Şimdi Ara

go-kart yapalım (514. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
14.131
Cevap
134
Favori
3.331.038
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 512513514515516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hknhc

    quote:

    Orijinalden alıntı: m.ismet

    quote:

    Orijinalden alıntı: hknhc

    Projem resimdeki gibi olacak. ( önceki sayfalarda paylaşılan reismden yararlandım.) Haziran ayı içerisinde hurdacıları dolaşmaya başlayacağım. Ön ve arkalara ağır olmayan utv- atv çıkma şaft diferansiyel bulmayı ümit ediyorum. tereddüt ettiğim durumlar var.

    1- muravey diferansiyeli- şanzımanı olarak forumda resimleri paylaşılan parça, hem diferansiyel hem de şanzıman işini gördüğünü sanıyorum. Bu parçanın 2 ileri bir geri olduğunu, ayrıca 1.vites oranının 2:1 ve ikinci vites oranının 1:1 olduğunu okumuştum. bu bilgiler doğru mu?


     go-kart yapalım

    Dip not :


    olurda scooter motoru kullanacaksan çizdiğin resimdeki gibi dik koyamazsın. scooterde nasıl duruyorsa o şekilde koyabilirsin.

    cevabınız için teşekkürler. (Sorularıma daha önce cevap veren arkadaşlara da teşekkür ediyorum. Sürekli teşekkür edip kirlilik yapmak istemedim.)
    Dikten kastım resimdeki gibi olmasıydı.
    Ayrıca aracınız çok güzel olmuş ellerinize sağlık.
    Tekerlekler biraz daha içerde olsa daha şık olurmuş sanki.
    Gelelim yeni sorulara :)
    Aracınızdaki arka diferansiyel ne diferansiyeli? kaça ve nereden aldınız? Vites özelliği var mı? yanlış hatırlamıyorsam scuter motorunun otomatik vitesi dışında bir vitesiniz daha vardı. Bilgi lütfen..
    Muravey diferansiyeli dışında başka şanzıman kullanmasam verim alabilir miyim? Verdiğiniz bilgileri de düşünerek 150 cc scuterler 100-120 km son sürat yapıyor. Bunu maksimum 40 km civarına düşürmüş oluyor ki baya güçlü olur gibi görünüyor.

     go-kart yapalım

    aracımın bir gün alıntılara çıkacagını tahmin etmezdim forumu ara ara takip ediyorum ve bir açtım benim aracın resmi:) ben umutcan11 yeşil diferansiyelli aracın sahibiyim :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zumurcem

    quote:

    Orijinalden alıntı: hknhc

    quote:

    Orijinalden alıntı: m.ismet

    quote:

    Orijinalden alıntı: hknhc

    Projem resimdeki gibi olacak. ( önceki sayfalarda paylaşılan reismden yararlandım.) Haziran ayı içerisinde hurdacıları dolaşmaya başlayacağım. Ön ve arkalara ağır olmayan utv- atv çıkma şaft diferansiyel bulmayı ümit ediyorum. tereddüt ettiğim durumlar var.

    1- muravey diferansiyeli- şanzımanı olarak forumda resimleri paylaşılan parça, hem diferansiyel hem de şanzıman işini gördüğünü sanıyorum. Bu parçanın 2 ileri bir geri olduğunu, ayrıca 1.vites oranının 2:1 ve ikinci vites oranının 1:1 olduğunu okumuştum. bu bilgiler doğru mu?


     go-kart yapalım

    Dip not :


    olurda scooter motoru kullanacaksan çizdiğin resimdeki gibi dik koyamazsın. scooterde nasıl duruyorsa o şekilde koyabilirsin.

