Şimdi Ara

SPLINTER CELL: BLACKLIST (DH ANA KONU) (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
238
Cevap
2
Favori
12.951
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musAKka

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fallout 3

    Çok büyük bir yanılgı.

    Oyun gizliliği senin elinden almıyor.Devletten soyutlanmış buna zorunda bırakılmış bir ajanın hikayesi bu.Oyunda gizlilik yok değil var tabii yapmasını bilene.Diğer oyunlar kadar ön planda olmamasının sebebide arkasında teknolojik olarak örgütün olmaması.Gizlilik bir insanın kendi yapabildiği çerçeve içerisindeki bir gizlilik.Buda sıvamak değil gerçekçiliği gösterir.Oyun seni devletin arkanda olmadan Sam'in İMKANI dahilinde yapabildikleri gizliliği veriyor sende bunu yapmaya çalışıyorsun.Gayette Stealth takıldım ben tabii becerebilene dediğim gibi.


    Bana gelin yukarıdaki birçok kişinin söylediği gibi "konuya göre oyunun yapısı bu yönde şekillenmek zorunda kaldı" deyin, yine az çok hak veririm ama eski oyunlardaki gizlilik öğeleri ile bir tutmaya kalkışmayın.

    Benim bahsettiğim şeyin "becerebilmek" ile alakası yok ne yazık ki, hatta eldeki teknoloji ile de alakası yok. Neyse ki adam gibi oyun analizi yapan sitelerin haricinde en azından ilk Splinter Cell'den beri oynayan, oyunun eski fanlarının büyük kısmı zaten ne demek istediğimi biliyorlar, varsın 20 senelik oyuncu sizin gözünüzde beceriksiz olsun.

    Becerememek bu kadar takılacak bir şey değilki.Bende RTS oyunlarını oynamayı beceremem.Ben söylediğim arkasındayım.Hikaye yapısı itibariyle Stealth bu kadar yapılabiliyordu yapıldı.Steath yok değil var.Teknolojik ekipmanlar kısıtlı olduğunu için diğer oyunlar kadar sıkı kullanılmayıp azda olsa oyun aksiyona kaydığı için hikaye itibariyle ortaya çıkanda bu.Dediğim gibi isteyen bütün oyunu Stealth ilede bitirebilir.Çeşitliliği tartışmıyorum.

    Ben Conviction'daki Sam i daha samimi daha sevilesi buluyorum aynı zamanda.Ruhsuz sam yerine duygularına yenik sam i görüyoruz.Elbette mecburiyetten çaresizlik.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fallout 3

    quote:

    Orijinalden alıntı: musAKka

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fallout 3

    Çok büyük bir yanılgı.

    Oyun gizliliği senin elinden almıyor.Devletten soyutlanmış buna zorunda bırakılmış bir ajanın hikayesi bu.Oyunda gizlilik yok değil var tabii yapmasını bilene.Diğer oyunlar kadar ön planda olmamasının sebebide arkasında teknolojik olarak örgütün olmaması.Gizlilik bir insanın kendi yapabildiği çerçeve içerisindeki bir gizlilik.Buda sıvamak değil gerçekçiliği gösterir.Oyun seni devletin arkanda olmadan Sam'in İMKANI dahilinde yapabildikleri gizliliği veriyor sende bunu yapmaya çalışıyorsun.Gayette Stealth takıldım ben tabii becerebilene dediğim gibi.


    Bana gelin yukarıdaki birçok kişinin söylediği gibi "konuya göre oyunun yapısı bu yönde şekillenmek zorunda kaldı" deyin, yine az çok hak veririm ama eski oyunlardaki gizlilik öğeleri ile bir tutmaya kalkışmayın.

    Benim bahsettiğim şeyin "becerebilmek" ile alakası yok ne yazık ki, hatta eldeki teknoloji ile de alakası yok. Neyse ki adam gibi oyun analizi yapan sitelerin haricinde en azından ilk Splinter Cell'den beri oynayan, oyunun eski fanlarının büyük kısmı zaten ne demek istediğimi biliyorlar, varsın 20 senelik oyuncu sizin gözünüzde beceriksiz olsun.

