Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (260. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.812
Cevap
98
Favori
292.070
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 258259260261262
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,asus marka laptopumda windows 10 kullanmaktayım.Çıldırtacak düzeyde anlık wifi kopması yaşıyorum sürekli olarak.telefonlar nete kesintisiz bağlanıyor bu sorunu sadece windows 10 da yaşıyorum.çok araştırdım asusu aradım microsofttan yardım istedim yapılabilecek herşeyi yaptım.sonuç olarak sıkıntının modemde olduğu kanısı ortaya çıktı.Modemimi güncellemek istiyorum ancak hangi versiyonu nereden indirip modemi nasıl güncelleyeceğim hakkımda bilgi verirmisiniz?Aşağıya modem bilgilerimi yazıyorum şimdiden yardımlarınız için teşekkürler...

    Modem Marka : Türk Telekom'un vermiş olduğu, TP- LINK TD-W9970v3

    Firmware Versiyonu: 17.12.27.01005

    Donanım Versiyonu: TD-W9970 v3 00000001
  • waziley W kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    Ping sorunun birden çok nedenleri var kesin olarak şundan yapar diyemeyiz. Oynanılan online oyunun serverlarından kaynaklanabilir. İnternet bağlantısının yapıldığı santraldeki sunucularında yoğunluk olabilir modeme kablosuz bağlıysanız ve uzak bir yerden bağlantı yapıyorsanız bu durumdan kaynaklanabilir

    Saygılarımızla
  • must@fa M kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Türk telekom tarafından verilen kampanyalı TP-Link marka modem kullanıyorsanız ve aramış olduğunuz 0850 209 40 40 nolu numara ise numara TP-Link firmasına ait değildir. TD-W9970v3 Model ürün Kuralkan-Sentim Bilişim aracılığı ile Türk Telekoma üretilen kampanyalı model ürünüdür. Kuralkan-Sentim Bilişim bu modemleri özel olarak TP-Link'e yaptırmaktadır satış öncesi, satış sonrası hizmetler, Modemin kullanım hakkı ve servis işlemleri SENTİM BİLİŞİM firmasına aittir. 0850 209 40 40 numarasından veya modemdestek@sitetelekom.com.tr mail adresi üzerinden yazılı olarak irtibata geçebilirsiniz

    Saygılarımızla
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    Hepsini denedim butun kanallara baktim ancak sonuc degismiyor pm den size ulasamiyorum bana mesaj atarmisiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • can | aky C kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    PM yoluyla bilgilendirme sağlanmıştır.
  • Wr841hp v5 ürünü satın aldım.Roter modunda çalıştırıyorum.Wireless ayarlarından ne kadar ugrassamda sıkıntı yaşıyorum.

    Ürünün yanında hız sorunu yok gayet güzel.Fakat 6-7 metre uzaklaşınca hız aşırı yavaşlıyor .3 dış çekmesine rağmen internet kopuyor.Bir süre sonra performans aşırı düşüyor.

    Sanki yazılımda sorun var.Yardimci olursanız sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba
    Uzun zaman önce Archer C9 V1 modem almıştım fakat servis sağlayıcı modemimşi değiştirdiği için kullanmamıştım.
    Yeni çıkan versionlarda ne gibi farklar var?
    Mevcut V1 in yenilenmesi için bir takas/destek vs uygulamanız var mıdır?

    Teşekkürler
  • ATTN kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    Cihazınızın arayüzüne giriş yaparak yazılım bilgisini bizlerle paylaşabilir misiniz ? Cihazınızı güncellediniz mi ?

    Saygılarımızla
  • Emirism kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    Cihazlar arasındaki Versiyon farklılıklarında herhangi bir değişiklik bulunmamaktadır. Cihazınızın yenilenmesi ile ilgili olarak herhangi bir uygulamamız bulunmamaktadır.

    Saygılarımızla
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    Evet guncelledim.180402

    Antensiz Zyxel TTNet modemin wifi performansı WR841Hp den çok daha iyi şu an.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba,

    2 senedir 16mbit hız ile archer vr900 v1 kullanıyorum.
    modem ayarlarından bandwidth control'ü etkinleştirip,
    Current Upstream Rate:
    Current Downstream Rate:
    Total Upstream Bandwidth:
    Total Downstream Bandwidth:
    karşılıklarını doğru bir biçimde doldurduktan sonra genel olarak hız düşmesi yaşıyorum.

    yani yaptığım şu; bir ana ve bir misafir wifi ağım var. ana ağımda her zaman tam hız olmasını istiyorum ancak misafir ağımda hızı 8 mbit'e sabitliyorum. misafir ağımda belirttiğim hız doğru bir biçimde çalışırken, ana ağımda 1.5 ile 2 mbit arasındaki bağlantı hızım buhar oluyor.