    cevabınız için teşekkürler. (Sorularıma daha önce cevap veren arkadaşlara da teşekkür ediyorum. Sürekli teşekkür edip kirlilik yapmak istemedim.)
    Dikten kastım resimdeki gibi olmasıydı.
    Ayrıca aracınız çok güzel olmuş ellerinize sağlık.
    Tekerlekler biraz daha içerde olsa daha şık olurmuş sanki.
    Gelelim yeni sorulara :)
    Aracınızdaki arka diferansiyel ne diferansiyeli? kaça ve nereden aldınız? Vites özelliği var mı? yanlış hatırlamıyorsam scuter motorunun otomatik vitesi dışında bir vitesiniz daha vardı. Bilgi lütfen..
    Muravey diferansiyeli dışında başka şanzıman kullanmasam verim alabilir miyim? Verdiğiniz bilgileri de düşünerek 150 cc scuterler 100-120 km son sürat yapıyor. Bunu maksimum 40 km civarına düşürmüş oluyor ki baya güçlü olur gibi görünüyor.

     go-kart yapalım

    aracımın bir gün alıntılara çıkacagını tahmin etmezdim forumu ara ara takip ediyorum ve bir açtım benim aracın resmi:) ben umutcan11 yeşil diferansiyelli aracın sahibiyim :D


    :)

    bulmuşken hemen soralım. ( epey resim ve proje arşivi oldu)

    Ne difransiyeli kullandınız? Ağır oldu mu? Motora direk mi bağladınız? Performansı nasıl özellikle rampada?




  • aracın hızını bayagı bir düşürdüm 1 e 3 gibi bir oran var ancak arka tekerlerin scooter tekerleklerine oranlayınca yaklaşık 5 e 2 gibi bir oran oluyor. yaylada kullanmak için yapmıştım arabaların tıkandıgı yokuştan 3 kişi beraber çıkmışlığım var. toplam agırlık 250 kg. diferansiyel opel kadet diferansiyeli sistemi tavsiye ederim uygulanması çok kolay ancak fazladan ağırlık yapıyor
  • Bence Scooter daha iyi. Şanzuman ve kavrama ile uğraşmazsın. Ekonomik olarak da iyidir. İyi bir kavrama neredeyse Longın motorla aynı fiyattır.
  • beyler bu yeni hesabım bundan sonra donanımhabere bu hesaptan gireceğim önceki nikim: thezartzurt61 değiştirme sebebim:diğer kullanıcılar tarafından ağır eleştiriler aldığım için tekrar merhaba mustafa abi yüksel abi bu arada çalışmalarınız gitgide güzelleşiyor devam devam..:D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ömer Çağrı Yalçınkaya

    beyler bu yeni hesabım bundan sonra donanımhabere bu hesaptan gireceğim önceki nikim: thezartzurt61 değiştirme sebebim:diğer kullanıcılar tarafından ağır eleştiriler aldığım için tekrar merhaba mustafa abi yüksel abi bu arada çalışmalarınız gitgide güzelleşiyor devam devam..:D

    Çok şükür :)
  • Bu arada mustafa abi aracına boynerden reklam almıssın hayrlı olsn

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yüksel varlı

    Bence Scooter daha iyi. Şanzuman ve kavrama ile uğraşmazsın. Ekonomik olarak da iyidir. İyi bir kavrama neredeyse Longın motorla aynı fiyattır.

    loncınların şanzımanlılarıda var ama sen bi internet e bakarsan daha iyi anlaşılıyor saolasın cevapların için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben tek kişilik 55-60 km hızı olan bir go kart yapmak istiyorum. Bu motor yeterli olur mu?
    http://www.tophanmakina.com/Palmera-PA065-65Hp-Benzinli-Motor,PR-262.html
  • forumu baştan sona oku. tüm cevaplar var.
  • okudum zaten
  • o zaman anlayana kadar devam etmelisin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ömer Çağrı Yalçınkaya

    Bu arada mustafa abi aracına boynerden reklam almıssın hayrlı olsn

    ömer sağolasın ama boynerle anlaşmayı bozduk , bende söktüm reklamlarını
  • Abi aylardır takip ediyorum forumu ama en çok takip ettiğim senin araç.Araçta son günlerde bir ilerleme var mı varsa lütfen resimlerini koyar mısınız ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jedemir

    Abi aylardır takip ediyorum forumu ama en çok takip ettiğim senin araç.Araçta son günlerde bir ilerleme var mı varsa lütfen resimlerini koyar mısınız ?