    Becerememek bu kadar takılacak bir şey değilki.Bende RTS oyunlarını oynamayı beceremem.Ben söylediğim arkasındayım.Hikaye yapısı itibariyle Stealth bu kadar yapılabiliyordu yapıldı.Steath yok değil var.Teknolojik ekipmanlar kısıtlı olduğunu için diğer oyunlar kadar sıkı kullanılmayıp azda olsa oyun aksiyona kaydığı için hikaye itibariyle ortaya çıkanda bu.Dediğim gibi isteyen bütün oyunu Stealth ilede bitirebilir.Çeşitliliği tartışmıyorum.

    Ben Conviction'daki Sam i daha samimi daha sevilesi buluyorum aynı zamanda.Ruhsuz sam yerine duygularına yenik sam i görüyoruz.Elbette mecburiyetten çaresizlik.

    Birkaç mesaj önce @ mRt_007'nin yazdıklarına ve ona verdiğim cevaba bakmanızı öneririm, durumu o da anlattı, ben de anlattım, gayet net olduğunu düşünüyorum. Beğenmemek ile becerememek arasında kurduğunuz garip bağlantıyı da mümkünse ben almayayım, teşekkürler.




  • Ortada alacak,almayacak bir şey yok zaten

    Oyunu beğenmeyene kimse neden beğenmedin diye hesap soramaz.Şu oyunun aksiyona doğru kaymadığını ve diğer seriler kadar gizliliğinde ön planda olduğunuda kimse söyleyemez buraya kadar sıkıntı yok.

    Bende diyorumki oynamasını BECEREN arkadaş Oyunu baştan sona Stealth ilede bitirir diyorum.Aksini idda eden biri varsada buyursun misafir edeyim nasıl Stealth olarak bu oyun bitirilir onuda ben bizzat göstereyim.

    Beğenmeyene lafımız yok.Stealth öğelerinin kırpıldığınada lafımız yok ama şu haliylede Stealth olarakta bitirildiğini ben idda ediyorum.

    Uzatmanın anlamı yok herkes birbirini anlamıştır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fallout 3

    Ortada alacak,almayacak bir şey yok zaten

    Oyunu beğenmeyene kimse neden beğenmedin diye hesap soramaz.Şu oyunun aksiyona doğru kaymadığını ve diğer seriler kadar gizliliğinde ön planda olduğunuda kimse söyleyemez buraya kadar sıkıntı yok.

    Bende diyorumki oynamasını BECEREN arkadaş Oyunu baştan sona Stealth ilede bitirir diyorum.Aksini idda eden biri varsada buyursun misafir edeyim nasıl Stealth olarak bu oyun bitirilir onuda ben bizzat göstereyim.

    Beğenmeyene lafımız yok.Stealth öğelerinin kırpıldığınada lafımız yok ama şu haliylede Stealth olarakta bitirildiğini ben idda ediyorum.

    Uzatmanın anlamı yok herkes birbirini anlamıştır.

    Ben de tekrar diyorum ki, stealth özellikleri önceki serilere göre alt seviyelerdedir. Bu "sıfır gizlilik" demek değildir ki... Hatta iyice tekrarlayayım:

    quote:

    Eskiden bazen sadece 3 adamı geçebilelim diye 10 dakka plan yapmaya mecburken şimdi aynı bölgedeki 10 adamı 30 saniyede öldürebiliyoruz. Stealth davranmanın da hiçbir getirisi olmayınca (hatta tabiri caiz ise amelelik olunca) oyun haliyle Stealth Action'dan TPS'ye dönmüş oldu.


    Ben 10 kişinin önüne atlayıp hepsini çat çat indirebiliyorsam, stealth oynamak eskisi kadar çeşitlilik içermiyorsa, ve stealth oynamanın hiçbir getirisi yoksa neden stealth oynayayım ki? Yani oyunun bu ruhu katması, buna itmesi lazım oyuncuyu. Ama oyunun temel yapısı eskiden stealth iken şimdi aksiyona dönmüş, stealth ise bildiğin yancı gibi duruyor oyunda, eskiden zevkli olan gizlilik oldukça sıkıcı bir hal almış artık. Sorun da bu zaten.

    Örneğin Skyrim'de de neredeyse kimseye bulaşmayıp etliye sütlüye dokunmadan, kılıç bile sallamadan oyun bitirilebiliyor. Peki kaç kişi Skyrim'i böyle bitirdi, bitirenlerden kaçı bundan zevk aldı? Oyun bize bu imkanı tanıyor ama oyunun temeli buna oturtulmamış, bu yüzden de aksiyon tarafının 10'da 1'i kadar zevk vermiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi musAKka -- 29 Şubat 2012; 3:10:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: musAKka

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fallout 3

    Ortada alacak,almayacak bir şey yok zaten

    Oyunu beğenmeyene kimse neden beğenmedin diye hesap soramaz.Şu oyunun aksiyona doğru kaymadığını ve diğer seriler kadar gizliliğinde ön planda olduğunuda kimse söyleyemez buraya kadar sıkıntı yok.

