Şimdi Ara

Esse Tost Makinesi ve BUZEL SERVİS Rezilliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
797
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, konuyu yanlış yere açmış olabilirim ancak benim yaşadığım rezilliği siz yaşamayın diye yazıyorum. Sakarya da yaşıyorum ve Esse'nin tost makinesi hesaplı diye bundan 3 ay önce almıştım. Aldığım tost makinesinin teflonu sıkıntılı çıktı bunun üzerine de AVM'den yani makineyi aldığım şubeye makineyi geri götürdüm. Fakat "koskoca" firma servisiyle ürünü sattığı şube arasında iletişim hattı kuramamış bizi BUZEL SERVİS'e servisine gönderdiler. Servise gittiğimizde elimizde Kumtel'in Ecoray ısıtıcısı da vardı. Camlı rezistanı kırılmıştı. Biz tost makinesiyle ısıtıcıyı servise verdik. BUZEL SERVİS ısıtıcı için deposunda hangi parçanın olup olamadığını bilmediği "siz bizi arayın biz size döneriz" dediler ki nerede olursa olsun her zaman esnaf müşteriye döner. Neyse dedik biz aradık onları ısıtıcının işi bitmiş. Almaya gittiğimizde ısıtıcıyı diğer ürünlerin arasından toz içinde bir yerden çıkardılar. Bu durumu Kumtel'e ilettiğimde Servis Bölge Müdürünün gerekeni yapacağını anlattılar. Buraya kadar ekstradan anlattım ki BUZEL SERVİS'in nasıl bir yer olduğunu anlatabileyim diye. Tost makinesine gelirsek biz makineyi ilk götürdüğümüzde makineyi almadılar. Firmayla görüşeceğiz dediler. Bu süre zarfı tam bir ay sürdü. Benim işlerim o ara yoğundu ilgilenemedim ki dediğim gibi esnaf olarak BUZEL SERVİS'in bana dönmesi lazımdı. En sonunda ben BUZEL SERVİS'i aradığımda bizden tost makinesini istediler. Yenisi gelince biz size döneriz diye de eklediler. Ben artık BUZEL SERVİS'in nasıl bir yer olduğunu bildiğim için aradım onları. Tahmin ettiğim gibi makine yenisiyle değişmiş. BUZEL SERVİS'e gittiğimde bizi arayacaktınız dedim ve tahmin ettiğim gibi yoğunluktan gözümüzden kaçmış(!) dediler. Makine için herşey tamam olduğunda ürünü geri alırken bu defa da ürünü aldığınız için garanti belgesini fotokopi çekmeniz gerek dediler. Sinirlerim gerilmiş olmasına rağmen uğraşmamak maksadıyla gittim fotokopiyi çektirdim. Artık tamam BUZEL SERVİS rezilliği bitti derken koskoca kutuya BUZEL SERVİS de poşet bulamadık. Kundaktaki çocuk gibi ben o kutuyu 500-600 m boyuca otobüs durağına kadar taşımak zorunda kaldım.
    Ben şikayetlerimi kasıtlı facebook üzerinden yaptım ki kişisel bilgilerim görünsün diye ancak bu duruma Kumtel sessiz kalmazken Esse firmasından ses çıkmadı.
    BUZEL SERVİS'in de böylesine esnaf ahlakından uzak iş yapmalarının nedeni ellerinde bir çok firmanın yetkili servisi olmalıdır. (Tefal, Braun, Hooven, Blue House, Kumtel, Esse sadece benim hatırlayabildiklerim.)
    Özet geçmem gerekirse ben bir rezillik yaşadım ve bir daha BUZEL SERVİS'in baktığı ürünleri almayı düşünmüyorum. Çünkü bir sıkıntınız olduğunda yetkili kimseyi bulamıyorsunuz ve BUZEL SERVİS'in işten haberi olmayan çalışanlarıyla muhattap oluyorsunuz.
    *****************************************************************************************
    Biraz uzun oldu kusura bakmayın konuyu okuyanlar için teşekkür ederim.







  • Konuyu hortlatmış olacağım ama 3 gündür doğalgazlı ocak bakıyorum. Kumtel, naturel, minisan ve uğur gibi markaların teknik servisini buzel firması veriyormuş. Bir araştırayım dedim. Çünkü arçelik vestel gibi markalar 350-400tl civarındayken bunşar 150-200 lira... Doğalgazlı olacağı için de tedirgin olup, bu buzeli bir araştırayım dedim bu gönderinizle karşılaştım.

    Ben de bilindik bir markanın yan ürünü marka bir buzdolabı almıştım ve servisini yağmur teknik servis yapıyordu ve daha beter sorunlarla karşılaştım.

    Bunu da eklemiş olayım servisini bunların verdiği hiç bişey almayın.

    Sakarya'da hangi markalar satın alınmaz bunları öğrenmiş oldum.

    Bilgi için teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.