Şimdi Ara

Silinsin (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
328
Cevap
11
Favori
30.038
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: silver_storm

    Sofor koltugunda ya da yolcu koltugunun hemen yaninda koltuk sisirme aparati da var bazi modellerde. Minderin uc kismi ve sirt kisminda 2 bolge ayri ayri sisirilebiliyor.
    Koltuk hafizasinda da ornegin 2 ye bastigimizda koltugun kafalik , minder ve sirt bolgesi ayarlanan hafizaya donerken yan dikiz aynalar da hafizalanan konuma hareket ediyor.
    Bir de geri vitese taktiginda ise sagdaki dikiz ayna tekerleri gosterecek sekilde egiliyor Aklima geldikce yazacagim birseyler

    Hocam koltuk şişirme Bende yok Koltuk hafızası gerçekten büyük nimet. Hele hele başkası kendine göre ayarladığında tekrar ayar yapmak için uğraşmıyorsunuz.

    Aynalar bizim makyajsız kasalarda hafızaya dahil mi bilmiyorum hiç dikkat etmedim yarın deneyeceğim. Bu geri vitese takınca aynanın alçalması olayını birkaç gün önce keşfettim. Ayar düğmesi hep sürücü kısmında durduğundan geriye takınca sağ ayna oynamıyordu. Şans eseri ayar düğmesini sağda unutmuşum öylece keşfettim.

    Hocam arka tarafa oturmak için ön koltuk katlandığında koltuk kafalıkları da iniyor, tamam teknolojik birşey ama amaç nedir ? birde koltuğu geri kapattığımda bazen o inen koltuk kafalığı kalkıyor otomatik ama bazende kalkmıyor neden acaba sizde de oluyor mu ?

    Sizin ki kaç model bu arada ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chesteren

    Imajına ve kalitesine güvenim sonsuz zaten ama arabanın temiz olup olmaması durumu kafamı kurcalıyor.
    2000 ikinci yarısından sonra 2002 son üretime kadar kompressor 163 beygir olarak üretilmiş, hem yakıt hem de CO2 salınımını gozettikleri için 192 beygirden daha düşük ama daha verimli bir motor kullanmislar. Ben de 163lük olanindan istiyorum ama şunu da göz önünde bulunduruyorum istemeden: Üretildiği döneme göre 163 beygirlil güç gerçekten çok iyi.. 2000li yıllarda bu arabayı kullananları hayalen canlandiriyorum kafamda, sürekli gazlamislar surekli devirli kullanmislar motoru yipratmislar diye dusunuyorum. Ve tabi bakimlar ne olcude yapildi, sanzimana ne olcude yuk bindirildi vs, bunlarin sorgusu aklimda.. her ne kadar sanayide sağlam bir kontrolden gecirdikten sonra alinacak olsa da muhakkak farkedilmeyecek ariza veya eksiklikleri olacaktir. Gözümü tek korkutan şeyi bu, bana sonradan fazlaca masraf çıkarması. .

    Bu nokta da haklı olduğunuz kısımlar mevcut. Evet tek kapı bir spor araba. Kullanıcı kitlesi gençler yani bol gaz veren kan basıncı yüksek kişiler. Ama şuda bir gerçek. Mercedes kullanıcıları gençte olsa bmw kullanıcıları gibi aşırı hor kullanmıyor. Yolda çılgın gibi süren binlerce bmw görürsünüz ama mercedes çok nadir.

    Bir diğer nokta ise. Yukarda beklenti tek kapılı aracı gençler kullanır evet ama ben aracımı 45-50 yaşlarında valilikte çalışan bir müdürden aldım. Geçenler de 06 plaka cabrio bir clk gördüm. Araçtan inen kişi yine 45-50 yaşlarında bir beydi. Yani mercedeste bmw ki gibi olmuyor. yani 3.30 ci dan illaki 25-30 yaşlarında bir genç iner ama mercedeste öyle olmuyor. O yaşta ki gençler bmw dururken mercedese yönelmiyor, tek kapılı olsa da...

    Bu cidden bir avantaj. Hem spor hem genç işi hem uygun fiyat hemde yıpranmamış bir clk bulma şansınız diğer spor araçlara göre oldukça fazla.

    Parçalarda dediğim gibi mesela fren balatası değişecek, alın internetten ya da tanıdığınız bir usta aracılığı ile sipariş verin. Otostart com da fiyatlara bakın. Yetkili servis belki pahalıdır ama orjiinal parçaları internette bulmak artık çok kolay.




  • 2001 model benimki . Ben de 50 yaslarinda bir prof doktordan almistim :)) Benim bildigim Bmwlerin motoru biraz daha hassas yuksek devire. Yuksek devire gelince subap kapaklari mi ne hasar goruyormus. Mercedes devir kesiciye erken girdigi icin bu olay az oluyormus (Dedigim gibi benim bildigim bu) Bmw 3.30 falan alacaktim ama bu yuzden guvenemedim

    Senin aynalar da hafizalidir O kafaliklarin inmesi de bence su yuzden. Eger fazla yuksekte ise koltugu katlarken guneslige ya da tavana carpiyor surtuyor. Bunu engellemek icin asagi dogru iniyor diye dusundum

    Bir de anahtari disaridan kapi ustundeki sensorlere dogru tutarak camlari ve sunroofu kapatip acabiliyorsunuz. Yan dikiz aynalar da arkadaki araclarin isigini sonumleyecek sekilde kararan aynadir.