    Bende diyorumki oynamasını BECEREN arkadaş Oyunu baştan sona Stealth ilede bitirir diyorum.Aksini idda eden biri varsada buyursun misafir edeyim nasıl Stealth olarak bu oyun bitirilir onuda ben bizzat göstereyim.

    Beğenmeyene lafımız yok.Stealth öğelerinin kırpıldığınada lafımız yok ama şu haliylede Stealth olarakta bitirildiğini ben idda ediyorum.

    Uzatmanın anlamı yok herkes birbirini anlamıştır.

    Ben de tekrar diyorum ki, stealth özellikleri önceki serilere göre alt seviyelerdedir. Bu "sıfır gizlilik" demek değildir ki... Hatta iyice tekrarlayayım:

    quote:

    Eskiden bazen sadece 3 adamı geçebilelim diye 10 dakka plan yapmaya mecburken şimdi aynı bölgedeki 10 adamı 30 saniyede öldürebiliyoruz. Stealth davranmanın da hiçbir getirisi olmayınca (hatta tabiri caiz ise amelelik olunca) oyun haliyle Stealth Action'dan TPS'ye dönmüş oldu.


    Stealth öğelerinin kırpıldığına kimsenin itirazı yok mesajımda bende belirttim.Buna rağmen Stealth olarak oynamak isteyende oyunu gayet eski seri gibi oynar hatta dahada zorlanır diyorum.Aksiyon özelliklerini kullanmayacaksa eğer.

    Oynayan kişiden kişiyede değişen bir durum senin bu 10 dakikada 3 eleman örneğin.ben eski serileride aksiyon gibi oynarım yeni oyunuda.eski seriyide stealth oynarım yeni oyunuda.Farketmez kişinin tarzına kalmış bir durum.

    İnsanı yanılgıya düşüren oyunun havası,hikayesi ve atmosferi.Bende ısrarla diyorumki eski seri gibi oynamak isteyen bu oyunu yine eski seri gibi oynar.

    Alacağı tadı bilemem kişinin ama demek istediğim asıl nokta ; Bu oyunda Stealth ise Stealth'da var.Gayet güzel bir şekilde üstelik.Tamamen oyuncu tercihine kalmış.

    Konu gereksiz fazla uzadı.


    Edit : Oyunun hikayesi Sam i oyuncunun insafına bırakıyor.Önceden saf stealth ise şimdi hem aksiyon hemde Stealth aynı anda kullanılabiliyor.İsteyen sadece aksiyon sadece Stealth'da oynayabiliyor ve bunun sıkıcı olup olmadığıda oyuncunun tarzına kalmış.Beni memnun ederken seni rahatsız etmiş.Gayet doğaldır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Outlaw-E -- 29 Şubat 2012; 0:30:20 >




  • Yukarıda mesajıma eklediğim kısmı da okursan sanırım konu anlaşılacaktır.
  • Bence artık Conviction'i bir kenara koyup yeni SP oyunuyla ilgili teorileri ve oyundan neler beklediğimizi paylasalim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mRt_007

    Bence artık Conviction'i bir kenara koyup yeni SP oyunuyla ilgili teorileri ve oyundan neler beklediğimizi paylasalim

    Biraz önce satışlara baktım, Conviction 2002 yılında çıkan ilk oyundan sonra en çok satan oyun olmuş seride. Kuşkusuz, Stealth zorunluluğunun kalkması ve bu sayede gelen kolay oynanabilirlik ile casual kitleye de hitap etmesi, satışları arttırdı.

    Herkesin bildiği gibi, eski oyunlar kolay değildi. Alarmın 1 kere çalması, tüm görevin iptali demekti. Musakka'nın bahsettiği gibi, 2-3 adamı geçebilmek için 10-15 dakika uğraşmanız da gerekebilirdi. Bu yüzden Splinter Cell son oyuna kadar sadece belli bir kesime hitap eden bir seri olmuştu.

