Şimdi Ara

garantiden bilgisayar değiştirmek...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
172
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar elimde fs m7440 var... 12-13 defa kendi kendine şarjıda iyi durumdayken hatta şarja takılıyken kapandı. elimdeki bazı bilgileri kaybettim. ayrıca notebook klavyesinin sol kısmına avuç içimi koyup sağa sola hareket ettirdiğimde sinir bozucu bir savaşlarda çalan kırmızı alarm sesine benzer bir ses geliyor. unlar çözülmezse değiştirme hakkım olur mu... ve bu sorunlar herzaman olmadığı için herifler sorun yok derse ne yapmalıyım... 3 defa aynı sorunu verince eğiştirmek zorunda olduklarından 3 defa aynı sorun için yollasam ve üçünde de sorun yok deseler değiştirmek için nasıl bir yol izlemek gerekiyor. şimdiden teşekkürler...



  • teknik servisin raporuna göre bu yasal işlemleri başlatabilirsiniz..
  • Kardeş teknik servis rapor vermediği sürece değiştirmezler. Dua et onlarda da yapsın. Aynı sorun benim de başıma gelmişti, 2700 YTL peşin verip aldığım laptopun, 3. gün LCD ekranı görüntü vermemeye başladı. Windows açılıyo, açılış müziği duyuluyo, görüntü yok, kapağı oynatınca geliyo, yani bi temassızlık vardı. Herzaman da yapmıyodu aksilik yaa. Hemde izmirden almıştım, kardeşim ankaraya götürmüştü. Taa gidip ankaradan alıp geldim bi de 100 YTL öyle harcadım. Allah tan aldığım yer tanıdıktı ve onların gözü önündede yaptı. Yine de kullanıcı hatası olup olmadığını anlamak için İstanbul servise gidecek dediler. İstanbulda 1 hafta kaldı. Bişey yok diye geri geldi. Ben de 4 kullandığım aleti ve 3000 YTL verip te canımı sıkamam deim aldığım yerdeki elemana, geri iade edicem dedim. Neyseki iş yeri sahibiyle çok samimiydik, sen neden direk bana gelmedin ki dedi , İstanbula yollamaya bile gerek yoktu dedi ve bana SIFIR paket verdi. Çok şükür sorunsuz şu anda. ANCAK BENİM ANLATTIKLARIM ALDIKTAN SONRAKİ 15 GÜN İÇİNDE GEÇİYOR. BU SÜREÇTE SEBEP BİLDİRMEKSİZİN İADE HAKKI VAR. EĞER 1 AYI GEÇTİYSE SERVİS RAPORU GEÇERLİ, EĞER HER SEFERİNDE SORUNSUZ DİYE GERİ GELİRSE, TÜKETİCİYİ KORUMA DERNEĞİNİN BİLİRKİŞLERİ VAR, ONLAR ÖNÜNDE ARIZA OLUŞURSA RAPOR TUTARLAR, DEĞİŞİM GERÇEKLEŞİR...




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.