Kullanıcı Adı:
Şifre:

Sony'den 4K El Kamerası "FDR-AX100 4K" ön inceleme
Speed-Step
Konu Sahibi

7 Ocak 2014; 18:03:55
4k geldi geliyor derken CES 2014'te televizyonlardan, kameralara kadar her konuda 4K gövde gösterisi izliyoruz. 4K konusunda uzun süredir teknoloji geliştirmeye devam eden Sony ise bu konuda ne kadar ileride olduğunu 4K El Kamerası ile gösteriyor. FDR-AX100 4K, Dünyanın ilk 4K video çeken el kamerası.
 
 


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Youtube ev çekimi yaygınlaşmasından bahsettiniz, 360p 4 dklık bir videoyu TTNET sayesinde 5 dk da izliyorsak 4k videoyu sabah işe giderken açıp akşam eve geldiğimizde izleriz artık..
N0thingLose - 4 yıl önce
Espri değil kardeşim bunlar gerçekler. Burada ki hiç kimsede TTNET'i sevdiğinden kullanmıyor merak etme. Hem internet fiyatları pahalı hem yavaş ki diğer şirketlerde öyle.
4K iyi güzelde izlenec...
master_axe - 4 yıl önce

tsunami155
7 Ocak 2014; 18:10:25
süpermiş her haliyle, 2000 dolar seviyesinde olursa alınabilir düzeyde gerçektende



18XET01
7 Ocak 2014; 18:11:06
ZEISS, 4K Lens.. Mükemmel olmuş, fakat, SONYnin Su Geçirmezliği burda da devam etseymiş daha başarılı bi ürün olurmuş..



hayat size güzel allah artırsın erdi reyizin yüzünde güller açıyo hele o kamerayı ahada bu dercesine çıkarışında ki hazza bakın



4K'nın daha çok yayılması ve sektöre girmesi gerek. Artık Sony iyi adımlar atıyor bu yolda.



ademoz05
7 Ocak 2014; 18:42:13
Videoların o ucu ucuna bitmesine bayılıyorum. Tam yetiştiremeyecek diyorum Mesut abi hemen toparlayıp bitiriyor videoyu :)



Sony Z1`e neden 4K video kaydi koymadi,iste sebep :)



anlaşılan 2-3 yıla 4k bayağı yaygın bir teknoloji olacak



N0thingLose
7 Ocak 2014; 18:59:53
Youtube ev çekimi yaygınlaşmasından bahsettiniz, 360p 4 dklık bir videoyu TTNET sayesinde 5 dk da izliyorsak 4k videoyu sabah işe giderken açıp akşam eve geldiğimizde izleriz artık..



ilker90
7 Ocak 2014; 19:12:41
peki depolama birimi olarak ne kullanıyor ? sd kart mı ? 4k videoyu nasıl depolacağız onun hakındada bilgi verirmisiniz sayın editörler



fortunasuper
7 Ocak 2014; 19:30:46
MESUT ÇEVİK i dizilerde beğenerek izliyoruz.Sinema filminde de oynamayı düşünüyor mu acaba? 6 ocak ta TRT1 de gördüm o mu değilmi çok merak ediyoruz.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fortunasuper -- 7 Ocak 2014; 19:43:42 >



foz54
7 Ocak 2014; 19:38:54
günün anlam ve önemini Mesut reyiz açıklamış: ''gezmeye devam ediyoruz ne bulursak size göstereceğiz'' emeğinize sağlık



huseyintat
7 Ocak 2014; 19:47:12
ttnet esprisi baydı yemin ediyorum.Kardeşim kullanma o zaman ttnet !

Buna gelen 2 yanıtı gör.


mhç_78
7 Ocak 2014; 19:50:53
SONY CANDIR!



master_axe
7 Ocak 2014; 19:55:10
quote:

Orijinalden alıntı: huseyintat

ttnet esprisi baydı yemin ediyorum.Kardeşim kullanma o zaman ttnet !

Espri değil kardeşim bunlar gerçekler. Burada ki hiç kimsede TTNET'i sevdiğinden kullanmıyor merak etme. Hem internet fiyatları pahalı hem yavaş ki diğer şirketlerde öyle.
4K iyi güzelde izlenecek internetimiz yok maalesef.



DH Misafiri
7 Ocak 2014; 20:06:48
Blackmagic 4k ile karşılaştırmak büyük bir cahillik olmuş. Bilginiz olmayan konularda eleştiri yapıp yanlış yönlendirme yapmanız çok yazık.



DH Misafiri
7 Ocak 2014; 20:51:15
Seri videolar gelmeye başladı devamınızda bekliyoruz



FreeRun
7 Ocak 2014; 21:34:43
youtube dan 720p videoyu zor izliyorum ttnet sağolsun.



onsos1100
7 Ocak 2014; 21:35:41
Adamlar mutlu..




rabitelli
7 Ocak 2014; 21:52:15
quote:

Orijinalden alıntı: huseyintat

ttnet esprisi baydı yemin ediyorum.Kardeşim kullanma o zaman ttnet !

birader allah rızası için öner o zaman adam gibi bi operatör, hemen gidip şu an net üstünden başvurmazsam sabaha çıkmayayım. binlerce sıkıntı şikayet... vardır heralde bi gerçek payı.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rabitelli -- 7 Ocak 2014; 21:53:05 >



Sony'den 4K El Kamerası "FDR-AX100 4K" ön inceleme