Şimdi Ara

Millet boşa goodyeara, micheline, nokiana para veriyor (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
302
Cevap
4
Favori
9.219
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RafaNadal

    Ucuz olmasinin sebebi kalitesiz yada düşük kaliteli mal olduğundan ötürü değil, Turkiyede uretiliyor ve Türk markası, digerlerinin ismine para verme olayida var tabi, bence Türk ureticinin mallarina guvenebiliriz artik, ucuz mal kötüdür anlayışı yerine ucuz mal yerlidir, yerli malda - artik - guvenilirdir diyip, kendi uretimimiz olan mallara yogunlasirsak, bi yerden sonra digerleride zorunlu indirimlere gider zaten, bu husus hemen hemen her mal için gecerlidir.

    benim petlas bayim yok dükkanım yok sırf insanlara hizmet etmek aydınlatmak için konu açtım yazık çuvalla parayı boştan yere veriyorlar ben yılların deneyimini burada bedavaya insanlara katarıyorum tşk etmeleri gerekirken eleştiri alıyorum sanayici adam parasının kıymetini bilir petlası sanayici anadolu insanı bilir mişleni ise nişantaşı çankaya insanı bilir

    pirelli her sene çıplaklar takvimi bastırıyor oradaki mankenlere verdiği para nerden çıkıyor bi düşünün petlas uçak lastiği üretiyor böyle teknolojisi olan bi firma araba lastiğini hayli hayli üretir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LNavigator

    Hocam bilirkişiler veya kabul görmüş kurumlar tarafından yapılmış, onaylanmış testler ile fikrinizi destekleyebilir misiniz? Yoksa tamamen tecrübelerinize dayalı bir görüş müdür? Zira piyasada birçok lastik çeşidi var. Hepsini bu şekilde sınıflandırmak doğru mudur? Petlas kaliteli olsa da sizce ondan daha pahalı ve de daha kaliteli lastikler yok mudur?

    bugün sen yerli malı bi uçak yapsan ve bunu uçurmaya kalksan içine yolcu doldursan türkiyenin dışına uçuramazsın çünkü bu uçak için lisans alman lazım bu lisansıda elin amerikalısı avrupalısı veriyor lisans almak çok pahalı maliyetli bir iştir

    lastik işide aynıdır o hikayeden yapılan testlere katılmak için lastik fabrikası kadar para harcarsın petlas türk malı ve türkiye de satıyor dünyaya satmak testlere katılmak gibi bi hedefi yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: A380

    quote:

    Orijinalden alıntı: m.tunga

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    Bir arac alirken %40 otv uzerine %18 vergi adi altinda bosa para vermek insanlara dokunmuyor da lastige 100 tl fazla paranin dokunmasi cidden bana garip geliyor.

    Nasıl bir mantık seninki anlam vermek imkansız.lastikte ucuzu seçme şansın var. Millette ucuzu varken pahalıya kaçmayın diyor zaten.araba alırken ötv den kdv den kaçma şansın mı var sanki.öyle bşir imkan varda sırf vatan nsevgisindenmi veriyo millet.

    sigaraya rakıya verdiğin para dokunmuyor da petlasa verdiğin para mı dokunuyor aynı mantık

    bu mantıktan devam edersek, sigara alkol alan biri 4 adet michelin alıp , üzerine de 4 adet petlas alabilir. çünkü dokunmuyor.

    ama petlasları arabasına takmaz gokart pistine hediye eder. :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: A380

    quote:

    Orijinalden alıntı: LNavigator

    Hocam bilirkişiler veya kabul görmüş kurumlar tarafından yapılmış, onaylanmış testler ile fikrinizi destekleyebilir misiniz? Yoksa tamamen tecrübelerinize dayalı bir görüş müdür? Zira piyasada birçok lastik çeşidi var. Hepsini bu şekilde sınıflandırmak doğru mudur? Petlas kaliteli olsa da sizce ondan daha pahalı ve de daha kaliteli lastikler yok mudur?

    bugün sen yerli malı bi uçak yapsan ve bunu uçurmaya kalksan içine yolcu doldursan türkiyenin dışına uçuramazsın çünkü bu uçak için lisans alman lazım bu lisansıda elin amerikalısı avrupalısı veriyor lisans almak çok pahalı maliyetli bir iştir

    lastik işide aynıdır o hikayeden yapılan testlere katılmak için lastik fabrikası kadar para harcarsın petlas türk malı ve türkiye de satıyor dünyaya satmak testlere katılmak gibi bi hedefi yok

    Dünyaya satmak gibi bir hedefi yok mu! Pardon yanlış geldim. Sözlerimi geri alıyorum. İyi forumlar...