  • Aracını güle güle kullan Arif kardeşim, belki Hasan Dağı nın önünde bununla da resim çekersin.
  • Aksarayli mi var hasandagi ???

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    Aksarayli mi var hasandagi ???

    Niğdeli' de olabilir, Altunhisar' dan çok izlemişliğim var Hasan Dağı' nı. (Anne tarafım Niğdeli)

    Araba hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: John Shepard

    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    Aksarayli mi var hasandagi ???

    Niğdeli' de olabilir, Altunhisar' dan çok izlemişliğim var Hasan Dağı' nı. (Anne tarafım Niğdeli)

    Araba hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin.

    Nigdeden de goruluyor AMA asil ihtisami onden aksaraydann goruyor.bu arada dededen altunhisarliyiz :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayirli olsun.

    O yillarin Mercedeslerinin en büyük sorunu iç mekanlarinin cok demode ve eski tasarimlari. Bir de eski sahibi neden sonradan teyp takmis acaba?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera


    quote:

    Orijinalden alıntı: John Shepard

    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    Aksarayli mi var hasandagi ???

    Niğdeli' de olabilir, Altunhisar' dan çok izlemişliğim var Hasan Dağı' nı. (Anne tarafım Niğdeli)

    Araba hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin.

    Nigdeden de goruluyor AMA asil ihtisami onden aksaraydann goruyor.bu arada dededen altunhisarliyiz :)

    Biraz daha zorlarsak akraba çıkarız sanırım.




  • Hayırlı olsun,güzel araç.Kazasız belasız güzel günlerde kullanın.
  • bu konu adama arabasini sattirir valla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KaSaTuRa. -- 30 Ocak 2014; 9:59:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam Allah kaza bela vermesin iyi günlerde kullanın çok beğendiğim bir modeli almışsınız. Bu bütçeye alınabilecek en iyisi, ağzına kadar dolu bir araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Hayirli olsun.

    O yillarin Mercedeslerinin en büyük sorunu iç mekanlarinin cok demode ve eski tasarimlari. Bir de eski sahibi neden sonradan teyp takmis acaba?

    Eski sahibi takmamis simdiki sahibi takmis teybi Cd ile ugrasmaktansa daha pratik olan usbden dinlemeyi tercih etmis
  • 98 yılında esp var daha konuşmaya gerek yok adamlar çok ileride teknolojide hayırlı olsun kazasız belasız binmenizi dilerim...
  • Bu konu açıldıktan sonra iyice ilgimi çekiyor clk modeller.Hayırlı olsun....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arifomer

    Bilgisi olan ve kullanan arkadaşlar bu tuşun işlevini anlatabilir mi ?

    Alarm ile ilgili sanırım ama bastım bir fark göremedim

    Her iki taradı da off yazıyor yani yukarı basınca ne kapanıyor aşağıda ne kapanıyor

    İkisine de bastığım halde alarm devre dışı kalmadı demek ki başka birşey

    Silinsin


    yanlis hatirlamiyorsam aracin cekici modunu off aldigin arac cekilme esnasinda alarm calmiyor.yani kisacasi devre disi kaliyor alarm




  • @esmerce

    Üstadım çok teşekkür ediyorum. Allah herkesin gönlüne göre versin. Konuşamıyoruz çok uzun zamandır.

    @bianconera

    Evet hocam Aksaraylıyım Gerçi 6 senedir İzmirdeyim ama toprağımız Aksaray

    @John Shepard

    Çok Teşekkürler hocam daha iyileri sizlerin olsun. Evet Hasandağı en güzel Aksaray dan görünür. Hele helvadere kasabasına giderseniz, asıl manzara ordadır.

    Bu kadar övüp fotoğraf atmazsak olmaz tabi

    Silinsin

    @senersongur

    Teşekkürler senersongur hocam, evet iç tasarım dediğiniz gibi güncel araçlara göre demode kalıyor ama donanım olarak tüm ihtiyacı karşıladığı için göz ardı edilebilir. Birde benim gibi iç tasarımı uzay mekiği gibi olan araçları pek sevmeyenler için çokta demode değil aslında. Kullanılan maun kaplamalar çok şık ve sade bir hava katıyor.

    Teyp olayı ilk mesajımda da belirttiğim gibi ve silver_storm hocam da yazmış zaten. Hem direksiyon kumandası olması hemde usb nin kolaylığı için böyle bir halt yedim




  • @jack_daniel's

    Çok teşekkür ederim hocam, daha iyileri sizlerin olur inşallah

    @KaSaTuRa.

    Estağfurullah hocam, sizlerin araçları çok daha güzeldir eminim.

    @Mahmut-Keskin

    Çok teşekkürler hocam, gerçekten doğru bir karar oldu her yönü ile. Allah daha iyilerini sizlere nasip etsin

    @echomaniac

    Evet hocam aynen öyle, o yıllarda bile güvenlik ve konfor adına herşey var. Teşekkür ederim. Allah kimseye kaza bela yaşatmasın.

    @one man one engine

    Kanınıza girmiş gibi olmayım

    @aligoe

    Teşekkürler hocam bilgi için. Sağolsun arkadaşlar, sizin gibi açıklamasını yaptı, öğrenmiş oldum o tuşun işlevini




  • Bu kasalar cok saglam almakla ıyı yapmıssın.Allah kaza bela vermesın
  • Hayırlı olsun,kazasız belasız sürüsler dilerim,güzel makina.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.