Kullanıcı Adı:
Şifre:

Sıkılmadan Peş Peşe 10 Bölüm İzlediğiniz Animeler (İzlediklerimi Ekledim,ona göre öneri bekliyorum.)  (2. sayfa)
.Glyph.
25 Ekim 2018; 9:05:07
quote:

Orijinalden alıntı: ApsinteX

AKAME GA KİLL

Killing Bytes

Guilty Crown

Nurarihyon no Mago

Elfin Lied

Steins Gate

Brave 10

BlazBlue: Alter Memory

Blood C

Shijo Saikyo No Deshi Kenichi

Zettai Karen Children: The Unlimited

Black Bullet

Hundred

God Eater

Kekkai Sensen

Ling Yu

Noragami Aragoto

Owari no Seraph

Owari no Seraph: Nagoya Kessen-hen

Prison School

Rokka no Yuusha

Saint Seiya: Soul of Gold

Drifters

Shinmai Maou no Testament

Shinmai Maou no Testament Burst

Ushio to Tora (TV)

Young Black Jack

B-Project: Kodou*Ambitious

Bungou Stray Dogs

Bungou Stray Dogs 2nd Season

Kiznaiver

Koutetsujou no Kabaneri

Ling Qi

Soul Buster

Sousei no Onmyouji

SERVAMP (Vampir animesi bence güzel)

Taboo Tattoo

Tales of Zestiria the X

Tegami Bachi

Tegami Bachi: Letter Bee Reverse



Noragami

Shingeki no Bahamut: Genesis

Arslan Senki

[ Busoy shouji machiavellianism

Kakegurui
Oradaki serilerin hepsini izlemedim ama Steins Gate'ı üst üste izlemek insanı yorabilir. Günde 1-2 bölüm izlemek daha iyi olur SG'yi izlerken bence.



quote:

Orijinalden alıntı: .Glyph.

Kuzu no Honkai'nin konusu ne tam olarak ?
Alıntıları Göster

Hanabi Yasuraoka ve Mugi Awaya dışarıdan bakıldığında mükemmel bir çifttir fakat aslında ikisinin de paylaştığı ortak bir acı onları bir araya getirmiştir: Asla kavuşamayacağı insanlara aşık olmak. Bu ortak yönlerinden yola çıkarak yalnızlıklarıyla bir nebze de olsun mücadele edebilmek için birbirlerini buluyorlar.

Anime bu temadan başlıyor. Sanırsın bir komedi animesi olacak fakat bölümler anime daha da karanlıklaşıyor ve ortaya güzel bir gençlik dramı çıkıyor. Kesinlikle tavsiye ederim.

Genres: Drama, Romance, Ecchi, School, Seinen.

MyAnimeList linki: https://myanimelist.net/anime/32949/Kuzu_no_Honkai

Ek: Animenin OP ve ED'sini -özellikle ED'sini- şahsen çok beğendim.




Buna gelen 1 yanıtı gör.


.Glyph.
25 Ekim 2018; 18:58:30
quote:

Orijinalden alıntı: Rasyonal Sosyalist

Hanabi Yasuraoka ve Mugi Awaya dışarıdan bakıldığında mükemmel bir çifttir fakat aslında ikisinin de paylaştığı ortak bir acı onları bir araya getirmiştir: Asla kavuşamayacağı insanlara aşık olmak. Bu ortak yönlerinden yola çıkarak yalnızlıklarıyla bir nebze de olsun mücadele edebilmek için birbirlerini buluyorlar.

Anime bu temadan başlıyor. Sanırsın bir komedi animesi olacak fakat bölümler anime daha da karanlıklaşıyor ve ortaya güzel bir gençlik dramı çıkıyor. Kesinlikle tavsiye ederim.

Genres: Drama, Romance, Ecchi, School, Seinen.

MyAnimeList linki: https://myanimelist.net/anime/32949/Kuzu_no_Honkai

Ek: Animenin OP ve ED'sini -özellikle ED'sini- şahsen çok beğendim.




Alıntıları Göster

İlgi çekici bir konusu var. İzleyeceğim, teşekkürler.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Rica ederim.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @.Glyph.


maxmania
26 Ekim 2018; 6:24:26
imzamdaki izlediklerim listesinde 8 üzeri verdiklerim genelde sıkmadan peş peşe izlenebilen seriler. onların üzerine tıklayarak tanıtım sayfalarına ulaşabilir, hoşunuza gidenlerin kısa videolarına bakarak karar verebilirsiniz.

çok fazla içerik olduğundan hem yazmak sıkıntılı, hem de sizin okuyarak araştırmanız yorucu olacağından bu şekilde tavsiyede bulundum. kendiniz de myanimelist sitesine üye olarak izlediklerinizin takibini yapabilir, tavsiye bölümünden izlediklerinize benzer size uygun eski /yeni anime serilerini keşfedebilirsiniz.



Nanatsu no Taizai
Overlord
Akame ga Kill!
Hunter x Hunter
Fairy Tail(Filler hariç)

_____________________________

Eski kullanıcı adı: M0NSTERDEM0N
Buna gelen 1 yanıtı gör.


