Şimdi Ara

BMW 320d Gran Turismo testi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
475
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • (ALINTIDIR)

     BMW 320d Gran Turismo testi


    Bavyeralı üreticinin 2009 Mart‘ında düzenlenen Cenevre Otomobil Fuarı‘nda tanıttığı 5 Serisi Gran Turismo konsepti, Christopher Weil imzalı futuristik bir tasarımdı. 5 Serisi’nin hem daha yüksek oturuş pozisyonuyla SUV sınıfına göz kırpması, hem de bagaj kapağına doğru eğimlenen tavanı sayesinde Coupé tarzı tasarımıyla kendine yine ayrı bir sınıf açmayı tercih eden BMW, bu tasarıma Progressive Activity Sedan (PAS) ismini vermişti. Konsept formundan üretime geçişi hızlı olan 5 Serisi GT, 2009 son çeyreğinde tüketiciyle buluşmuştu. Özellikle “daha büyük, daha iyi” mantalitesindeki Kuzey Amerika pazarından büyük ilgi gören modelin satışına başlanmadan önce, 2009 Eylül’ünde bir de küçük kardeş 3 Serisi’nin Gran Turismo konsepti tanıtılmıştı.

    5 Serisi ile aynı tasarım felsefesine sahip 3 Serisi GT, altyapı olarak 2011 sonunda tanıtılan 6. jenerasyon 3 Serisi yani F30-F35 platformu üzerine kurulu. 3 Serisi Station Wagon’dan bile 110mm fazla aks açıklığı, 79mm daha yüksek tavan ve 17mm daha geniş bir gövde sunan Gran Turismo modeli ebatlarıyla neredeyse sınıf atlıyor.

    Ön profilden bakıldığında tahmin edilebileceği üzere 3 Serisi’ne oldukça benzeyen Gran Turismo modeli, çok keskin olmayan ve biraz daha oval bir burun, ön tampon ve alt hava girişlerine sahip. LED teknolojisiyle aydınlanan Angel-Eye gündüz farlarıyla çevrelenmiş Bi-Xenon farlara kavuşmak için 4.799 Euro‘luk Techno Plus paketine geçmek gerekiyor. Ön kısımda klasik çift parçalı ızgaranın üzerindeki dikey yapraklar “Modern” görünüm paketinde krom kaplamayla geliyorlar.

    Alıntı:http://yarimdebriyaj.com/test/bmw-320d-gt-gran-turismo/







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.