Şimdi Ara

Bmw 2 serisi Active Tourer (F45) (61. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.022
Cevap
55
Favori
159.549
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5960616263
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mekatu

    Uzun yoldan sonra aracın ön tarafı sinek ve arı ölüsü dolunca, camı basınçlı su tutarak temizlerken tampondakileri de alayım dedim. İyice yapışmış ve kurumuş bir tanesinin dibine kadar yakından tutunca tamponun boyası kalktı. Demem o ki; özellikle plastik olan boyalı parçalara dikkat edin. Kullanma kılavuzunda yazar hep ama hakikaten oluyormuş:) Basınçlı yıkama makinasını tam dibinden tutunca resimdeki gibi oluyor.



    Vay anasini sayin seyirciler :) dedim bunu okurken.

    Gecmis olsun; siz cok bilgili ve ilgili birisi olarak zaten cozum bulmussunuz ve ozellikle kaporta - tampon arasindaki farki da sizden ogrenmem cok iyi oldu.

    Bu arada, sirket arabasi kullanma sansi cikti bana ve 2014 Active Tourer 2.18i'yi satarak 2017 model yeni Active Tourer 2.18i benzinli aliyorum :) (Corporate Lease olarak aylik ucret odeyecegim - bedava degil ) - Haa, Hibrid alsaydim daha ekonomik olacakti, onu 4 sene sonrasina biraktim.

    O kadar memnun kaldim ki ben bu arabadan, bir cok BMW modeli ile karsilastirdim, yaptigim eklemeler ile (en onemlisi manuel'den semi-tronik'e gecis) kendimi iyi hissediyorum.

    Karsilastirdigim X1, 3, 5 serileri arasinda her zaman kendi kullanici deneyimimi goz onunde bulundurdum, test surusleri de yaptim; 3 kisilik bir aile olarak bana -ve ozellikle aileme- cok uygun oldugunu, esim ile beraber karar vererek, gordum.

    Bu forumda (ayrica X1'de okudugum kadari ile) en onemli nokta kullanici deneyimi. Hepimiz farkli ozelliklere onem veriyoruz ve paylasilan noktalari da goz onunde bulundurarak kendimiz icin en iyi seyi secmeye calisiyoruz. Bu vesile ile burada vakit geciren herkese de tekrar tesekkur etmek istiyorum.

    Iyi geceler.




  • AED26 A kullanıcısına yanıt
    Autoking'de ben de başka bir arabamda tampon boyatmıştım ama kapıdaki boya çıkmış ezik yere lokal boyama yapamayız metalik boya olduğu için ton farkı belli olur, komple kapıyı boyamamız lazım demişlerdi. Hatta sanırım aynı sebeple tamponu da komple boyamışlardı diye hatırlıyorum. Beyaz veya siyah opak renk olsa sorun olmaz demişlerdi. O zaman opak arabanın avantajı varmış diye düşündüm ama beyaz renk araba bana hiç çekici gelmediğinden yine metalik aldım. Görüntüsü yeter... :)
  • mekatu M kullanıcısına yanıt
    Bu arada bir kaç forumda lokal olur diyenler de var, ton farkı olsa bile rötuştan iyidir diye düşünüyorum, tamponda rötuştan daha pürüzsüz durabilir. Ama ton farkı sırıtır mı bilemedim, servise de sormakta fayda var.

    http://www.forumboyakoruma.com/showthread.php/4085-Metalik-renkli-ara%C3%A7ta-lokal-boya-olur-mu