.Glyph.
26 Ekim 2018; 13:55:26
quote:

Orijinalden alıntı: Ainz Ooal Gown

Nanatsu no Taizai
Overlord
Akame ga Kill!
Hunter x Hunter
Fairy Tail(Filler hariç)
Overlord aşırı yavaş ilerleyen bir yapım. Bir oturuşta 10 bölüm çok zor. Benim 2 bölümü izleyince uykum geliyor onu izlerken. Haftalık izlerken bile sıktı ( 3.sezonda )

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Gaikokujin
Konu Sahibi

26 Ekim 2018; 17:46:46
Forumun bildirimleri yine bozulmuş bende niye kimse bir şey yazmıyor diyordum. Yazan herkese teşekkürler izleyecek bayağı şey çıktı.

_____________________________

Eski kullanıcı adı: Tessaiga


Gaikokujin
Konu Sahibi

26 Ekim 2018; 17:50:16
Spor animesi olduğu için uzak durduğum bir seriydi ama bu sefer bakıcam merak ettim

_____________________________

Eski kullanıcı adı: Tessaiga

Bu mesajda bahsedilenler: @.Glyph., @Teen Titan


Gaikokujin
Konu Sahibi

26 Ekim 2018; 17:52:33
quote:

Orijinalden alıntı: Ao Sol

Bokura wa Minna Kawaisou eklememişsin

Çok değiştin
Buna dalıyorum hemen ilgimi çektiniz

_____________________________

Eski kullanıcı adı: Tessaiga
Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Rasyonal Sosyalist


Gaikokujin
Konu Sahibi

26 Ekim 2018; 18:00:27
elfen lied ve driftersı hiç sevmedim arslan senkiyi çok olmasa da beğendim ama fazla sürükleyici gelmemişti bana geri kalanları da bir inceliycem teşekkürler

_____________________________

Eski kullanıcı adı: Tessaiga

Bu mesajda bahsedilenler: @ApsinteX


Kişiden kişiye değişir hocam dediğiniz şey :D

_____________________________

Eski kullanıcı adı: M0NSTERDEM0N

Bu mesajda bahsedilenler: @.Glyph.


Seversin umarım.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Tessaiga


Ao Sol
27 Ekim 2018; 17:37:14
quote:

Orijinalden alıntı: Rasyonal Sosyalist

Seversin umarım.
Kusura bakma o animeyi listene eklemeseydin ayin tamamlanmazdı

Konu sahibi tek seferde 10 bölüm izlerse zaten anime bitecek

Neyse sevmezse linç ederiz



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ao Sol -- 27 Ekim 2018; 17:39:5 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Gaikokujin
Konu Sahibi

27 Ekim 2018; 19:15:32
İlk bölümü izledim 10 bölüm peş peşe izleyebilecekmişim gibi gelmedi ama 2.bölüme geçiyorum şimdi.

_____________________________

Eski kullanıcı adı: Tessaiga

Bu mesajda bahsedilenler: @Rasyonal Sosyalist


Gaikokujin
Konu Sahibi

27 Ekim 2018; 22:14:19
quote:

Orijinalden alıntı: Ao Sol

Kusura bakma o animeyi listene eklemeseydin ayin tamamlanmazdı

Konu sahibi tek seferde 10 bölüm izlerse zaten anime bitecek

Neyse sevmezse linç ederiz
Alıntıları Göster

Şu konuyu açanı ve öne çıkaranları linç etmek lazım asıl.

https://forum.donanimha...miyormusunuz--135555353

_____________________________

Eski kullanıcı adı: Tessaiga
Buna gelen 1 yanıtı gör.


Ao Sol
27 Ekim 2018; 22:54:45
Her zaman var o tiplerden

İlgi meraklısı sorunlu insanlar,yıl olmuş 2018 halen milletin zevkini eleştiren beyin mahrumları var

Normalde bu tiplere en iyisi cevap vermemektir ama konu içerisinde gereken lafı söylemişler

Bu arada Bokura wa minna kawaisou isimli anime Rasyonal arkadaşımızın favorilerinden,ben ona ekle derken mutlaka her anime isteyene önerdiğinden belirttim

Yoksa peşpeşe izlenilecek bir anime yapısına sahip değil



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ao Sol -- 27 Ekim 2018; 23:1:37 >

Buna gelen 2 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Tessaiga


.Glyph.
27 Ekim 2018; 23:00:15
quote:

Orijinalden alıntı: Ao Sol

Her zaman var o tiplerden

İlgi meraklısı sorunlu insanlar,yıl olmuş 2018 halen milletin zevkini eleştiren beyin mahrumları var

Normalde bu tiplere en iyisi cevap vermemektir ama konu içerisinde gereken lafı söylemişler

Bu arada Bokura wa minna kawaisou isimli anime Rasyonal arkadaşımızın favorilerinden,ben ona ekle derken mutlaka her anime isteyene önerdiğinden belirttim

Yoksa peşpeşe izlenilecek bir anime yapısına sahip değil
Bu tipler 2'ye ayrılıyor

1-Gerçekten animeyi tuhaf bulanlar.
2-Trolleme amaçlı konu açanlar.

Genelde 2.seçenekte olanlar açıyor o konuları.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Gaikokujin
Konu Sahibi

27 Ekim 2018; 23:02:10
Aynen kendisi birgün anime izlemeye başlayıp Weeaboo Sendromuna yakalanır umarım

_____________________________

Eski kullanıcı adı: Tessaiga

Bu mesajda bahsedilenler: @Ao Sol


@Ao Sol
Senle ölüme giderim.

@Tessaiga
Üçüncü bölüme kadar sarmazsa kasma hocam. Sana hitap etmiyor olabilir.

Buna gelen 1 yanıtı gör.