Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (263. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
6.812
Cevap
98
Favori
292.085
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 261262263264265
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Algenthor

    Teşekkürler yanıt için



    Bu menzil genişletici galiba değil mi?

    Benim ihtiyacım modem/router.
    merhaba hocam bende bir router arıyorum, fakat bir sorum daha var,



    bu router'e istediğimiz ismi verebiliyor muyuz?

    router (aldığı wifiyi yansıtan alet) mutlaka aldığı wifi adını mı yansıtmak zorunda acaba?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayır, router olarak tanıtırsanız isim ve kablosuz özellikler, Qos dahil her şey router üzerinden belirlenir. Kablo modem sadece gelen coaxial interneti döüştürüp pas eder.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • los pollos hermanos kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    Modeminizin güncelleme işlemini gerçekleştirdiniz mi ?

    Saygılarımızla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-Link Türkiye

    Merhabalar ;

    Modeminizin güncelleme işlemini gerçekleştirdiniz mi ?

    Saygılarımızla
    evet güncelleme yaptım. internet sağlayıcısı tarafından internet hızını da düşürttüm ama sorun devam ediyor. Binaya gelen kablolarda bir problem olabilir mi ? yoksa modemden kaynaklı mıdır?
  • Merhaba,

    TP-Link Archer C2300 aldım, eski Archer C9'umu da Powerline aracılığıyla evin farklı bir köşesine bağladım.
    WPS ile mi kablosuzu genişletsem daha sağlıklı olur? Yoksa şuan olduğun gibi hem 2.4 hem 5 ghz frekanslarına evin farklı noktalarında farklı isimde ağlar oluşturarak mı? WPS le yaptığımda access pointler arası geçiş ne derece sağlıklı oluyor hiç denemedim..
  • los pollos hermanos kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    İletişim için telefon numaranızı PM yoluyla bizlere iletebilir misiniz ? Teknik servis uzmanlarımız sizleri arayarak yardımcı olmaya çalışacaklardır.

    Saygılarımızla
  • Emirism kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    Burada aralarında fark bulunmamaktadır. Bağlantı biçiminizi daha hızlı ve kolay bir şekilde WPS ile sağlayabilirsiniz. Dilerseniz gerekli kurulum videosu aşağıdaki gibidir.

    Kurulum Videosu

    Saygılarımızla
  • merhaba tplimk yetkilis ; tplink 8200nd kablosuz usb adaptör , sürümü 1 , adaptör pc yada laptop a direkt bağlayınca çalışır mı (çalışır durumdayken takıldığında) yoksa kapalıyken takıp sonra pc yada laptopu açmak mı doğru olur görsün diye) ? yazılım yüklemeye gerek var mı ?

    1. versiyon sürücü güncelleme si var sanırım güncellemesi yapılınca windows 10 , mac , ubuntu da çalışır mı ? güncelleme yapmadan win 10 da ve mac , yada ubuntu da direkt cd sindeki yazılım kurulsa çalışır mı ? version 2 değil , version 1 8200 nd , arkasında 1 yazıyor , 2 nin yazılımı 1 de çalışır mı ?

    cevaplarınız ,çin şimdiden teşekkürler.
  • serenissimo kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    1- TL-WN8200ND v1 sürümünde Tüm işletim sistemlerinde direkt bağladığınızda çalışmayabilir. Ekstra olarak kurulum gerektirmektedir.

    2- TL-WN8200ND v1 sürümünün desteklediği güncellemeler aşağıdaki gibidir.

    Sürücüler / Desteklediği İşletim Sistemleri

    Saygılarımızla
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    cevaplar için teşekkürler.
  • Merhaba tp link td-w9970 model modem aldım kurulumunu yaptım ama dsl ışığı sürekli yanıp sönüyor sabitlenmiyor. Ama evdeki eski modemi taktığımda sıkıntısız bir şekilde internete bağlanabiliyorum. Yardımcı olrmusunuz.
  • Fthe1905 F kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    Kullanmakta olduğunuz modem üzerinde TTNET veya Türk Telekom logosu bulunuyor mu ? Eğer bulunmuyor ise PM yoluyla bizlere ürününüzün seri numarasını iletebilir misiniz ?

    Saygılarımızla
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    Pm atamıyorum hata veriyor
    seri no : 2188853000783
  • Merhaba. Sürekli olarak 5ghz bağlantıda günde en az 1 kere kopma problemi yaşıyorum. 2.4ghz ile herhangi bir problemim yok. 5ghz evimin her yerinde full veya fullün 1 altı çekiyor, yani çekim kalitesinde sıkıntı yok. Log kayıtlarına baktığımda ise DHCP sunucusundan IP alma yada atamada sıkıntı var. Modeme müdahale etmeden telefonumdaki interneti kapatıp açtığımda bir süre sorunsuz şekilde bağlanabiliyorum. Sonra aynı döngüyü tekrar yaşıyorum. Bu arada telefonda sıkıntı yok ios ve android 2 farklı telefonda da aynı sıkıntıyı yaşıyorum. Log kayıtları aşağıda yardımcı olursanız sevinirim. Modelim VR1200

