Şimdi Ara

THY Uçuş İptallerini Abarttı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
602
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 07.08.14 tarihli TK2949 sayılı Bodrum - Sabiha Gökçen uçuşu, yolculara herhangi bir bilgi verilmeden iptal edildi.
    THY maalesef daima olduğu gibi yine hava şartlarını bahane ederek uçuşu tamamen iptal etti ve yolculara sms göndermedi.

    Yolcular gece boyunca Bodrum havalimanında mahsur kaldılar. THY bankolarında 400 kişilik sıra oluştu.
    Hiç abartmıyorum fakat en az 4 saat ayakta bekletildik ve kimseden bilgi alamadık.

    Yolcu hakları kapsamında iptal edilen uçuşa istinaden konaklama ve transfer hakkımızı istememize rağmen, bize böyle bir hakkınız yok denildi.
    24 saat sonraki uçuş veya ücret iadesi teklif edildi. Yolcu haklarını hiçe saydılar. THY gibi bir firmaya hiç yakıştıramadım.

    Diğer havayolları (Pegasus - Atlasjet) Sabiha Gökçen havalimanına olan uçuşlarını rötarlıda olsa gerçekleştirirken THY nin direkt uçuşu iptal etmesi çok manidar. Hava şartları müsait değilse diğer havayolları nasıl uçuyor anlamış değilim.

    Örneğin; Bodrum - SAW arasındaki 20:00 ve 23:10 THY uçuşları yapıldı fakat 21:55 uçuşu yapılamadı. Ben hayatımda böyle bir saçmalık görmedim.

    Binlerce lira masraf ederek reklamlarında basketbol ve futbol yıldızlarını oynatıp, bu reklamları tüm avrupa kanallarında yayınlayacaklarına biraz müşteri memnuniyetine önem versinler. Bence en iyi reklam müşteri memnuniyetidir.

    Girin bir bakın arkadaşlar THY bir gün içinde kaç tane uçuşu bu şekilde iptal ederek insanları mağdur etmiş. 07 ve 08 temmuzda on binlerce kişi mağdur edildi. Türk havayollarına kırmızı kart. Yazıklar olsun size. THY. Bundan sonra asla ve asla binmem. THY devri benim için kapanmıştır.







  • quote:

    Orijinalden alıntı: oyuncuasd

    dediğin gün İzmir de bir çocuk öldü hava şartlarından dolayı İstanbul da ağaçlar yıkıldı,çatılar uçtu goz gözü gormedi yağmurdan ,sen 4 saat bekledik diye şikayet ediyorsun. olağan üstü durumlarda azıcık empati yapmak lazım.

    Arkadaşım ya ben anlamadım yada sen THY personeli falansın.?

    Diyorum ki, Sabiha Gökçen inişli Pegasus ve AtlasJet uçakları çalışıyordu. Ayrıca THY'nin benim uçağımdan 2 saat önceki ve 2 saat sonraki uçuşlarıda sorunsuz bir şekilde gerçekleşti. Bizimkini iptal ettiler ve iptal ettiklerine dair bilgi sms'i vs. göndermediler. Ayrıca 4 saat ayakta bekledik. Toplamda 13 saat kadar Bodrum havaalanında bekledik. Yasalara göre otel ve transfer ayarlamak zorundalardı. Öyle bir hakkınız yok diyerek hukuku ve yasayı hiçe saydılar. Bence sen ilk mesajı sonuna kadar oku ve empati yapmaya çalış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bjkali -- 8 Ağustos 2014; 20:57:49 >




  • thy yi savunduğumdan fln değil ancak uçuş iptalleri genelde uçağın havaalanına gelememesi nedeni ile oluyor. Bu tarz işlerde ne kadar kalabalık bir filonuz varsa yönetmeniz o kadar zordur ve iptal sayısı bir o kadar da artacaktır. havaalanlarında uçuşun iptali durumunda yolcu hakları ile ilgili bilgilendirme yazıları var. hukuki olarak hakkınızı aramanız lazım sonuna kadar.
  • Hava koşulları kötüydü onun için olabilir
  • HodorunEmmisinOğlu kullanıcısına yanıt
    :) 150 adet uçuşu iptal edecek kadar kötü değildi. Rötarlı uçuşa kabulüm ama iptal nedir. İptal ediyorsan yolcuların hakkını vereceksin. Böyle bir hakkınız yok demeyeceksin. Milyon dolarlık reklam parası harcayacaklarına altyapılarını düzeltsinler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bjkali

    :) 150 adet uçuşu iptal edecek kadar kötü değildi. Rötarlı uçuşa kabulüm ama iptal nedir. İptal ediyorsan yolcuların hakkını vereceksin. Böyle bir hakkınız yok demeyeceksin. Milyon dolarlık reklam parası harcayacaklarına altyapılarını düzeltsinler.

    Para vermemeleri başka bir saçmalık yüksek yetkiliye falan söyleseydiniz
  • HodorunEmmisinOğlu kullanıcısına yanıt
    Sorun para değil. Zaten isterseniz biletinizin ücretini ödeyelim dediler fakat ben bileti 2 ay önce aldığımda fiyatı 80TL idi. Uçuş günü o anda diğer havayolu şirketleri 400TL ye satıyordu. Yani 320TL cebimden ödemem gerekecekti veya geceyi havaalanında bekleyerek geçirecektim. Ertesi gün içerisinde bir zamanda göndereceklerdi. Otelde misafir etmeniz lazım dediğimizde öyle bir hakkınız yok dendi. Fakat sonradan araştırdığımda Yolcu hakları kapsamında iptal edilen uçuşlarda otel yiyecek ve transferi karşılamak zorunda olduklarını öğrendim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bjkali

    Sorun para değil. Zaten isterseniz biletinizin ücretini ödeyelim dediler fakat ben bileti 2 ay önce aldığımda fiyatı 80TL idi. Uçuş günü o anda diğer havayolu şirketleri 400TL ye satıyordu. Yani 320TL cebimden ödemem gerekecekti veya geceyi havaalanında bekleyerek geçirecektim. Ertesi gün içerisinde bir zamanda göndereceklerdi. Otelde misafir etmeniz lazım dediğimizde öyle bir hakkınız yok dendi. Fakat sonradan araştırdığımda Yolcu hakları kapsamında iptal edilen uçuşlarda otel yiyecek ve transferi karşılamak zorunda olduklarını öğrendim.

    Artık daha temkin olursun bidaha olursa . Diğer firmalarda böyle bir sorun yaşayan var mı acaba ?
  • HodorunEmmisinOğlu kullanıcısına yanıt
    Diğer firmalara bir göz attım. Atlasjet ve Pegasus iptal uçuştan ziyade 4-5 saat rötar yapmıştı. (Ona kabulüm)

    Borajet'in ve Onurair'in iptal uçuşları vardı. (onlar hangi prosedürü uyguladılar bilmiyorum)

    Fakat Pegasus'un kendi sitesinde yolcu hakları diye bir bölüm var. Orayı okuduğumda iptal edilen uçuşlarda yolcuların tüm hizmet hakları tarafımızdan verilir yazıyordu. Örneğin; otel transfer yiyecek içecek verilir yazmışlardı.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.