    Yapımcının da benim gibi satışlara baktığını düşünürsek, yeni oyunun da Conviction gibi olacağını tahmin etmek zor olmaz. En azından eski oyunlardaki Stealth zorunluluğu unutun bence, yeni kazandığı kitleyi kaybetmek isteyeceklerini hiç sanmıyorum.




  • Stealth öğeleri biraz daha artırılır.Aksiyon ve Stealth seçimi yine oyuncuya bırakılır böylece oyuncuda istediği tercihi yapabilir.Ben merkezli olmayıp genelleme yapmak lazım biraz.Eski seriyide yeni seriyide seven biri olarak ben Genel anlamda Stealth kullanırken bazende gaza Gelip 4 kişiyi aynı anda Mark'layıp indirmeninde tadı bambaşka.Oyunun aldığı puanlarda ortada.

    İnsanların anlamadığı zaten Chaos Theory ile adamlar Zirve yapmışlardı.Bir değişiklik gerekiyordu double agent'ı yaptılar.Beklenen heyecan karşılanmadı.Conviction çıktı harikada oldu.Sam'in çevresindekiler öldü,Örgütte Sam'e ihanet etti.Bu şekilde senaryo yazıldı bu şekilde işlendi.

    adamlar sırf aksiyon yapsalar tamam diyeceksin eski oyuncular düşünülmemiş.Ubisoft oyuncuya 2 seçeneğide vermiş.Aksiyon ve Stealth.Kim hangisiyle oynamak isterse.Eski oyunlar Sırf Stealth üzerine kurulu olduğu için bunun üzerine yoğunlaşılıyordu.Artık 2 kategori var ve 1 kategoriye verilen kaliteyi aramayın Hem Stealth da hem Aksiyonda.2 side birbirini tamamlıyor.Umarım seri yeni haliyle devam eder.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bluelabel

    quote:

    Orijinalden alıntı: mRt_007

    Bence artık Conviction'i bir kenara koyup yeni SP oyunuyla ilgili teorileri ve oyundan neler beklediğimizi paylasalim

    Biraz önce satışlara baktım, Conviction 2002 yılında çıkan ilk oyundan sonra en çok satan oyun olmuş seride. Kuşkusuz, Stealth zorunluluğunun kalkması ve bu sayede gelen kolay oynanabilirlik ile casual kitleye de hitap etmesi, satışları arttırdı.

    Herkesin bildiği gibi, eski oyunlar kolay değildi. Alarmın 1 kere çalması, tüm görevin iptali demekti. Musakka'nın bahsettiği gibi, 2-3 adamı geçebilmek için 10-15 dakika uğraşmanız da gerekebilirdi. Bu yüzden Splinter Cell son oyuna kadar sadece belli bir kesime hitap eden bir seri olmuştu.

    Yapımcının da benim gibi satışlara baktığını düşünürsek, yeni oyunun da Conviction gibi olacağını tahmin etmek zor olmaz. En azından eski oyunlardaki Stealth zorunluluğu unutun bence, yeni kazandığı kitleyi kaybetmek isteyeceklerini hiç sanmıyorum.



    İlk mesajlarımda söylediğimi tamamlayan bir mesaj olmuş, aynı fikirdeyiz.

    quote:

    Orijinalden alıntı: musAKka

    Bana göre oyun piyasası aksiyona doymuştur. Her oyun ne yazık ki hafiften aksiyona kayıyor, daha hardcore yapımlar (kendine has yapısı olanlar da diyebiliriz) standartlaşıyor. Yapımcı olarak mantıklı bir adım, çünkü türü seven sevmeyen herkes oyunu oynayabiliyor bu sefer, daha fazla satıyor (simulasyon oyunlarının genel olarak daha az satması gibi). Örnek bol:

    Morrowind sonrası Oblivion
    Dragon Age sonrası Dragon Age 2
    Mass Effect sonrası Mass Effect 2 ve ondan sonra iyice aksiyon hale gelen Mass Effect 3.
    Gothic serisinin devamında Arcania: Gothic 4

    Mesela bu oyunların hepsinin RPG kısımları azaltılmış, herkes oynasın diye aksiyona kaymıştır. Aksiyon kısımları kötü değildir ancak böyle bir kısıtlama, o oyunu sevenlerin ciddi bir bölümünde hayal kırıklığı yaratmıştır.