    2019-01-30 16:27:50 [5] DHCPC: Send DISCOVER with request ip 0.0.0.0 and unicast flag 1
    2019-01-30 16:27:53 [5] DHCPC: Send DISCOVER with request ip 0.0.0.0 and unicast flag 1
    2019-01-30 16:27:56 [5] DHCPC: Send DISCOVER with request ip 0.0.0.0 and unicast flag 1
    2019-01-30 16:28:01 [5] DHCPC: Send DISCOVER with request ip 0.0.0.0 and unicast flag 0
    2019-01-30 16:28:04 [5] DHCPC: Send DISCOVER with request ip 0.0.0.0 and unicast flag 0
    2019-01-30 16:28:07 [5] DHCPC: Recv no OFFER, DHCP Service unavailable
    2019-01-30 17:12:23 [5] DHCPD: Recv DISCOVER from x:x:x:x:x:x
    2019-01-30 17:12:23 [5] DHCPD: Send OFFER with ip x.x.x.x
    2019-01-30 17:12:23 [5] DHCPD: Recv REQUEST from x:x:x:x:x:x
    2019-01-30 17:12:23 [5] DHCPD: Send ACK to x.x.x.x
    2019-01-30 17:12:58 [5] DHCPD: Recv DISCOVER from x:x:x:x:x:x
    2019-01-30 17:12:58 [5] DHCPD: Send OFFER with ip x.x.x.x
    2019-01-30 17:12:59 [5] DHCPD: Recv REQUEST from x:x:x:x:x:x
    2019-01-30 17:12:59 [5] DHCPD: Send ACK to x.x.x.x
    2019-01-30 17:58:36 [5] DHCPD: Recv REQUEST from x:x:x:x:x:x
    2019-01-30 17:58:36 [5] DHCPD: Send ACK to x.x.x.x
    2019-01-30 18:09:48 [5] DHCPC: Send DISCOVER with request ip 0.0.0.0 and unicast flag 0
    2019-01-30 18:09:51 [5] DHCPC: Send DISCOVER with request ip 0.0.0.0 and unicast flag 0
    2019-01-30 18:09:54 [5] DHCPC: Send DISCOVER with request ip 0.0.0.0 and unicast flag 0
    2019-01-30 18:09:59 [5] DHCPC: Send DISCOVER with request ip 0.0.0.0 and unicast flag 1
    2019-01-30 18:10:02 [5] DHCPC: Send DISCOVER with request ip 0.0.0.0 and unicast flag 1
    2019-01-30 18:10:05 [5] DHCPC: Recv no OFFER, DHCP Service unavailable

    X olan yerler tarafımca kapatılmıştır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi crazyhgost -- 2 Şubat 2019; 12:52:11 >
  • merhabalar benimde garip bir problemim var ve problemin nedeninin modem olduğuna eminim.Şöyle ki; yaklaşık 1 ay öncesine kadar ttnetin huawei markalı modemini kullanıyordum ve belli bir online oyunu oynarken herhangi bir atma sorunuyla karşılaşmamıştım ancak ttnet ten yeni aldığımız tplink markalı modemi kullanmaya başlayınca oyundan atma problemi yaşamaya başladım.ve bu sorunu yaşayan bir arkadaşımdada aynı modemden olduğunu öğrendim.Haliylede problemin kaynağının modem olduğunu düşünüyorum.Acaba modem değişikliğinden ötürü internet ayarlarındada değişiklik oluyormu(misal eskiden bir özellik enable dir şimdi default olmuştur gibi...) problemin kaynağı böyle bir durum olabilir mi ? Eğer öyleyse modem değişikliği yaptığımızda değişen internet ayarları neler oluyor acaba ?
  • SevenSeptember_ kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Türk telekom tarafından verilen kampanyalı TP-Link marka modem kullanıyorsanız ve aramış olduğunuz 0850 209 40 40 nolu numara ise numara TP-Link firmasına ait değildir. Archer C5v ,TD-W9970v3 Model ürün Kuralkan-Sentim Bilişim aracılığı ile Türk Telekoma üretilen kampanyalı model ürünüdür. Kuralkan-Sentim Bilişim bu modemleri özel olarak TP-Link'e yaptırmaktadır satış öncesi, satış sonrası hizmetler, Modemin kullanım hakkı ve servis işlemleri SENTİM BİLİŞİM firmasına aittir. 0850 209 40 40 numarasından veya modemdestek@sitetelekom.com.tr mail adresi üzerinden yazılı olarak irtibata geçebilirsiniz.

    Saygılarımızla
  • Merhaba VR1200 modeli var yeni aldım, Türkçe dil desteği mevcut değil mi? Bir de 5Ghz modunda telefon ve pc kablosuz görmüyor 2.4Ghz görüyor neden olabilir?
  • tolgaad T kullanıcısına yanıt
    Merhabalar;

    120'den fazla ülkeye dağıtım sağlayan ve dünya çapında yüz milyonlarca kişiye hizmet veren WLAN ve geniş bant CPE cihazlarının 1 numaralı sağlayıcısı olarak sıralanmaktadır. Dolayısıyla Uluslararası bir dil kullanmaktayız. Bu sebepten ötürü tüm ürünlerimizde ve versiyonlarında Türkçe dil desteği bulunmamaktadır. Kullanmakta olduğunuz cihazların 5 ghz desteği bulunmuyor ise 5 ghz kablosuz ağ adını görüntüleyemeyebilirsiniz. Cep telefonunuzun modeli ve bilgisayarınızın kablosuz ağ kartının modelini belirtebilir misiniz ?

    Saygılarımızla
  • Merhabalar

    Modem alma arifesindeyim:
    TP-Link Archer VR400 modeli ile
    TP-Link Archer C1200 AC 1200 modeli arasındaki fark nedir?
    Teşekkürler.
  • mozcanc M kullanıcısına yanıt
    VR400 hem modem hem router, C1200 sadece router.
  • 
Sayfa: önceki 261262263264265
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.