  • Su an agrida hastahanedeyim.5aylik bebek hastalandi tahlil sonuclarini bekliyorum.sabah acil ilceden agriya getirdim oglumu.geldigim yolu eminim yabanci marka lastik savunanlar hayatlarinda hic gormemislerdir.sicsklik -15 .asvalt zaten gorunmuyor bir de tipi var yolu zor goruyorum.hic sikinti yasamadan geldim cok sukur.donuste terslik olmazsa video cekerim.lastigi de siz tahmin edin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben de Petlas alacağım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tacox

    mişelden şaşmam aga

    adama neden mişel alıyorsun diyemeyiz

    sertbest piyasa
  • Syron Everest kış lastiği nasıl?
    Nasipse yarın 4 adet alacağım.
  • Siwanair gitti yerine allah bu zavalliyi gonderdi heralde. Fakir edebiyati bolumunden master yapmis masallah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben bugüne kadar hiç ucuza kaliteli mal görmedim, hadi fiyat performans olabilir de muadilleriarasında acaba performans testinde ne kadar verimli olacak petlas lastikleri.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LNavigator

    quote:

    Orijinalden alıntı: A380

    quote:

    Orijinalden alıntı: LNavigator

    Hocam bilirkişiler veya kabul görmüş kurumlar tarafından yapılmış, onaylanmış testler ile fikrinizi destekleyebilir misiniz? Yoksa tamamen tecrübelerinize dayalı bir görüş müdür? Zira piyasada birçok lastik çeşidi var. Hepsini bu şekilde sınıflandırmak doğru mudur? Petlas kaliteli olsa da sizce ondan daha pahalı ve de daha kaliteli lastikler yok mudur?

    bugün sen yerli malı bi uçak yapsan ve bunu uçurmaya kalksan içine yolcu doldursan türkiyenin dışına uçuramazsın çünkü bu uçak için lisans alman lazım bu lisansıda elin amerikalısı avrupalısı veriyor lisans almak çok pahalı maliyetli bir iştir

    lastik işide aynıdır o hikayeden yapılan testlere katılmak için lastik fabrikası kadar para harcarsın petlas türk malı ve türkiye de satıyor dünyaya satmak testlere katılmak gibi bi hedefi yok

    Dünyaya satmak gibi bir hedefi yok mu! Pardon yanlış geldim. Sözlerimi geri alıyorum. İyi forumlar...

    Petlas ürettiğinin %80'ini ihraç ediyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mudanyali137

    Su an agrida hastahanedeyim.5aylik bebek hastalandi tahlil sonuclarini bekliyorum.sabah acil ilceden agriya getirdim oglumu.geldigim yolu eminim yabanci marka lastik savunanlar hayatlarinda hic gormemislerdir.sicsklik -15 .asvalt zaten gorunmuyor bir de tipi var yolu zor goruyorum.hic sikinti yasamadan geldim cok sukur.donuste terslik olmazsa video cekerim.lastigi de siz tahmin edin.

    allah kolaylık versin kazasız belasız inşallah...nedir lastiğiniz..
  • ben anlayamıyorum 1 tondan fazla canınızı emanet ettiğiniz araca ufak bir hatada kayıp gidecek kabak olucak ucuz lastiğe mi bağlıyorsunuz

    2010 da aldığım otomobilimde 2 sene den az starmax kullandım bu arada ve 1 seneyi geçmeden bir kaç defa spin atmaktan son anda kurtuldum ve o lastikler yuzunden ölümden döndüm

    bisiklete bile sağlam olsun patlamasın marka olsun diye 2.000 euroluk lastik jant alanlar var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rockymarlboro -- 12 Aralık 2013; 14:06:20 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: A380

    quote:

    Orijinalden alıntı: LNavigator

    Hocam bilirkişiler veya kabul görmüş kurumlar tarafından yapılmış, onaylanmış testler ile fikrinizi destekleyebilir misiniz? Yoksa tamamen tecrübelerinize dayalı bir görüş müdür? Zira piyasada birçok lastik çeşidi var. Hepsini bu şekilde sınıflandırmak doğru mudur? Petlas kaliteli olsa da sizce ondan daha pahalı ve de daha kaliteli lastikler yok mudur?

