Kullanıcı Adı:
Şifre:

Cevap: Sony'den 4K El Kamerası "FDR-AX100 4K" ön inceleme  (2. sayfa)
peters
7 Ocak 2014; 22:19:14
7.Saniye erdi koptum ya.Mesut elimizde sony'in derken :D :D



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi peters -- 7 Ocak 2014; 22:20:38 >



Hi Guy
7 Ocak 2014; 22:22:26
Gerçekten helal olsun donanımabere herkese teşekkürler emeği geçen her saat yeni video geliyor



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



gcb1903
7 Ocak 2014; 23:55:37
SONY yazıyorsa bir şeyin üzerinde belkide doksanlarda hep SONY al iyisi olsun dediklerinden aklımıza yerleşmiş hep iyi olduğu ve kalite ve özgün tasarım ve kaliteli işçilik geliyor aklıma.
Bir türlü ısınamıyorum Samsung markasına sanki kopyacı çinli firmalar olu ya onun gibi bir etkisi var üzerimde.
Öyle olduğunu söylemiyorum bana öyle geliyor.



SONY



Şu ürünleri şu kamerayı, Türkiye de başka kim dünyanın öbür ucuna gidip bizlere tanıtır ki? Başta Mesut Çevik olmak üzere, donanımhaber ailesi gerçekten çok değerli insanlarla dolu, benim gözümde benim kalbimde Mesut Çevik, Türkiye için çok değerli bir insan. Bir zamanlar Erdinç İyikul da öyleydi. Keşke bu aileden ayrılmasaydı.



SONY=KALİTE



bytradm
8 Ocak 2014; 4:51:48
teşekkürler. yediğiniz içtiğiniz size yarasın,
gördüklerinizde bize. :)



OBA INC
8 Ocak 2014; 13:05:49


Sonynin dandik el kamerası ile hollywood da kullanılan black magic kamerasını karşılaştırmak abes olmuş. Bilmeyenler için söyleyim adamlar 4 bin dolara SSD'ye 4K Raw kayıt yapabiliyor. Farklı lens mount çeşitliliği sunuyor ve 5 inc ekranı ile rahatlıkla videoyu kontrol edebiliyorsunuz. Yanında da dünya standartı DaVinci Resolve color yazılımınıda bedava veriyorlar. Davinciyi bilmeyenler içinde şöyle bir resim koyayım



Umarım hala gelipte kimse sony demez artık pro sektöründe sonynin adı kalmadı zaten. Devir RED, Scarlet ve Black Magic devri.



iboocum
8 Ocak 2014; 15:34:52
hafıza kartları yetmiycek artık



bu reyis değişide kıl etmeye başladı artık,temel reis e ne diyeceksiniz?temel abi mi?



konsoldede
9 Ocak 2014; 10:08:58
4k 5k cok yeni, en az 5 sene gececek ve Daha cok video kamerasi cikacak 4k tv cikacak olgunlasacak ucuzlayacak int hizlari yükselecek o Zaman alinir simdi hayal bizim icin



fortunasuper
10 Ocak 2014; 7:09:19
bu kamera kaç mp foto çekiyor?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fortunasuper -- 10 Ocak 2014; 7:11:52 >



goro1982
11 Ocak 2014; 13:55:03
bu cihaz mükemmel ama laf atanların zır cahil oldugunu söylemek yanlış olmaz.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi goro1982 -- 11 Ocak 2014; 13:55:44 >



maximus8282
2 Aralık 2014; 0:21:29
Bazılarımız black magic kullanılıyor desede Sony 2014 worl cup (4K canlı yayın yapıldı) da dahil olmak üzere birçok yayın kuruluşu hollywood tarafından ilk tercih olarak kullanılmakta.

Bu arada bu Sony 4K tv alana bu kamerayı ücretsiz veriyor.
https://www.technopat.n...ana-4k-handycam-bedava/



muconexplus
11 Aralık 2014; 0:31:35
guzelmiş alınabilir



DH Misafiri
17 Ocak 2015; 19:06:18
kedi ulaşamadığı ciğere mundar dermiş.ben aldım ve çok memnunum.avuç içi kamerada son nokta SONY



tayfun808
10 Nisan 2017; 0:20:06





DH Misafiri
6 Mart 2018; 18:27:30
Buradaki yorumlardan istifade etmeye çalışanların önüne red scarlet kamera (60.000TL den başlar.) koymak çok bilmişlik oluyor. Holywood için çekim yapacak değiliz. Olsa olsa en fazla youtube atarız. Yeterli olur herhalde.



Cevap: Sony'den 4K El Kamerası "FDR-AX100 4K" ön inceleme  (2. sayfa)