    https://forum.donanimhaber.com/metalik-renge-lokal-boya-olur-mu--59953587




  • NavigationKing kullanıcısına yanıt
    Aile için harika bir araç bu. Kesinlikle çok doğru seçim. Öte yandan en iyi araba şirket arabasıdır:) Gerçi sizin durum ödemeli arama gibi olmuş ama olsun:)
    Bu arada yeni gelecek 2017 modellerde şanzımanı X1'de olduğu gibi tam otomatik yerine çift kavramaya mı geçirecekler? Semi-tronik ile kastettiğiniz o mu?.
    Çünkü mevcut Active Tourer araçlarda, x1'de olduğu gibi 6 ileri tam otomatik kullanılıyordu.
  • mekatu M kullanıcısına yanıt
    Kusura bakmayin Sayin @mekatu, kosturmacadan ancak cevap verebiliyorum. Yeni arabayi daha dun teslim aldim, eskisini hala satmaya calisiyorum, is guc derken bir turlu cevap veremedim. Hatta yeni vitesi bile deneyemedim :)
    Benim anlatmaya calistigim Steptronic Transmissionhttps://itstillruns.com/use-bmw-steptronic-5097735.html linkinde kisa-oz anlatilmis. Normal otomatik, Sport (her ne kadar ayri Sport modunu orta konsoldan ayarlasak da vitesten de ayarlanabiliyor) ve nihai olarak Manual Transmission. Bu son secenekte arabanin hizina gore sadece geri-ileri alarak vites yukseltilebiliyor ya da azaltabiliyor. Hatta bir avantaj,hiz dustugunde vites kendisi dusebiliyor, ancak kendisi hiz yapinca yukseltmiyor.
    Denedikten sonra ayrica tecrubemi paylasacagim.
    Saygilar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Swordfish35

    Tozluklar geldi 3 haftada.. Orjinal vidalara uygun ürün olduğu için kesme biçmeye gerek kalmadı



    Selamlar,

    Tozlukları alibaba'dan hangi satıcıdan, ne kadara aldınız acaba?

    Bir de aracın tozlukla uzaktan çekilmiş fotoğrafı var mıdır? :)

    Teşekkürler
    Erdem




  • 216d gran tourer araç almayı düşünüyorum. O foruma da yazdım ancak cevap veren olmadı. Sonuçta aynı platformda araçlar olduğu için siz yardımcı olabilirsiniz velki. 4 kişilik bir aileyiz ve yazın uzun yolculuklar yapabiliyoruz. Şehir içinde hergün kısa mesafelerde kullanılacak. 2. sıra koltuklara 5 kişi oturabiliyor mu? Uzun yolda konforu (sessizliği, darbe emişi vs) ve yol tutuşu nasıldır? Kronik problemleri var mıdır? Genel anlamda bilgi veren olursa sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • skykhan07 S kullanıcısına yanıt
    4 kişilik aile iseniz ve çoğunlukla şehiriçi kullanıyorsanız Gran Tourer yerine Active Tourer seçeneğini de düşünün derim. Nihayetinde Gran Tourer daha uzun bir araç.Şehir içinde büyük araç bir miktar dezavantaja sahiptir. Active Tourer ise oldukça konforlu ve pratik bir araç. O nedenle kesinlikle tavsiye ederim. Gran Tourer'de aynı özelliklere sahip olup daha geniş hacimlisidir neticede. Ondan da memnun kalırsınız. Ama dediğim gibi 4 kişilik bir aile için sanki çok da gerekli değil gibime geliyor.
  • mekatu M kullanıcısına yanıt
    Cevabınız için çok teşekkürler. Biz bazen büyükleri de taşıyoruz. Yazlığa falan götürüyoruz. 7 kişi alternatifi olması benim açımdan önemli bu nedenle Gt tercih ettim. Aracı yollarda neredeyse hiç görmüyorum. AT var ama GT yok. Konfor, yol tutuşu, performansı (2.16d) nasıldır? Artı ve eksi yönleri sizce neler? Cuma test sürüşü yapacağım ancak sizden de fikirlerinizi alabilirsem sevinirim. Kısa test sürüşlerinde aracı tam olarak anlamak mümkün olmuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • skykhan07 S kullanıcısına yanıt
    Bizim ülkemizde araçlar gerçek ihtiyaçtan ziyade gösteriş/bilmem kaç yıl sonraki ikinci el değeri vs. gibi gerekçelerle seçiliyor. O nedenle Avrupa'da çokça görülen, MPV veya Station araçlar bizde pek tercih edilmiyor. Hele ki 7 koltuklular çok daha az. Ama sizin için gerekli ise bence en doğru karar olur GT.
    AT oldukça konforlu bir araç. Öte yandan bir MPV'den beklendiği kadar yumuşak bir araba değil. Bu da tabi ki kullanımı daha sportif ve keyifli hale getiriyor. Tamamen tercih meselesi. Bu benim hoşuma giden birşey. Belki BMW geleneklerini korumak için sportiflikten çok fazla ödün vermemişlerdir. Sanıyorum GT de aynı karakterdedir ve yol tutuşu beklediğinizden daha iyi olacaktır. Test sürüşlerinde de hep bu yönde ifadeler var yabancı kaynaklarda. Tabi daha yumuşak bir araç arıyorsanız o başka.
    Bu aracın AT'den 21 cm. daha uzun ve 5 cm. daha yüksek olduğunu hatırlamakta fayda var bu arada. Bu nedenle sportiflik sınırları bir miktar daha düşüktür elbette ama bir BMW olduğunu unutmayalım tabi. Boy ve yükseklikteki artış daha ferah kabin demek. Genişlikleri ise AT ile aynı, bu nedenle arkada 3 yetişkin biraz sıkışık oturacaktır. 7 koltuk bu noktada imdada yetişir.
    Benzinli motor biraz daha canlı ve atak olsa da, dizel motor da gayet yeterli olacaktır. Zira hızlanma değerleri (10.9 sn.) yeterli görünüyor. Dizel araçlar yüksek tork nedeniyle olduğundan daha atik izlenimi zaten veriyor. Motor konusunda tereddüte hiç gerek yok diye düşünüyorum o nedenle. Şanzıman ise 6 ileri tam otomatik ve gayet başarılı.
    Aracı alırken imkanınız varsa konfor erişim (anahtarsız giriş) ve ön park sensörü almanızda kesinlikle fayda var. Anahtarsız çalışan araçlara anahtar kullanarak girmenin nasıl bir mantığı var ben halen anlamış değilim. Ön park sensörü ise, büyük aracı park ederken ne kadar iyi sürücü olursanız olun gerçekten kolaylık.