    @ Fallout 3, söylediğin gibi öncelik aksiyona kayınca stealth kalitesi ister istemez düşüyor, bahsettiğimiz problem de bu zaten. Serinin bu şekilde devam etmesini şahsen istemem ama casual oyuncu kitlesi düşünüldüğünde satış rakamları sebebiyle yine aksiyon ağırlıklı bir oyun olacağı aşikar, sevinen taraf sen olacaksın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi musAKka -- 29 Şubat 2012; 11:04:27 >




  • Stealth ve Action ne kadar iyi harmanlanırsa o kadar iyi olur herbirinden eşit miktarda katmaları lazım oyuna, gerçi adamlar ne yaparsa yapsın ya aksiyoncular ya da stealth tarzı sevenler oyunu eleştirecek, öyle ya da böyle.
  • Resident Evil 4 büyük değişim ile oyuncuların karşısına çıkınca baya bir eleştiri aldı bunun üzerine Mikami " değişim gerekliydi seriye yeni bir kan gerekliydi" şeklinde açıklama yapmıştı. Oyun çıktı değişime rağmen sevildi çünkü Mikami "Leon ve oyuncuyu bir araya getirmeyi" başarmıştı. Leon'nun konuşması, hareketleri, cesareti oyuncuları içine aldı ve diğer etkenlerde başarılı olunca iş yürüdü. Re 5 çıktı daha büyük bir eleştiri aldı özellikle Chris ile oyuncu bir araya gelemiyordu çünkü Chris maşallah odun gibiydi üstüne Wesker gibi iskelet karakteri harcama durumu oluncada eleştiriler yağdı. Oyun sattı ama bir o kadar ağır eleştiri aldı. Değişimi temsil eden aynı serinin iki oyunu ama oyuncuların tepkisi farklı.

    Conviction içinde aynı durum geçerli. Oyun dinamiği değişti ama oyuncular genel olarak yeni Sam Fisher'ı daha çok sevdi. İntikam isteyen ve bunun için önüne gelen her engeli korkusuzca ortadan kaldırmak isteyen bir karakter oyuncuları içine aldı. Önceki SP oyunlarının kalitesini tartışmam ama hangi Sam Fisher denilse Conviction derim bunun Stealth ilede alakası yok asıl neden karakter artık çok daha önplana çıktı. Türü eğer oyunun kurgusuna göre şekillendirirsek Conviction için yapılan gerçekten doğruydu.

    Yeni bir SP oyunu gelir oyunun kurgusu stealth dinamiklerine uygundur yine stealth ağırlıklı olur.

    Satış olayına gelirsek elbette satışında etkisi vardır sonuçta bizler nasıl para kazanmak için çalışıyorsak bu insanlarda para kazanmak için üretiyor. Para kazanmak için seriyi rezil bir hale sokarlar, aksiyon ağırlıklı diyerek onuda yüzüne gözüne bulaştırırlar o zaman eyvallah ama değişimi eğer başarılı bir şekilde sunabiliyorlarsa para kazanmayı hedeflemenin yanında yine kaliteyi sunarım diyor ve sunuyorsa o zaman fazla sorun çıkmaz.

    Bu tür değişimlerde herzaman bir taraf eleştirecek bu kesin ama dediğim gibi en azından tür ve kurguyu bağdaştırırsak o zaman fazla kafayı takmayabiliriz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: musAKka

    quote:

    Orijinalden alıntı: bluelabel

    quote:

    Orijinalden alıntı: mRt_007

    Bence artık Conviction'i bir kenara koyup yeni SP oyunuyla ilgili teorileri ve oyundan neler beklediğimizi paylasalim

    Biraz önce satışlara baktım, Conviction 2002 yılında çıkan ilk oyundan sonra en çok satan oyun olmuş seride. Kuşkusuz, Stealth zorunluluğunun kalkması ve bu sayede gelen kolay oynanabilirlik ile casual kitleye de hitap etmesi, satışları arttırdı.

    Herkesin bildiği gibi, eski oyunlar kolay değildi. Alarmın 1 kere çalması, tüm görevin iptali demekti. Musakka'nın bahsettiği gibi, 2-3 adamı geçebilmek için 10-15 dakika uğraşmanız da gerekebilirdi. Bu yüzden Splinter Cell son oyuna kadar sadece belli bir kesime hitap eden bir seri olmuştu.

