Kullanıcı Adı:
Şifre:

Silinsin
Sheitani
Konu Sahibi

15 Mayıs 2018; 21:18:56
Silinirse sevinirim, teşekkürler



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sheitani -- 16 Mayıs 2018; 9:55:6 >



dtcfli
15 Mayıs 2018; 21:21:34
Böyle durumları bildiğim için naylon yaptım. Yapabiliyosan naylon yap kurtul.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Sheitani
Konu Sahibi

15 Mayıs 2018; 21:21:51
Ya bıktım beyler, tükendim. Yaşam enerjim kalmadı, hiçbirşey yapmak istemiyorum. Üni öğrencisiyim. Benim bildiğim 30 gün staj yapılır, beğenirlerse alırlar yanlarına. Bu nedir anlamadım, tecrübeli kişiler yardımcı olsun ne yapayım



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Sheitani
Konu Sahibi

15 Mayıs 2018; 21:22:50
quote:

Orijinalden alıntı: dtcfli

Böyle durumları bildiğim için naylon yaptım. Yapabiliyosan naylon yap kurtul.
Hocam bildiğim staj 30 gün olur. Beğenirlerse gel şu maaşla işe başla derler. Bu nedir böyle ya, yemin ediyorum bıktım. Herif stajyer alacak, deneme süresi veriyor. Birde bölümümle alakasız işler yaptıracak



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sheitani -- 15 Mayıs 2018; 21:26:39 >



Meticulous
15 Mayıs 2018; 21:26:59
oraya bi daha gitme, uzak dur.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Sheitani
Konu Sahibi

15 Mayıs 2018; 21:28:47
quote:

Orijinalden alıntı: Meticulous

oraya bi daha gitme, uzak dur.
Hocam siz tecrübelisiniz sanırım, bana akıl verim. Yarın başlarım dedim, yarın ne yapayım? Var mı böyle birşey? Adam şunları yapabilir misin dedi, evet dedim. Ama bölümümle alakası olmayan birşey. 2 hafta deneriz beğenirsek staj yaparsın, ileriyi düşünürsek 5-6 ay yanımızda pişersin, 400 lira harçlık veririz diyor. Şimdi aileme de söyledim, git çalış diyorlar



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sheitani -- 15 Mayıs 2018; 21:33:59 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Enthris
15 Mayıs 2018; 21:36:56
400 lira ne ya 2012de 490 falan alıyodum

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Sheitani
Konu Sahibi

15 Mayıs 2018; 21:39:56
quote:

Orijinalden alıntı: Enthris

400 lira ne ya 2012de 490 falan alıyodum
Hocam siz ciddi misiniz? Çoğu yer para bile vermiyor diyorlar. Bu arada ben lise değil, üni öğrencisiyim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Enthris
15 Mayıs 2018; 21:41:21
quote:

Orijinalden alıntı: Sheitani

Hocam siz ciddi misiniz? Çoğu yer para bile vermiyor diyorlar. Bu arada ben lise değil, üni öğrencisiyim
Alıntıları Göster

hocam bende ünide yaptığım stajdan bahsediyorum ama tabi sektör farkı olabilir ben otelde staj yapmıştım

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Meticulous
15 Mayıs 2018; 21:42:18
quote:

Orijinalden alıntı: Sheitani

Hocam siz tecrübelisiniz sanırım, bana akıl verim. Yarın başlarım dedim, yarın ne yapayım? Var mı böyle birşey? Adam şunları yapabilir misin dedi, evet dedim. Ama bölümümle alakası olmayan birşey. 2 hafta deneriz beğenirsek staj yaparsın, ileriyi düşünürsek 5-6 ay yanımızda pişersin, 400 lira harçlık veririz diyor. Şimdi aileme de söyledim, git çalış diyorlar
Alıntıları Göster

sömürcekler seni gitme. bi şey de demene gerek yok gelmeyeceğinle ilgili. başka yer aramaya devam et.



Sheitani
Konu Sahibi

15 Mayıs 2018; 21:43:45
quote:

Orijinalden alıntı: Enthris

hocam bende ünide yaptığım stajdan bahsediyorum ama tabi sektör farkı olabilir ben otelde staj yapmıştım
Alıntıları Göster

Hocam arttık okul bulsun o zaman ne yapayım, yarın gidip vazgeçtiğimi söylersem ayıp olmaz mı? Adama he dedik bir kere, of valla bu şartlarda yaşamak zor geliyor



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Enthris
15 Mayıs 2018; 21:45:20
quote:

Orijinalden alıntı: Sheitani

Hocam arttık okul bulsun o zaman ne yapayım, yarın gidip vazgeçtiğimi söylersem ayıp olmaz mı? Adama he dedik bir kere, of valla bu şartlarda yaşamak zor geliyor
Alıntıları Göster

başka yer buldum de geç nolcak

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Sheitani
Konu Sahibi

15 Mayıs 2018; 22:07:57
quote:

Orijinalden alıntı: Enthris

başka yer buldum de geç nolcak
Alıntıları Göster

Stajı okul mu buldu hocam size?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


CThirty
15 Mayıs 2018; 22:11:10
Ne okuyorsun?



comodore12
15 Mayıs 2018; 22:30:03
hangi bölüm?



Enthris
15 Mayıs 2018; 22:30:46
quote:

Orijinalden alıntı: Sheitani

Stajı okul mu buldu hocam size?
Alıntıları Göster

evet



21Temmuz
15 Mayıs 2018; 23:42:30
Stajyer olarak başlarsan seni köle gibi kullanacaklar. Şirketteki her işi yaptıracaklar. İkram , temizlik , evrak getir götür , araç yıkama, vs



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

_____________________________

Eski kullanıcı adı: janqlee
Buna gelen 1 yanıtı gör.


Sheitani
Konu Sahibi

16 Mayıs 2018; 0:00:14
quote:

Orijinalden alıntı: 21Temmuz

Stajyer olarak başlarsan seni köle gibi kullanacaklar. Şirketteki her işi yaptıracaklar. İkram , temizlik , evrak getir götür , araç yıkama, vs
Hocam onları kafaya takmıyorum, lisede de yaptık. Ama böyle değildi. Başladık, yemek parası, yol parası hepsini verdiler. Şimdi bunlar diyor ki 2-3 hafta deneyelim, beğenirsek staja başlarsın, düşünürsek 5-6 ay yanımızda pişersin 400 lira falan veririz harçlık diyorlar.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sheitani -- 16 Mayıs 2018; 0:0:32 >



Sheitani
Konu Sahibi

16 Mayıs 2018; 0:39:52
Başka tavsiyede bulunacak var mı?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


crux07
16 Mayıs 2018; 0:48:50
bölüm ne hocam ?