  • mekatu M kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkürler bilgiler için. Aracı kullanan sayısı çok az ve bu bilgilere ulaşmak gerçekten zor. İnternetteki araştırmalarımda GT arka sıra dirsek genişliği 1471 mm ki nu değer AT dan 21mm, 3 serisinden 13mm daha fazla, 5 serisinden ise sadece 14mm daha az. Bu çok ilginç geldi yanlış araştırmadıysam. Sanırım aracın yan bölgelerinin yüksek tavan nedeniyle daha dik olmasından kaynaklanıyor. Test sürüşüne göre karar vereceğim artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • skykhan07 S kullanıcısına yanıt
    Test sürüşünden sonra yorumlarınızı da beklerim.
  • mekatu M kullanıcısına yanıt
    Merhabalar. Test sürüşünü gerçekleştirdim. Kısa bir parkur tabi ve çok fazla hızlanma şansı olmadı. Vites geçişleri hissedilmiyor ve sarsıntısız bir araba. Sürüş yumuşak değil, sert ama kararlı bir yapısı var. İçi ve özellikle 2. sıra koltuklar çok konforlu. Genel hatlarıyla beğendim. Birkaç sorum daha olacak. Uzun yolda motor, yol ve rüzgar gürültüsü alıyor mu? ? Alacağım ve 6 sene kullanacağım aracı ama yine de gerekirse 2. elde çok mu zor elden çıkarılması?
  • skykhan07 S kullanıcısına yanıt
    Uzun yolda rahatsız edici bir gürültüsü yok. Ben herhangi bir sıkıntı gözlemlemedim. Yol sesi bir miktar daha az olabilirdi hissine kapılıyor insan BMW marka algısı nedeniyle. Fakat bunda Runflat lastiklerin etkisi var diye düşünüyorum. Kaldı ki, Runflat gibi güvenlik için önemli bir artı varsın konfordan biraz törpülesin, birşey olmaz diye düşünüyorum.
    Öte yandan ikinci el değeri ve satış kolaylığı konusunda maalesef bu araçların geneli için ikinci el piyasası dar bir piyasa, bu bir gerçek. Fakat 6 yıl gibi bir süre kullanacaksanız sanki ikinci eldeki satış kolaylığı ve değeri ikinci plana düşüyor gibi geliyor bana. BMW markasına yönelmişseniz zaten bakış açınız farklı olduğu içindir. Yoksa daha ucuza aynı özellikleri bulabileceğiniz seçenekler vardır.
  • 2.18i Active Tourer 2014, Sportline donanımıyla aranıza katıldım. Satışı dün hallettik. Kasko için çok farklı teklifler geliyor. Bu konuda yardımcı olabilecek var mıdır, yuzde 60 hasarsızlık indirimi de mevcuttur. Bunların hangisi normaldir sizce? :)