    Yapımcının da benim gibi satışlara baktığını düşünürsek, yeni oyunun da Conviction gibi olacağını tahmin etmek zor olmaz. En azından eski oyunlardaki Stealth zorunluluğu unutun bence, yeni kazandığı kitleyi kaybetmek isteyeceklerini hiç sanmıyorum.



    İlk mesajlarımda söylediğimi tamamlayan bir mesaj olmuş, aynı fikirdeyiz.

    quote:

    Orijinalden alıntı: musAKka

    Bana göre oyun piyasası aksiyona doymuştur. Her oyun ne yazık ki hafiften aksiyona kayıyor, daha hardcore yapımlar (kendine has yapısı olanlar da diyebiliriz) standartlaşıyor. Yapımcı olarak mantıklı bir adım, çünkü türü seven sevmeyen herkes oyunu oynayabiliyor bu sefer, daha fazla satıyor (simulasyon oyunlarının genel olarak daha az satması gibi). Örnek bol:

    Morrowind sonrası Oblivion
    Dragon Age sonrası Dragon Age 2
    Mass Effect sonrası Mass Effect 2 ve ondan sonra iyice aksiyon hale gelen Mass Effect 3.
    Gothic serisinin devamında Arcania: Gothic 4

    Mesela bu oyunların hepsinin RPG kısımları azaltılmış, herkes oynasın diye aksiyona kaymıştır. Aksiyon kısımları kötü değildir ancak böyle bir kısıtlama, o oyunu sevenlerin ciddi bir bölümünde hayal kırıklığı yaratmıştır.


    @ Fallout 3, söylediğin gibi öncelik aksiyona kayınca stealth kalitesi ister istemez düşüyor, bahsettiğimiz problem de bu zaten. Serinin bu şekilde devam etmesini şahsen istemem ama casual oyuncu kitlesi düşünüldüğünde satış rakamları sebebiyle yine aksiyon ağırlıklı bir oyun olacağı aşikar, sevinen taraf sen olacaksın.

    Satış rakamları ortada aldığı puanlar oyunun ortada.Tekrarlıyorum Chaos Theory Zirve yapmıştır ve ama değişikliğide şart koymuştu çünkü seri doymuştu artık.Double Agent tutmayınca adamlar Conviction'ı yaptılar.Seri ayağa kalktı.Demekki olması gereken buymuş,İyikide yapmışlar.

    Ben her türden oyuncuyu düşünüyorum.Stealth'ı seven Stealth'ını yapar.Aksiyonu seven aksiyonunu yapar.

    Benim gibi 2 sini harmanlayarak oynamayı seven 2 sinide kullanarak ilerler.

    Bahsettiğimiz oyun bir RPG oyunu değil özünü kaybetsin sadeleştirilsin,yavan olsun.

    Adamlar her türe hitap etmek için çok güzel bir yol izlemişler,meyvelerini almış.2 tane az Stealth hareketi yapalımda aksiyon öğeleride eklensin hiç problem değil.

    --------

    Gizlilik isteyen arkadaşlarda Gamertag'im imzamda yazıyor.Co-Op bölümlerini oynamışsınızdır illaki bu kadar sıkı Splinter Cell'ci olduğunuza göre.ben biraz oynadım.Ana oyundan daha fazla Stealth içeriyor.tavsiye ederim.




  • Yeni çıkacak hitmande öyle olacak, oyunu ister stealth ister action şeklinde oynamak mümkün yapılan açıklamaya göre...
  • Ubisoft Toronto yakında duyurulması beklenen yeni Splinter Cell oyunuyla ilgili oldukça müphem bir ipucu verdi:

    "Aksiyon öğelerini yine barındıracak, orası kesin. Ancak bu sefer aslında serinin tarihinde yatan, ama asla fazla yüzeye çıkmamış bir daha ilginç bir temayı açığa çıkarmaya çalışıyoruz."

    KAYNAK
  • seriye doğrudan conviction ile başlamış biri olarak doğrusu oyun gerçekten güzeldi retribution'ıda sabırsızlıkla bekliyorum
  • Seriye direk Conviction dan başlanır mı ya pes valla haa yeni yetme oyunculardansan normal tabii...
  • convictionda gizlilik olsada eski serilerdeki gibi değildi umarım yeni oyunda gizlilik unsuru daha çok olur...
  •  SPLINTER CELL: BLACKLIST (DH ANA KONU)


  • Sam fisher Akıyor yine, Grafikler uçmuş ama Conviction sistemi gibi aksiyonda devam ediyor.

    Müthiş.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.