Bildirim
Yeni FIAT Bravo
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Bu araç çin'de üretilmiyecek miydi sadece?
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
Pek emin değilim ama bravonun yeni kasası olacağını duydum. -
Bu Fiat'ın sağı solu belli olmuyor. Bravo üretimden kalkacak diye biliyorduk ama meğer yeni kasası geliyormuş -
viaggio hb yani ottimo ,çin pazarı için geliştirildi henüz avrupaya ve bize göndereliceğine istinaden kesin bilgi verilmedi
yüksek ihtimal ile avrupaya ve dolayısıyla bize gelmeyecek -
Tasarımı pek beğenmedim.
bir de fiatın bunlara tct koyması gerek artık.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Yeni kasayi guncel fiyatlarla getirseler bile is yapmaz.Fiyatlar cok pahali.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: sevket861
Tasarımı pek beğenmedim.
bir de fiatın bunlara tct koyması gerek artık.
Bu araç alfa giulietta platformu üzerine yapıldı doğal olarak da tct çift kavrama şanzıman kullanılıyor
http://www.omniauto.it/magazine/24756/fiat-ottimo-la-giulietta-cinese
tasarımı bence de Avrupa müşterisine hitap etmiyor bu sebeple daha önce de dediğim gibi avrupaya geleceğini sanmıyorum -
2009 Focus TDCI kullanırken Bravo MJ kullanmıştım, aracın konfor/sürüş dengesi, motorunun esnekliği kıskandırmıştı ancak marka algısı ve yetersiz reklam yüzünden bence hakettiği ilgiyi göremedi. -
quote:
Orijinalden alıntı: akifsari
quote:
Orijinalden alıntı: sevket861
Tasarımı pek beğenmedim.
bir de fiatın bunlara tct koyması gerek artık.
Bu araç alfa giulietta platformu üzerine yapıldı doğal olarak da tct çift kavrama şanzıman kullanılıyor
http://www.omniauto.it/magazine/24756/fiat-ottimo-la-giulietta-cinese
tasarımı bence de Avrupa müşterisine hitap etmiyor bu sebeple daha önce de dediğim gibi avrupaya geleceğini sanmıyorum
Bu tasarımla gelmemeli.
Onun haricinde bravo halihazırda segmentinin en iyi araçlarından.
Stilodan bravo ya geçiş gibi olacaksa hiç geçmesinler.(fazla geliştirilmedi)
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: sevket861
quote:
Orijinalden alıntı: akifsari
quote:
Orijinalden alıntı: sevket861
Tasarımı pek beğenmedim.
bir de fiatın bunlara tct koyması gerek artık.
Bu araç alfa giulietta platformu üzerine yapıldı doğal olarak da tct çift kavrama şanzıman kullanılıyor
http://www.omniauto.it/magazine/24756/fiat-ottimo-la-giulietta-cinese
tasarımı bence de Avrupa müşterisine hitap etmiyor bu sebeple daha önce de dediğim gibi avrupaya geleceğini sanmıyorum
Bu tasarımla gelmemeli.
Onun haricinde bravo halihazırda segmentinin en iyi araçlarından.
Stilodan bravo ya geçiş gibi olacaksa hiç geçmesinler.(fazla geliştirilmedi)
fiat kompakt sınıfta hb araç üretmek yerine crossover araç üretmeyi düşünüyor tıpkı nissan ın qashqai ile yaptığı gibi
yeni kompakt crossover araç 2014 haziran ayında seri üretime geçecek
http://www.carscoops.com/2012/07/fiat-teases-new-500x-small-crossover.html
-
Avrupa'da bu tiple satmaz. Açık ve net. -
Ön tasarım gayet iyi ama arka kısım benimde hoşuma gitmedi. Bir Sw gibi durmuş.Yinede o kadar itici arka tasarıma sahip değil. En çok hoşuma giden kısım o kapu içine tjet ne güzelde yakışmış öyle. -
Bu araç çin piyasası için üretildi filan deniliyordu, ayrıca bu aracın içi güncel bravo dan 3-5 nesil geride aynen leş, -
biraz audi,biraz gtc,biraz ford olmuş
DH benzetme timi görevde )
Sayfa:
1
Benzer içerikler
- kaç tane hafif kusur muayeneden geçer
- kloroform far temizleme ömrü
- koldan vites arabalar
- araç deri koltuk temizleme tavsiye
- makina mühendisleri odası araç şase numarası fiyat
- chery tiggo 8 pro ötv siz fiyat
- chery i car 3
- yeni transit custom
- fiat ulysse fiyat listesi
- chery türkiye distribütörü kim
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X