Kullanıcı Adı:
Şifre:

ŞUANA KADAR ALDIĞINIZ EN İYİ TTNET İKNA KAMPANYALARI
kerlensu
Konu Sahibi

30 Eylül 2016; 15:49:19
Bu başlık altında paylaşalım.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerlensu -- 24 Ekim 2017; 17:34:44 >



BR9
30 Eylül 2016; 21:51:54
50MBIT'e kadar 200GB AKK 86₺ - Türk Telekom ( Hipernet ) x24

Buna gelen 2 yanıtı gör.


oguz707
2 Ekim 2016; 19:49:57

quote:

Orijinalden alıntı: BR9

50MBIT'e kadar 200GB AKK 86₺ - Türk Telekom ( Hipernet ) x24

Telefon dahil mi hariç mi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Anteke31
2 Ekim 2016; 21:38:51
Telefonsuz yani yalin internet 50mbps 200gb akk 6 ay tahhutsuz 73,5tl oduyorum suan 3. Aydayim istedigim zamanda cikabilirim tahhut olmadigi icin ama cikmam daha iyisini bulamam bitince buna benzer yine yaptirmayi dusunuyorum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


MERNEPTAH
2 Ekim 2016; 21:44:28
quote:

Orijinalden alıntı: Anteke31

Telefonsuz yani yalin internet 50mbps 200gb akk 6 ay tahhutsuz 73,5tl oduyorum suan 3. Aydayim istedigim zamanda cikabilirim tahhut olmadigi icin ama cikmam daha iyisini bulamam bitince buna benzer yine yaptirmayi dusunuyorum.

ben 16 mbps 100 gb akn kullanıyorum 60 tl veriyom, sizin gibi tarifeye geçebilirmiyim 50mbps 200gb 73,5 tl ama hat desteklicek dimi,birde ev telefonum var..



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MERNEPTAH -- 2 Ekim 2016; 21:45:56 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Anteke31
2 Ekim 2016; 21:51:37

quote:

Orijinalden alıntı: MERNEPTAH

Alıntıyı Göster
ben 16 mbps 100 gb akn kullanıyorum 60 tl veriyom, sizin gibi tarifeye geçebilirmiyim 50mbps 200gb 73,5 tl ama hat desteklicek dimi,birde ev telefonum var..

Hattinin vdsl i desteklemesi lazim oncelikle m.h arayarak ogrenebilirsiniz ve gecebilirsiniz tabi benim ki ikna kampanyasi ayni fiyata almaniz icin tahhutunuzun bitmesi lazim ve iptal talebinde bulunmaniz lazim yoksa normalde bu paket 24 ay 86tl ye kitliyolar



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



djvietnam
7 Ekim 2016; 15:34:53
ben bugün bölgede başka alternatif olmadığı için türk telekoma 24 ay taahhüd verdim evde fırsat kampanyası 16 mbse kadar 75 gb akk 60tl aldığım hız ise 14 15 mbs arası



muratoto
7 Ekim 2016; 17:07:03
50mbps 200gb akk bu paket zaten 90 tl + 20 tl tel değilmi.



cana-cana
7 Ekim 2016; 18:47:21
benim 2 hafta sonra taahhütüm bitiyor. Yeni teklif alan var mı? Adsl ve vdsl için..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Mr.Data
8 Ekim 2016; 7:00:18
100mbps 200gb AKK 91₺ telefon 10₺ x24 ay



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr.Data -- 5 Haziran 2017; 20:20:45 >



Benimde bir iki haftaya bitiyor. Normalde ayda 44 lira 16mb limitsiz, 50gb akk adsl kullaniyorum. Standart tarife olsa gerek. Binada turk telekom ve superonline'in fiber altyapisi var. Ancak turk telekomun fiyatlari gorunce kaldim. Ayni kotada en uygun fiber kaca olur acaba ? hiz onemli degil. taahhut yapcam, iptal olayinada yururum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Dj_CooL
29 Kasım 2016; 11:05:00
adamları arıyorum bana en uygun paketinizi sunun diyorum 57 tl 50 gb 8 mbit diyor turkcel superonlıne 79 tl ye bunları bunları sunuyor dıyorum adamlar bizde böyle dıyorlar illa başka yerlere yönelın dıyorlar



onnow78
29 Kasım 2016; 13:24:16
200 Akk 50 HIZ , Hipernet tarifesi , telefon konuştugun kadar öde. sabit ücret yok 72 TL

Buna gelen 2 yanıtı gör.


cagriyil
29 Kasım 2016; 15:29:13

quote:

Orijinalden alıntı: onnow78

200 Akk 50 HIZ , Hipernet tarifesi , telefon konuştugun kadar öde. sabit ücret yok 72 TL

Sabit ücret yok derken hocam?
Birde ikna kampanyaları bitti diye duymuştum ama devam ediyor galiba. Ne zaman aldınız?

Buna gelen 1 yanıtı gör.


cagriyil
29 Kasım 2016; 15:30:54

quote:

Orijinalden alıntı: F_u_R_K_a_N

Benimde bir iki haftaya bitiyor. Normalde ayda 44 lira 16mb limitsiz, 50gb akk adsl kullaniyorum. Standart tarife olsa gerek. Binada turk telekom ve superonline'in fiber altyapisi var. Ancak turk telekomun fiyatlari gorunce kaldim. Ayni kotada en uygun fiber kaca olur acaba ? hiz onemli degil. taahhut yapcam, iptal olayinada yururum

Hocam sitedemi oturuyorsunuz yoksa apartman mı?
Eğer apartmansa nasıl başardınız 2 firmanın da fiber altyapısını getirmeyi? Bilginiz varsa anlatırsanız sevinirim...

Buna gelen 1 yanıtı gör.


onnow78
29 Kasım 2016; 16:18:33
selamlar,

yani telefondan hiçbir ücret almıyorlar sadece konuşursam o ekleniyor ttnet faturasına. zaten ben fişi çektim telefon kullanmıyorum hiç fatura gelmedi o sebeple,

sanaırım 1 sene önce yapmıştım. 2 senelik yapılmıştı sanırım.


Bu mesajda bahsedilenler: @cagriyil


berke.han
29 Kasım 2016; 17:22:56

quote:

Orijinalden alıntı: onnow78

200 Akk 50 HIZ , Hipernet tarifesi , telefon konuştugun kadar öde. sabit ücret yok 72 TL

Hocam o kampanyanın detaylarına nereden ulaşabiliriz ? Halihazırda türksat müşterisiyim 4 güne taahhüdüm bitiyor iyi fiyata almışsınız

Buna gelen 1 yanıtı gör.


onnow78
30 Kasım 2016; 0:56:37
Türktelekoma şahsen giderek müşteri ikna kamp yararlanmak istedigini belirt , gerçi ben eskiden yaptım , kamp. Bitti diyenler var



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @berke.han


frantic2