Kullanıcı Adı:
Şifre:

SON DAKİKA...FRANSADA ZAMLAR GERİ ÇEKİLDİ
ÖZELKUVVET
Konu Sahibi

4 Aralık 2018; 10:27:35
Günlerdir süren eylemler sonucu fransa hükümeti zamları geri çekti



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÖZELKUVVET -- 4 Aralık 2018; 10:35:46 >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Forumda biri var. Seçimleri AKP kazandıkça özel mesaj yoluyla "Nasıl koyduk!" şeklinde mesaj yazıyor. Muhtemelen asgari ücretle çalışan ya da henüz işi bile olmayan biri.
Onun dışında, g...
webbie - 14 gün önce
Aferim Lan Fransızlara, Ne özeniyorum kültürlü ve hakkını yedirmeyen, hırsızlığı savunmayan ülkelere. Keşke benim ülkem de böyle bir bilince sahip olsaydı. Şimdi akp nin bir yolsuzluguyla ilgili ba...
GoSSgO - 14 gün önce
Eee, orada hakkını arayanlara vatan haini diyen aptallar yok. Çalıyorsa benden çalıyor diyen beyinsizler yok.
Jeopol - 14 gün önce
makarnacılar görün hak nasıl alınır.
ComradeMRX - 14 gün önce
Biz buna gelişmiş bilinçlenmiş toplum diyoruz halkın gücünün farkında olması diyoruz

Bizimkilerin de koyun başlarına bir çoban istediğini yapsın
Tanrıkut Mete Han - 14 gün önce
"Helel olsun böyle halka, vatandaşa, güç sizde kardeşim, baştakiler kimki, milli irade derler ama halkın isteklerini yapmazlar anca ezerler, küreselcilerin istediklerini yaparlar ha...
Merkur - 14 gün önce
Yakıp yikmayani kimse sallamiyor. Örnek Türkiye. Her zamdan sonra sosyal medya yıkılıyor, sonra? Aynı tas aynı hamam. Devlet vatandaşa başka çıkar yol bırakmıyor. Örnek gezi.
yakamoz88 - 14 gün önce
Yakıp yıkma konusu hariç destekliyorum adamları haklarını aradılar ve aldılar. Neyse biz ortadoğu ülkemize geri dönelim.
AirSupport - 14 gün önce
Adamı böyle hizaya sokarlar işte.





(Görsel)
MRTFR - 14 gün önce

T-E-K-
4 Aralık 2018; 10:34:05
Nedense aklima elvan geldi xd




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi T-E-K- -- 4 Aralık 2018; 12:9:5 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


MRTFR
4 Aralık 2018; 10:55:33
Adamı böyle hizaya sokarlar işte.








< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Merkur
4 Aralık 2018; 10:59:14
"Helel olsun böyle halka, vatandaşa, güç sizde kardeşim, baştakiler kimki, milli irade derler ama halkın isteklerini yapmazlar anca ezerler, küreselcilerin istediklerini yaparlar hainler!"



webbie
4 Aralık 2018; 11:05:29
Forumda biri var. Seçimleri AKP kazandıkça özel mesaj yoluyla "Nasıl koyduk!" şeklinde mesaj yazıyor. Muhtemelen asgari ücretle çalışan ya da henüz işi bile olmayan biri.
Onun dışında, geçtiğimiz aylarda beni savcılığa şikayet eden ve bu sayede de teşkilat tarafından ödüllendirilmeyi bekleyen bir emlakçı var.
Bir diğer üye ise, muhtemelen asgari ücret civarı bir ücret karşılığında sabahtan akşama kadar AKP'ye övgüler düzüyor.
Bir başkası ise, babasının ölmesini dilediğine dair konular açıp "Bana para vermiyor" diyor.

Bu örnekler daha da çoğaltılabilir. Ancak birkaç ortak noktaya sahipler; eğitimsiz, bilinçsiz, gelir düzeyi düşük ya da herhangi birinin yapabileceği bir işle eline para geçen kişiler. Hepsinin bir diğer ortak özelliği ise, içmek için ayran bulamazken, Reis'lerinin her ay 100 milyon lirayı sarayına harcamasına "Helal olsun" diyecek kadar kendilerini kaybetmiş durumdalar.

Fransızlarla daha doğrusu eğitimli, bilinçli ve ahlaklı toplumlarla bizim toplumumuzun farkı burada başlıyor. Farz olan namazları kılmayıp, gösteri amaçlı cuma namazı kılan bir toplum olarak her işimiz yamuk ve her işimiz kendimize zarar verici nitelikte. Bu yüzden de Fransızlar tüm halkı ilgilendiren bir eylem yaptıklarında sonuca ulaşırken, Türkler maaş zammı için eylem yaptıklarında halkın geri kalanı tarafından "Terörist" ilan ediliyor.

Buna gelen 9 yanıtı gör.


