaşıyor. d-pad ile oynayanları hiç saymıyorum onların durumu daha da vahim. Ds4 de analog kola zor alıştırdım kendimi.

    bende 25 i aşkın yarış yaptım ilk sıraya bile yerleştiğim oldu sıralamalarda fakat maalesef bu sefer oyundaki adil olmayan ceza sistemi karşımıza çıkıyor. Arkadan gelen vatandaş küt bir çarpıyor sıralamada 1. bile olsan kendini son sıralarda bulabiliyorsun. Çarpan adam cezasını lap lar bitene kadar bitiriyor. Bunların önüne geçmek için son sürat arkadan çarpanları direk oyunun diskalifiye etmesi lazım. Birde aptal yapay zeka ceza veriyor arkadan çarpan ben yoluma diyor.

    Hocam fwd, rwd, 4x4 gibi çekiş tipine göre araçlar var ya, çekiş miktarı tip tip nasıl olmalı? Ben işin tekniğine biraz yabancıyım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nikolai Rostov

    Yabancı forumlarda biraz araştırma yaptım. Sadece Ds4 ile oynayıp S/S olan birçok kişi var. Adamın biri iki yüze yakın yarış kazanmış. Tamam, Gt Sport sadece direksiyonla oynanan bir oyun değil ama Ds4 ile de bunu başarmak zor.

    Oyun sürem 100 saatin üzerinde (yüzden fazla yarış yaptım) ama sıralama turlarında ilk üçü hiç göremedim, hala D/B'yim.



    Çekiş miktarı başarıyı çok mu etkiliyor? Biri sıfırın üstündeki değerlerle oynayanlar zaman kaybediyor demiş. Ben çekiş miktarını sıfıra ya da bire aldığımda araba spin atmaktan başka bir şey yapmıyor.

    Çekiş sıfırdayken ya da birdeyken spin atmayı ve understeeri engellemenin bir yolu var mı?

    Hocam ben de ds4 kolla oynuyorum. 300 yarış yaptım ve 26 sıralama turunda birinciliğim, 28 galibiyetim oldu. Genelde yarışları ilk 5 içinde bitiriyorum. Bazı araçlarda çekiş kuvveti 0 da yapsan araç spin atmıyor. Bu araçlardan aklıma gelenler Renault Megane Gr4, Audi TT Club, Nissan Gr4 aracı.... Eğer kolla oynuyorsanız sıralama turlarını çekiş gücünü 0 yaparak bu araçlarla atın ve yarışın. Ama mesela BMW nin Gr3 ve Gr4 araçlarında çekiş kuvvetini 1 bile yapsanız ve kolla oynuyorsanız viraj çıkışlarında spin atmanız kesin... Bu yüzden bu araçlarda çekiş kuvvetini 2 yaparak oynuyorum. Bu seferde sıralama turlarında geri kalıyorum. Bu şekilde çekiş kuvveti 0 da spin atmayan araçlar var. Deneyerek tecrübe yapabilirsiniz. Bir de eğer birisi size çarpıp geriye düşerseniz asla pes etmeyin. Sinirlenip sizde başkalarına dalmaya çalışmayın. Göreceksiniz yarışı ilk 10 içinde tamamlayacaksınız. Ben günlük yarışlarda fazla tur sayısı olan yarışı oynuyorum. Diğerlerinin tur sayısı az olduğu için birisi size çarparsa sonunculuktan kurtulmamız zor. Bu Fia yarışlarını niye oynamıyorsunuz asıl zevkli yarışlar orada. Arkadaş listemde 1-2 kişi görüyorum. Başka kimse yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 306307308309310
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.