Kullanıcı Adı:
Şifre:

Cevap: STSL 27.Hafta | Trabzonspor-Beşiktaş | 8 Nisan | 19.00  (9. sayfa)
Son yıllarda izlediğim en iyi maç Taliscanın akıllılık yapıp foulu alması ve frikiği atması kazanmayı ateşledi.



Stan Marsh
9 Nisan 2017; 19:47:07

quote:

Orijinalden alıntı: Machan


Alıntıyı Göster
Max Payne'in seslendirmeni James McCaffrey çok başarılı. 2.oyunda daha sepresif ve duygusal seslendiriyor dikkat ettiysen.

küçüktüm oynadığımda çok fazla ara sahnelere dikkat edemedim. ama yine de çok etkileyiciydi. bir daha oynamayı düşünüyorum şu sıralar. ayrıca bir de hikaye bakımında mafia 2 efsaneler efsanesi yahu.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Illusions
9 Nisan 2017; 19:51:25

quote:

Orijinalden alıntı: Stan Marsh


Alıntıyı Göster
küçüktüm oynadığımda çok fazla ara sahnelere dikkat edemedim. ama yine de çok etkileyiciydi. bir daha oynamayı düşünüyorum şu sıralar. ayrıca bir de hikaye bakımında mafia 2 efsaneler efsanesi yahu.

Mafia 1 ve Max Payne 1-2 o yılların en iyi oyunlarıydı. Nasıl ki Max Payne 3, 2.oyunun devamı gibi değilse mafia 2'de ilk oyunun devamı gibi değildi ama iyi oyundu. Hapishane bölümü çok orijinal,farklı ve güzel bölümdü kavga taktikleri öğrenmiştik. Ama max payne'in rüya bölümleri neydi be hocam o bebek ağlamaları kan damarları.... Max Payne'in yaratıcısı Sam Lake neler neler yapmış 2001 yılında. İlk oyundaki ekşi suratta o adamdan geliyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Stan Marsh
9 Nisan 2017; 19:58:10

quote:

Orijinalden alıntı: Machan


Alıntıyı Göster
Mafia 1 ve Max Payne 1-2 o yılların en iyi oyunlarıydı. Nasıl ki Max Payne 3, 2.oyunun devamı gibi değilse mafia 2'de ilk oyunun devamı gibi değildi ama iyi oyundu. Hapishane bölümü çok orijinal,farklı ve güzel bölümdü kavga taktikleri öğrenmiştik. Ama max payne'in rüya bölümleri neydi be hocam o bebek ağlamaları kan damarları.... Max Payne'in yaratıcısı Sam Lake neler neler yapmış 2001 yılında. İlk oyundaki ekşi suratta o adamdan geliyor.

hocam o chapterlar da ben korka korka oynamıştım. resmen fare elimde titriyodu. bir de o evin içinde sürekli sağa sola gidip bi türlü doğru istikameti bulamamak resmen beni çıldırtıyordu. inanılmazdı yani.



ama kalkıpta o efsane seriyi üçüncü oyunla boklamak. aynı şekilde mafia da 3. oyunla patladı. yağlı saçlı, takım elbiseli italyan abileri yerine, nigga bir gangstar ile oynuyorsun. cidden komediydi, yarısında bıraktım zaten.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Illusions
9 Nisan 2017; 20:05:25

quote:

Orijinalden alıntı: Stan Marsh


Alıntıyı Göster
hocam o chapterlar da ben korka korka oynamıştım. resmen fare elimde titriyodu. bir de o evin içinde sürekli sağa sola gidip bi türlü doğru istikameti bulamamak resmen beni çıldırtıyordu. inanılmazdı yani.



ama kalkıpta o efsane seriyi üçüncü oyunla boklamak. aynı şekilde mafia da 3. oyunla patladı. yağlı saçlı, takım elbiseli italyan abileri yerine, nigga bir gangstar ile oynuyorsun. cidden komediydi, yarısında bıraktım zaten.

Max Payne 3'e kötü demek bence çokta doğru değil çünkü Remedy değil Rockstar yaptı. Yinede seriye sadık kalmaya çalıştı. Mesela ilk iki oyunda seslendiren adamı kullandılar. Remedy'nin yaptığında sadece hikaye ve atmosfer daha iyiydi. Eski teknolojiye rağmen o atmosferi vermişler. Alan Wake oynadınız mı ? Onuda Sam Lake ve Remedy yaptı yine mükemmel hikaye ve atmosfer ile.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


forgetLove
9 Nisan 2017; 20:26:22
Atibanin vazgeçilmez olduğu gerçeği ve inanılmaz kazanma ruhumuz.. Tüm beşiktaş taraftarının şampiyonluğunu tebrik ederim..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Stan Marsh
9 Nisan 2017; 20:35:27

quote:

Orijinalden alıntı: Machan


Alıntıyı Göster
Max Payne 3'e kötü demek bence çokta doğru değil çünkü Remedy değil Rockstar yaptı. Yinede seriye sadık kalmaya çalıştı. Mesela ilk iki oyunda seslendiren adamı kullandılar. Remedy'nin yaptığında sadece hikaye ve atmosfer daha iyiydi. Eski teknolojiye rağmen o atmosferi vermişler. Alan Wake oynadınız mı ? Onuda Sam Lake ve Remedy yaptı yine mükemmel hikaye ve atmosfer ile.

tavsiyenize uyarak oynayacağım. teşekkür ederim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Illusions
9 Nisan 2017; 20:36:48

quote:

Orijinalden alıntı: Stan Marsh


Alıntıyı Göster
tavsiyenize uyarak oynayacağım. teşekkür ederim.

Yalnız aşırı derecede felsefe içeriyor anlamakta zorlanabilirsiniz Sam Lake çok kitap okumuş olmalı.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Illusions
9 Nisan 2017; 20:41:45
Yemin ediyorum şu bağırışta yüreğim parçalandı o kadar derinden hissettiriyor ki acıyı.



https://m.youtube.com/watch?v=kmhVqpt1svI






< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Stan Marsh


Stan Marsh
9 Nisan 2017; 21:33:54

quote:

Orijinalden alıntı: Machan


Alıntıyı Göster
Yalnız aşırı derecede felsefe içeriyor anlamakta zorlanabilirsiniz Sam Lake çok kitap okumuş olmalı.

hocam ayıptır söylemesi bayadır kitap okumuyorum hatırlattınız bi utandım



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Stan Marsh
9 Nisan 2017; 21:35:29

quote:

Orijinalden alıntı: Machan

Yemin ediyorum şu bağırışta yüreğim parçalandı o kadar derinden hissettiriyor ki acıyı.



https://m.youtube.com/watch?v=kmhVqpt1svI





bu aralar cs go ya sardım inanılmaz derece de saatlerce onu oynuyorum. sonum ne olacak bilmiyorum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Illusions
9 Nisan 2017; 21:49:16

quote:

Orijinalden alıntı: Stan Marsh


Alıntıyı Göster
hocam ayıptır söylemesi bayadır kitap okumuyorum hatırlattınız bi utandım

Bende hic okumam maalesef. Counter'da desert eagle iyi bir silah mı ?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Stan Marsh
9 Nisan 2017; 22:30:23

quote:

Orijinalden alıntı: Machan


Alıntıyı Göster
Bende hic okumam maalesef. Counter'da desert eagle iyi bir silah mı ?

kullanana çok efsane bir silah. iyi damage vuruyor.



Cevap: STSL 27.Hafta | Trabzonspor-Beşiktaş | 8 Nisan | 19.00  (9. sayfa)