< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mhcycle -- 21 Haziran 2014; 11:50:32 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mhcycle -- 21 Haziran 2014; 11:50:32 > |
işte bunlar hep mühendislik çalışmalarının sonucu. yıllar önce mercedes w123 lerle sorunsuzluk için çabalarken üstün alman teknolojisi esasında bunun yanlış bir politika olduğunu ve müşteriyi düzenli aralıklarla kesmeye devam edilmesi gerektiğini kavradı. vidanın bulunduğu yeri isteseler asla kırılmayacak şekilde imal edebilirlerdi ama isteselerdi.
sadece almanlar diye genellemekte tam doğru olmaz otomotiv üreticileri ürettikleri her parçanın dayanım ömrünü çok iyi bilmekteler kaç yılda kırılır bozulur yerine yenisinin takılması gerekir hepsini yaptıkları ar-ge çalışmaları ile iyi biliyorlar. |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mhcycle -- 21 Haziran 2014; 12:55:04 > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WarSaw -- 21 Haziran 2014; 13:00:52 > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
|