    bandwith control açmadan önce;
     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN


    açtıktan sonra;
     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN


    bu sorunu ilk ben belirtmiş olamam, neden bu cihaz 2 senedir yazılım güncellemesi almıyor?

    ek:
    evime gelebilen hız(Max Rate(kbps)) 18 mbit(18280 kbps) gözüküyor, modemimin bağlantı hızı da(Current Rate(kbps)) her zaman 16mbit(16383 kbps) ancak ben internete en fazla 14 mbit hızla çıkabiliyorum. ttneti aradım, hızda herhangi bir sorun olmadığını söylediler ki modemde yazdığına göre gerçekten de yok. e nereye gidiyor buradaki 2 mbit?

    özet;
    16 mbit hızım var, hiç bir şey yapmazsam 14 mbit kullanabiliyorum, bandwidth control'ü açarsam 12 mbite düşüyor. tp-link dedik koca modem aldık ama kendi kendine 4 mbit bağlantıyı yok ediyor. normal mi şimdi bu?

    ek2:
    diğer evimde de vr600 kullanıyorum. 13 mbit hız geliyor modeme. benim erişebildiğim maksimum hız ise 11 ile 11.5 mbit arasında. ey maaşallah tp-link.

    teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anilkoc -- 2 Ocak 2019; 14:36:22 >
  • anilkoc A kullanıcısına yanıt
    Ben de VR2600 ile buna benzer bir problem yaşamıştım. Farkında olmadan bandwidth control'ü seçmişim ama hiçbir limit değeri girmeden. 35 Mbs olan hızım 27 Mbs e düşüyordu. Kontrolü kaldırınca düzelmişti. TP-Link desteğe bu sorunu bildirmiştim. ilk defa böyle bir sorunla karşılaşmış olduklarından başka bir çözüm önerememişlerdi.
  • Merhaba

    VR400 kullanıyorum. Aldığım günden beri 5Ghz yi kullanamadım.
    5GHz açtığımda 5 dk kullanıyorum sonra kayboluyor. Ve reset atana kadar bir daha gelmiyor. reset attıktan sonra tekrar actıgımda yine kayboluyor hiç bir cihaz görmüyor.

    Yazılım Sürümü:
    0.2.0 0.9.1 v0070.0 Build 170719 Rel.63031n
    Donanım Sürümü:
    Archer VR400 v2 00000000
  • anilkoc A kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    Teknik bilgilendirme adına iletişim bilgilerinizi support.tr@tp-link.com üzerinden sorununuzu belirterek paylaşabilir misiniz ?

    Saygılarımızla
  • ATTN kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    Teknik bilgilendirme adına iletişim bilgilerinizi support.tr@tp-link.com üzerinden sorununuzu belirterek paylaşabilir misiniz ?

    Saygılarımızla
  • merhaba kolay gelsin
    elimde bir tane xp bilgisayar var eski laptop wifi alıcısı yok buna wifi lazım şart acaba bu cihazınızı alsam acaba destekler mi ?
    https://www.hepsiburada.com/tp-link-tl-wn725n-150-mbps-n-kablosuz-soft-ap-destekli-nano-usb-adaptor-p-BD300732


    teşekkür ederim
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    yolladık bakalım da belli ki bişey çıkmayacak. çözüm olsa buradan da yazardınız, konunun amacı bu zaten. büyük ihtimalle la fontaine'den masallar dinleyeceğiz türkiye'deki her şirketten dinlediğimiz gibi.

    he şunu biliyorum, tp-link'ten yediğim son kazıktı bu. bir daha hiç bir ürününe bulaşmam kesinlikle.
  • anilkoc A kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    Teknik birime bilgi verilmiştir. En kısa sürede dönüş sağlanacaktır.
  • Merhaba TPLİNK ARCHER C5V FİBER modemim var. Telekom verdi. Sık sık wifi bağlantısı kopuyor. Bunun bir çözüm yolu var mı? Sorun nerede modem de mi? Yoksa benim bilgisayarımda olabilir mi? 1 ay önce nakil yaptırdım bu çift band modem verildi, eskiden hiç kopmayan fiber şimdi sürekli kopuyor.
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    merhaba bende tplink td-w9970 v3 moeli mpdem var sürekli wifi bağlantı düşüyor ne yapalıyım modemden kaynaklı olduğunu söylediler modem arayüzüne de baktım ama birey olmadı
  • 
Sayfa: önceki 258259260261262
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.