Şimdi Ara

Silinsin (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
329
Cevap
11
Favori
30.038
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mercedes ve bmv teknoljiyi on yil onceden takip ediyo uyguluyo harbiden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araba cok iyiymis, temizini bulsam ilk arabam bu olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güle güle kullanın hocam sonuçta o bir yıldız
  • Bence de ici guzel hosuma gidiyor ama 2000 model S320 nin ici gibi olsaydi daha da cok hosuma gidecekti

    @arifomer senin aracta telefon cikti mi 2 koltuk arasindaki kolcakta. Bende tesisat falan var ama telefonu cikarmislar. Nokia telefon bulmam lazim nerden bulabilirim acaba ?
  • @HUNTER.

    Amin hocam cümlemize, teşekkür ederim

    @TheRummer

    Eyvallah hocam daha iyileri sizlerin olsun.

    @umm.7

    Aynen öyle hocam, bu lafı çok duyardım ama şimdi anlıyorum

    @emre_5553

    Teşekkürler hocam, temizini bulmak zor değil aslında

    @Only34

    Çok sağolun hocam

    @silver_storm

    silver_storm hocam, bende ne tesisat ne telefon yok Kolçak normalde 2 kademe ama bende tek kademe üstteki kısmı yemişler sanırım

    Bu arada bugün ilk iş aynalarda hafızaya dahil mi ona baktım. Evet dahilmiş ve çocuklar gibi sevindim hay çok yaşa hocam. Herşeyi milimlik ayarlayıp hafızaya aldım. şimdi başkası kendine göre ayarlasa da sorun değil corolla da en sevmediğim kısımdı. Biri kendine göre ayarladımı koltuk ayna vs, tekrar eski düzenimi bulmam çok zor oluyordu.

    Hocam direksiyonun altında ki tuşu çekince sadece derinlik ayarlıyor bende yükseklik ayarı nerden yapılıyor ?

    Birde torpidonun altında sol kısımda bi kol var o nedir ?

    İç aydınlatma önde ki iki parçadan oluşuyor birde küçük harita lambası ile üç parça. içleri çok kirli idi, bugün ikisini çıkarıp tertemiz yaptım aydınlatma bariz daha parlak oldu ama o küçük harita lambasını çıkarmaya korktum, çıkıyor mu onuda bilmiyorum. Birde bu içinde ki iki ampul 10w. ve sarı, bunları şu ürünle değiştirsek led yapsam. çirkin mi olur ?

    http://www.hepsiburada.com/Liste/productDetails.aspx?Categoryid=20024644&Productid=otm85d044




  • Silinsin

    Bahsettiğim kısım bu
  • Abi nolmus o kucuk lamba kismina oyle ya sari olmus. Benimki de mi oyle bilmiyorum hic hatirlamiyorum valla.Pek anlamam ben lamba tamir islerinden falan :)) Led lamba cok ciks olur bence. Ben orjinalden yanayim hep. Bu yastaki bir arabada cok fazla goz alir gibime geldi . Tabi arac sizin zevk sizin ben sadece oneri de bulunabilirim.

    Direksiyonda da sadece derinlik ayari var yukseklik ayari yok. Bunu cok yadirgamistim ilk basta.

    Kolcak evet 2 kademe ama usttekinde normal esya koyabilecegin kisim oluyor alltakinden ise telefon cikiyor. Usttekini nasil almislar ya

    Benim de yedek anahtarla sorunum var. Arabanin kapilarini aciyor ama kontagi cevirmiyor hic. (Rastgele denerken 1 kez arabayi calistirdi) Bu anahtari kendimizin kodlamasi icin ne yapmamiz gerekiyor bilen var mi ?
  • Haklısın hocam benimde içime çok sinmedi aslında ama sormak istedim, belki yapıp hoşunuza gitmiştir daha iyi aydınlatma sağlamıştır falan.

    Ama eski araçta disko gibi led saçma olur haklısınız. Hem o değişse kapı altları torpido arka ışıklandırma falan da ister. Bence de en iyisi bu hali.

    Direksiyon ilginçmiş ya her halt var o yok çok şaşırdım.

    Kolçağınızın bi fotosunu müsait bi zamanda ekler misiniz ? Bende kırık falan da değil ama sadece derin kısım var. Ama açma düğmesi 2 tane. demek ki iki kademe...

    Anahtar için bunu deneyin belki işe yarar.

    quote:

    First procedure:
    1. Turn key to position 2 then back to position 0 and remove it.
    2. With in 60 sec. push the lock button and lift gate button at the same time for 15 sec.
    3. Press any remote control button twice to activate the system.
    Second procedure:
    1. Turn key to pos.2 and back to pos. 0 and remove it.
    2. with in 60 sec. press and hold the lock all button.
    3. While the lock all button is depressed, press unlock button 5 consecutive times.
    4. Press any RADIO remote button to activate the system.




  • Allah kazasız belasız sürmeyi nasip etsin iyi risk almışsınız doğrusu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayirli olsun hocam, çok iyi tercih. Ben daha eski modellerine hasta olsamda bu da çok guzel. Kazasiz belasiz kullanin ins
  • Çok iyiy ya ,hayırlı olsun hocam
  • Prosedur 2 karisik geldi ya. Sadece birincisini uygulasam olur mu ki acaba? Deneyecegim birazdan
  • @brk-bjk

    Amin hocam cümlemize, Hocam güzelce incelettim aslında risk her 2. el araçta olduğu kadar. Birde ben sık sık araç değiştiren biri değilim yani 2001 corollaya bile 8 yıl bindim ve hala da zevkle biniyordum ama satmam gerekti. Allah kaza bela vermedikçe uzun sürede bunu kullanmak isterim. Yani değer kaybı vs umrumda değil. Arıza çıkarırsa da yavaş yavaş yaptırırım en kötü ama herşeyi iyi durumda.