    Ankara sigorta : 992 tl
    Noeva sigorta : 2400 tl
    Ergo sigorta : 1900 tl
    Allianz sigorta: 4900 tl
  • Aracım 2016 model 216d, TR pakete ek on park sensörü, park asistanı, elektrikli katlanır yan aynalar, cruise control, elektrikli bagaj kapağı ve panoramik cam tavan var. Araci gecen sene temmuz ayında 135bin tl ye almıştım. Sisteme ilk defa giriş yapmama rağmen kaskoyu AKsigortadan 2100 TL'ye yaptırdım. Bu sene 145bin kasko değeri çıktı ve axa sigortadan 1630 tl ye yenilettim. Garanti kasko 2400 tl fiyat vermişti. Bunlardan en makulü Ankara sigorta gibi görünüyor :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hilma H kullanıcısına yanıt
    Bulunduğunuz yerlerdeki servislerin anlaşmalı sigorta şirketlerine bakıp, şu meşhur keçili reklamı olan sigorta firmasından teklif alıp en ucuz olanına yönelmek hızlı bir çözüm olabilir. Özellikle dikkat edeceğiniz şey ise İhtiyari Mali Mesuliyet teminatı miktarı olmalı. Bu teminatı primi düşürmek için çok düşürebiliyorlar. Keçili reklamlı firma da bu uyanıklığı yapıyor bu arada.
    3. şahıslara verilen hasarlarda trafik sigortasında araç başına olan 33 bin, kaza başına 66 bin TL'yi aşan kısım bu teminattan karşılanıyor. Farzedin ki ortalıkta dolaşan 500-600 bin TL'lik araçlardan birine kusurunuz ile çarptınız ve araçta 150 bin TL hasar oldu. 33 bin üzerinde kalan miktarı birinin ödemesi gerekiyor. Sizin kasko limitiniz yeterli değilse, karşı tarafın sigortası bunu sizden alacaktır.
    Örneğin ben kendi araçlarımda bu teminatı 150 bin TL olarak sigorta yaptırıyorum. Zira artık trafikte heryerde çokça pahalı araç bulunuyor ve bu hasarlar olmayacak şeyler değil.




  • Bilgiler için teşekkür ediyorum. Trafik sigortasının çok cüzi bir ücreti karşılaması çok saçma olmuş gerçekten. 33 bin tl artık ortalama bir araçta oluşabilecek bir hasar seviyesinde şuan malesef. Allah sigortalara başvurmak zorunda bırakmasın :)

    Bu arada sportline paketinde bile elektrikli ayna ve cruze control olmaması bu araca hiç yakışmamış.
  • hilma H kullanıcısına yanıt
    Cruise control üst segmentte bile olmuyor BMW'de standart paket içerisinde. Bu kadar ucuz bir parçayı ısrarla standart olarak eklemiyor olmaları ilginç. Öte yandan bunu serviste kolayca taktırabiliyorsunuz. Sanırım 1500 TL idi en son. Eğer uzun yol yapıyorsanız kesinlikle tavsiye ederim. Hele ki otoyollarda ortalama hıza bağlı bu radar cezalarından sonra fren fonksiyonlu da olması çok işe yarar.
    Elektrikli katlanır ayna çok gerekli olmasa da, olsa iyi olurdu tabi. Standart donanımında bir yığın artısı olan araçta üç kuruşluk donanımları Türkiye paketine koymamaları Borusan'ın değişik anlayışı.
  • Sigorta şirketini bilemem ama ihtiyari mali mesuliyet 100000 tl ile sınırsız arası en fazla 50 tl farkettirir.Zaten ortalama bir araç olmuş 100,aradaki farka değer bence bilginize.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 5960616263
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.