    Teşekkür ederim ilgine .
    Aracın kaporta olayı bitti sayılır. daha güzel olabilirdi ama kaporta için kullandığım reklamcıların Dekota dedikleri malzemeyi temin etmekte ciddi sıkıntı çektim. Çok pahalı. eş dost sağolsun bulup buluşturdular da anca bu kadarına yetti malzeme.

    Benzin deposu ile ilgili bir sorun var. onu hallettğimde yürüyecek araç. Test edeceğim uygun bir arazide. Derdim sürat değil kesinlikle. Aktarmada kayış kasnak kullandım , kayış kasnak sisteminde sıkıntı olacakmı onu görmek istiyorum. sıkıntı olursa kısa bi,r mola verip dişli-zencir sistemine geçeceğim.
    o zaman resimlerini de videosunuda paylaşırım.

    selamlar.




  • Usta çok güzel oluyor hangi tekerler mile sabitlenir yazarmisin bende yapiyorum ama hangi tekerler olur bilemedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.ismet

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ömer Çağrı Yalçınkaya

    Bu arada mustafa abi aracına boynerden reklam almıssın hayrlı olsn

    ömer sağolasın ama boynerle anlaşmayı bozduk , bende söktüm reklamlarını

    Ehehe hadi hayırlısı abi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.ismet

    quote:

    Orijinalden alıntı: jedemir

    Abi aylardır takip ediyorum forumu ama en çok takip ettiğim senin araç.Araçta son günlerde bir ilerleme var mı varsa lütfen resimlerini koyar mısınız ?

    Teşekkür ederim ilgine .
    Aracın kaporta olayı bitti sayılır. daha güzel olabilirdi ama kaporta için kullandığım reklamcıların Dekota dedikleri malzemeyi temin etmekte ciddi sıkıntı çektim. Çok pahalı. eş dost sağolsun bulup buluşturdular da anca bu kadarına yetti malzeme.

    Benzin deposu ile ilgili bir sorun var. onu hallettğimde yürüyecek araç. Test edeceğim uygun bir arazide. Derdim sürat değil kesinlikle. Aktarmada kayış kasnak kullandım , kayış kasnak sisteminde sıkıntı olacakmı onu görmek istiyorum. sıkıntı olursa kısa bi,r mola verip dişli-zencir sistemine geçeceğim.
    o zaman resimlerini de videosunuda paylaşırım.

    selamlar.

    Abi simdi kayıs sisteminde aktarma yavas olabiliyor mesela seri hizlanma olmuyor zincir disli sisteminde ise aktarmada zincir kopmalari olabiliyor abi saygilarimla...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Teker nerden bulabiliriz bi fikri olan varmı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetmenguc

    Öncelikle herkese selamun aleykum diyeyim foruma yeni kayıt oldum . benim bir projem var ve burda sizin tecrubelerinize guvenerek paylasmak istedim yardımcı olmanızı rica edecegim . bir araba yapmak istiyorum ama ne normal araba kadar buyukk nede go kart kadar kucuk . motor olarak katana diye bir motor var dizel onu kullanmayı dusunuyorum 40 beygir iki kişilik olmasını istiyorum . şase için alimunyum düşünüyorum . lastik olarak cıkma lastik kullanmayı dusunuyorum cunku onerilen lastiklerin capları dusundugum arac için kucuk olacaktır sanırım . bide izlemem gereken yolları rica edecektim mesela şase tasarımını benmi yapmalıyım yoksa direk bulabilirmiyim . aşamalı sekilde ne yapmam gerektigini soylerseniz iyi olur . şimdiden tesekkurler...

    öncelikle şu önemli ne kadar bütcen var 40 50 beygirlik bi araç çok ucuza patlayacağını sanmıyorum ??




  • 
Sayfa: önceki 512513514515516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.