    @TekGecelikÜye

    Çok teşekkür ederim, inşallah sizde gönlünüzde ki aracı alırsınız. Daha eski modelden kastınız clk değil sanırım. Çünkü ilk çıkan clk bunlar.

    @KibarAyı

    Çok sağolun hocam saha iyileri sizlerin olsun

    @silver_storm

    Hocam 2. bana da karışık geldi. İlkini deneyin olmazsa araştırırız yine.




  • arifomer kullanıcısına yanıt
    Bisey degil, daha eski model dedigim, 90'li yillarin E ve S klasi mesela.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TekGecelikÜye

    Bisey degil, daha eski model dedigim, 90'li yillarin E ve S klasi mesela.

    Anladım hocam sizde ki klasik tutkusu. Gerçekten dediğiniz modeller zamanının ve hatta şimdilerin bile çok sevilen modelleri. Özellikle w124.

    Bence 2. bir araç olarakta olsa alınmalı.

  • arifomer kullanıcısına yanıt
    Tabii ki hocam sizin bileceğiniz iş araç sizin onu kullanacak olan sizsiniz bana söz söylemek düşmez ama ben belki de yapım gereği 16 yıllık 200bin km ye dayanmış,vergi ücretleri bir hayli yüksek olan,8 silindiriyle yakıtı içen,servis ve yedek parça ücretleri incir ağacı diken bir aracı almaya cesaret edemezdim çünkü bu forumda bir abimiz arabayı almak değil yürütmek mesele diye bir söz kullanmıştı bir konuda gerçekten çok hak vermiştim o zaman (kendi adım konuşuyorum hocam siz bu arabayı bunları düşünerek almışsınızdır elbet sözüm size değil yani ) fakat diğer yandan bakınca da Almanya da adamlar bu araçları 0 alıp 400bin km olana kadar kullanıp öyle satıyorlar sonra tekrar 0 alıyorlar.Belki de ben yanlış düşünüyorumdur.

    Neyse fazla uzatmayalım inşallah sizi mahçup etmez bu canavar,keyfini uzun yıllar sürersiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brk-bjk

    Tabii ki hocam sizin bileceğiniz iş araç sizin onu kullanacak olan sizsiniz bana söz söylemek düşmez ama ben belki de yapım gereği 16 yıllık 200bin km ye dayanmış,vergi ücretleri bir hayli yüksek olan,8 silindiriyle yakıtı içen,servis ve yedek parça ücretleri incir ağacı diken bir aracı almaya cesaret edemezdim çünkü bu forumda bir abimiz arabayı almak değil yürütmek mesele diye bir söz kullanmıştı bir konuda gerçekten çok hak vermiştim o zaman (kendi adım konuşuyorum hocam siz bu arabayı bunları düşünerek almışsınızdır elbet sözüm size değil yani ) fakat diğer yandan bakınca da Almanya da adamlar bu araçları 0 alıp 400bin km olana kadar kullanıp öyle satıyorlar sonra tekrar 0 alıyorlar.Belki de ben yanlış düşünüyorumdur.

    Neyse fazla uzatmayalım inşallah sizi mahçup etmez bu canavar,keyfini uzun yıllar sürersiniz.

    Estağfurullah hocam, fikir paylaşıyoruz ve sizde fikrinizi söylüyorsunuz. Çokta mantıklı hemde. Yani orta gelirle alınacak bir araç değil burda sizin yorumunuza ek olarak bende belirteyim.

    Yani renoymuş toyotaymış bunları zar zor yürüten birine göre kesinlikle değil. Ama çok şükür yürütecek ve çıkabilecek arızaları karşılayacak gücüm var. Dediğiniz gibi bunları düşünüp almak gerek. şanzuman bozulsa 3000 tl tamiri olan bir araçtan bahsediyoruz. Yeni sıfır şanzuman 8-10 bin tl civarı.

    Yani herşeyi irdeleyip almak gerekiyor. Bu açıdan yorumunuza katılıyorum. Ayrıca Almanya gibi e serilerinin taksi olarak kullanıldığı, bu aracın vatanı olan bir ülkeye hiç değinmeyelim bence

    İyi dilekleriniz için teşekkürler





  • arifomer kullanıcısına yanıt
    Doğru söze ne denir

    İşte benim de kastettiğim buydu hocam,çok görüyorum araç tavsiye başlığında bu tarz araçların tavsiyesini en yakın bugün biri 25 bin maksimum limit corolla ile fiorino arasındayım ne alıyım diye konu açmış gelen mesajlardan biri 94 model mercedes modellerinden biriydi.

    Rica ederim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brk-bjk -- 31 Ocak 2014; 23:24:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öyle olunca da o aracın mercedesliği kalmıyor. Alt takım parçaları pahalı diye lemförder kullanmazsa amortisör sachs pahalı diye çin malı parça alırsa bosch pahalı deyip balo vs alırsa, o araç mercedeslikten çıkıyor. Yürüyen mercedes logolu şahin oluyor. mercedese insanlar mercedese biniyor desinler diye binilmez. Mercedes kalitesini yaşamak için binilir. Bu kaliteyi yaşatmakta, orjinal parçalar ve orjinal kalitesinde markaların parçaları ile olur.

    Sonuç; tekrar aynı cümle olacak ama dediğiniz gibi mercedes almak önemli değil, önemli olan onu yürütmek ve mercedes olarak kalmasını sağlamak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arifomer -- 31 Ocak 2014; 23:54:08 >
  • Bu arada acil jant değişimi.
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.