    bugün sen yerli malı bi uçak yapsan ve bunu uçurmaya kalksan içine yolcu doldursan türkiyenin dışına uçuramazsın çünkü bu uçak için lisans alman lazım bu lisansıda elin amerikalısı avrupalısı veriyor lisans almak çok pahalı maliyetli bir iştir

    lastik işide aynıdır o hikayeden yapılan testlere katılmak için lastik fabrikası kadar para harcarsın petlas türk malı ve türkiye de satıyor dünyaya satmak testlere katılmak gibi bi hedefi yok

    bütün mesajları tek tek okudum ama kusura bakmayın çok taraflı konuşuyorsunuz. 1 ay önce ankaradan 125 tl den tanesi 4 tane michelin energy saver aldım. petlasa 110 tl vermektense 15 tl fazla verir kalitelisini alırım. biz basit kullanıcılarız. ne zamanki petlas lastiklerini teste sokar, büyük markalarla o zaman derim ki evet petlas iyiymiş. ama 3-5 kişinin petlas iyi lastik demesiyle petlas almam. belki yazanların hepsi ne arabadan anlıyor ne de araba sürmeyi biliyor(sözüm meclisten dışarı).




  • berkay956 B kullanıcısına yanıt
    Petlas'ın fiyat avantajı sizin kullandığınız lastik ölçüleri için geçerli değil. Zaten küçük lastik ebatlarında fiyat farkı çok düşük olduğu için Petlas almak mantıklı değil. Aracımda 205 50 r17 lastik bulunuyor, Petlas W651 200 lira iken Michelin Alpin A4 440 lira. Sanırım anlatabilmişimdir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARroWCoLT

    Petlas'ın fiyat avantajı sizin kullandığınız lastik ölçüleri için geçerli değil. Zaten küçük lastik ebatlarında fiyat farkı çok düşük olduğu için Petlas almak mantıklı değil. Aracımda 205 50 r17 lastik bulunuyor, Petlas W651 200 lira iken Michelin Alpin A4 440 lira. Sanırım anlatabilmişimdir.

    anladım o zaman arkadaşda genelleme yapmasın:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gezginbur

    quote:

    Orijinalden alıntı: LNavigator

    quote:

    Orijinalden alıntı: A380

    quote:

    Orijinalden alıntı: LNavigator

    Hocam bilirkişiler veya kabul görmüş kurumlar tarafından yapılmış, onaylanmış testler ile fikrinizi destekleyebilir misiniz? Yoksa tamamen tecrübelerinize dayalı bir görüş müdür? Zira piyasada birçok lastik çeşidi var. Hepsini bu şekilde sınıflandırmak doğru mudur? Petlas kaliteli olsa da sizce ondan daha pahalı ve de daha kaliteli lastikler yok mudur?

    bugün sen yerli malı bi uçak yapsan ve bunu uçurmaya kalksan içine yolcu doldursan türkiyenin dışına uçuramazsın çünkü bu uçak için lisans alman lazım bu lisansıda elin amerikalısı avrupalısı veriyor lisans almak çok pahalı maliyetli bir iştir

    lastik işide aynıdır o hikayeden yapılan testlere katılmak için lastik fabrikası kadar para harcarsın petlas türk malı ve türkiye de satıyor dünyaya satmak testlere katılmak gibi bi hedefi yok

    Dünyaya satmak gibi bir hedefi yok mu! Pardon yanlış geldim. Sözlerimi geri alıyorum. İyi forumlar...

    Petlas ürettiğinin %80'ini ihraç ediyor.

    Bu bilgiyi arkadaşla paylaşmanız daha doğru olur. Zira Petlas' ın pazar ağı hakkında bilgim var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: A380

    kaç tane kiralık araba olsun başka araba olsun üzerinde markalı kış lastiği vardı hepsini de test ettim sonuç mu verdiğiniz paraya yazık . bunların hiçbirinin petlas snowmasterden farkı yoktu. herkese tavsiyem petlas kar lastiğidir hem ucuz hemde kaliteli.

    Şimdi Reklamlar....

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2005te 0km 90bg Ford Connect almıştık. Aracın fabrika çıkış lastiği goodyear'dı. Babam da genellikle Lassa,goodyear kullanırdı. Bende son zamanlar lastik eskiyince bridgestone 4 mevsim lastiğinden almıştım. Lassa ve goodyearden daha iyi geldi bana. Şuan 2012 Ford Connect Glx'im var. Bu aracımında fabrika çıkış lastiği bridgestone. 2 gün öncede kar lastiği olarak Bridgestone Blizzak LM32 95T XL aldım 700tlye. Oturduğum bölgenin bazı sokaklarında 7cm kar ve yokuş aşağısına rağmen bilerek ani frenlemerim de milim kaymadı arac, gayette memnun kaldım. Kim ne derse desin. Bridgestone'dan şaşmam artık
  • Valla petlas'ı hiç kullanmadım karşılaştırma yapamam ama lastikler arası farkın olduğuna kesinlikle inanıyorum. Bridgestone Potenza'dan Michelin Primacy 3'e geçtim ve aradaki fark gerçekten fazla.
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.