AirSupport
4 Aralık 2018; 11:07:02
Yakıp yıkma konusu hariç destekliyorum adamları haklarını aradılar ve aldılar. Neyse biz ortadoğu ülkemize geri dönelim.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


yakamoz88
4 Aralık 2018; 11:12:26
Yakıp yikmayani kimse sallamiyor. Örnek Türkiye. Her zamdan sonra sosyal medya yıkılıyor, sonra? Aynı tas aynı hamam. Devlet vatandaşa başka çıkar yol bırakmıyor. Örnek gezi.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @AirSupport


ldr1907
4 Aralık 2018; 11:16:15
Çok yanlış yaptılar çok. Hiç halka göre iş mi yapılır? Daya zammı, itiraz edeni al içeri, et vatan haini bitti gitti anasını satim ne uğraşıyorsunuz?

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Jeopol
4 Aralık 2018; 11:17:06
Eee, orada hakkını arayanlara vatan haini diyen aptallar yok. Çalıyorsa benden çalıyor diyen beyinsizler yok.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



hamza5806
4 Aralık 2018; 11:25:36
Hellllaaaaaaaaaaaağğlll



Helal bee halk budur abi yumruğu masaya vurdular sen kimsinlan seni oraya oturtan benim dediler ama su bir gercek fransada yari baskanlik sistemi yürümüyor macronda da cok sorun cikti hollandda da sarkozyde de sistemin parlementere donmesi lazim yoksa daha cok uğraşırlar



Umarim macronu da degistirirler sonucta kac gundur sokaklarda magdur etti insanlari illa sagi solu yikmak mi lazim hak ettigini alabilmek icin



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



Rindaman
4 Aralık 2018; 11:37:00
Bu ülkenin içinde bulunduğu durumu açıklayabilecek bir tanı ve teşhis yok.

Ben de çıldırdım artık oyu AKP'ye atacağım. Kamyonun freni patlamış yokuş aşağı gidiyoruz ben de gaza katkıda bulunacağım.

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @webbie


Biz buna gelişmiş bilinçlenmiş toplum diyoruz halkın gücünün farkında olması diyoruz

Bizimkilerin de koyun başlarına bir çoban istediğini yapsın

_____________________________

Eski kullanıcı adı: Fenerbahçe Taraftarı
Buna gelen 1 yanıtı gör.


OnurFB1453
4 Aralık 2018; 11:40:19
Almanya kıskanmış mı?



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



cemsinan
4 Aralık 2018; 12:00:05
Fransa toplumunun dinamikleri tamamen farklı.

O millet “Padişahım çok yaşa” bataklığını terkedeli yüzyıllar oldu.

1700’lü yıllarda kadın matematikçiler çıkarmış bir toplum, Jean Paul Sartre gibi bir yazarın politik gücünü tanımış bir toplum. Devlet başkanına “lan orman çocuğu gel de sen geçin bu parayla” diyebilen kadınlara sahip bir toplum.
Allah ediy aşamasını geçeli yüzyıllar olmuş. Kim ediy bilirsen gereğini yapma şansın olur.






< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemsinan -- 4 Aralık 2018; 12:1:55 >



ComradeMRX
4 Aralık 2018; 12:34:57
makarnacılar görün hak nasıl alınır.



GoSSgO
4 Aralık 2018; 12:53:33
Aferim Lan Fransızlara, Ne özeniyorum kültürlü ve hakkını yedirmeyen, hırsızlığı savunmayan ülkelere. Keşke benim ülkem de böyle bir bilince sahip olsaydı. Şimdi akp nin bir yolsuzluguyla ilgili başlık açsam 38 sayfa savunurlar halbuki.



"Çalıyor ama çalısiyor"(bir milletten duyup diyebileceğimiz en ahlaksız cümle) diyen bir milletin ferdi olarak hem utanıyor hem tebrik ediyorum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


azad112
4 Aralık 2018; 13:56:06
quote:

Orijinalden alıntı: T-E-K-

Nedense aklima elvan geldi xd

Senin aklın mı vardı yahu? Karıştırmış olmalısın aklına gelmemiştir, akıl olsa duramazsın



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



azad112
4 Aralık 2018; 13:57:25
quote:

Orijinalden alıntı: ldr1907

Çok yanlış yaptılar çok. Hiç halka göre iş mi yapılır? Daya zammı, itiraz edeni al içeri, et vatan haini bitti gitti anasını satim ne uğraşıyorsunuz?
Hocam sıkılmıyor musunuz? İroniyi tadında bırakın bence.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



hepsinerede
4 Aralık 2018; 14:12:24
çomarlar halkın dediği olunca burda çomar diyorsunuz.

fransada halkın dediği olunca zafer diyorsunuz.

halkın %75 i çomar yazanlar.

%20 lik bir kitle yakıp yıkınca demokratik hareketmi oluyor :)

onun adına anarşi derler ,burdada kimse anarşi güzellemesi yapmasın başınıza gelince anlarsınız "demokratik hareketi "



Mugetsuga
4 Aralık 2018; 14:18:25
"Avrupadaki insanlar bilinçli, biz bilinçli değiliz" dediğimde bana "Aşağılık kompleksi olan insanlara hastayım" diyen bir şahıs vardı.

Neyse doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar.



SON DAKİKA...FRANSADA ZAMLAR GERİ ÇEKİLDİ